Voi helvetti teitä naisia

Sinkkumies-

Koittakaa nyt ensin päättää mitä elämältä haluatte, haluatteko perheen ja sen kumppanin ja sitten vasta treffeille eikä niin että kun ollaan treffeillä niin nainen on pallo hukassa ei osaa sanoa mitä tulevaisuudessa tekee ja haluaako edes kummpanin edes. Ei pitäisi olla vaikeaa ja älkää tulko treffeille sen takia koska kaverisi käy treffeillä jottet näytä luuserilta jolla ei ole seuraelämää.

23

595

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne5gdfbg67

Nyt on In olla sitoutumatta mihinkään - sinkkuuteen taikka suhteeseen - ja olla suunnittelematta mitään. Suunnittelu ja sitoutuminen ovat niin tylsiä, tavisten juttuja, eikä kukaan halua olla tylsä tavis.

Kyllä kakku pitää voida sekä syödä että säästää, ja jos yhteiskunta ei tätä pysty tarjoamaan, siinä on vikaa.

• Maksanverojaminäkin

Mitä helvettiä yhteiskunta tähän vaikuttaa?

• Itse ainakin tiedän mitä elämältäni haluan.
      Vaikeampaa vain on löytää se oikea kumppani joka osais tietää myös mitä itse haluaa. 🤷

• Pariton_sukka

Sama vika Lahikaisella. 😳

• Pariton_sukka kirjoitti:

Sama vika Lahikaisella. 😳

🤷 Ei löydy sitä toista sukkaa haha

• ovatkertoneet

Miehet haluaa vaan panoseuraa.

• Tuuuskimpa

Ei sen enempää kuin naisetkaan. Naisilla vaan on varaa nirsoilla, joten he voivat näytellä etteivät halua ennenkuin joku jännämies osuu kohdalle.

• ovatkertoneet
        Tuuuskimpa kirjoitti:

Ei sen enempää kuin naisetkaan. Naisilla vaan on varaa nirsoilla, joten he voivat näytellä etteivät halua ennenkuin joku jännämies osuu kohdalle.

Siksi juuri en halua pano enkä muuta seuraa koska miehet on jännämiehiä niinkuin totesit.

• RumaÄtmi
        Tuuuskimpa kirjoitti:

Naiselle kelpaa vain jännämies ja top-10 tason täyttävä komea mies.
        Yksikään nainen ei anna ätmille tai rumalle miehelle.
        Nainen sanoo YÖK ätmeille, eikä ätmi saa edes koskea naiseen,

• ovatkertoneet
        RumaÄtmi kirjoitti:

Naiselle kelpaa vain jännämies ja top-10 tason täyttävä komea mies.
        Yksikään nainen ei anna ätmille tai rumalle miehelle.
        Nainen sanoo YÖK ätmeille, eikä ätmi saa edes koskea naiseen,

Kuten sanoin niin en halua pano enkä muuta seuraa koska miehet on jännämiehiä. Onko ymmärryksessä vikaa?

• trollikka

Jotenkin vaikuttaa ett AP juttelee jostain sokkotreffeistä, kun en todellakaan harrasta mitään treffejä. Jonkun tuntemattoman äijän tapaamiseen tapaamiseen en kyllä aikaani tuhlaa. Kyllä mä tapaan sen verran ihmisiä muutenkin, en ihan tuntemattoman kanssa tarvitse treffejä tee.
      Kyllä mulle riittää ihan kaveri treffitkin, vaikka keilailemaan tai tanssimaan... siinäkin voi tutustua mielenkiintoisiin ihmisiin.

Siitä puheenollen mulla on luonastreffit ens viikolla kaupungilla, kun käyn asioimassa muutenkin, niin sovin lounasteffit ... yhden keilahallissa tapaamani miehen kanssa. Ehdotus lounaasta tuli kyllä häneltä... keskustelimme lounaspaikoista yleensäkin, ja lounas ruu´ista sekä niiden hinnoitteluista!

Eikä AP:n tarvitse vetää hernettä nenäänsä: Minä kyllä maksan lounaani, taatusti itse!
      Niin hyvissä väleissä emme ainakaan vielä ole, uuden tuttavuuteni kanssa ett antaisin hänen tarjota lounasta mulle. Minä en siipeile, enkä halua jäädä minkäänlaiseen vasta velvollisuuden velkaan tarjota hänelle lounasta. Saattaahan olla; etten koko miestä halua edes tavata tulevaisuudessa... niin selvempää olla itsenäinen nyt lounaallakin.

