ostatte virvelit ja termariin kahvit ja evääksi sämpylät ja menette kalastamaan johonkin
naiset lähtisitkö treffeille kalastamaan
30
286
Vastaukset
Kalastaminen on mukavaa 😊
- kokeilis.ainakin
itse miettinyt jos ostais halvan virvelin ja menis kalaan
- meri.maisemaa
kokeilis.ainakin kirjoitti:
itse miettinyt jos ostais halvan virvelin ja menis kalaan
tai kokeilis valokuvaus harrastusta kännykällä mutta mistä aiheesta ottais kuvia esim rahtilaivoista jotka saapuu satamaan tai olis vene niin ottais ilta kuvia satamista ja rannoista joissa valot palaa niin olen miettinyt mitä kaikkia harrastuksia voisi kokeilla veneilykin kiinnostais ja katsella rantoja yms
meri.maisemaa kirjoitti:
tai kokeilis valokuvaus harrastusta kännykällä mutta mistä aiheesta ottais kuvia esim rahtilaivoista jotka saapuu satamaan tai olis vene niin ottais ilta kuvia satamista ja rannoista joissa valot palaa niin olen miettinyt mitä kaikkia harrastuksia voisi kokeilla veneilykin kiinnostais ja katsella rantoja yms
Puhelimella tulee huono laatuista kuvaa. Pitäis melkeen hankkia kunnon kamera millä ottaa kuvia.
Iltakuvat satamasta vois olla ihan hyvä idea jos sellainen on lähellä.- järjestelmä.kamera
AinaNorsu kirjoitti:
Puhelimella tulee huono laatuista kuvaa. Pitäis melkeen hankkia kunnon kamera millä ottaa kuvia.
Iltakuvat satamasta vois olla ihan hyvä idea jos sellainen on lähellä.mutta gigantin lehdestä nähnyt että kännykässä melkein yhtä paljon pikseleitä kuin kamerassa ja jos ei kuvaus kipinä iskekkään niin ostais kalliin kameran turhaan
järjestelmä.kamera kirjoitti:
mutta gigantin lehdestä nähnyt että kännykässä melkein yhtä paljon pikseleitä kuin kamerassa ja jos ei kuvaus kipinä iskekkään niin ostais kalliin kameran turhaan
Ainakin näissä uusimmissa puhelimissa on paremmat laadut. :D
- täytyy.testata
AinaNorsu kirjoitti:
Ainakin näissä uusimmissa puhelimissa on paremmat laadut. :D
mutta kännyssä ei ole zoomia niin täytyykin kokeilla kuinka pitkältä ottaa hyvän kuvan tai selvän kuvan kännykälläni
täytyy.testata kirjoitti:
mutta kännyssä ei ole zoomia niin täytyykin kokeilla kuinka pitkältä ottaa hyvän kuvan tai selvän kuvan kännykälläni
Juu kannattaa aina kokeilla ensin :D
- meri.vaahtoaa
AinaNorsu kirjoitti:
Juu kannattaa aina kokeilla ensin :D
täytyy odottaa kun myrskyää niin ottaa myrskyävästä merestä kuvan niin oliskin vielä taustalla raivoava meri ja laiva siellä ja tulis hyvä kuva niin tekis taulun mutta tekeekö kukaan enään valokuvia eritoten isoa valokuvaa ja voipi maksaa maltaita
meri.vaahtoaa kirjoitti:
täytyy odottaa kun myrskyää niin ottaa myrskyävästä merestä kuvan niin oliskin vielä taustalla raivoava meri ja laiva siellä ja tulis hyvä kuva niin tekis taulun mutta tekeekö kukaan enään valokuvia eritoten isoa valokuvaa ja voipi maksaa maltaita
Tuskin enää kuinkaan moni menee tekee valokuvia tai mistä mä voin sen tietää :D
Nykyään ne vain lojuu koneen pimennossa tai laittavat fb yms.
Siitä tulis kyllä hyvä taulu :)- valokuvaaja.kysyy
AinaNorsu kirjoitti:
Tuskin enää kuinkaan moni menee tekee valokuvia tai mistä mä voin sen tietää :D
Nykyään ne vain lojuu koneen pimennossa tai laittavat fb yms.
Siitä tulis kyllä hyvä taulu :)joo valokuvan teettämisestä voipi tulla ongelma mistä aiheesta sinä otat tai haluaisit ottaa valokuvan
valokuvaaja.kysyy kirjoitti:
joo valokuvan teettämisestä voipi tulla ongelma mistä aiheesta sinä otat tai haluaisit ottaa valokuvan
Mun valokuva aiheet on sekalaista sorttia ja enkä ainakaan itse niitä enää teetätä.
Lojuu mukavasti jossai koneella. 😊- kai.hääkuva.teetetään
AinaNorsu kirjoitti:
Mun valokuva aiheet on sekalaista sorttia ja enkä ainakaan itse niitä enää teetätä.
Lojuu mukavasti jossai koneella. 😊mutta luulisi jonkun tekevän niin kai hääkuvan halutaan ottaa valokuvaksi ja lasten kuvat kirjahyllyyn tai sinusta valokuvan niin oliskin kaunis kuva
kai.hääkuva.teetetään kirjoitti:
mutta luulisi jonkun tekevän niin kai hääkuvan halutaan ottaa valokuvaksi ja lasten kuvat kirjahyllyyn tai sinusta valokuvan niin oliskin kaunis kuva
Luulis ainakin jonkun :D
Kuka nyt mun kuvan haluis? 😂- sinä.olet.kaunis
AinaNorsu kirjoitti:
Luulis ainakin jonkun :D
Kuka nyt mun kuvan haluis? 😂kai jokainen aviopari sen haluaa ja teettääkin ja minä haluaisin kuvasi olet niin kaunis
sinä.olet.kaunis kirjoitti:
kai jokainen aviopari sen haluaa ja teettääkin ja minä haluaisin kuvasi olet niin kaunis
Kyllä sen nyt jokainen pari haluaa :d
Ainoastaa mummoni on saanut kuvan musta 😀 kukaan muu tarvi.- käykö.kyläilemässä
AinaNorsu kirjoitti:
Kyllä sen nyt jokainen pari haluaa :d
Ainoastaa mummoni on saanut kuvan musta 😀 kukaan muu tarvi.ehkä tuleva miehesi haluaa tai se ketä nyt sinulla on kiikarissa muuten miten suhteenne on edennyt
käykö.kyläilemässä kirjoitti:
ehkä tuleva miehesi haluaa tai se ketä nyt sinulla on kiikarissa muuten miten suhteenne on edennyt
Mulla ei ole tällä hetkellä tulevaakaan miestä😂 Nähtiin kerran sen miehen kans mikä oli kiikarissa ja päätin sitten vähän avautua mitä aattelen. Ei oo sen koommin kuulunu paljoa mitää :D
Päätin vain olla tekemättä tuon hiljaisuuden jälkeen mitään jos ei kelpaa nii ei sit. 🤷
- merelle.kalaan
tietysti ongelmana on että tarviiko kalastuslupaa
- Kaisanoasaa
Varmaan naise lähtee jännämiehen kanssa kalaan koska jännämies on komea.
- ksfhkdhfkhk
No en kun olen kasvissyöjä...
- voit.olla.hyväkin.kalast
voihan kasvis tai punajuuripihvejä ostaa sämpylän väliin ja ei kalaa pakko ole syödä ja kalan tilalle ostaa ryynimakkaraa sinulle
- lihavihatipunen
voit.olla.hyväkin.kalast kirjoitti:
voihan kasvis tai punajuuripihvejä ostaa sämpylän väliin ja ei kalaa pakko ole syödä ja kalan tilalle ostaa ryynimakkaraa sinulle
Kasvissyöjälle ryynimakkaraa??
- kahvia.kyyti.pojaksi
lihavihatipunen kirjoitti:
Kasvissyöjälle ryynimakkaraa??
eikö mikään ole hyvä entä atrian porkkana nakkeja tai sitten jättää sämpylät väliin ja ostaa porkkanoita ja suolakurkkuja ja pari omenaa ja litran tölkissä vaikka banaani jogurttia niin vatsa ainakin tulee täyteen
- nykyajanfriikit
Miten kukaan voi vihata eläimiä niin paljon, että syö vain kasviksia?
- lihavihatipunen
kahvia.kyyti.pojaksi kirjoitti:
eikö mikään ole hyvä entä atrian porkkana nakkeja tai sitten jättää sämpylät väliin ja ostaa porkkanoita ja suolakurkkuja ja pari omenaa ja litran tölkissä vaikka banaani jogurttia niin vatsa ainakin tulee täyteen
Porkkananakeissakin on lihaa.
En minä siis ole kasvissyöjä mutta kun tuolle kasvissyöjälle tuputat lihaa sisältävää makkaraa ja nakkia. - soijaa.ja.tofua
lihavihatipunen kirjoitti:
Porkkananakeissakin on lihaa.
En minä siis ole kasvissyöjä mutta kun tuolle kasvissyöjälle tuputat lihaa sisältävää makkaraa ja nakkia.no en ole itsekkään perehtynyt kasvis ruokiin mutta aika vaikea ostaa kasvissyöjälle ruokaa ja luulisi kyllästyvän nopeasti kasvisruokiin aina samaa
- Totuus-
Käyn kalassa lähes joka päivä. Nyt tulee ahventa hyvin eikä sitä kaupasta kannata ostaa kun hakee merestä ilmaista kalaa.
- Lisäaineissa
Valokuvauksesta alussa, auringonlasku merihorisonttia vasten tarjoaa upeat värit ja hehkun. Kannattaa ikuistaa.
- kuhaonkalloo
juu.lähtisin kyllä kalastamaan ja yksin.;D ja lähdenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1714827- 1691641
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661457- 65970
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124797Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6787- 54768
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191751En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66739- 76731