Kuinka kauan siittiöt elävät kondomissa, jossa on solmu päässä? Epäillyttää, että oiskoha naine tehny seuraavasti. Seksin jälkeen laitoin kortsuun solmun ja heitin lattialle, makoiltii naisen kanssa siinä joku noin tunti. Sitte kävin viskasemassa kortsun roskiin ja noin tunti siitä lähdin pois. Jos nainen sitte kävi hieromassa sormia kortsun sisältöön ja sitte tunki sormet itteensä, voiko se tulla raskaaks. Onko mahollista, että kortsussa olis vielä eläviä siittiöitä?
Siittiöiden elinikä kondomissa
kortsu
1
2430
Vastaukset
- Tarpee
Eläähän ne pitkään.. mulla on akvaariosa kotona ku muistaa vaa antaa ruokaa niille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574