Suomen Seurakunta !

Suomen Seurakunta ilmoittaa !!
Jumala todisti että kolme kastettiin Naantalissa tänään Häneen kunniaksi ja iloksi !!!

23

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun tytär ja vaimoni siskonmme kastettiin uimarannalla ja tästä halutaan Kiittäa Jumala !! Kastoin heidät samaan kasteen kaavan mukaan mikä Johannes kastoi parannus ja hyvään omantunnon kasteessa Jeesuskin. Isän Pojan Ja Pyhän Hengen Nimeen !! Kylä kait tiedätte että se on sama Nimi kuin Jeesus ? Ja vertauskuva kaste tulevasta Pyhän Hengen kasten ??

• huhuh

Väärin meni, olis pitänyt kastaa Jeesuksen Kristuksen nimeen.

• Taidat olla Branhamilainen tai Jehovalainen ne sanovat takulla että väärin meni koska eivät tunnustaa että Jeesuksen nimi on sama kun Isä ja Poika ja Pyhän Hengen Nimi kaikki Persoonat sisältyy siinä arvonimessä !!

• MiksiKunnia

Miksi sulla on niin kova työ antaa kaikki kunnia Jumalalle, että
        sitä kunnian antamista Jumalalle täytyy koko ajan hokea? Kuka
        sen kunnian on Häneltä viemässä? Eikö Jumala itse sano, ettei
        Hän anna kunniaansa toiselle? Mutta sinun pitää jatkuvasti ja
        kovasti vartioida Jumalan kunniaa ??? Miksi?

• Jobinpostia

Ap.t.10:48 Ja hän käski kastaa heidät Jeesuksen Kristuksen nimeen...Ap.t.10:48 Biblia (1776) Ja käski kastaa heitä Herran nimeen...Ap.t.8:16 "kastetut Herra Jeesuksen nimeen." Raamatun mukaan, Jeesus ei ole Herra. Sananl.8:22 Ps.8:6 Hebr.2:7 2:9 Ja Herralla on kuolemattomuus. 1Tim.6:16

• Vai Jeesus ei ole sinun Herra ?? Ei saatana myöskään tunnustaa myöskin saatana omaksi Herraksi ! Taisit juuri paljasta itseä..
        Fil. 2:11
        ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

• No meni solmuxi. Heh. Näin se piti olla,, Siis ei saatana myöskään tunnustaa Jeesus omaksi Herraksi..

• Voihanvitalis

Raamattu sanoo: Mark.16:15 "Menkää kaikkeen maailmaa ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille." Miten saarnaan muurahaisille?

• Jupjup

Siinä ne kuulee, kun ääneen puhut. Näsäviisas.

• Kiitos Herralle että kaikki muu antoi tästä kastetilaisuudesta Kunnia Herralle paitsi kaksi Joka antoi kunniansa saatanalle..

• 42 tykkäystä Facessa tähän mennessä !! Kiitos myös että täälläkin olette tykänneet kastetilaisuudesta !!

• Ups uppista !! Miten hienoa on saada tehdä Jumala iloinen ja pitää Hänen Käskyjä !!

• YksBroidiYksinäinen

Tervehdys Savis. Olen oikeasti iloinen ilostasi.
        Itsekin olen uudestisyntynyt, lapsena kastettu, ei enää aikuisena.
        Olen siskostani nähnyt sen riemun, kun saa uskovana kasteen, mutta ainakaan vielä minua ei ole Herra Jeesus Kristus ohjannut kasteelle aikuisena. Ehken löydä sitä "kotia", kun Jeesus kutsui minut ulos ev.lut:sta.
        Ei minulla ole aikomusta liittyä hellareihin. Halusin vaan kertoa, että olen iloinen onnen hetkestäsi.
        Jumalan Siunausta Veljeni.

• Olen myös tosi kiitollinen Jumalalle sinusta ja sun terveestä linjasta. Vaikka et littyisi meidän Seurakuntaan !! Jos sinulla on Watch Upp sovellusus puhelimessa niin voimme rukoilla aamuisin ja iltaisin Lauanatai ja Sunnuntai meidän Ryhmässä niin kuin me nytkin teemme.

Voisit liittyä meidän Pyhän Suomen Seurakunnan rukousryhmään ja kaikki muut innokkaat mukaan rukoilemaan !!

• Siis Whats app !! : ) : ) : )

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      29
      5182
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      120
      2381
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      138
      2082
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      53
      1915
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1760
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1306
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      153
      1060
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      920
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      311
      869
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      150
      725
    Aihe