Oletteko miettineet

1000vuoden.suunnitelma

millä paikkakunnalla maan päällä aiotte asua 1000 vuotisen rauhanvaltakunnan ajan? Ensin ilmeisesti käymme 7 vuotisen vaivanajan verran juhlimassa taivaassa karitsan häitä. Itse olen ajatellut 1000 vuoden ajan matkustella ja kierrellä maailmaa. Olen muutamia mielenkiintoisia matkakohteita katsellut valmiiksi. Ehkä muutan takaisin kotipaikkakunnalle asumaan. 1000 vuoden jälkeen uuden Jerusalemin tultua olen sitten ajatellut lopettaa matkustelun ja muuttaa lapin kotiseudulta johonkin lähemmäksi Jeesuksen hallitsemaa Jerusalemia. Ehkä joskus onnistun näkemään jeesuksen heiluttamassa parvekkeelta edessään hurraavalle kansanjoukolle. Tosin jonotusaika lienee melkoinen, mutta luultavasti jokainen voi ainakin kiikareilla nähdä jeesuksen jostain kauempaa, esimerkiksi vuorelta tai korkean rakennuksen katolta.

19

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystäväonpitkämielinen

      Jehovantodistajilla on sanaksensa sopparissa.

    • Olen_miettinyt

      1000 vuoden päästä teknologia on jo sellaista, että Jeesus on somessa kaikille ja kaikkialla haluttiin sitä tai ei. Jokaisella on varmaan jotkut neuraaliset implantit käytössään, ja sellaisten välityksellä Jeesus voinee ilmestyä jokaiselle milloin vain missä hyvänsä. Tulevat saarnat voidaan lähettää livenä koko planeetan yleisölle. Ja vaikka tekniikka ei sitten olisikaan niin kehittynyttä, niin Jeesus voi tietysti vain taikoa lähetyksensä jokaisen tajuntaan tuosta vain. Niin itse kysymykseen vastaan, että olen kyllä miettinyt, mutta en enää muista mitä.

    • Elääkö joku sitten koko tuhatvuotisen valtakunnan ajan. Tai ainakin lyhimpään elävät elävät sata vuotta,

      Sillä mitä muuta kuin tuhatvuotista valtakuntaa voi kuvata Jesajan 65:17-25, jossa sanotaan mm. "Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen." (Jes. 65:20)

    • capiche

      En ole edes ajatellut millä paikkakunnalla haluaisin asua nykymaailmassa. Jumala on aika tehokkaasti johtanut milloin mihinkin ilmansuuntaan. Ja kaikki ovat olleet hyviä paikkoja omalla ajallaan.

    • 1234567---

      Ei veikkonen tämä maa ole asuttavassa kunnossa 1000-vuotistavaltakuntaa varten. Tämä maa on tuhoon tuomittu. Sen näkee jokainen jolla ei ole peite silmillä.

      1000-vuotta ovat pyhät taivaassa, ja jumalattomat kuolleina odottamassa tuomion ylösnousemusta 1000:nen vuoden jälkeen.
      Tuli tekee jumalattomista lopun. Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.

      • capiche

        Muutama päivä sitten uutisoitiin, että ilmaston lämpeneminen on kiihtynyt nopeammin kuin mitä on osattu kuvitella. Tämä planeetta ei ainakaan näytä kestävän tuhatta vuotta.

        Mutta raamatun tuhatvuotinen valtakunta vaikuttaisi olevan maan päällä. Koska 1000 vuoden kuluttua saatana päästetään jälleen irti villitsemään Goog ja Maagog sotaan. Ja silloin Jumalan tuli kuluttaa heidät.

        Raamatun mukaan tuhatvuotisessa valtakunnassa hallitsevat Kristuksen kanssa ainoastaan marttyyrit. Vain he nousevat kuolleista tässä ensimmäisessä ylösnousemuksessa. Me muut odotamme toista ylösnousemusta, joka tapahtuu ennen viimeistä tuomiota. Ks. alla.

        Ilm. 20
        4. Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
        5. Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
        6. Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
        7. Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
        8. ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
        9. Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
        10. Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.


      • Rescue.rangers.666
        capiche kirjoitti:

        Muutama päivä sitten uutisoitiin, että ilmaston lämpeneminen on kiihtynyt nopeammin kuin mitä on osattu kuvitella. Tämä planeetta ei ainakaan näytä kestävän tuhatta vuotta.

