Miks nuoret naiset dissaa E-mallin

Carinaa?

Monta tinder-osumaa on kaatunut siihen että mimmit dissaa joko suoraan tai kauttarantain sitä että mä ajelen mun faijan vanhalla Toyota Carinalla.

Faijahan on vissiin kirjoitellut tänne palstalle aina silloin tällöin.

Ei kai sitä just kortin saaneella ole varaa ostaa mitään ihmeellistä autoa. Tai no riippuu tietty perheestä, ainakin tulee mieleen yks Bicky Jr. ketä oli samassa koulussa mun kanssa, ja ajelee nyt Chrysler 300C:llä ja tottakai sen avulla saa kiinnitettyä naisten huomion.

Tässä just mietin että pitäiskö äänentoistojärjestelmää vähän parannella, asentaa keulalle led-huomiovalot ja kattoa jotkut siistit vanteet Carinan alle.

27

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etkö ole jo liian vanha pitämään mielikuvituskavereita?

    • Tosi hyvä saada tänne palstalle lisää uusia hyvätasoisia ja asiallisia kirjoittajia ja vielä oikein oma naamakuvakin profilissa. Vielä hyvä sekin, jos on yhteyksiä muihin palstan vakkarikirjoittajiin, niin se tuo aina lisää mielenkiintoa näihin keskusteluihin.

      • Joo kuulin että faija oli joskus maininnut jotain musta tällä palstalla, niin pitihän sitä tulla kattomaan mikä meininki täällä on.


      • pääskyvuoren_jere kirjoitti:

        Joo kuulin että faija oli joskus maininnut jotain musta tällä palstalla, niin pitihän sitä tulla kattomaan mikä meininki täällä on.

        Tällä palstalla ainakin Peris tietää paljon autoista, niin kannattaa kysyä häneltä hyviä autovinkkejä. Periksellä itsellään onkin ollut paljon hieman tyylikkäämpiä autoja, kuten mm. Mersuja ja myös Jaguar. Hän tietää myös sen, että minkälaisista autoista naiset tykkäävät:)

        Sitten kun pääset töihin, niin voit ostaa paremmankin auton ja viimeistään sitten joskus vanhempana vaikka kasipätkän Volvon:))))))))))))))))))))))))))


      • näin.on
        DarkFear kirjoitti:

        Tällä palstalla ainakin Peris tietää paljon autoista, niin kannattaa kysyä häneltä hyviä autovinkkejä. Periksellä itsellään onkin ollut paljon hieman tyylikkäämpiä autoja, kuten mm. Mersuja ja myös Jaguar. Hän tietää myös sen, että minkälaisista autoista naiset tykkäävät:)

        Sitten kun pääset töihin, niin voit ostaa paremmankin auton ja viimeistään sitten joskus vanhempana vaikka kasipätkän Volvon:))))))))))))))))))))))))))

        Jos taas Jere haluaa tietää kaljuista niin tällä DarkFearilla on siitä aiheesta hyvin paljon omakohtaista kokemusta ja tietoa.

        Tämä asia täytyy aina tuoda uusien palstalaisten tietoon.


      • näin.on kirjoitti:

        Jos taas Jere haluaa tietää kaljuista niin tällä DarkFearilla on siitä aiheesta hyvin paljon omakohtaista kokemusta ja tietoa.

        Tämä asia täytyy aina tuoda uusien palstalaisten tietoon.

        Ai sulla itselläsi onkin kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen ahdasmielisiä äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua ihan jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin itse nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen vitun juntti!!!!!!!!!!!


      • näin.on
        DarkFear kirjoitti:

        Ai sulla itselläsi onkin kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen ahdasmielisiä äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua ihan jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin itse nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen vitun juntti!!!!!!!!!!!

        Ymmärsit väärin. Ei mulla ole kaljua, vaan SULLA on KALJU. Siksipä sinä oletkin oikein suur-asiantuntija kaljuutta koskevissa kysymyksissä. Näinpä siis sä olet paras mies auttamaan tässä asiassa.


      • näin.on

        Hiuksista sä taas et tiedä yhtään mitään. Käskekääpä darkkista vaikka suosittelemaan hyvää shampoota? Siinä sitten näette että ei ole mitään tietoa, eipä hän olekaan tarvinnut hiustenhoitotuotteita enää vuosiin.


    • Niin onhan ne Toyotat käsittääkseni varsin kestäviä. Munkin äidillä oli aikoinaan joku 1970-luvun Corolla sekä 1980-luvun alun Carina enkä muista että ne olisi koskaan hajoilleet.

      Mutta voi olla että nuorten naisten silmissä E-mallin Carina on vähän tylsähkö auto. Koita ennemminkin tuoda sun omaa persoonaa esille ja jätä kulkupeli taka-alalle. Turha siihen on pistää rahaa kiinni minkään amistuuningin muodossa. Odota kaikessa rauhassa että valmistut ja löydät työpaikan niin voit ostaa mieleisesi auton :)))))))))))))

      • No just ton takia faijakin on niin vannoutunut Toyota-mies ja hyvin tää Carina pelittää vaikka kohta pyörähtää 400tkm mittariin.

        Joo pitää koittaa kertoa mimmeille enemmän musta itestä. Mut ei niitä tunnu kauheesti kiinnostavan esim pelit tai se että ollaan kesällä oltu mökillä faijan ja SUOMI-Maken kanssa. Eipä saunaremontti tai kalastaminen Uudenkaupungin mökillä ole sama juttu ku käydä Rodoksella joten mitäpä siihenkään voi sanoa..

        Niin mähän valmistun maan siirto koneen kuljettajaksi, niin sitten kun pääsee duuniin niin on hyvä hetki päivittää Carina johonkin parempaan jos parempi löytyy. Vaikkapa Camry :)))))


      • pääskyvuoren_jere kirjoitti:

        No just ton takia faijakin on niin vannoutunut Toyota-mies ja hyvin tää Carina pelittää vaikka kohta pyörähtää 400tkm mittariin.

        Joo pitää koittaa kertoa mimmeille enemmän musta itestä. Mut ei niitä tunnu kauheesti kiinnostavan esim pelit tai se että ollaan kesällä oltu mökillä faijan ja SUOMI-Maken kanssa. Eipä saunaremontti tai kalastaminen Uudenkaupungin mökillä ole sama juttu ku käydä Rodoksella joten mitäpä siihenkään voi sanoa..

        Niin mähän valmistun maan siirto koneen kuljettajaksi, niin sitten kun pääsee duuniin niin on hyvä hetki päivittää Carina johonkin parempaan jos parempi löytyy. Vaikkapa Camry :)))))

        Hyvin on kyllä Toyota teillä kestänyt, että ei mikään ihmekään, jos sun isäsi on ollut Toyota-miehiä henkeen ja vereen:)))))))))))))))))))))))))

        Onhan se kesämökki aina hyvä juttu, vaikka se olisikin vain Uudessakaupungissa. Ai susta tuleekin maansiirtokoneenkuljettaja vai:))))))))))))

        Sullahan on varmasti nuorena miehenä vielä se armeijakin edessä, ennen kun pääset kunnolla sinne työelämään niitä koneita ajamaan. Ajattelin vaan, että jos meinaat sinne sivariin mennä tai totaaliksi alkaa, niin sun isäsi voisi ehkä moista valintaa hieman kummastella:)))))))))))))))))))))))))))))

        Teillä varmaan on Pääskyvuoren suvussa kaikki miehet sen armeijan suorittaneet:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Näköjään ylempänä on käyty asiallista ja tasokasta keskustelua kun lukee "Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."

      • hmmmmmmmmmmmm

        Tai sitten Timppa voisi kustantaa "pojalleen" 60 neliön kaksion, kun tällähän on todennäköisesti 18 vuotta täytettyään kova kiire itsenäistyä ja päästä eroon ärsyttävästä "homo-Timbestä".

