Onko kenelläkään kokemuksia Plasma LCN-hoidosta? (ei vampyyrihoito) Olen lukenut, että sitä käytetään esim. ylä- ja alaluomien hoitoon, mutta voiko sillä hoitaa silmäpusseja?
Entä Hifu-hoito ajatellen ns marsupusseja? Kokemuksia siitä? Kenelläkään kokemuksia näistä hoidoista Virossa? Mikä mahtanee olla siellä hinta- ja hoitotaso Suomeen verrattuna?
Plasma LCN ja Hifu-menetelmä
5
3249
Vastaukset
- Plasmakynästä
Kyseessä ns. plasmakynä, jota tarkoittettu mm. silmäluomien ihon kiristykseen sekä juonteiden hoitoon. Alaluomet, lievät yläluomien löysyydet ja mm. ylähuulten ja silmäympärysten juonteet hyviä kohteita. Vastaavaa hoitoa tehdään laserilla ja RF:llä. Huomioita että vaatii toipumista ja tällä voidaan saadaan myös ongelmia aikaiseksi. Ei ole vielä määritelty kuka saa tätä hoitoa tehdä..
HIFU hyvä hoito oikein valitussa kohteessa. Huomioitava että on niin sanottuja kopiolaitteita, joista puuttuu ultraääninäyttö. Tällöin ei tiedetä mihin tarkalleen ultraäänipulssit osuvat, jolloin joko hoito ei toimi tai sitten saadaan ongelmia aikaiseksi. - ViroHIFU
Löytyykö Virosta Ulthera HIFU hoitoa?
- Anonyymi
Mari Malva tekee Virossa
- Tyytyväinen
Olen ollut plasma hoidossa ja olen erittäin tyytyväinen! Rypyistä ja veltosta ihosta ei sen helpommalla pääse eroon!
- Anonyymi
Minulle on tehty plasmahoito yläluomiin. Iho puudutettiin, niin ei sattunut. Siitä on nyt n. puoli vuotta ja tulos on tosi hyvä!! Suosittelen!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163361
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit201996- 181851
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321805- 821758
- 261572
- 281410
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui351344Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111314