ostatte virvelit ja termariin kahvit ja evääksi sämpylät ja menette kalastamaan johonkin
naiset lähtisitkö treffeille kalastamaan
ostatte.uistimetkin
30304
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Palasin takaisin LieksaanOlen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin …
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 30
Vanhimmat
Kalastaminen on mukavaa 😊
itse miettinyt jos ostais halvan virvelin ja menis kalaan
tai kokeilis valokuvaus harrastusta kännykällä mutta mistä aiheesta ottais kuvia esim rahtilaivoista jotka saapuu satamaan tai olis vene niin ottais ilta kuvia satamista ja rannoista joissa valot palaa niin olen miettinyt mitä kaikkia harrastuksia voisi kokeilla veneilykin kiinnostais ja katsella rantoja yms
Puhelimella tulee huono laatuista kuvaa. Pitäis melkeen hankkia kunnon kamera millä ottaa kuvia.
Iltakuvat satamasta vois olla ihan hyvä idea jos sellainen on lähellä.
mutta gigantin lehdestä nähnyt että kännykässä melkein yhtä paljon pikseleitä kuin kamerassa ja jos ei kuvaus kipinä iskekkään niin ostais kalliin kameran turhaan
Ainakin näissä uusimmissa puhelimissa on paremmat laadut. :D
mutta kännyssä ei ole zoomia niin täytyykin kokeilla kuinka pitkältä ottaa hyvän kuvan tai selvän kuvan kännykälläni
Juu kannattaa aina kokeilla ensin :D
täytyy odottaa kun myrskyää niin ottaa myrskyävästä merestä kuvan niin oliskin vielä taustalla raivoava meri ja laiva siellä ja tulis hyvä kuva niin tekis taulun mutta tekeekö kukaan enään valokuvia eritoten isoa valokuvaa ja voipi maksaa maltaita
Tuskin enää kuinkaan moni menee tekee valokuvia tai mistä mä voin sen tietää :D
Nykyään ne vain lojuu koneen pimennossa tai laittavat fb yms.
Siitä tulis kyllä hyvä taulu :)
joo valokuvan teettämisestä voipi tulla ongelma mistä aiheesta sinä otat tai haluaisit ottaa valokuvan
Mun valokuva aiheet on sekalaista sorttia ja enkä ainakaan itse niitä enää teetätä.
Lojuu mukavasti jossai koneella. 😊
mutta luulisi jonkun tekevän niin kai hääkuvan halutaan ottaa valokuvaksi ja lasten kuvat kirjahyllyyn tai sinusta valokuvan niin oliskin kaunis kuva
Luulis ainakin jonkun :D
Kuka nyt mun kuvan haluis? 😂
kai jokainen aviopari sen haluaa ja teettääkin ja minä haluaisin kuvasi olet niin kaunis
Kyllä sen nyt jokainen pari haluaa :d
Ainoastaa mummoni on saanut kuvan musta 😀 kukaan muu tarvi.
ehkä tuleva miehesi haluaa tai se ketä nyt sinulla on kiikarissa muuten miten suhteenne on edennyt
Mulla ei ole tällä hetkellä tulevaakaan miestä😂 Nähtiin kerran sen miehen kans mikä oli kiikarissa ja päätin sitten vähän avautua mitä aattelen. Ei oo sen koommin kuulunu paljoa mitää :D
Päätin vain olla tekemättä tuon hiljaisuuden jälkeen mitään jos ei kelpaa nii ei sit. 🤷
tietysti ongelmana on että tarviiko kalastuslupaa
Varmaan naise lähtee jännämiehen kanssa kalaan koska jännämies on komea.
No en kun olen kasvissyöjä...
voihan kasvis tai punajuuripihvejä ostaa sämpylän väliin ja ei kalaa pakko ole syödä ja kalan tilalle ostaa ryynimakkaraa sinulle
Kasvissyöjälle ryynimakkaraa??
eikö mikään ole hyvä entä atrian porkkana nakkeja tai sitten jättää sämpylät väliin ja ostaa porkkanoita ja suolakurkkuja ja pari omenaa ja litran tölkissä vaikka banaani jogurttia niin vatsa ainakin tulee täyteen
Miten kukaan voi vihata eläimiä niin paljon, että syö vain kasviksia?
Porkkananakeissakin on lihaa.
En minä siis ole kasvissyöjä mutta kun tuolle kasvissyöjälle tuputat lihaa sisältävää makkaraa ja nakkia.
no en ole itsekkään perehtynyt kasvis ruokiin mutta aika vaikea ostaa kasvissyöjälle ruokaa ja luulisi kyllästyvän nopeasti kasvisruokiin aina samaa
Käyn kalassa lähes joka päivä. Nyt tulee ahventa hyvin eikä sitä kaupasta kannata ostaa kun hakee merestä ilmaista kalaa.
Valokuvauksesta alussa, auringonlasku merihorisonttia vasten tarjoaa upeat värit ja hehkun. Kannattaa ikuistaa.
juu.lähtisin kyllä kalastamaan ja yksin.;D ja lähdenkin.