        Mutta raamatun tuhatvuotinen valtakunta vaikuttaisi olevan maan päällä. Koska 1000 vuoden kuluttua saatana päästetään jälleen irti villitsemään Goog ja Maagog sotaan. Ja silloin Jumalan tuli kuluttaa heidät.

        Raamatun mukaan tuhatvuotisessa valtakunnassa hallitsevat Kristuksen kanssa ainoastaan marttyyrit. Vain he nousevat kuolleista tässä ensimmäisessä ylösnousemuksessa. Me muut odotamme toista ylösnousemusta, joka tapahtuu ennen viimeistä tuomiota. Ks. alla.

        Ilm. 20
        4. Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
        5. Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
        6. Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
        7. Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
        8. ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
        9. Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
        10. Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

        Jumalan tuli ei polta mitään, ymmärrätkö? Maailman Kuningas Saatanan hallintavallassa ovat kaikki paloasemat! Hahha! Mitäs siihen sanot?


      • 1234567---
        capiche kirjoitti:

        Muutama päivä sitten uutisoitiin, että ilmaston lämpeneminen on kiihtynyt nopeammin kuin mitä on osattu kuvitella. Tämä planeetta ei ainakaan näytä kestävän tuhatta vuotta.

        Mutta raamatun tuhatvuotinen valtakunta vaikuttaisi olevan maan päällä. Koska 1000 vuoden kuluttua saatana päästetään jälleen irti villitsemään Goog ja Maagog sotaan. Ja silloin Jumalan tuli kuluttaa heidät.

        Raamatun mukaan tuhatvuotisessa valtakunnassa hallitsevat Kristuksen kanssa ainoastaan marttyyrit. Vain he nousevat kuolleista tässä ensimmäisessä ylösnousemuksessa. Me muut odotamme toista ylösnousemusta, joka tapahtuu ennen viimeistä tuomiota. Ks. alla.

        Ilm. 20
        4. Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
        5. Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
        6. Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
        7. Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
        8. ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
        9. Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
        10. Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

        Jeesus sanoi: Minä menen valmistamaan teille sijaa. Näin laulammekin: Sinne Jeesus jo valmistamaan mennyt on kodin kaunehimman.

        On 100% tosi, että tämän tuhoutuneen maanpäällä ei vietetä 1000-vuotista rauhanvaltakuntaa, vaan pyhät ovat 1000-vuotta taivaassa ja jumalattomat kuolleina 1000-vuotta odottamassa tuomion ylösnousemusta 1000:nen vuoden jälkeen.

        HUOM! kun jumalattomat on tulella tuhottu, niin senjälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan.


      • 1234567---
        1234567--- kirjoitti:

        Jeesus sanoi: Minä menen valmistamaan teille sijaa. Näin laulammekin: Sinne Jeesus jo valmistamaan mennyt on kodin kaunehimman.

        On 100% tosi, että tämän tuhoutuneen maanpäällä ei vietetä 1000-vuotista rauhanvaltakuntaa, vaan pyhät ovat 1000-vuotta taivaassa ja jumalattomat kuolleina 1000-vuotta odottamassa tuomion ylösnousemusta 1000:nen vuoden jälkeen.

        HUOM! kun jumalattomat on tulella tuhottu, niin senjälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan.

        Jatkan vielä. Pedosta puheenollen: Pedonmerkki on sunnuntai ihmiskäsky pyhäksi . . .Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee toisen kerran.
        Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia.


      • markku.lievonen
        Rescue.rangers.666 kirjoitti:

        Jumalan tuli ei polta mitään, ymmärrätkö? Maailman Kuningas Saatanan hallintavallassa ovat kaikki paloasemat! Hahha! Mitäs siihen sanot?

        Raamatussa opetetaan ja käytetään vettä ja tulta vertauskuvainnollisesti paljon. Jeesus lähes aina. Samoin peto ja vilitsijät ovat näkymättömiä tekijöitä. Tavallaan henkivaltoja, jotka mahdollistuvat ohjaamaan ihmisen mielikuvia.
        Aivan sama ilmiö miten media jo nyt ohjaa ihmisten mielikuvia maassamme ja tämä ohaus tietenkin on joskus voimakasta pedon otteen voimistuessa.

        Siis ihminen tässäkin on vain välikappale suuressa sodassa.


      • capiche
        1234567--- kirjoitti:

        Jeesus sanoi: Minä menen valmistamaan teille sijaa. Näin laulammekin: Sinne Jeesus jo valmistamaan mennyt on kodin kaunehimman.

