Minulle laitettiin kuparikierukka 5 päivää sitten. Ekat pari päivää tuli vähän vuotoa, sitten jo melkein ihan kokonaan loppui, kunnes luulen että mulla alkoi eilen menkat! Siis olisi pitänyt alkaa vasta melkein viikkoa myöhemmin :/ Mieti, että mitä tämä nyt meinaa? Samanlaista "menkkakipua" ei ole eilen eikä tänään ollut, mutta vuoto on niin runsasta ettei mene kyllä tiputtelustakaan.. Onko kellään vastaavaa kokemusta ja olen muutenkin nyt ihan sairaan huolissani siitä, että tuleeko tän kuparikierukan kanssa enää ikinä olemaan sellasia täysin kirkkaita jaksoja! Pari päivää pidemmät ja runsaammat menkat vielä kestän, mutta pliis, sanokaa mulle, että välituhruttelu ja oudot menkkojen ajankohdat loppuu!
Käyttökokemuksia kuparikierukasta!
summer1984
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184