alkanut laskeutua !! Aivan samalla viisiin kuin Charles G Finneyn elämässä alkoi Herätys ! Jos joku kiinnostaa hyppää mukaan Turun seudulla niin tervetuloa. Tiedustella voi [email protected] kautta minulta siitä !!
Meillä Suomen Seurakunnassa on Jumalan Pyhyys
43
549
Vastaukset
Aina Jumalan armosta aika ajoin on Jumalan Pyhyys laskenut alas jossain paikkakunnissa missä on väkevästi rukoiltu läpimurto vuosikymmenet. Ja Oikea Herätys on tullut !! Kiitos Herralle että Pyhyyden Voima meillä lisääntyy päivittäin.
- Irenaus
Meidät on pyhitetty Jeesuksen Kristuksen uhrilla kerta kaikkiaan. Jumalan pyhyys on jo laskeutunut täysimääräisenä maan päälle meissä ja meinä. Paavalin kirjeissä ei ymmärtääkseni puhuta lainkaan Jumalan pyhyydestä uskovista irrallisena asiana, ominaisuutena tai ilmiönä. Voin olla toki väärässäkin. Mutta olinpa/olimmepa väärässä tai oikeassa, meidät on joka tapauksessa tehty yhtä kuolleiksi synnile ja eläviksi Jumalalle kuin Jeesus Kristus.
- Eenokki12
Taitaa se saviksen pyhyys laskeutua eikä muuta laskeutumista.
- JumalanSyöjätär
Totta. Hän mieluummin herjaa Jumalaa kuin tunnustaa, että hellaritkin tekevät syntiä.
Jumalan pyhyys säilyy ja pysyy aina. On Jumalan pilkkaa syyllistää Jumalaa kuin epäkuntoon mennyttää astemittaria. Koska monet hellarit kieltävät kolminaisuuden, eikä Pyhä Henki ole heille Itse Jumala vaan jonkinlainen Jumalan apuri joka jakelee fiilliksiä, siksi tällaisia herjaavia kirjoituksia saa täällä jatkuvasti lukea.
Se on hellareiden oma elämä joka on vajonnut alemmas julkisyntiin (jota he itse eivät myönnä tekevänsä.) Toisaalta tämä on hyvä ja oikein: ei se, että tekevät syntiä vaan se, että heidän oma luulopyhyytensä alkaa karista. On mennyt kantti teeskennellä jotain mitä he todellisuudessa eivät ole koskaan olleetkaan.
Siellä joukossa on myös kourallinen jonkinlaisia, aitoja kristittyjä, mutta hellarikirkko ajoi valtaosan heistä ulos jo n. 25 vuotta sitten. Jäi vain rahamiehet ja heidän perheensä jotka vetäneet showta ja levitelleet nk. väärää tulta uhreilleen. Helluntaiherätyksessä ei ole enää aikoihin aito, nk. helluntaituli kovin näkyvästi palanut ja heissä jotka palaa, tai edustavat klassisen kristinuskon uskoa, nämä ovat joutuneet laumakiusatuiksi, niin seurakunnissa kuin nettifoorumeillakin.
Netmissiossa minua pilkattiin kaularistini vuoksi ja ivailtiin, että jos Jeesus olisi tapettu giljotiinilla, kantaisinko kaulallani giljotiinikorua. Kantaisin. Kristillisen eukartistian vuoksi minua hellareiden taholta nimiteltiin myös "Jumalan syöjäksi". Osittaisen juutalaisuuteni vuoksi olen saanut kokea pilkkaa ja vainoa niin siellä kuin näillä S24-uskontofoorumeillakin. Eivät hellarit ole aitoja juutalaisten ystäviä. Heillä on päämääränä käännyttää juutalaiset pois juutalaisuudesta ja omia Israel itselleen. Siellä asuukin jo kohtuuton lauma suomalaisia "tosijuutalaisia" hellareita! (Korvausteologiaa) - JumalanSyöjätär
JumalanSyöjätär kirjoitti:
Totta. Hän mieluummin herjaa Jumalaa kuin tunnustaa, että hellaritkin tekevät syntiä.
Jumalan pyhyys säilyy ja pysyy aina. On Jumalan pilkkaa syyllistää Jumalaa kuin epäkuntoon mennyttää astemittaria. Koska monet hellarit kieltävät kolminaisuuden, eikä Pyhä Henki ole heille Itse Jumala vaan jonkinlainen Jumalan apuri joka jakelee fiilliksiä, siksi tällaisia herjaavia kirjoituksia saa täällä jatkuvasti lukea.
Se on hellareiden oma elämä joka on vajonnut alemmas julkisyntiin (jota he itse eivät myönnä tekevänsä.) Toisaalta tämä on hyvä ja oikein: ei se, että tekevät syntiä vaan se, että heidän oma luulopyhyytensä alkaa karista. On mennyt kantti teeskennellä jotain mitä he todellisuudessa eivät ole koskaan olleetkaan.
Siellä joukossa on myös kourallinen jonkinlaisia, aitoja kristittyjä, mutta hellarikirkko ajoi valtaosan heistä ulos jo n. 25 vuotta sitten. Jäi vain rahamiehet ja heidän perheensä jotka vetäneet showta ja levitelleet nk. väärää tulta uhreilleen. Helluntaiherätyksessä ei ole enää aikoihin aito, nk. helluntaituli kovin näkyvästi palanut ja heissä jotka palaa, tai edustavat klassisen kristinuskon uskoa, nämä ovat joutuneet laumakiusatuiksi, niin seurakunnissa kuin nettifoorumeillakin.
Netmissiossa minua pilkattiin kaularistini vuoksi ja ivailtiin, että jos Jeesus olisi tapettu giljotiinilla, kantaisinko kaulallani giljotiinikorua. Kantaisin. Kristillisen eukartistian vuoksi minua hellareiden taholta nimiteltiin myös "Jumalan syöjäksi". Osittaisen juutalaisuuteni vuoksi olen saanut kokea pilkkaa ja vainoa niin siellä kuin näillä S24-uskontofoorumeillakin. Eivät hellarit ole aitoja juutalaisten ystäviä. Heillä on päämääränä käännyttää juutalaiset pois juutalaisuudesta ja omia Israel itselleen. Siellä asuukin jo kohtuuton lauma suomalaisia "tosijuutalaisia" hellareita! (Korvausteologiaa)Korjaus sanalle: eukaristia.
- ToistaSeurakuntaa
Netmissiossa minua pilkattiin kaularistini vuoksi ja ivailtiin, että jos Jeesus olisi tapettu giljotiinilla, kantaisinko kaulallani giljotiinikorua. Kantaisin. Kristillisen eukartistian vuoksi minua hellareiden taholta nimiteltiin myös "Jumalan syöjäksi". Osittaisen juutalaisuuteni vuoksi olen saanut kokea pilkkaa ja vainoa niin siellä kuin näillä S24-uskontofoorumeillakin. Eivät hellarit ole aitoja juutalaisten ystäviä. Heillä on päämääränä käännyttää juutalaiset pois juutalaisuudesta ja omia Israel itselleen. Siellä asuukin jo kohtuuton lauma suomalaisia "tosijuutalaisia" hellareita! (Korvausteologiaa)Savis tosin kirjoittaa jostakin "Suomen Seurakunnasta". Tulkitsin sen hätäpäissäni joksikin uus-hellarilahkoksi eli new age-opiksi, tätä lajia.
En ole mainitusta seurakunnasta koskaan kuullut. Mikä se on? Vai sisältääkö nimitys sen helluntaiopin, että vain he edustavat kristillistä Jumalan seurakuntaa Suomessa (jossa Jumala toimii astemittarilla) ja muut kristityt eivät ole Jumalan seurakuntaa ollenkaan.