        On 100% tosi, että tämän tuhoutuneen maanpäällä ei vietetä 1000-vuotista rauhanvaltakuntaa, vaan pyhät ovat 1000-vuotta taivaassa ja jumalattomat kuolleina 1000-vuotta odottamassa tuomion ylösnousemusta 1000:nen vuoden jälkeen.

        HUOM! kun jumalattomat on tulella tuhottu, niin senjälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan.

        Raamatun mukaan marttyyrit ja ne jotka eivät suostuneet ottamaan pedonmerkkiä virkoavat ensimmäisessä ylösnousemuksessa. Ja hallitsevat Kristuksen kanssa tuhat vuotta. Lasketaanko tuohon myös muut kristityt kuin nuo tuossa kuvatut, sitä ei sanota.

        Ilmestyskirja ei kerro onko tuhatvuotinen valtakunta taivaassa vai maan päällä. Mutta tekstistä käy paristakin kohtaa ilmi, että maa on edelleen olemassa ja siellä asuu kansoja.

        7 Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan, 8 ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa. 9 Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

        Sitten tulee viimeinen tuomio, uusi taivas ja uusi maa. Mutta kertokaapa mihin sitä uutta maata enää tarvitaan.


      • 1234567---
        capiche kirjoitti:

        Raamatun mukaan marttyyrit ja ne jotka eivät suostuneet ottamaan pedonmerkkiä virkoavat ensimmäisessä ylösnousemuksessa. Ja hallitsevat Kristuksen kanssa tuhat vuotta. Lasketaanko tuohon myös muut kristityt kuin nuo tuossa kuvatut, sitä ei sanota.

        Ilmestyskirja ei kerro onko tuhatvuotinen valtakunta taivaassa vai maan päällä. Mutta tekstistä käy paristakin kohtaa ilmi, että maa on edelleen olemassa ja siellä asuu kansoja.

        7 Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan, 8 ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa. 9 Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

        Sitten tulee viimeinen tuomio, uusi taivas ja uusi maa. Mutta kertokaapa mihin sitä uutta maata enää tarvitaan.

        1000-vuotta pyhät ovat taivaassa, eikä täällä tuhoutuneen maanpäällä, se on varmaa se.

        Lasketaan KAIKKI Jumalan omat. Jeesushan toisessa tulemisessa herättää KAIKKI pyhät kirkastetussa ruumiissa, elossa olevat pyhät muutetaan, ja heidät yhdessä Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen.

        KAIKKI KAIKKIEN KANSOJEN jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa, Hänen ilmestyksestään vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa. Myöskin saatana sidotaan.

        Kun tuhatvuotta tulee täyteen herätetään KAIKKIEN KANSOJEN JUMALATTOMAT KUOLLEISTA, myöskin saatana päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa.

        Saatana villitsee heitä vielä viimeisen kerran, varmaan jonkinmoinen sota heillä mielessään pyhiä vastaan, sillä he nousevat yli maan avaruuden ja PIIRITTÄVÄT pyhien leirin. Heidän aikeensa ei tule onnistumaan. Viimeinen tuomio: Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema, eikä heistä jää juurta eikä oksaa. Kaikki entinen on mennyt, eikä enää ajatukseen astu.

        HUOM! Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.

        UUDESSA MAASSA PYHÄT TULEVAT ASUMAAN HALKI IKUISUUKSIEN. HEILLÄ ON IANKAIKKINEN ELÄMÄ.


    • capiche

      Ellei aloittaja siis aio ryhtyä marttyyriksi, niin ei kannata tehdä tuhatvuotisen valtakunnan matkasuunnitelmia.:)

    • 1234567---

      Ei tule olemaan mitään seitsenvuotisia häitä taivaassa. Pyhät ovat 1000-vuotta taivaassa. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa oleva.

      • vai.ei.häitä.taivaas

        Nyt kuule tulee häävieräät pahasti pettymään.


    • filade

      On aivan selvää, että mikä koskee Israelin maata koskee myös koko maailmaa, se vapautetaan turmeluksen orjuudesta, kun nyt taivaan avaruudessa olevat pahuuden hallitukset, vallat ja voimat kukistuvat Jeesuksen mukana tulevilla taivaallisilla sotajoukoilla jossa mukana kaikki 7 vuotta aiemmin ylösnousemus pyhät.

      • 1234567---

        Ei ole mitään seitsevuotisia häitä pyhillä taivaassa.


    • AperitaAatu

      Minä haluan Korsoon.Jotkut haluavat Itäkeskukseen.

    • eihättäillä

      Vielä mietitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      853
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe