jeesus ei seurakuntaa tarvinnut

omatedut

Sillä jeesus ei kuulunut sisäpiiriin.

16

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän.on.PÄÄ

      Hän rakensi seurakunnan. Matt. 16:18.

      • Ei.minun.pää

        Kuinka moni historiassa on rakentanut seurakunnan.


      • Sellainen seurakunta on tänäkin päivän,Jeesus on se pää.


      • leppä-lastu
        leppä15 kirjoitti:

        Sellainen seurakunta on tänäkin päivän,Jeesus on se pää.

        Ei päätä eikä häntää.


    • Seurakunta on Kristuksen ruumis ja hänen täyteytensä, hänen, joka kaiken kaikessa täyttää
      Ef 1:23
      samoin me kaikki olemme Kristuksessa yksi ruumis mutta olemme kukin toistemme jäseniä.

      • minäenolejäsen

        Minä olen syönyt jeesuksen ruumiin ehtoollisella.
        Ihmiset eivät ole samanlaisia ja tekevät omia asioitaan.


      • minäenolejäsen kirjoitti:

        Minä olen syönyt jeesuksen ruumiin ehtoollisella.
        Ihmiset eivät ole samanlaisia ja tekevät omia asioitaan.

        Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet. Joh 6:54 Jessuksen omilla jota uskovt häneen.


      • kamalalahko
        leppä15 kirjoitti:

        Mutta sillä, joka syö minun lihani ja juo minun vereni, on ikuinen elämä, ja viimeisenä päivänä minä herätän hänet. Joh 6:54 Jessuksen omilla jota uskovt häneen.

        Ihmissyönnistä tuomittiin.


      • kamalalahko kirjoitti:

        Ihmissyönnistä tuomittiin.

        Tuomittiin koska ilmaisi olevansa ihmisen poika,jumalaa sanoi isäkseen.


      • ihmissyöjäoli
        leppä15 kirjoitti:

        Tuomittiin koska ilmaisi olevansa ihmisen poika,jumalaa sanoi isäkseen.

        Onko tuomiosta jäänyt viralliset dokumentit.


      • ihmissyöjäoli kirjoitti:

        Onko tuomiosta jäänyt viralliset dokumentit.

        Virallinen dokumetti on kirkauden herra joka tulee viimeisenä pävänä takasin,noutamaan omasa pois täälätä.


      • kuollaanjasynnytään
        leppä15 kirjoitti:

        Virallinen dokumetti on kirkauden herra joka tulee viimeisenä pävänä takasin,noutamaan omasa pois täälätä.

        Virallinen dokumentti on kirkkauden herra on aurinko, joka paistaa vielä pitkään.


    • Herätyys

      Apostolina oli Hänen seurakuntansa, jonka PÄÄ Hänen oli ja on. Missä vain on muut, tämän päivän apostolinsa ja muut seuraajansa?! Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia / vaikuttavia APOSTOLISIA seurakuntiaan rakentaviin virkoihin ja muihin eri palvelusten tehtäviin ja niissä avustajiksi, Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsutut / armoitetut.

      Jeesuksen nmessä... heitä muita, seuraajikseen kutsuttuja, ja muita tähän em. kaikille hyväksi Raamatun UT Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön, niillä kaikille hyväksi Krist. ehdoilla yhtymään haluavia, etsivä / peräänkuulutteleva.

      vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen Jumalan Sanan mukaiseen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva. Tähähän em. Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

      Missä muut??!

      • nukkuvaltaotetaan

        Rahat kelpaa myös.


    • Henkirakentaa

      Ei Jeesus ajallaan rakentanut seurakuntaa, koska hänellä ei ollut paikkaa farisealaisessa uskonnollisessa yhteisössä. He pitivät häntä vihollisenaan ja naulitsivat ristiin kun ei pitänyt edes sapattia, vaan rikkoi sen säädöksiä aivan tahallaan.

      Jeesus rakensi seurakunnan Pyhän Hengen kautta apostoleissa, kun he ottivat sen vastaan. Ei seurakuntaa voi rakentaa kuin Jumalan Hengellä. Muutoin se on farisealainen seurakunta, joka on Jeesukseen uskoville vihamielinen.

      Kaikki silloin tapahtunut on niin totta tänäkin päivänä. Yhä on fariseukset oppeineen sekä selityksineen sekä Jeesus Pyhän Hengen kautta kutsuu meitä seurakuntayhteyteen.

      • Herättelevä

        Ei Jeesus edes halunnut yhtyä niiden, vain uskonnollisten, vanhanliiton mukaista seurakuntaa rakentavaksi, Vaan perusti UUDEN liiton / testamentin apostolisen seurakunnan, joidenka apostoliensa kanssa nauttivat sen ensimmäisen UUDEN liiton / testamentin ehtoollisen.Joista apostoleistaan tuli seuraajiaan.

        Jatkoivat sitä Hänen seurakuntaa ja seurakuntiaan rakentavaa, YKSI apostolinen, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia, YKSI Kristuksen Jeesuksen apostolinen PÄÄ, seurakunta paikkakunnallaan, tavalla ja tarkoitukselle päämääräisesti, minkä Herransa Kristus Jeesus aloitti ja jossa Hän oli aluksi mukana. Jumalan UT mukaisena Sanana, Pyhässähengessään.

        Kunnes sitten alkoivat hajaantumaan eri nimisiksi vain uksonnollisiksi eri seuroiksi ja lahkoiksi, jossa, Ei Raamatun UT mukaisessa, Krist. yhteydessä, eikä yhteistyössä olevina, elävinä ja toimivina. Vaan edelleenkin tähän pahan vallassa olevaan, saatanaa tuomiokseen palvelevan maailman / ihmiskunnan Jumalan Sanan, Raamatun UT, vastaisesti touhuihin ja politikkaan mukautuneina / OSALLISUUDESSA, = puolesta, TUOMIOKSEEN, vain nimeksi krist. uskonnollisina, elävät ja toimivat.

        Eli ei Kristuksen Jeesuksen apostolisia, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suuolaksi", Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi riittävällä tavalla eläviä ja toimivia / vaikuttavia, seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa, YHTÄ olevina ja kaikessa YHTÄ pitävinä, Totuudessa YKSI mielisesti rakentavina, vaan NUKKUVINA uskonnollisina, vain jollain tavalla uskossa olevina. Jossa "piru" vie, vetää, johtaa ja hallitsee, ja jossa PAHA perii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe