Kovetan itseni lopullisesti. Alan kohtelemaan muita niin kuin minua on kohdeltu.
En enää ikinä päästä ketään ajatuksiini
21
697
Vastaukset
- Kusetuubaas
Kiinnostaa ihan vitusti.
- Keskariamolopäille
Se on oikein
- ainahanse
tuntuu olevan niin, että kukaan sellainen ei välitä mitään, josta itse välittäisi. Eipä noita tyrkyllä olioita ole ollut. Mulla nyt on niin huono markkina-arvo, vaikka olis sinkkukin. Siksi parempi olla vaan nykyisessä suhteessa. Ei niitä miehiä ollut sillonkaan, kun oli vapaa.
- Perhonen_
Ai... Itse ajattelen niin että jos toista ei kiinnosta niin hänellä on jokin syy siihen. Mutta turha kai kovettaa itseään..
Ps. Olen iloinen siitä että minulle nämä palstat on taaksejäänyttä elämää.- yleinentiedotus
Minun kohdallani asia ei ole noin yksiselitteinen. Joudun kokea jatkuvasti sitä kuinka ollaan muka kiinnostuneita mutta ollaan kuitenkin toisen kanssa.
- sivusta
Ei näytä kovin taaksejääneeltä...
- simppeliäon
sivusta kirjoitti:
no ei ole kovin taaksejäänyttä ei, puoli yötä mennyt taas perhosella, yleisellä tiedottajalla, aplla ym sepostellessa. ps ei ne naiset oo mitään muuta tehneet sulle kun eläneet elämäänsä AP
- Perhonen_
sivusta kirjoitti:
Ihan sama miltä se sinulle näyttää.. Erehdyin kirjoittelemaan yhdestä ihastuksesta tänne ja siinä kaikki. Yksin en onneksi jaksa kaipailla.. Siinäpä olkoon. Ei hän niin ihmeellinen mies ole.
- yleinentiedotus
En enää ikinä lähesty ketään. Ja jos joku lähestyy minua niin kohtelen sitä kuin paskaa! Näin toimin jatkossa.
- Tantrumi
Legopalikat lensi pitkin huonetta?
- täältä_vain
ymmärrän tunteesi :(
- voimahdottomuutta
Eipä ne varmaan tiedä siellä edes olleensa.
- yleinentiedotus
Paitsi että jokainen on kyllä ihan hyvin tiennyt, ketä olen koskaan kohdannut, koska olen kertonut SUORAAN pitäväni.
- hiljaisuuss
Teemaan sopiva lauantain,miksei koko loppuelämän tunnari .
https://youtu.be/n03g8nsaBro Joskus kun osoittaa mielenkiintoa toista kohtaan tuntuu menevän vähän sekaisin ja kovettaa tunteensa kun mitään ei tule takaisin.
Enpä ole moneen vuoteen osoittanut suurempia tunteita ketään koska ei vain jaksa sitä yksipuolisuutta.- mason
Tekemässä samoin. Eräs tosin pääsi jotenkin läpi noin vuosi sitten, ja nyt muuriani paikkaan uudelleen.
Saisi aika hoitaa tehtävänsä nopeammin, tässä muutakaan enää jäljellä ole. - Paradoksi
Eli kostatte kokemanne vääryyden muille? No mutta hei, maailmahan on täynnä teidän kaltaisia ressukoita. Ja niitähän just ootte tavanneet...
- hmmhmmhmm
Sinä et ole ressukka mutta olet kuitenkin palstalla?
- Paradoksi
No musta lähinnä ne, jotka laittaa vahingon kiertämään on ressukoita ja raukkoja.
- Kompsista
Paradoksi kirjoitti:
No musta lähinnä ne, jotka laittaa vahingon kiertämään on ressukoita ja raukkoja.
Kyllä! Olen samaa mieltä. Kuka tahansa voi olla se vahva, viisas ja hyvä ihminen, joka katkaisee kierteen ja siten muuttaa maailmaa hiukan paremmaksi. Joskus vain saattaa loppua voimat sellaiseltakin. Silloin pitää olla itselleen armollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197