        Bicky jr:lla on muuten tänä vuonna tiedossa kutsunnat. :))))))))))))))))))))

        Valitseekohan hän armeijan, siviilipalveluksen vaiko totaalikieltäytymisen? Vai hankkiikohan hän C-paperit? Make-ukki tuskin ainakaan sulattaisi sitä, jos hänen tyttären poikansa ei suorittaisi sitä SUOMALAISEN miehen tärkeintä velvollisuutta. :)))))))))))))))))))))))))))))


      • hmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        Tai sitten Timppa voisi kustantaa "pojalleen" 60 neliön kaksion, kun tällähän on todennäköisesti 18 vuotta täytettyään kova kiire itsenäistyä ja päästä eroon ärsyttävästä "homo-Timbestä".

        Bicky jr:lla on muuten tänä vuonna tiedossa kutsunnat. :))))))))))))))))))))

        Valitseekohan hän armeijan, siviilipalveluksen vaiko totaalikieltäytymisen? Vai hankkiikohan hän C-paperit? Make-ukki tuskin ainakaan sulattaisi sitä, jos hänen tyttären poikansa ei suorittaisi sitä SUOMALAISEN miehen tärkeintä velvollisuutta. :)))))))))))))))))))))))))))))

        Kyllä varmasti Timppa kustantaisi "pojalleen" sen 60 neliön kaksion Varissuolta, jos poika haluaisi olla lähempänä hänen OIKEAA isäänsä ja jos vielä Janica niin vaatisi:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Epäilen että Bicky jr:lle saattaa olla kaksoiskansalaisuus, kun hänen OIKEA isänsä on kotoisin Belgiasta:)))))))))))))))))))))))))))))) Sen myötä se asevelvollisuus ei pitäisi olla pakollinen.

        Tosin tänä päivänä sen vapautuksen saa kyllä varsin helposti ja ehkä se Make-ukkikin saataisi hyväksyä sen Bicky juniorin kohdalla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Kuitekaan Bicky jr. ei ole niin aito suomalainen.


    • hmmmmmmmmmmmm

      Toi oletuskuva on muuten hyvä, mutta cäppi pitäis olla päässä.

    • jessica_näätä

      Taas on periksen psykoosi askelta lähempänä ;)

      • Tuntuu tää peris saavan paljonkin huomiota täällä. Mut mitä mä olen hänen kirjoituksia lueskellut eilen illalla, niin ihan normaalilta työssäkäyvältä mieheltä hän vaikuttaa ja vastasi tähänkin topicciin ihan asiallisesti. Eiks psykoosissa olevalla tyypillä mene todellisuuden taju ihan sekaisin eikä tän periksen jutuissa ole mitään semmoseen viittaavaa.

        Etkä sä varmaan oo edes mikään oikea Näädän Jessica


      • jessica_näätä
        pääskyvuoren_jere kirjoitti:

        Tuntuu tää peris saavan paljonkin huomiota täällä. Mut mitä mä olen hänen kirjoituksia lueskellut eilen illalla, niin ihan normaalilta työssäkäyvältä mieheltä hän vaikuttaa ja vastasi tähänkin topicciin ihan asiallisesti. Eiks psykoosissa olevalla tyypillä mene todellisuuden taju ihan sekaisin eikä tän periksen jutuissa ole mitään semmoseen viittaavaa.

        Etkä sä varmaan oo edes mikään oikea Näädän Jessica

        Mä se olenkin ihan aito ja oikea Näädän Jessica, tiedä sä se!
        Kerromme peris koko perhe wt-äidillesi trollauspuuhistasi ellet heti lopeta noilla typerillä fiktiohahmoilla trollaamista:)))))))))))))))))))))))))


      • pääskyvuoren_jere kirjoitti:

        Tuntuu tää peris saavan paljonkin huomiota täällä. Mut mitä mä olen hänen kirjoituksia lueskellut eilen illalla, niin ihan normaalilta työssäkäyvältä mieheltä hän vaikuttaa ja vastasi tähänkin topicciin ihan asiallisesti. Eiks psykoosissa olevalla tyypillä mene todellisuuden taju ihan sekaisin eikä tän periksen jutuissa ole mitään semmoseen viittaavaa.

        Etkä sä varmaan oo edes mikään oikea Näädän Jessica

        Niin kyllähän Periksen jututhan täysjärkisen miehen jutuilta ovat aina täällä vaikuttaneet. Hän muuten tietää paljon autoista ja on tälläkin palstalla kirjoittanut monia mielenkiintoisia juttuja omista autoistaan. Eikä hän varmasti pystyisi töissä käymään ja vielä omaa firmaansa hoitamaan, jos hän olisi jossain psykoosissa.

        Ei tosiaan ollut tossa oikea Näädän Jessica, sillä onhan hän joskus satunnaisesti jotain kirjoitellut ja muistaakseni hänellä oli myös profiilissaan ihan oikea oma kuvansa.


    • Kurppa27

      Peris, ei naiset Carinaa dissaa, vaan sinunlaistasi trollaavaa mt-potilasta.

    • väliaika

      Ehottomasti uudet boset siihen ja vähän isompaa kiekkoo, niin alkaa flaksi käymään maanrakennusmiehellä, Onhan wunderbaumi ja karvanopat jo? Jonkinlaista ritilää takalasiin ja keinonahkapäällinen rattiin.

      • Joo jotain tällasta mä vähän ajattelin, että piristäis Carinan ilmettä just paremmilla kajareilla ja subbarilla ja laittais vaikka 16" kiekot alle. Niin ja ledirauta keulalle.

        Mut toisaalta ei oo niin hirveesti sitä ylimääräistä massia niinku joillain :((


    • Katos sällikin on löytänyt tän keskustelu palstan :-)

      Silloin kun mä olin Jeren ikäinen kävin lava tansseissa ja löysin emännän sitä kautta. Tänä päivänä taitaa ainakin nuorilla olla kovin eri laista toi tutustuminen.

      Mutta kyllä sulla meinaan laatuauto on. Ainahan se ammatti koulun viimestä vuotta käyvän miehen Toyota paremman vaikutelman antaa kuin jotkut mopo autot, ja sitä kautta ihan varmasti joku ammatti koulun juuri aloittanut tytsy kiinnostuu susta :-) Ja noin 9-10 vuoden päästä kun olet periksen ja DarkFearin ikä luokkaa niin olet vieläkin kiinnostavampi naisten silmissä kun on varallisuutta kertynyt ja vielä parempi auto alla :--)

      • Markku_Näätä

        Ai ai peris, taas lipsahti yhdyssanapuolella ;)

        Periksen ja DarkFearin geenit on niin huonot, ei naisen naista ole kummankaan henkilöhistoriassa :)


      • Hyvä tosiaan Jorma, kun sun poikasi löysi myös tänne palstalle:) Aina kiva saada tänne niitä hyvätasoisia ja asiallisia kirjoittajia, kun ei niitä yhtään täällä todellakaan liikaa ole.

        Kävitkö muuten nuorena Uittamon lavatanseissa?? Ajattelin että löysitkö aikoinaan emännän sieltä vai:))))))))))))))))

        Onhan sun pojalla tosiaan hyvä auto noin nuoreksi klopiksi, kun moilla on tossa iässä vielä ne mopoautot ja Jerellä on sentään kunnon Toyota Carina:)))))))))))))))) Noin hyvin on vielä kestänyt, että peräti 400 tkm jo mittarissa, niin on luotettava menopeli pojalla.

        Sanoin tossa sun pojalle siitä, että hänellä kun on noin nuorena se armeijakin vielä edessä. Ellei sitten mene sivariin, ala totaalikieltäytjäksi tai hanki C-papereita. Mutta teillä varmaan on Pääskyvuoren suvussa kaikki miehet sen armeijan käyneet:))))))))))))))))))))))))))))))))


    • nihhhhhhhhhhh

      Menkää Bicky jr:n ja muiden amiskovisten kanssa Marilyniin tai Saaristobaariin, niin saatte naista. Mutta muista: ei yksinäisenä nuorena miehenä baariin!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe