Jo on perseestä palvelu, soitimme asiakaspalveluun pyytääksemme asioimamme myymälän puhelinnumeroa kun rouvan lompakko oli ehkä jäänyt kassalle, emme voi antaa numeroa, joihinkin yksityisyyksiin vetosivat, aja sitten 70 kilometriä takaisin myymälään ja katsomaan sekä kysymään onko lompakko siellä., ei löytynyt. Onneksi löytyi muualta, mutta miksei voinut antaa myymälän puhelinnumeroa että olisi voinut soittaa ja kysyä että onko sieltä löytynyt lompakkoa. Ei vaikka olisi henkilöllisyytensä kuinka todistanut, aja sitten 140 kilometriä tuon perseestä olevan palvelun takia.
Lidlin asiakaspalvelu?
23
401
Vastaukset
- Oikeisiin_käsiin
Toista se on K-kaupoissa, missä on oikein löytötavaratoimisto tyyliin lapasesta lompakkoon ja kaikkea siltä väliltä. Tuntomerkkejä vastaan luovutetaan
- Naurattaa
Olipas huolimaton rouva, unohti? lompakkonsa, vaikka ilmeisesti oli toiminut ostosten maksajana.
- oletpas.naurettava
Et siis lukenut aloitusta ymmärtääksesi asian pointin, ei unohtanut lompakkoaan lidliin.
- Hirnun_suorastaan
Tuskimpa muihin kaupanryhmiin soitti kertoakseen tapahtuneesta. Kyllä vaan soitti Lidlin asiakaspalveluun ja kertoi rouvansa tohelounnista ko kaupan jollain kassalla
- siinäpä.paska.hirnut
Hirnun_suorastaan kirjoitti:
Tuskimpa muihin kaupanryhmiin soitti kertoakseen tapahtuneesta. Kyllä vaan soitti Lidlin asiakaspalveluun ja kertoi rouvansa tohelounnista ko kaupan jollain kassalla
Eipä muissa kaupparyhmissä silloin käytykään, siis mitä vittua sinä lidlin apina sönkötät. Eikä rouva tohelounnut kuten sinä paska-apina aina teet.
- Kaikenlaisia
siinäpä.paska.hirnut kirjoitti:
Eipä muissa kaupparyhmissä silloin käytykään, siis mitä vittua sinä lidlin apina sönkötät. Eikä rouva tohelounnut kuten sinä paska-apina aina teet.
Vittuako nuija tunget naamaas sinne Lidliin jos se on kerran paska kauppa.
Ei viitsinyt kirjoittaa toheloinut, kun rouvasta oli kyse. Eihän sellainen olisi sopivaa, ja rouvaa suojelevaa
- Mukahinttipaskakinjo
Ymmärrän kyllä, ett varmaan vitutti ajella mennen tullen 140km yhden vitun kukkaron takii, kun bensakulut oli omasta lompsasta vex
- suksi.hintti.kuuseen
Mukahinttipaskakinjo kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, ett varmaan vitutti ajella mennen tullen 140km yhden vitun kukkaron takii, kun bensakulut oli omasta lompsasta vex
Etpäs ymmätärny kuitenkaan, kyseessä ei ollu mikään vitun kukkaro, vaan sisällöltään enempi mitä et voi edes käsittää. Bensaa ei tosin menny yhtään, dieseli kun on. Joten oletpas erityisen tyhmä paskaidiootti, en muuta nyt virka.
- Tuplastihinttipaska
No hyvä kun nyt sain sinut rauhoittumaan ja palaamaan takaisin Lidlin asiakkaaksi.
Lukevat nuoret Lidlin kollegat kuinka paskaa syydetään asiakaspalvelun niskaan eläkkeellä ollessakin. Jakselkaa!
- Juujuujuujuu
Tuliko mieleen että olisi voinut pyytää asiakaspalvelua tiedustelemaan asiaa ko. myymälästä?
- oikkijoukkijuu
Oletko noin tyhmä, asiakaspalvelua pyydettiin "yhdistämään" kyseiseen myymällän, ei vaan passannut lidlille.
- Aaasiakas
oikkijoukkijuu kirjoitti:
Oletko noin tyhmä, asiakaspalvelua pyydettiin "yhdistämään" kyseiseen myymällän, ei vaan passannut lidlille.
Minulla jåi kerran kukkaro Lidliin ja kun soitin asiakaspalveluun, he kysyivät sitä sieltä ja ilmoittivat sitten minulle että kukkaro on ko. Lidlissä. Kaupan työntekijöillä on muutakin tekemistä kun istua puhelimessa.
- IhanOikeinTekiLidl
oikkijoukkijuu kirjoitti:
Itse olet vielä tyhmempi! Lidlin asiakaspalvelu soittaa kyllä myymälään ja kysyy kadotettua tavaraa, ei sitä asiakkaan itse ole kysyttävä ja numeroa myymälään saatava.
Koko juttu on vale tai tämä ap on vielä tyhmempi kuin sinä. - todella.paska.kauppa
IhanOikeinTekiLidl kirjoitti:
Itse olet vielä tyhmempi! Lidlin asiakaspalvelu soittaa kyllä myymälään ja kysyy kadotettua tavaraa, ei sitä asiakkaan itse ole kysyttävä ja numeroa myymälään saatava.
Koko juttu on vale tai tämä ap on vielä tyhmempi kuin sinä.Taas meni väärin, sinä olet helevetin tyhmä. Asikaspalvelu ei antanut liikkeen numeroa eikä olleet edes soittamassa mihinkään, ei sellaista vaihtoehtoa edes mainittu.
- Aaasiakas
Kerroitko ap;lle asiasi vai tiukkasitko vain puhelinnumeroa jota he eivät todellakaan anna? Lidlissä asiakaspalvelu on keskitetty yhteen numeroon, tehokasta!
- pysykotonasi
todella.paska.kauppa kirjoitti:
Taas meni väärin, sinä olet helevetin tyhmä. Asikaspalvelu ei antanut liikkeen numeroa eikä olleet edes soittamassa mihinkään, ei sellaista vaihtoehtoa edes mainittu.
Älä valehtele. Tottakai asiakaspalvelusta soitetaan myymälään muussakin asiassa, saati sitten jos asiakas epäilee jättäneen omaisuuttaan sinne. Tämänkertainenkaan Lidlin mustamaalaus ei onnistunut S24lla, kuten ei muutkaan sinun aloituksesi.
Pysy kotonasi ja tilaa ruuat vaikka verkkokaupan kautta niin ette hävitä omaisuuttanne toheloidessanne kauppareissuilla. - pitäkööt.tunkkinsa
pysykotonasi kirjoitti:
Älä valehtele. Tottakai asiakaspalvelusta soitetaan myymälään muussakin asiassa, saati sitten jos asiakas epäilee jättäneen omaisuuttaan sinne. Tämänkertainenkaan Lidlin mustamaalaus ei onnistunut S24lla, kuten ei muutkaan sinun aloituksesi.
Pysy kotonasi ja tilaa ruuat vaikka verkkokaupan kautta niin ette hävitä omaisuuttanne toheloidessanne kauppareissuilla.Kuka tässä valehtelee. Asikaspalvelulla ei ollut aikomustakaan soittaa kyseiseen liikkeeseen, eikä antaa sen numeroa.
En pysy kotonani mutta keskitän ostokseni rehellisiin S- ja K-kauppoihin.
Joten jätän tuon liiterinpaskan odottamaan konkkaansa, se onkin jo ovella. - LidlOnHyväVaihtoehto
pitäkööt.tunkkinsa kirjoitti:
Kuka tässä valehtelee. Asikaspalvelulla ei ollut aikomustakaan soittaa kyseiseen liikkeeseen, eikä antaa sen numeroa.
En pysy kotonani mutta keskitän ostokseni rehellisiin S- ja K-kauppoihin.
Joten jätän tuon liiterinpaskan odottamaan konkkaansa, se onkin jo ovella.Todellinen peräkylän jurva on niin tyhmä että ajelee yhtään minkään ruokakaupan takia 140 km. Mitä luulit säästäväsi jurvelo?
Lidl ei tule menemään konkkaan, päinvastoin on rakentamassa uusia myymälöitä jatkuvasti ympäri Suomea ja hyvä niin että saadaan vaihtoehtoja ja kilpailua. - vältämnme.lidlä
LidlOnHyväVaihtoehto kirjoitti:
Todellinen peräkylän jurva on niin tyhmä että ajelee yhtään minkään ruokakaupan takia 140 km. Mitä luulit säästäväsi jurvelo?
Lidl ei tule menemään konkkaan, päinvastoin on rakentamassa uusia myymälöitä jatkuvasti ympäri Suomea ja hyvä niin että saadaan vaihtoehtoja ja kilpailua.Kukaan ei tosiaankaan aja 140km jonku litukan takia, sille ajolle on oikeat kaupatkin kohteena. Mutta jos ja kun sattuu olemaan tuo petotoskauppa olemaan matkalla niin yrititetään välttää sitä.
- mielipide-vain
Mitä tuohon Lidliin tulee, niin mielestäni hintoja on nostettu tiuhaan tahtiin. Ei ole paljon eroa S-kauppaan.
Joissakin artikkeleissa on jopa kalliimpi hinta kuin S-kaupassa.
Taitaa mennä fifti-fifti hinnat nykyään. En erikoisesti pidä Lidl-kaupoista ja toisekseen suosin mielelläni suomalaista, senkun kaikki tekisivät, niin kenties Suomella menisi vielä paremmin. - arvatkaa.meninkö
Minulla taas sellainen tapaus että kassalla korttia lompsaani laittaessa huomasin tölkinpalautus kuitin jääneen antamatta, no tarjosin sitä kassalle niin se sanoi että pitää mennä jonoon takaisin.
- Konkallein
K kaupassa hinnat on aina kotsin muuta kuin tsrjouksissa luvsttu.
Joka kerta vedätetty
Vituttaa muutenkin niin kalliit hinnat.
K kauppiaat kusettaneet kandaa jo puoli vuoosisataa.
K kauppiaat rilkaipia suomessa tsmmiston k ja k päivinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628