Joku kaiketi pölliny mun tiedot, mutta käyttää silti niitä vaan osaks väärin. (Luuleeko saavansa pienemmän sanktion).
Mulle tulee laskua autosta mitä en oo nähnykkää, ei näy missään mun tiedoissa tms, silti mun postiin tulee lappuja trafilta että verot pitäs maksaa.. lapuissa lähes mun nimi ja osote, vaikka täysin eri .
Siis eikö trafi osaa sotunumerolla kattoa kenelle laskun lähettävät? Käskevät vaan lähettää takas sen lapun postiin. Kuulemma postin moka. Katoin vaan ettei sellasta tietä ole olemassakaan johon laskun pitäisi mennä.. postiko ne laput leimaa kenelle ne on menossa? Tuskin kun ikkunallinen lappu minkä sisällä osoite. Sanoin trafille että jos avaan ton ni nään mikä auto se on.. sanoivat että Suomessa ei saa avata toisten kirjeitä. Joten en saa koskaan tietää kenelle lappu on oikeasti tarkoitettu.
Tuleeko perintätoimisto hakemaan multa sitte telkkarin ja jääkaapin pois vaikka nimi ja osoite väärä ?
Niiden vika Joten saavat kyllä ihan ite maksaa veronsa.
Kysyin myös onko niillä koneellaan tiedossa tämän henkilön sotunumeroa, sanoi ettei saa kertoa minulle sitä. Kysyin uudelleen että onko sitä ollenkaan, ei sitä tarvitse mulle luetella, sanoi uudelleen ettei saa kertoa. Sanoin että kattokaa se osoite ja nimi sen sotun perusteella, käski vaan lähettää laskun takas postiin.
Trafi huijaa
4
155
Vastaukset
- joobajoo
niin ja mikähän se sun ongelma tämän asian suhteen on? jos posti kantaa sulle jonkun muun postia niin ei se ole sun ongelma.
- Verotonjavaraton
Juu, mut jos se sit lopulta onki mun auto, mistä voin sen tietää? Miten ne ei tarkista nimeä vastaamaan sotuun?
Eli kirjottakaa omistajaks vaikka Aku Ankka , Ankkalinna. Niin laskut menee sille!
Sillä mä vaan ihmettelen että sellasta tietä ei ole olemassakaan johon laskun pitäisi mennä, eli ei sellasta ihmistäkään ole. Ja Miks se tulee mulle sit eikä naapurille? - Rekkaritiedot
Verotonjavaraton kirjoitti:
Juu, mut jos se sit lopulta onki mun auto, mistä voin sen tietää? Miten ne ei tarkista nimeä vastaamaan sotuun?
Eli kirjottakaa omistajaks vaikka Aku Ankka , Ankkalinna. Niin laskut menee sille!
Sillä mä vaan ihmettelen että sellasta tietä ei ole olemassakaan johon laskun pitäisi mennä, eli ei sellasta ihmistäkään ole. Ja Miks se tulee mulle sit eikä naapurille?Laskussa näkyy auton rekisteritunnus, katso muut tiedot Trafin sivuilta.
- avaan-kaikki
Minä avaan kaikki kirjeet aina jotka potilaatikossani. Laillista se on kun ei kukaan normi ihminen tutki jokaista kirjettä onko siinä oikea nimi vai muun. Pari kertaa ovat itkeneet mutta ei voi mitään jos posti jakaa kymmeniä kertoja vuodessa väärää postia minun laatikkoon.Pitäisikö hakea tai olla lukulasit päässä postilaatikolla käydessä ja lajitella ne its eoikeisiin laatikoihin vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869