Hei,
Olen 21-vuotias mies ja asun tällä hetkellä Espoossa, muutin takaisin suomeen kesän lopulla oltuani pidemmän aikaa Ruotsissa töiden takia. Tällä hetkellä etsin uusia töitä, mutta mikä tärkeintä olen saanut loistavan idean yrityksen perustamisesta ja tämä idea on kytenyt takaraivossa jo joitain kuukausia.
Liikeideana olisi luoda mobiiliapplikaatio jonka avulla helpottaa ja yksinkertaistaa ns. tuoda lähemmäs kuluttajaa, yksi palvelu mikä on varmasti koskettanut jokaista joka on joskus töitä hakenut. Toki olen selvittänyt että esimerkiksi yhdysvalloissa toimii joitain samantapaisia applikaatioita, mutta oma yritykseni tulisi erottumaan näistä selkeämmällä ulkoasulla, naurettavan helpolla käytettävyydellä, uusilla ominaisuuksilla, paremmilla mahdollisuuksilla kustomoida omaa profiilia sovelluksessa, mahdollisuudella käyttää joko ilmaisversiota sovelluksesta tai maksullista versiota.
Haen siis mukaani vähintään yhtä liikekumppania jolla toivon mukaan olisi mahdollisesti kokemusta esimerkiksi koodaamisesta tai muuten sovelluskehittämisestä. Toivon että asuisit pk-seudulla .Itseltäni onnistuu markkinointi, myynti, asiakaskontaktointi, hallinnolliset asiat. Tärkeimpänä pidän kuitenkin sisäistä paloa toimia yrittäjänä ja nähdä vaivaa menestyksen eteen, kuka tahansa tietää ettei yrityksen perustaminen ole se helpoin asia tämän ikäisenä ainakaan mutta intohimolla ja korkealla motivaatiolla on mahdollisuus saada aikaan mitä tahansa. Kotona istumalla ja peukaloita pöyrittelemällä ei saa mitään aikaan, täytyy tehdä asioita.
Lopuksi vielä, en leiki oman elämäni toimitusjohtajaa. Haluan vain perustaa oman yrityksen.
Yhteydenotot: [email protected]
Mobiiliapplikaatio & liikekumppani haussa pk-seutu
LetsDoThis
0
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283