💚 .. vähän niinku etänä .. niin, ettet huomaa minua ..
Tiedät kyllä, vähän niinku jossain Bond leffassa .. "Mai neim is Koo" ..
Tai jotain, vähän sinnepäin .. 🙃
Mutta siinä on se vaara aina olemassa, että joku tulee kysymyään minulta, mitä mä täällä piileskelen! 🤔
M.- Muru, Haluaisin sinut nähdä!
5
131
Vastaukset
mäkin voisin mennä piileskelemään ei kukaan sit löydä mua sieltä 😂
- Koo-lta
Niin .. koko ilta istut piilossa .. 🙄 Nälkä tulee silloin!? Sinun pitää kertoa missä piilossa sä oot, niin mä tuon sinulle sinne syömistä ja juomista 🙃 🍜 🍗 🍢🍵 🍇 🍌 🍒🍺
Koo-lta kirjoitti:
Niin .. koko ilta istut piilossa .. 🙄 Nälkä tulee silloin!? Sinun pitää kertoa missä piilossa sä oot, niin mä tuon sinulle sinne syömistä ja juomista 🙃 🍜 🍗 🍢🍵 🍇 🍌 🍒🍺
Koko illan ajattelin viettää puskassa mutta eihän se enää piilopaikka ole jos sen kerron. 🤔 Ruuallako houkuttelet ulos?
- Koo-lta
AinaNorsu kirjoitti:
Koko illan ajattelin viettää puskassa mutta eihän se enää piilopaikka ole jos sen kerron. 🤔 Ruuallako houkuttelet ulos?
🙄 Niin .. mä olisin lähettänyt Hunksin sinne 🤩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227