Suomen Seurakunta !

Suomen Seurakunta ilmoittaa !!
Jumala todisti että kolme kastettiin Naantalissa tänään Häneen kunniaksi ja iloksi !!!

23

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun tytär ja vaimoni siskonmme kastettiin uimarannalla ja tästä halutaan Kiittäa Jumala !! Kastoin heidät samaan kasteen kaavan mukaan mikä Johannes kastoi parannus ja hyvään omantunnon kasteessa Jeesuskin. Isän Pojan Ja Pyhän Hengen Nimeen !! Kylä kait tiedätte että se on sama Nimi kuin Jeesus ? Ja vertauskuva kaste tulevasta Pyhän Hengen kasten ??

• huhuh

Väärin meni, olis pitänyt kastaa Jeesuksen Kristuksen nimeen.

• Taidat olla Branhamilainen tai Jehovalainen ne sanovat takulla että väärin meni koska eivät tunnustaa että Jeesuksen nimi on sama kun Isä ja Poika ja Pyhän Hengen Nimi kaikki Persoonat sisältyy siinä arvonimessä !!

• MiksiKunnia

Miksi sulla on niin kova työ antaa kaikki kunnia Jumalalle, että
        sitä kunnian antamista Jumalalle täytyy koko ajan hokea? Kuka
        sen kunnian on Häneltä viemässä? Eikö Jumala itse sano, ettei
        Hän anna kunniaansa toiselle? Mutta sinun pitää jatkuvasti ja
        kovasti vartioida Jumalan kunniaa ??? Miksi?

• Jobinpostia

Ap.t.10:48 Ja hän käski kastaa heidät Jeesuksen Kristuksen nimeen...Ap.t.10:48 Biblia (1776) Ja käski kastaa heitä Herran nimeen...Ap.t.8:16 "kastetut Herra Jeesuksen nimeen." Raamatun mukaan, Jeesus ei ole Herra. Sananl.8:22 Ps.8:6 Hebr.2:7 2:9 Ja Herralla on kuolemattomuus. 1Tim.6:16

• Vai Jeesus ei ole sinun Herra ?? Ei saatana myöskään tunnustaa myöskin saatana omaksi Herraksi ! Taisit juuri paljasta itseä..
        Fil. 2:11
        ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

• No meni solmuxi. Heh. Näin se piti olla,, Siis ei saatana myöskään tunnustaa Jeesus omaksi Herraksi..

• Voihanvitalis

Raamattu sanoo: Mark.16:15 "Menkää kaikkeen maailmaa ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille." Miten saarnaan muurahaisille?

• Jupjup

Siinä ne kuulee, kun ääneen puhut. Näsäviisas.

• Kiitos Herralle että kaikki muu antoi tästä kastetilaisuudesta Kunnia Herralle paitsi kaksi Joka antoi kunniansa saatanalle..

• 42 tykkäystä Facessa tähän mennessä !! Kiitos myös että täälläkin olette tykänneet kastetilaisuudesta !!

• Ups uppista !! Miten hienoa on saada tehdä Jumala iloinen ja pitää Hänen Käskyjä !!

• YksBroidiYksinäinen

Tervehdys Savis. Olen oikeasti iloinen ilostasi.
        Itsekin olen uudestisyntynyt, lapsena kastettu, ei enää aikuisena.
        Olen siskostani nähnyt sen riemun, kun saa uskovana kasteen, mutta ainakaan vielä minua ei ole Herra Jeesus Kristus ohjannut kasteelle aikuisena. Ehken löydä sitä "kotia", kun Jeesus kutsui minut ulos ev.lut:sta.
        Ei minulla ole aikomusta liittyä hellareihin. Halusin vaan kertoa, että olen iloinen onnen hetkestäsi.
        Jumalan Siunausta Veljeni.

• Olen myös tosi kiitollinen Jumalalle sinusta ja sun terveestä linjasta. Vaikka et littyisi meidän Seurakuntaan !! Jos sinulla on Watch Upp sovellusus puhelimessa niin voimme rukoilla aamuisin ja iltaisin Lauanatai ja Sunnuntai meidän Ryhmässä niin kuin me nytkin teemme.

Voisit liittyä meidän Pyhän Suomen Seurakunnan rukousryhmään ja kaikki muut innokkaat mukaan rukoilemaan !!

• Siis Whats app !! : ) : ) : )

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3225
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2921
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2749
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      839
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    Aihe