Ja kyllä...
      Minä kyllä haaveilen kumppanista ja yhteisestä perheestä, siksipä juuri en sokkotreffejä harrasta!

• pitkätukka-68

Onko kyseessä silloin sokkotreffit, jos on viestitellyt toisen kanssa jo jonkin aikaa muttei ole ennen tavattu?

• trollikka
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Onko kyseessä silloin sokkotreffit, jos on viestitellyt toisen kanssa jo jonkin aikaa muttei ole ennen tavattu?

No melkein on... riippuu tietenkin siitä, miten paljon on pysytty totuudessa.

• Tämä-selvä

Naiset käy treffeilleä vaikka eivät etsi mitään. Naiset käy treffeillä ilmaisen päivällisen takia.

• Tämäkin-selvä

Miehet käy treffeillä toivoen että saavat seksiä päivällisen hinnalla.

• Tinder-match

Monta naista oon tavannut eikä ne oikein tiedä mitään. Kun pyytää uusia treffejä niin yhteydenpito lakkaa siihen. Muuten naisten kummunikointi on ööö luokkaa ettei niistä ota selvää mitä ne haluaa. Onko siinä järkeä treffi palstoilla olla jos ei halua mitään.

• ahdistaa

Minäkin pääsin treffeille. Nainen kertoi kuinka hienoa on elää yksin kun on vapaus päättää omista asioistaan. Yritin tuoda myös erilaista näkökulmaa mukaan mutta turhaan. Ehkä hän tiesi mitä halusi elämältä mutta vaikea ymmärtää miksi minun aikaani piti tuhlata sen kuuntelemiseen.

• kommenteissa

Yksi mies puhuu yhtä toinen toista. Miehet ei tiedä koskaan mitä haluavat.

• hmmmmm

Voiko miehille antaa saman neuvon, vai onko heillä oikeus etsiä sitä satunnaista panoseuraa vaikkapa valehtelemalla näille parisuhdetta hakeville naisille?

• Parisuhdemies-

Miehet etsii rakkautta, naiset etsii panoseuraa.

• tuulellakäyvätmiehet

Vastahan tässä kiersi yksi kommenttiketju jossa miehen aloituksena oli aihe että naiset haluaa ja kuvittelee heti eka treffien jälkeen suunnitella parisuhdetta ja perheen perustamista. Mies halusi vaan panoseuraa.

• vaan.jotain.muuta
        tuulellakäyvätmiehet kirjoitti:

Vastahan tässä kiersi yksi kommenttiketju jossa miehen aloituksena oli aihe että naiset haluaa ja kuvittelee heti eka treffien jälkeen suunnitella parisuhdetta ja perheen perustamista. Mies halusi vaan panoseuraa.

Projektityöntekijän etsiminen ei ole rakkauden etsintää.

• Nainen39vee

"Koittakaa nyt ensin päättää mitä elämältä haluatte, haluatteko perheen ja sen kumppanin ja sitten vasta treffeille eikä niin että kun ollaan treffeillä niin nainen on pallo hukassa ei osaa sanoa mitä tulevaisuudessa tekee ja haluaako edes kummpanin edes. Ei pitäisi olla vaikeaa ja älkää tulko treffeille sen takia koska kaverisi käy treffeillä jottet näytä luuserilta jolla ei ole seuraelämää."

Millä lailla nainen oli treffeillä "pallo hukassa"? Eli millaisiin kysymyksiin ei sitten osannut vastata?

Itselleni tulee tuosta lähinnä mieleen se, että nainen on kyllä tiennyt, mitä EI halua, ja se on ollut suhde kyseisen miehen kanssa. Siksi on puhunut kierrellen ja vältellen. Useinhan ihmiset niin kauan eivät ole varmoja, kunnes tulee jokin sellainen, jonka suhteen ovat varmoja - koskee niin naisia kuin miehiäkin. Eli nainen esim. ei halua perhettä, jos näköpiirissä ei ole miestä, jonka kanssa sellaisen voisi perustaa. Ekoilla treffeillä ei vielä tiedä, onko toinen sellainen. Mutta mikäli hän osoittautuu olevan, silloin perheen perustaminen voi alkaa kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      208
      7153
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4682
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4554
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3312
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1727
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      18
      1707
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1489
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1257
    Aihe