Karkkilaan on perusttu oma kehittämisyhdistys 9.8.2017. Kehittämisyhditys jatkaa aiemmin toimineen Kaupukikehittämisen neuvottelukunnan toimintaa. Vanhassa neuvottelukunnassa oli Kaupungin virkahenkilöstöä mitä neuvottelukunnan Puheenjohtaja käytti hyväkseen . Lopputuloksen allekirjoittaneena tiedän. Uusi yhdistys nyt kun on perustettu .Puheenjohtaja Heikki Savolan johdolla on avoin yleisötilaisuu seurakuntatalolla . Uusi Kaupunginjohtaja Tuija Teleen on kutsuttu kertomaan kehittämisestä? Heikin kaikki järkevät ihmiset tuntevat mikä hän on miehiään. Uudesta Kehittämisyhdityksestä ja hallituksen kokoonpanosta oli entinen Kaupunginjohtaja Marko Järvenpää ? Valtuutetuista mukana. Outi Pietiläinen, Jarkko Ilonen, Tiina Hentunen-Vanninen, ja Muutama muu henkilö. Karkkilalaisen kirjoitusta lukiessa Kehittämisyhditys puheenjohtaja Savolan mukaan voisi olla sateenvarjoyhdistys. Uudelle kaupunginjohtajale Uusi suunta.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483