"Rumia miehiä, jotka eivät kelpaa naisille"

Erkki_Oksaton

Onni ja Ratanaporn eivät tunnista omaa parisuhdettaan kuvasta, jonka ympäristö monikulttuurisista parisuhteista heidän mielestään antaa.

- Olen kuullut, että minä ja muut ulkomaalaisten puolisot olemme valinneet ulkomaalaisen naisen, koska emme kelpaa suomalaisille ja koska olemme rumia. Onneksi olen kelvannut Ratanapornille, Onni sanoo nauraen.

12

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiilivaunu3

      mitä peräkammarin pojan paskaa tämä nyt on?

    • NormaaliKozzu

      Ei ole olemassa rumia ihmisiä. Vain sisältä voi olla ruma, kuten tämä "Hiilivaunu3", joka on kaappihomon tunnus. Homous ei ole synti mutta kiukuttelu muille vanhana kaappihomona on.
      Thainaisilla on taito nähdä ulkokuoren alle. Parasta vaimoainesta suomimiehille koko planeetalla. Buddhalainen arvostaa paljon enemmän sitä mitä on sisällä.

      • Aloittajan teksti kopioitu iltalehden jutusta jossa käsiteltiin Suomalaisen Outin ja Marokkolaisen Rachidin 27vuotta kestänyttä suhdetta, nimet vain vaihdettu (Suomalaisen miehen nimeen ja Thaimaalaisen naisen nimeen).

        https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201809122201188046_rk.shtml

        ""Rumia naisia, jotka eivät kelpaa miehille"
        Outi ja Rachid eivät tunnista omaa parisuhdettaan kuvasta, jonka ympäristö monikulttuurisista parisuhteista heidän mielestään antaa.

        - Olen kuullut, että minä ja muut ulkomaalaisten puolisot olemme valinneet ulkomaalaisen miehen, koska emme kelpaa suomalaisille ja koska olemme rumia. Onneksi olen kelvannut Rachidille, Outi sanoo nauraen."


      • Erkki_Oksaton
        santtu_1975X kirjoitti:

        Aloittajan teksti kopioitu iltalehden jutusta jossa käsiteltiin Suomalaisen Outin ja Marokkolaisen Rachidin 27vuotta kestänyttä suhdetta, nimet vain vaihdettu (Suomalaisen miehen nimeen ja Thaimaalaisen naisen nimeen).

        https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201809122201188046_rk.shtml

        ""Rumia naisia, jotka eivät kelpaa miehille"
        Outi ja Rachid eivät tunnista omaa parisuhdettaan kuvasta, jonka ympäristö monikulttuurisista parisuhteista heidän mielestään antaa.

        - Olen kuullut, että minä ja muut ulkomaalaisten puolisot olemme valinneet ulkomaalaisen miehen, koska emme kelpaa suomalaisille ja koska olemme rumia. Onneksi olen kelvannut Rachidille, Outi sanoo nauraen."

        Menitpä Santtu paljastamaan jutun juonen hieman liian aikaisin, mutta ehtipä Amaliamme silti älähtämään muutamaa eri nimimerkkiä käyttäen.

        Kummallista kuinka Aviomies ja tai NumBa ei ole (nimimerkillään) kommentoinut, miksiköhän?


      • Sensei--
        Erkki_Oksaton kirjoitti:

        Menitpä Santtu paljastamaan jutun juonen hieman liian aikaisin, mutta ehtipä Amaliamme silti älähtämään muutamaa eri nimimerkkiä käyttäen.

        Kummallista kuinka Aviomies ja tai NumBa ei ole (nimimerkillään) kommentoinut, miksiköhän?

        Pistä selkeä aloitus tälle "kymppisi" totuusfoorumille ilman piruilua niin saat minulta kommentin että ei tarvitse kummastella.


      • Lerpaniltaa
        Sensei-- kirjoitti:

        Pistä selkeä aloitus tälle "kymppisi" totuusfoorumille ilman piruilua niin saat minulta kommentin että ei tarvitse kummastella.

        Lerpan ilta on alkamassa, käväisi välillä iltateellä ja sämpylällä, joka kuuluu hoitokodin vuorokausirytmiin, tällä kertaa uskoi hoitajaa, eikä salaa yrittänyt teekupin äärellä osallistua keskusteluun.


      • Erkki_Oksaton
        Sensei-- kirjoitti:

        Pistä selkeä aloitus tälle "kymppisi" totuusfoorumille ilman piruilua niin saat minulta kommentin että ei tarvitse kummastella.

        Anteeksi Aviomies, eikun siis Sensei. Tarkoitukseni ei alkuun ollut piruilla sinulle, mutta nyt taisin kuitenkin jo saada selkeän kommentin sinulta?


      • Sensei--
        Erkki_Oksaton kirjoitti:

        Anteeksi Aviomies, eikun siis Sensei. Tarkoitukseni ei alkuun ollut piruilla sinulle, mutta nyt taisin kuitenkin jo saada selkeän kommentin sinulta?

        Laitoin tuohon aloituksen selkeänä kommenttinani.


    • Pattayan_luuserit

      Pitihän se arvata että peräkammarin luuseri kopioi tekstin jostain. Kas kun ei Kallesta jota lukee koko valveillaoloajan.

    • ei_halutut_ukot

      kattokaahan moniko Pattayalla käyvistä suomalaisukoista on sellainen jota joku haluaisi jos ei lasketa thaikkuja ja muita kehitysmaalaisia jotka tarvitsee jonkun vievän sen "adoniksen" kotimaahan nopeasti eikä väliä millanen tunkio se äijä on

      • höpöjä_höpiset

        mistäs tän voi kattoa? mistäs sinä tämmöttisiä ajatuksia olet yleensäkin päähäsi saanut?


      • kaurakäsi
        höpöjä_höpiset kirjoitti:

        mistäs tän voi kattoa? mistäs sinä tämmöttisiä ajatuksia olet yleensäkin päähäsi saanut?

        näet sen nanosekunnissa. tai ehkä sinä et mäe.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe