Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

jee jee jehova jeesus ajaa mopolla

aaseillaratsastan

Miksi mopolla eikä aasilla, kuten Jehovat ratsastaa.

9

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopo-uuno

      OLEN KERRAN NÄHNYT JT-mopoilijan, tai oikeastaan saman useuta kertoja. Kovin lainkuuliainen ei ollut. En nimittäin pysynyt piristetyllä pappatunturilla ko. skootterin perässä Ja vielä naisihminen kauheaa! Mihin tämä mailma on menossa?

      • mopotont

        No, kun kerran tyhmänä pidät, mitä sitten odotat parempaa kuin muilta. Aika outo yhdistelmä. Miten itse ajat?


      • mopo-uuno

        Jaa miten ajan. Satulassa istuen, käyttäen jalkavaihteita, ajovalot päällä ja siten ettei sallittu 45km/h ylity. Viimeksi tuli puhallettua 0,00


    • Kehitys kehittyy. Kuulin aivan varmalta taholta suoraan taivaasta, että jessulin toisessa tulemisessa (joka on siis aivan Hel*etin pian) jessuli ja henkivartija-kerubit likkuvat maan päällä astraalimopeteilla. Tilaus on jo tehty taivaan mopetitehtaalle kolmanteen taivaaseen. Mopojen tekniikan suunnittelee taivaan liikennevälineiden pääsuunnittelija Ferdinand Porsche ja muotoilu on päämuotoilija Pikasson käsialaa.

    • jehovatratsastaa

      Niinhän sitä sanotaan, että ennen Jeesus ratsasti aasilla, nykyisin aasit ratsastavat Jeesuksella. Kai Jehovatkin jollain ratsastaa.

      • mitintä

        Milläs itse ratsastat? Et vaikuta kovinkaan älykkäältä. Tyhmyydelläkö?


      • mitintä kirjoitti:

        Milläs itse ratsastat? Et vaikuta kovinkaan älykkäältä. Tyhmyydelläkö?

        Tyhmyyeelläpä hyvinkin. Nimittäin uskisten ylitsepursuavalla tyhmyydellä.


      • Anonyymi
        mitintä kirjoitti:

        Milläs itse ratsastat? Et vaikuta kovinkaan älykkäältä. Tyhmyydelläkö?

        Kenenkään ei pitäisi ainakaan ratsastaa tyhjillä lupauksilla, lupaillen maailman loppua, paratiisia ja muita luonnonvastaisia asioita, joita ei valitettavasti ole tulossa.


    • Anonyymi

      Nykyisin kun kokoukset on netissä niin ei tarvitse mennä mopolla eikä aasilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe