Onko kenelläkään kokemuksia Plasma LCN-hoidosta? (ei vampyyrihoito) Olen lukenut, että sitä käytetään esim. ylä- ja alaluomien hoitoon, mutta voiko sillä hoitaa silmäpusseja?
Entä Hifu-hoito ajatellen ns marsupusseja? Kokemuksia siitä? Kenelläkään kokemuksia näistä hoidoista Virossa? Mikä mahtanee olla siellä hinta- ja hoitotaso Suomeen verrattuna?
Plasma LCN ja Hifu-menetelmä
5
3014
Vastaukset
- Plasmakynästä
Kyseessä ns. plasmakynä, jota tarkoittettu mm. silmäluomien ihon kiristykseen sekä juonteiden hoitoon. Alaluomet, lievät yläluomien löysyydet ja mm. ylähuulten ja silmäympärysten juonteet hyviä kohteita. Vastaavaa hoitoa tehdään laserilla ja RF:llä. Huomioita että vaatii toipumista ja tällä voidaan saadaan myös ongelmia aikaiseksi. Ei ole vielä määritelty kuka saa tätä hoitoa tehdä..
HIFU hyvä hoito oikein valitussa kohteessa. Huomioitava että on niin sanottuja kopiolaitteita, joista puuttuu ultraääninäyttö. Tällöin ei tiedetä mihin tarkalleen ultraäänipulssit osuvat, jolloin joko hoito ei toimi tai sitten saadaan ongelmia aikaiseksi. - ViroHIFU
Löytyykö Virosta Ulthera HIFU hoitoa?
- Anonyymi
Mari Malva tekee Virossa
- Tyytyväinen
Olen ollut plasma hoidossa ja olen erittäin tyytyväinen! Rypyistä ja veltosta ihosta ei sen helpommalla pääse eroon!
- Anonyymi
Minulle on tehty plasmahoito yläluomiin. Iho puudutettiin, niin ei sattunut. Siitä on nyt n. puoli vuotta ja tulos on tosi hyvä!! Suosittelen!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983