naiset lähtisitkö treffeille kalastamaan

ostatte.uistimetkin

ostatte virvelit ja termariin kahvit ja evääksi sämpylät ja menette kalastamaan johonkin

30

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalastaminen on mukavaa 😊

• kokeilis.ainakin

itse miettinyt jos ostais halvan virvelin ja menis kalaan

• meri.maisemaa
        kokeilis.ainakin kirjoitti:

itse miettinyt jos ostais halvan virvelin ja menis kalaan

tai kokeilis valokuvaus harrastusta kännykällä mutta mistä aiheesta ottais kuvia esim rahtilaivoista jotka saapuu satamaan tai olis vene niin ottais ilta kuvia satamista ja rannoista joissa valot palaa niin olen miettinyt mitä kaikkia harrastuksia voisi kokeilla veneilykin kiinnostais ja katsella rantoja yms

• meri.maisemaa kirjoitti:

tai kokeilis valokuvaus harrastusta kännykällä mutta mistä aiheesta ottais kuvia esim rahtilaivoista jotka saapuu satamaan tai olis vene niin ottais ilta kuvia satamista ja rannoista joissa valot palaa niin olen miettinyt mitä kaikkia harrastuksia voisi kokeilla veneilykin kiinnostais ja katsella rantoja yms

Puhelimella tulee huono laatuista kuvaa. Pitäis melkeen hankkia kunnon kamera millä ottaa kuvia.
        Iltakuvat satamasta vois olla ihan hyvä idea jos sellainen on lähellä.

• järjestelmä.kamera
        AinaNorsu kirjoitti:

Puhelimella tulee huono laatuista kuvaa. Pitäis melkeen hankkia kunnon kamera millä ottaa kuvia.
        Iltakuvat satamasta vois olla ihan hyvä idea jos sellainen on lähellä.

mutta gigantin lehdestä nähnyt että kännykässä melkein yhtä paljon pikseleitä kuin kamerassa ja jos ei kuvaus kipinä iskekkään niin ostais kalliin kameran turhaan

• järjestelmä.kamera kirjoitti:

mutta gigantin lehdestä nähnyt että kännykässä melkein yhtä paljon pikseleitä kuin kamerassa ja jos ei kuvaus kipinä iskekkään niin ostais kalliin kameran turhaan

Ainakin näissä uusimmissa puhelimissa on paremmat laadut. :D

• täytyy.testata
        AinaNorsu kirjoitti:

Ainakin näissä uusimmissa puhelimissa on paremmat laadut. :D

mutta kännyssä ei ole zoomia niin täytyykin kokeilla kuinka pitkältä ottaa hyvän kuvan tai selvän kuvan kännykälläni

• täytyy.testata kirjoitti:

mutta kännyssä ei ole zoomia niin täytyykin kokeilla kuinka pitkältä ottaa hyvän kuvan tai selvän kuvan kännykälläni

Juu kannattaa aina kokeilla ensin :D

• meri.vaahtoaa
        AinaNorsu kirjoitti:

Juu kannattaa aina kokeilla ensin :D

täytyy odottaa kun myrskyää niin ottaa myrskyävästä merestä kuvan niin oliskin vielä taustalla raivoava meri ja laiva siellä ja tulis hyvä kuva niin tekis taulun mutta tekeekö kukaan enään valokuvia eritoten isoa valokuvaa ja voipi maksaa maltaita

• meri.vaahtoaa kirjoitti:

täytyy odottaa kun myrskyää niin ottaa myrskyävästä merestä kuvan niin oliskin vielä taustalla raivoava meri ja laiva siellä ja tulis hyvä kuva niin tekis taulun mutta tekeekö kukaan enään valokuvia eritoten isoa valokuvaa ja voipi maksaa maltaita

Tuskin enää kuinkaan moni menee tekee valokuvia tai mistä mä voin sen tietää :D
        Nykyään ne vain lojuu koneen pimennossa tai laittavat fb yms.
        Siitä tulis kyllä hyvä taulu :)

• valokuvaaja.kysyy
        AinaNorsu kirjoitti:

Tuskin enää kuinkaan moni menee tekee valokuvia tai mistä mä voin sen tietää :D
        Nykyään ne vain lojuu koneen pimennossa tai laittavat fb yms.
        Siitä tulis kyllä hyvä taulu :)

joo valokuvan teettämisestä voipi tulla ongelma mistä aiheesta sinä otat tai haluaisit ottaa valokuvan

• valokuvaaja.kysyy kirjoitti:

joo valokuvan teettämisestä voipi tulla ongelma mistä aiheesta sinä otat tai haluaisit ottaa valokuvan

Mun valokuva aiheet on sekalaista sorttia ja enkä ainakaan itse niitä enää teetätä.
        Lojuu mukavasti jossai koneella. 😊

• kai.hääkuva.teetetään
        AinaNorsu kirjoitti:

Mun valokuva aiheet on sekalaista sorttia ja enkä ainakaan itse niitä enää teetätä.
        Lojuu mukavasti jossai koneella. 😊

mutta luulisi jonkun tekevän niin kai hääkuvan halutaan ottaa valokuvaksi ja lasten kuvat kirjahyllyyn tai sinusta valokuvan niin oliskin kaunis kuva

• kai.hääkuva.teetetään kirjoitti:

mutta luulisi jonkun tekevän niin kai hääkuvan halutaan ottaa valokuvaksi ja lasten kuvat kirjahyllyyn tai sinusta valokuvan niin oliskin kaunis kuva

Luulis ainakin jonkun :D
        Kuka nyt mun kuvan haluis? 😂

• sinä.olet.kaunis
        AinaNorsu kirjoitti:

Luulis ainakin jonkun :D
        Kuka nyt mun kuvan haluis? 😂

kai jokainen aviopari sen haluaa ja teettääkin ja minä haluaisin kuvasi olet niin kaunis

• sinä.olet.kaunis kirjoitti:

kai jokainen aviopari sen haluaa ja teettääkin ja minä haluaisin kuvasi olet niin kaunis

Kyllä sen nyt jokainen pari haluaa :d
        Ainoastaa mummoni on saanut kuvan musta 😀 kukaan muu tarvi.

• käykö.kyläilemässä
        AinaNorsu kirjoitti:

Kyllä sen nyt jokainen pari haluaa :d
        Ainoastaa mummoni on saanut kuvan musta 😀 kukaan muu tarvi.

ehkä tuleva miehesi haluaa tai se ketä nyt sinulla on kiikarissa muuten miten suhteenne on edennyt

• käykö.kyläilemässä kirjoitti:

ehkä tuleva miehesi haluaa tai se ketä nyt sinulla on kiikarissa muuten miten suhteenne on edennyt

Mulla ei ole tällä hetkellä tulevaakaan miestä😂 Nähtiin kerran sen miehen kans mikä oli kiikarissa ja päätin sitten vähän avautua mitä aattelen. Ei oo sen koommin kuulunu paljoa mitää :D
        Päätin vain olla tekemättä tuon hiljaisuuden jälkeen mitään jos ei kelpaa nii ei sit. 🤷

• merelle.kalaan

tietysti ongelmana on että tarviiko kalastuslupaa

• Kaisanoasaa

Varmaan naise lähtee jännämiehen kanssa kalaan koska jännämies on komea.

• ksfhkdhfkhk

No en kun olen kasvissyöjä...

• voit.olla.hyväkin.kalast

voihan kasvis tai punajuuripihvejä ostaa sämpylän väliin ja ei kalaa pakko ole syödä ja kalan tilalle ostaa ryynimakkaraa sinulle

• lihavihatipunen
        voit.olla.hyväkin.kalast kirjoitti:

voihan kasvis tai punajuuripihvejä ostaa sämpylän väliin ja ei kalaa pakko ole syödä ja kalan tilalle ostaa ryynimakkaraa sinulle

Kasvissyöjälle ryynimakkaraa??

• kahvia.kyyti.pojaksi
        lihavihatipunen kirjoitti:

Kasvissyöjälle ryynimakkaraa??

eikö mikään ole hyvä entä atrian porkkana nakkeja tai sitten jättää sämpylät väliin ja ostaa porkkanoita ja suolakurkkuja ja pari omenaa ja litran tölkissä vaikka banaani jogurttia niin vatsa ainakin tulee täyteen

• nykyajanfriikit

Miten kukaan voi vihata eläimiä niin paljon, että syö vain kasviksia?

• lihavihatipunen
        kahvia.kyyti.pojaksi kirjoitti:

eikö mikään ole hyvä entä atrian porkkana nakkeja tai sitten jättää sämpylät väliin ja ostaa porkkanoita ja suolakurkkuja ja pari omenaa ja litran tölkissä vaikka banaani jogurttia niin vatsa ainakin tulee täyteen

Porkkananakeissakin on lihaa.

En minä siis ole kasvissyöjä mutta kun tuolle kasvissyöjälle tuputat lihaa sisältävää makkaraa ja nakkia.

• soijaa.ja.tofua
        lihavihatipunen kirjoitti:

Porkkananakeissakin on lihaa.

En minä siis ole kasvissyöjä mutta kun tuolle kasvissyöjälle tuputat lihaa sisältävää makkaraa ja nakkia.

no en ole itsekkään perehtynyt kasvis ruokiin mutta aika vaikea ostaa kasvissyöjälle ruokaa ja luulisi kyllästyvän nopeasti kasvisruokiin aina samaa

• Totuus-

Käyn kalassa lähes joka päivä. Nyt tulee ahventa hyvin eikä sitä kaupasta kannata ostaa kun hakee merestä ilmaista kalaa.

• Lisäaineissa

Valokuvauksesta alussa, auringonlasku merihorisonttia vasten tarjoaa upeat värit ja hehkun. Kannattaa ikuistaa.

• kuhaonkalloo

juu.lähtisin kyllä kalastamaan ja yksin.;D ja lähdenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      171
      4827
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1641
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1457
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      65
      970
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      797
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      787
    7. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      54
      768
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      751
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      739
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      76
      731
    Aihe