On se vaan hienoa!

On se vaan hienoa, että olen tasan AINOA täällä, joka esiintyy omalla kuvallaan ja kerron riittävästi faktoja itsestäni. Olen yhä voittamaton väittelyissä ja tiedoissa. Kateellisia tyhmiä konttaajia ja pelkääjiä ryömii perässäni ottamassa turpiinsa ja sehän on tarkoituskin. Voittajan on ollut helppo hymyillä Suomi24:ssa jo 14vuotta! Pelokkaat rotat ovat koloissaan pelkäämässä Venäjää ja minua!

5

190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistelija

Oli mukavaa seurata kun sait Hitman1 nikin niin pahoin nalkkiin, että T. Mikkonen jäi kiinni valheistaan. Isänmaallinen res. upseeri ja Venäjän vihaaja sai mitä kerjäsi. Nyt mies on mullissa!

• mm.palstan.huippuhetket

Joo Hitman1 oli lopulta syvällä syväkyykyssä. Menetti lopunkin järkensä ja lopulta potkaisi tyhjää.

• Olihan sekin mukavaa, kun Hitman1 uhkaili minua FN pistoolillaan, mutta tapaamaan nokitusten hänestä ei ollut! Teehetki White Housessa oli kyllä hupaisaa lukemista, mutta valetta sekin.

• housut.kintuissa

Hitman1 esitti suurempaa miestä kuin olikaan. Lopulta jäi kiinni housut kintuissa.

• Himohomo

Leikitkö Törniä vai Jammua? Voi oletko ruotsalainen nuija sotilas?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      9544
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      41
      5184
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4923
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      200
      3780
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3243
    6. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      43
      3069
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2896
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2563
    9. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      68
      2454
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56
      2383
    Aihe