No, samaa seurakuntaa me, yleisesti ottaen, todellakaan emme ole. Sitten on kylläkin se salainen pyhien joukko - joka ei katso virallisia kirkkokuntarajoja - mutta siellä / meillä ei Jumalan pyhyys nouse ja laske kuin celciuksella tai fahrenheitilla. Tämä on ihan tuon Saviksen tunnustaman "Suomen Seurakunnan" omia oppeja. - AnMunKaikKestää
ToistaSeurakuntaa kirjoitti:
Savis tosin kirjoittaa jostakin "Suomen Seurakunnasta". Tulkitsin sen hätäpäissäni joksikin uus-hellarilahkoksi eli new age-opiksi, tätä lajia.
En ole mainitusta seurakunnasta koskaan kuullut. Mikä se on? Vai sisältääkö nimitys sen helluntaiopin, että vain he edustavat kristillistä Jumalan seurakuntaa Suomessa (jossa Jumala toimii astemittarilla) ja muut kristityt eivät ole Jumalan seurakuntaa ollenkaan.
No, samaa seurakuntaa me, yleisesti ottaen, todellakaan emme ole. Sitten on kylläkin se salainen pyhien joukko - joka ei katso virallisia kirkkokuntarajoja - mutta siellä / meillä ei Jumalan pyhyys nouse ja laske kuin celciuksella tai fahrenheitilla. Tämä on ihan tuon Saviksen tunnustaman "Suomen Seurakunnan" omia oppeja.Luettuani uudestaan - ja lopulta luullakseni ymmärrettyäni mitä Savis tarkoittaa, - hän siis meinaa, että nyt vasta alkaa heidän turkulaisessa Suomen Seurakunnassaan Jumalan pyhyys ikäänkuin laskeutua sen tekouskovaisten päälle. Tähän asti ovat puuskuttaneet omalla pyhyydellään, mutta nyt tapahtui kuin jollekin jenkille ja...
Ei. En lähde tähän pilkkaan mukaan. - Eenokki12
Korjaus sanalle: eukaristia.
Ja minä kun olen kuullut Jeesuksen puhuvan minulle ehtoollispöydässä. Ei taida kenelläkään h-laisilla olla samanlaista rukousvastausta kerrottavanaan? En puhu ihmeistä enkä merkeistä joskin ehkä olen tästä kertonut aiemmin?
- HerranSebaotinÄäni
Eenokki12 kirjoitti:
Ja minä kun olen kuullut Jeesuksen puhuvan minulle ehtoollispöydässä. Ei taida kenelläkään h-laisilla olla samanlaista rukousvastausta kerrottavanaan? En puhu ihmeistä enkä merkeistä joskin ehkä olen tästä kertonut aiemmin?
Minä olen eukaristiassa kokenut veren maun suussani...
Toisenlaisessa tilanteessa olen kuullut Jeesuksen äänen ja se ääni oli vahva kuin suurten joukkojen sotapäälliköllä.
Niinistö Niinistöt jäävät kauas taakse...: "Hmmm... niin... kyllä minä uskoisin... ampukaa vihollista mutta älkää kuitenkaan osuko... hänkin on yksi meistä, ihminen... niin... On hyvin valitettavaa, että vastoin sopimuksia, meihin kuitenkin myös osutaan... hmmm... ni. Siksi kannatammekin enenevää yhteistyötä vihollisen vihollisten kanssa. Uskoisin, että tämä on ainoa, viisas tiemme."
Jeesus ei ole hölmö, ei mutissut eikä hymissyt.
- lopullisesti.hurahtanut
Savis on nyt lopullisesti hurahtanut noihin äärikarismaattisiin touhuihin !
Kohta hän jo huutaa Fire Fire ! :(
On hän aina ollut tuollainen ns. "ylihengellinen" eli taipuvainen tuollaiseen liialliseen hurmosteluun, mutta nyt on kai jo loputkin estot kadonneet ja mies ihan sekaisin ja huuruissa !
Surkuhupaisaa on se, että hän on muita syyttänyt äärikarsimaattisuudesta ja siihen sekaantumisesta, vaikka itse on ollut jo pitkään sisällä siinä touhussa !
Mutta Saviksen kohdalla voidaan nähdä tämä Totuus hyvin:
1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
Siis tuo viimeinen 9:s jae, se on toteutunut ja toteutuu nyt Saviksen kohdalla selvääkin selvemmin. - Avaasilmäsi
Tässä video jumalasta !https://youtu.be/C9AOuedvOnI
- capiche
Miten niin on alkanut laskeutua? Jumalan Pyhä Henki - eli pyhyys - on aina kanssamme. Ja sen tehtävä on nimenomaan kasvattaa meitä Jumalan tuntemisessa. Joskus PH kirkastaa enemmän Jumalan pyhyyttä, toisen kerran rakkautta tai vanhurskautta, jne.... Sen mukaan mitä ihminen kulloinkin tarvitsee. Tämä on normaalia PH:n yksityisopetusta.
- Eenokki12
Saviksella on kivekset alkaneet laskeutua paikoilleen. Ne ovat peräkkäin kuin ajokoiralla?
- iiouiouououo
Hyvin monissa paikoissa kuulee puhujien sanovan, että nyt täällä on Herran kirkkaus.
On raamatun vastaista edes puhua, että Jumalan kirkkaus olisi täällä jossain meidän keskellämme.
Ei takuulla ole, sillä kukaan ei edes kestäisi sitä pyhyttää, ei tässä ajassa.
Vasta kun me olemme ylösnousemusruumiissamme, on meillä mahdollisuus olla Jumalan kirkkaudessa ja pyhyydessä, mutta tässä ajassa me emme Hänen pyhyyttään kestäisi kuolematta.- capiche
Niin, siitä voi korkeintaan saada täällä ajassa hengessä pientä esimakua. Tyypillistä karismaattista pumppausta. En ole ikinä kokenut pyhyyttä tuollaisissa tilanteissa.
- EttäTeJaksatte
Paljon on herätyksistä paasattu ja aina on pieneksi jäänyt. Ja niin käy tälläkin kertaa.
Hölmöjä on moneen lähtöön, mutta nämä uskonhörhöt ovat kyllä yksi hölmöin ryhmä. Ostavat tyhjän arvan kerrasta toiseen. Eivät millään opi tunnistamaan huijareita. Mukava että näin paljon kiinnostusta tämä herätti. Aina Jumalan Pyhyys on laskenut alas ajoittain niin että Walesin Herätyksissä kapakat tyhjentyi rikollisuus vähentyi Teatterit ja muut kulttuurit ei kinostunut enää ja pölisit ja tuomarit joutui lomille.. Kunnia Jumalalle !!
- iiouiouououo
Missä raamatussa sanotaan, että lopun aikana tulee herätys? Ei missään.
Päinvastoin Jeesus itse sanoo, että löytäneekö Hän uskoa (toinen käännös sanoo että sitä uskollisuutta), kun palaa. Eli jos Jeesus itse sanoo, että mahtaneeko löytyä ollenkaan, niin en ymmärrä näitä jotka jatkuvasti puhuvat suuresta, mahtavasta, järisyttävästä, valtavasta, megamegasuperhyper suuresta herätyksestä.
Lopun aikana on kuin Nooan aikana jne, aivan kuten Jeesus sanoi, ja oliko Nooan aikana uskoa, ei todellakaan jos vain hänen perheensä oli koko suuresta joukosta arvollinen pelastumaan. Toiset vain pilkkasivat.
Samoin oli Aabrahamin aikana, hänhän kyseli Jumalata, että jos löytää sen ja sen verran, niin ei tuhottaisi Sodomaa ja Gomoraa, ei löytynyt kuin Loot koko paikasta, ja vain osa perheestä pelastui, ei mitään valtavia joukkoja.
Enemmän luotan Jeesuksen sanoihin ja mitä Hän sanoi, että lopun aikana tulevat ajat olemaan, kuin johonkin joka Suomen vierailluilla kuulijoiden korvasyyhyyn herätyksen lupaajista ja penkkirivien täyttymisistä.
Jos herätys tulee, niin hyvä niin, mutta raamattu ei sellaista lupaa lopun aikana.
- voi.savis
Savis on jo yli 10 vuotta odotellut jotain "herätystä", ja nyt hän on sen vuoksi hurahtanut noihin äärikarismaattisiin harhoihin, ja kohta siis huutaa muiden joukossa Fire Fire !!!
Tuntuu että koko Suomen Sionista suurin osa uskovista on yrittäneet pidätellä meiltä Herätys mutta tässä se nyt on ovella.. Ja muuta kun kiittää ei voi.. >>> Jaak 5: 4 Katso, työmiesten palkka, jonka te vainioittenne niittäjiltä olette pidättäneet, huutaa, ja leikkuumiesten valitukset ovat tulleet Herran Sebaotin korviin.
5 Te olette herkutelleet maan päällä ja hekumoineet, te olette sydäntänne syötelleet teurastuspäivänä.
6 Vanhurskaan te olette tuominneet ja tappaneet; hän ei vastusta teitä.
7 Niin olkaa kärsivällisiä, veljet, Herran tulemukseen asti. Katso, peltomies odottaa maan kallista hedelmää, kärsivällisesti sitä vartoen, kunnes saa syksyisen sateen ja keväisen.Mitä mä voin siihen että Herra on päättänyt laskeutua Turun aluelle valtava Herätys . Sellainen vanhanaikainen Herätys missä on valtava synnintunto ja kapakat tyhjentyy ja ilotalot tekevät parannuksen ja teatterit menee kiinni ja kultturitalot . Poliisit Tuomarit ja asianajajat jää työttömäksi ja huvit ja tanssit loppuu kun se ei kiinnostaa enää . Ja Hengen Hedelmät ja merkit seuraavat niitä jotka uskovat. Tulkaa mukaan rukoilemaan ja nauttimaan Herätyksestä joka ei ole mikään uuskarismaattinen feikki herätys.. Olen enemmän kun kymmenen vuotta tämän odottanut ja nyt sen on oveella.. Sanoisin pikemmin kun 20 v rukoillut ja anonut sen..
- Eenokki12
Ilotalot, teatterit, huvipaikat ovat niitä hengellisyyttään korostavia paikkoja jotka helluntailaisperäisenä eivät ole saaneet suurta kaaosta aikaan ainakaan tunnustavien kristittyjen keskuudessa eikä heitä hyväksytä savislaisena missään muodoin.
- utopistitasialla
Nyt meni ihan ihan utopiaksi. "Herätyksiä" on ollut maailmassa monenlaisia. Guruja tulee, guruja menee. Seurakuntia syntyy, seurakuntia kuolee. Ihmisiä voi mennä eteen rukoiltavaksi sadoittain, mutta vain kourallinen jää seurakuntiin.
- voi.savis
Ihan samanlaisia "uutisia" on jo nähty aiemminkin ja eräätkin väittivät heidän piirissään tulleen uskoon tuhansia ihmisiä, mutta mistään heitä ei oikeasti löytynyt !
Koko harha oli siis vain noiden hurahtaneiden omassa päässä, totuus oli siitä todella kaukana !
Siis ihan samaa "pumppaamista" jota on äärikarismaattisissa piireissä ennenkin käytetty !
Ihmisille valehdellaan ja he ITSE HALUAVAT USKOA NE VALHEET !
Näin siis kävi Saviksellekin, eli kun sitä hänen 20v odottamaa herätystä ei kuulunut, niin se piti itse tehdä ja aikaansaada, mutta mitä sitten Savis, kun vihdoin joudut myöntämään, että koko homma olikin vain silkkaa huijausta ???
Miten uskovat yleensäkin selviävät sellaisesta tilanteesta, siinä voi mennä koko usko Jumalaan siinä kohtaa, kun karvas todellisuus selviää lopulta vihdoin !
Minä sanon nyt selvin sanoin:
Suomeen ei tule mitään herätystä eikä muutosta, ennen kuin Jumala lopulta joutuu kurittamaan meidän kansaamme !!!
Vasta se kova kuritus saa polvet notkahtamaan ja ihmiset nöyrtymään ja rukoilemaan !
Mutta siitä ajasta Herra on jo puhunut seuraavaa:
Jes. 1:15 Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä.
7 Sillä minä varoittamalla varoitin teidän isiänne silloin, kun minä johdatin heidät pois Egyptin maasta, ja olen varoittanut varhaisesta alkaen tähän päivään saakka sanoen: 'Kuulkaa minun ääntäni'.
8 Mutta he eivät kuulleet eivätkä korvaansa kallistaneet, vaan vaelsivat kukin pahan sydämensä paatumuksessa. Niin minä tuotin heidän päällensä kaikki tämän liiton sanat, joita minä olin käskenyt heidän noudattaa, mutta joita he eivät noudattaneet."
9 Ja Herra sanoi minulle: "Juudan miesten ja Jerusalemin asukasten keskuudessa on salaliitto.
10 He ovat kääntyneet takaisin ensimmäisten esi-isiensä pahoihin tekoihin, niiden, jotka eivät tahtoneet kuulla minun sanojani, ja he ovat seuranneet muita jumalia ja palvelleet niitä. Israelin heimo ja Juudan heimo ovat rikkoneet minun liittoni, jonka minä tein heidän isiensä kanssa.
11 Sentähden, näin sanoo Herra: Katso, minä tuotan heille onnettomuuden, josta heillä ei ole pääsyä; ja kun he minua huutavat, en minä kuule heitä.
Siis ei olla kuultu varoituksia, vaan meno on aina vain pahentunut Suomessa ja Suomen seurakunnissa ja uskovien keskuudessa.
Jo vuosia sitten Herra antoi minulle seuraavan Sanan, ja siitä asti olen odottanut vain sitä, että milloin alkaa Herran kuritus Suomen kohdalla ?
Jer. 11:14 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.
Joten ei ole tiedossa mitään "herätyksiä" ennen kuritusta, joka meitä tulee varmasti kohtaamaan !
10 He ovat kääntyneet takaisin ensimmäisten esi-isiensä pahoihin tekoihin, niiden, jotka eivät tahtoneet kuulla minun sanojani, ja he ovat seuranneet muita jumalia ja palvelleet niitä. Israelin heimo ja Juudan heimo ovat rikkoneet minun liittoni, jonka minä tein heidän isiensä kanssa.
11 Sentähden, näin sanoo Herra: Katso, minä tuotan heille onnettomuuden, josta heillä ei ole pääsyä; ja kun he minua huutavat, en minä kuule heitä.
12 Ja jos Juudan kaupungit ja Jerusalemin asukkaat menevät ja huutavat niitä jumalia, joille he ovat uhreja polttaneet, niin ne eivät heitä pelasta heidän onnettomuutensa aikana.
13 Sillä yhtä paljon kuin sinulla on kaupunkeja, on sinulla, Juuda, jumalia, ja yhtä paljon kuin Jerusalemissa on katuja, te olette pystyttäneet alttareja häpeäjumalalle, alttareja polttaaksenne uhreja Baalille.
14 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.
Joten ei mene hyvin meillä, emme uskoneet hyvällä, ja Jumalan on pakko meitä kurittaa kunnolla, jotta emme kaikki kadotukseen joutuisi !!!
Heb 12
5 ja te olette unhottaneet kehoituksen, joka puhuu teille niinkuin lapsille: "Poikani, älä pidä halpana Herran kuritusta, äläkä menetä toivoasi, kun hän sinua nuhtelee;
6 sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa".
7 Kuritukseksenne te kärsitte; Jumala kohtelee teitä niinkuin lapsia. Sillä mikä on se lapsi, jota isä ei kurita?
8 Mutta jos te olette ilman kuritusta, josta kaikki ovat osallisiksi tulleet, silloinhan te olette äpäriä ettekä lapsia.
9 Ja vielä: meillä oli ruumiilliset isämme kurittajina, ja heitä me kavahdimme; emmekö paljoa ennemmin olisi alamaiset henkien Isälle, että eläisimme?
10 Sillä nuo kurittivat meitä vain muutamia päiviä varten, oman ymmärryksensä mukaan, mutta tämä kurittaa meitä tosi parhaaksemme, että me pääsisimme osallisiksi hänen pyhyydestään.
11 Mikään kuritus ei tosin sillä kertaa näytä olevan iloksi, vaan murheeksi, mutta jälkeenpäin se antaa vanhurskauden rauhanhedelmän niille, jotka sen kautta ovat harjoitetut.- TässäSelitys
"Miten uskovat yleensäkin selviävät sellaisesta tilanteesta, siinä voi mennä koko usko Jumalaan siinä kohtaa, kun karvas todellisuus selviää lopulta vihdoin !"
Pettymyksestä selvitään, kun lähdetään nopeasti mukaan uuteen odotukseen, ja unohdetaan aikaisemmat pettymykset. Tämä mekanismi kun toistuu riittävän usein, niin pettymyksiin totutaan, ja jäljelle jää uuden odotuksen tuoma mielihyvä. Tälläisen käyttäytymisen kantava voima on nimen omaan jännityksen tuoma nautinto. Jokohan tällä kertaa tämä olisi totta!
Tietysti olet oikeassa että epätoivoon on näitä vuosien varrella tuhansia uuskarismaattiset feikkiherätys huudot on vienyt uskovaiset. Ja saanet heidät lopettamaan toivoa ihmisarvoista elämä joka vain Herra voi antaa ihmiselle. Siis on alettu julistaa ,, vedä vanha feikkiarmon peite yli teidän Adamin elämään sen kurja luonnon ja
liha joka on synti täynnä ja ole tyytyväinen kaikki Pyhän Raamatun sanoma te parannus pyrki pyhyyteen ole kutsunut pyhyyteen eikä saastutukseen on valhe.. heh olet huijattu niin perin pohjaan että tuskin mitään saa sinut enää nostettu ylös Oikeaan Herätykseen..- voi.savis
Savis tuo sinun mainostamasi touhu on siitä samasta "uusiviini" eksytyksestä !
Etkö sitä edes tajua raukka ?
Eli he ihan samoin odottivat ja kuvittelivat saavansa jonkun uuden Hengen vuodatuksen, mutta sellaista ei Raamattu lupaa, sillä Henki vuodatettiin JO yli 2000v sitten !
Siis ihan samaa "uusiviini" eksytystä mutta nyt vain hieman eri nimellä !
Raamattu varoittaa tuollaisten perässä juoksemisesta:
20 Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
22 Ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Tulee aika, jolloin te halajaisitte nähdä edes yhtä Ihmisen Pojan päivää, mutta ette saa nähdä.
23 Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä.
21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
22 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
23 Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki.
Tätä juoskentelua Herran ja siunauksien perässä, olet sinäkin Savis harrastanut oikein urakalla, milloin se loppuu ?
- Herätyys
Ei Suomessa ole vielä, Kristillistä. Raamarun UT opetusten, ohjeiden ja kehoitusten mukaisesti Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla elävää ja toimivaa / vaikuttavaa YHTÄ, yhtä olevaa ja kaikessa yhtä pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti elävää Kristuksen Jeesuksen apostolista Krist. jäsenistöä / järjestöä.
On vain lukuisa määrä eri nimisiä, "maailmallisesti / pimeydessä eläviä ja toimivia uskonnolisia eriseuroja ja lahkoja. Ei ole löytynyt edes Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä asiallisesti ja rakentavasti keskustelemaan halukkaitakaan!
Jeesuksen nimessä... niitä muita Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vahtoehtoa Rakentavaav Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja etsivä / perään kuulutteleva,
Siihen Raamattun UT mukaiseen ja perustuvaan Kristillisyyteen näyllä armoitettu, vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen kaikille hyväksi Jumalan Sanan (Raamatun UT) mukaisuuteen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.
"Löytäneekö uksoa", Raamatun UT mukaista ja mukaiseen Etsivä...?- 1234567---
Ei ole näyttöä suuresta herätyksestä! Edelleenkin valhejulistajat julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille, ja naiset hääräilevät pastoreina Raamatun vastaisesti.
Siis syntien puolustaja ja ylläpitäjä huutaa Voi Jumalalle !! Kerro Jumalalle että oli väärin laskea niin voimakas Herätys Korean Ja Walesin että kapakat tyhjentyi ja kaikki pahuus loppui kaupungeissa. Olet naurettava. Mutta jos on sokea niin taluttakaa joku hänen ystävä Jeesuksen saadakseen silmävoide..
- voi.savis
Ai sinä siis ole itse Jumala ???
Minä kirjoitin siis "Voi Savis", enkä "voi Jumala" !
Niin ja suomalaiset vaativat viimeksi sodan kauhut, ennen kuin nöyrtyivät/putosivat polvilleen rukoukseen !!!
Pitääkö taas käydä niin, meidän luupäiden kohdalla ?
No kerrotko Jumalalle etä oli väärin tyhjentää kapakat ja lähettää poliisit lomille kun rikollisuus vähensi niin että myöskin sairaalassakaan ei ollut niin paljon töitä?
- Katson.omaa.pihaa
Ei ole olemassa mitään Suomen seurakuntaa. Raamattu ei sellaista tunne , eikä Jumala tunnusta sellaisen olemassaoloa. On Saviksen oman lihan tuotosta,.
Nyt täytyy kyllä oikein ylistää mitä Jumala tulee tekemään meidän Seurakunnan kautta !!!! https://www.youtube.com/watch?v=VTByzluCtMo
YOUTUBE.COM
You Raise me UpMuuten ?? Et vastannut kysymykseen !! Oliko liian vaikea??
Up uppis..
- Muka.suomenseurakunta
Voi parkaa Savista, joka yksin on suomen seurakunta.
- Onneksi.on.yksin
Mutta eikös se ole hyvä asia, että Savis on yksin siinä? Sitten muuttuu pahemmaksi, jos siihen menee joku mukaan.
- 1992.ei.Raamattu
Käyttää Raamattu tai 1992 käännös ?
Me Jumalan Seurakunnassa etsitään Jumalauus joka annetaan Armosta toiset etsii armon että saa jatkaa synneissä..
Joku kysyi miten montaa me olemme ! Pieni joukko olemme mutta se ei ole väliä .. Jos haluaisin kuulua isoon joukkoon niin liittyisin ekumenian ta muslimien joukkoon.
Tärkein on Laatu eikä määrä..- Saatko.rahaa
Maksaako ne hyvin sulle?
- Ihan.uusiko
Missä on Suomen seurakunta? Kuka on perustaja? Milloin se on perustettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1303211Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382553Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302445Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631132228- 1141720
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .281600Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741418Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2981311Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2921258- 631110