.. BiisiKetju.. Mikä Helmi Sulla on Repussa?.. =)

Nuuska.HelmenVartijana

.. Näytä Omas.. Niin ehkä Mä näytän Sulle Yhren Omistani.. ;D

21

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Noh.. Ei Ole Pakko, jos Ei Haluu.. ;D

      Secret Garden - You Raise Me Up (Lyric Video) ft. Johnny Logan
      https://www.youtube.com/watch?v=EJqME9LQCRw

      .. Laitetaan Vaiks Sit Tää antamaan EnerGiaa Tähän Aamuun.. Tykkäätte tai, ette.. ;D.. Musta Hieno Teos KaikinPuolin.. Videota Myöden.. =)

      • Saattaapi olla että todellisilla helmillä on ollut tapana kerääntyä lähinnä sun reppuun :o
        Mitä tahansa osaisinkaan lainata vastineeksi, se ainoastaan kalpenisi tämän(kin) rinnalla!
        Joten katson parhaaksi vain kiittää - ja toivoa että se sulle riittää.

        Heh, loppu riimasi :)


      • Tuo oli musiikkia korville.
        Muistanu enää edes koko kappaletta. ☺️


    • trollikka

      Huomenta! Uus päivä ja uudet kujeet. Sorry eilisest ruikutuksest, oli vaan mieli niin maassa juuri silloin. Harmaan sumuinen päivä, mutt olen kuitenkin nukkunut, enkä niin väsynyt ett kaikki maailman murheet jaksaisivat murjoa mua nyt. Elise haki Emon alas syömään, syötiin yhdessä Emon kanssa aamiaista... mä olin ruokasalissa piikomassa toisena, flikka oli kassalla ja avusti samalla myös mummuja.
      Vai energiaa kaipaat mä annan tämän myötä energiaa ja hyvää mieltä sulle... paas valssaten!

      Second Waltz
      https://www.youtube.com/watch?v=TAvoURfbPys&start_radio=1&list=RDTAvoURfbPys

    • Aijuu ja vanhaa tanssirytkettä...tulee nuoruus mieleen..

      https://youtu.be/7UTj9ZcMS2Q

      Muutamat kymmenet vuuet menee ja ei kuulu, kun kiikkutuolin narinaa...

    • trollikka

      Villen ehdottomasti paras levytys... ei varmaan suosituin ja rahakkain; mutt minusta paras!
      Ville Valo - Olet Mun Kaikuluotain
      https://www.youtube.com/watch?v=0JfeC66K534&index=1&list=RD0JfeC66K534

    • flowersreally
    • Iltajumpan aika...heilutellaan pyrstöä ja pyöritellään päätä...vatkutellaan varpaita, roikotetaan raajoja, käydään kumoon patjalle ja lyödään silmät umpeen..

      https://youtu.be/RkQVMjOiP7w

      Tähän takuulla sensuuri iskee, mutta otan riskin...johan saksankielinen viestiki lähti luippasee...hyvät yöt!

    • helmiä_sioille
    • atmnvalinta
      • atmpaskaa

      • hasitaheavonpaska

    • kukkuuu
    • ihan.jees
    • askhddnöf
    • tollanenlöytyy
    • helmiä_sioille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe