Lisävalojen suojaus varkaudelta

GHJK

Pitäisi hankkia LED tanko koska auton omat pitkät niin surkeita ettei paljon mahdollisuutta havaita esim. hirveä pimeässä ennen kuin myöhäistä. Jotain 350e pakettia olen katsonut mutta vähän huolettaa varkaudet kun asun kaupunkialueella eikä mahdollisuuta lukita autoa talliin. Vakuutuksestakaan ei paljon iloa kun omavastuu 200€.

Mitä tapoja olisi suojata lisävalot? Jotkut kytkee hälyttimen piiriin mutta hälytintä ei ole. Enkä halua hitsata pultteja koska kesäksi ottaisin valot pois ettei turhaan naarmuunnu.

Ainakin siis kilpiteline ja itse valotangon kiinnitys telineeseen pitäisi jotenkin suojata.

4

2304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GHJK

Löytyykö esim halpaa autohälytintä jonka voisi kytkeä vain lisävalon maadoitukseen? Piiri poikki -> hälyttää?

• Hitattu_mutteri

Ja sitten yöntimot pistävät koko autosi keulan paskaksi, kun lisävalot eivät meinaa irrota.

Enpä ole kuullut että lisävaloja pöllittäisiin. No onhan pk-seutu aika kansainvälinen alue.

Kaiverra valoihin näkyvälle paikalle nimesi tai auton rekisteritunnus.

• sghfgsdfg

Sama 200€ omavastuuhan siinä tulee vaikka vievät pelkät valot tai hajottavat koko etupuskurin jos on varkaus/ilkivaltavakuutus.

• Hyväsettitaas

Ei tästä niin kauaa ole kun jonkun pelastuslaitoksen P3:n auton keulasta oli valot viety. Irrotettavat soittimet ja navit alkaa olla katoavaa kansanperinnettä, valot ja muut varusteet alkaa kelvata nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8323
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4644
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4333
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3463
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3440
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2861
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe