Onko täällä ihmisiä, joilla pectus carinatum? Pectus excavatumhan on yleisempi rintalastan epämuodostuma, josta löytyy paljon enemmän tietoa ja "kohtalotovereita". Itsellä siis tuo ulospäinsuuntautuva, pyöreämpi rintalasta.
Haluaisin keskustelua siitä, miten ko. ongelmaa voi hoitaa ja mitä te olette asialle tehneet? Haittahan on enimmäkseen kosmeettinen. Auttaako osteopatia?
Pectus carinatum?
4
2286
Vastaukset
- emememe
Lisää D-vitamiinia niin johan lähtee vaivat.
- Fredegar
Moro!
Oon ite 20-vuotias poika, jolla kyseinen pectus carinatum. Oon käyny salilla jo useamman vuoden, tehnyt tiettyjä liikkeitä ja kasvattanut massaa. Nyt kyseinen vaiva alkaa olemaan jo selätetty eikä näy enään niin radikalisti kuin aikaisemmin. Jos oikein kiinnittää huomiota voi ulospäin tulevan rintalastan havaita, mutta lisätreenillä senkin saa varmasti näkymättömiin.
Joten... Kovaa treeniä vain äläkä mieti niin paljoa sitä. Ajattele se positiivisena asiana, sulla näkyy toinen puoli paremmin kun poseeraat sivusta rintalihaksia ;) Kannattaa kiinnittää myös huomiota vatsalihaksiin, erityisesti syviin. Se tuo etupuolelle enemmän tasaisuutta ja nuo ylimmät vatsalihakset saa luustoa peittymään (ainakin itsellä). Nelijakoisella treeniihjelmalla massa kasvamaan niin kyllä pectus lähtee 🐼 - Anonyymi
Mulla on pectus carinatum ja oon tehny noin 50 Leukaa ja 50 punnerrusta ja 150 vatsalihasta noin 2kk eikä oo mitää eroo sama pectus vaa siellä on ja sen takia en oo viittinyt mennä ees uimaa jos muut on siel ettei ne tuijjota mun rintaa
- Anonyymi
Taitaa olla tavallista riisitautia joka johtuu kalkin puutteesta. Ei siinä enää yli 20 iässä auta mitkään lääkkeet tai bodauskaan. Leikkaus taitaa olla ainoa keino muta sitä kai harvempi lääkäri suostuu tekemään Suomessa ainakaan. Jossain turkissa varmaankin jokapäiväinen toimenpide.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458510Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472399Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361872
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811727Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211272Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015