Etsin Isääni: löytöpalkkio

EtsinIsääni

Luvassa löytöpalkkio! Etsin isääni Hän ei tiedä, että olen olemassa koska äitini hoiti asiat miten hoiti. Nimi on Tim/ Timi (?) Tietoja hänestä minulla on vain tuo kuva, tehnyt mallintöitä, ollut mm. stokkan kuvastoissa ja nimi tuolla kysymysmerkillä. Ehkä Helsingin Myllypurosta kotoisin tai siltä suunnalta. Tosiaan löytöpalkkion lupaan antaa. Hän on nyt n. 50- 55 v. Auttakaa löytämään, en keksi enempää keinoja. FB löytyy kuva hänestä nimellä: Tim tuntematon

44

1521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.Nonyymi

      Vähän epäselvä kuva mutta jotenkin tutulta näyttää.

      • Alkuperäinen83

        Niinkö? Voin antaa meilin niin jos voisit kertoa tarkemmin. Olisi todella tärkeätä löytää lasteni takia isäni.


      • Alkuperäinen83

        Äitini Aila Kontulasta tapasi kyseisen miehen muutaman kerran eikä isäni koskaan saanut tietää, että äitini odottaa minua. Äitini muutti Lieksaan odottaessaan minua...


    • malla99

      Ootko laittanu ilmoitusta facebook -ryhmiin esim. "Kadonneet sukulaiset" yms.

      • Alkuperäinen83

        En ole. Pitää laittaa . Saa tosiaan jakaa sitä kuvaa kaikille joka paikassa.


    • Hoitoaon

      Täällä hodetaan toisinpäin eli päinvastoin.

    • Alkuperäinen83

      Ok.

    • josnoinsuorayhteyslöytyy

      Oletko facebookissa lähettänyt hänelle asiasta viestejä?

      • Alkuperäinen83

        Mikä suora yhteys? Kerro mulle hänen yhteystietosi, jos pystyn hänelle itsestäni kertoa? On vain tuo kuva ( jonka äitini nappasi joskus ollessaan hänen luonaan) siis laitoin sen kuvan FB tolla nimellä Tim tuntematon. En pysty hänelle itsestäni kertomaan, kun ei ole hänen yhteystietoja. Eli nämä tiedot on toi kuva ja nimi Tim/ Timi. Jos joku hänet löytää noilla tiedoilla niin annan löytöpalkkion. En tiedä, miten selvemmin asian enää ilmaisin....


    • ex.etsivä

      Eikö isänsä etsijä tiedä edes sukunimeä? Jos tietäisi sukunimen etunimen lisäksi niin kokeilla hakua sellaisella sivulla kuin "pipl.com".

      • Alkuperäinen83

        En tiedä sukunimeä, valitettavasti. Äitini ei tiedä , ( muista) , joten en itsekään sitä voi tietää.


      • Alkuperäinen83

        Jos tiedossani olisi sukunimi niin sehän olisi sillä selvä. On toi kuva ja nimi ? Kysymysmerkillä. Äitini sanoi että on Timi/ Timi, näin esitteli itsensä, että olisi ollut Tim / Timi.


      • ex.etsivä
        Alkuperäinen83 kirjoitti:

        Jos tiedossani olisi sukunimi niin sehän olisi sillä selvä. On toi kuva ja nimi ? Kysymysmerkillä. Äitini sanoi että on Timi/ Timi, näin esitteli itsensä, että olisi ollut Tim / Timi.

        Eipä sitä välttämättä löydä vaikka tiedossa olisi sukunimikin, voi olla joskus kovankin etsinnän tulos varsinkin jos kohde lähtenyt Suomesta. Hyvin vaikea lähteä jäljittämään jos ei ole muuta kuin etunimi josta siitäkään ei tiedä onko se Tim tai "timi", Timo tms.


    • apujaetsintään

      Tim, Timi on varmaankin lempinimi? Oikea nimi voi olla vaikka Timo tai Dimitri. Timoteus? :D
      Timi voi olla sukunimestäkin väännetty lempinimi.

      Jos on ollut jossain kuvastossa mallina, niin yhteys sinne. Arkistoista löytyy varmaan henkilö mainittuna tai joku sieltä joka voisi muistaa tai tietää miten edetä etsinnässä.

      • Alkuperäinen83

        Juu oon plärännyt FB kaikki Timot ym eli olen noin asian juuri miettinytkin. Paparazziin otin yhteyttä ja yksi hlö muisti hyvin, muttei nimeä . Eli siellä tai muualla ollut listoilla. He etsivät Tim/ Timi nimillä, mutta eivät arkistoista noilla löytäneet ja sukunimeä olisivat myös halunneet, eipä mulla ollut sitä antaa.... Laitoin illalla viestin ja kuvan tälle, joka muisti et Turun äkäinen mies. Oli paparazzeissa silloin ja nykyään heillä kouluttajana.


      • Alkuperäinen83

        * tutunnäköinen


    • tuntematonkukatahansa

      Aloittaja mainitsee myös "kuvan", facessa "tim tuntematon", sehän voi olla kuka tahansa!

      • Alkuperäinen83

        Tein jokunen vuosi fb- profiilin tolla nimellä Tim tuntematon et jos joku näkee ton profiilin ja kuvan siinä sekä tunnistaa isäni , niin olisi voinut ehkä kirjoittaa jotain ja olisin saanut siitä meiliä. Tosiaan Tim tuntematon on vain profiilinimi FB : saa luomalleni kuvakkeelle.


      • oletkorikollinen
        Alkuperäinen83 kirjoitti:

        Tein jokunen vuosi fb- profiilin tolla nimellä Tim tuntematon et jos joku näkee ton profiilin ja kuvan siinä sekä tunnistaa isäni , niin olisi voinut ehkä kirjoittaa jotain ja olisin saanut siitä meiliä. Tosiaan Tim tuntematon on vain profiilinimi FB : saa luomalleni kuvakkeelle.

        On rikollista luoda facebook-profiileja toisen henkilöiden nimissä tai kuvilla.


      • Alkuperäinen83

        Vainiin. Eipä kyl tällä hetkellä kiinnosta sun nillitys 😂 en ole ikinä tehnyt rikosta, joten tuskin elinkautista tulee 🤣


    • apujaetsintään

      Voipi mies asua ulkomaillakin nykyään, saattanut olla jo pitkään. Ruotsi, miksei Norja? Töiden perässä, ei välttämättä mallintöiden perässä. Mies on varmasti hyvin erinäköinen tänä päivänä, kuten varmasti ajatellutkin.
      Eikä pois nukkuminenkaan ole mahdottomuus. Vaikuttaa riskejä kaihtamattomalta mieheltä, joten...
      Ottaen huomioon kuvassa olevan olemuksen ja sinun olemassa olosi... ;)

      Istupa aloillesi ja mieti: sinä olet isäsi uudessa ruumiissa. Millainen olet ja miten olet elänyt. Nyt voit päätellä jotain myös isästäsi...

      Älä jämähdä tuohon nimeen. Isäsi on voinut vaihtaa nimensä kokonaan. Timillä et välttämättä pääse facebookissa tai muuallakaan haussa mihinkään.

      Mä jään tätä miettimään ja yritän auttaa löytämään. Ehkäpä keksin jotakin, olen kohtalaisen hyvä löytämään asioita :)
      Ja en ole tässä rahan perässä. Minusta on hauska löytää.

      • Alkuperäinen83

        Olen saanut vihiä, että on pankissa töissä et sillä tavalla. Ja kuulema todella upea ihminen. Äitiä syytä tästä, hän teki oharit isälleni .


      • Alkuperäinen83
        Alkuperäinen83 kirjoitti:

        Olen saanut vihiä, että on pankissa töissä et sillä tavalla. Ja kuulema todella upea ihminen. Äitiä syytä tästä, hän teki oharit isälleni .

        Auta jos pystyt. Nordeassa kuulema ollut töissä ainakin 2 v sitten ehkä vieläkin. Pankki ei anna tietoja, kysyin juuri sieltä. Nainen, joka otti minuun yhteyttä sanoi et todella hurmaava, sanavalmis, puku päällä usein ja Timi on nimi. Pitää fysiikasta hyvää huolta, eli tuskin kamalasti muuttunut. Ei ole mikään puliukko ja äitini sanoi silloin ettei polttanut, kuten en itsekään ole edes ikinä maistanut! Olen tullut isääni, koska en äitiini ole ainakaan tullut. Eli mitä näillä tiedoilla ja kuvalla löytäisit......?


    • g5yfg

      No jos on myllikästä kotoisin niin mitäs jos menisit sieltä kyselemäään originaaleilta myllypurolaisilta.

      Mälymonttua ei valitettavasti enää ole, mutta joka puolella on niitä puliukkoja jotka ovat asuneet siellä ikänsä ja tuntevat kaikki.

    • ex-etsivä

      Olisikohan näin että puliukot tuntee, taitaa jo tuon ajan puliukot kasvaa horsmaa. Itse kyselisin muoti/mallipiireistä. Ehkä ko. henkilö ei ollut/ei ole tunnettuja miesmalleja vaatebisneksessä mutta nuo piirit on suht pienet Suomessa ja kaikki tuntee toisensa ja tätä kautta myös joku heistä tuntee vähemmän tunnetun.
      Vielä kun löytäisi vanhoja kuvastoja joissa ko. henkilö poseeraa, #kuka kuvassa/missä nyt#
      Ps. Tuo nimi "Tim" tai "Timi" voi olla myös keksitty nimi jos mies onkin käynyt ns. yhden illan suhteessa ja halunnut salata oman todellisen nimen mutta toisaalta miksi kertonut ammatin "vaatemalli" vai kuinka tämä on tullut isäänsä etsijän äidin tietoon, todennäköisesti on mies itse kertonut?
      Kannattaa aina tosiasioiksi uskomansa tiedot kyseenalaistaa eli tuohon nimeen ei kannata paljoa nojata.

      • Alkuperäinen83

        Ei ollut yhden illan suhde. Näkivät muutaman kerran. Ja ihminen, joka otti minuun yhteyttä niin hän tietää hänen nimekseen Timi.


      • Alkuperäinen83

        Kun äitini oli muuttanut Lieksaan, tuli stokkan kuvastoja hänelle kotiin, noissa kuvastoissa isäni oli. Ja paparazzeissa hänet tunnistettiin, mutta pyytävät sukunimeä että käyvät arkistot läpi. Sukunimeä ei minulla ole tiedossa.


      • ex-etsivä
        Alkuperäinen83 kirjoitti:

        Ei ollut yhden illan suhde. Näkivät muutaman kerran. Ja ihminen, joka otti minuun yhteyttä niin hän tietää hänen nimekseen Timi.

        Ok..aina vaan pitää kyseenalaistaa asioita ja kun en tiedä kaikkia faktoja niin tulee mieleen paljon seikkoja.
        Muistaisikohan joku Paparazzin malleista nimen, google löytää mallien nimiä eri vuosikymmeniltä ja kuuluisin malli taitaa olla Meilahden sairaalassa vahtimestarina. Kyseessä lienee -80 luku vai? Löytyisikö vielä noita kuvastoja, nettikin löytää jotain stokkan kuvastojen sivuaukeama kuvia joissa miesmalleja, kokeile kaivella ja kuva talteen jos tunnistat.
        Itse etsin henkilöitä työskennellessäni stadissa -80 luvulla, kovalla tiedustelulla isäsi varmaan löytyy.
        Ota yhteys johonkin malliin joka on työskennellyt samoihin aikoihin isäsi kanssa vaatebisneksessä mallina, jos nyt ei eka tiedä niin voi antaa lisä neuvoja että pääset eteenpäin.


    • teidemies

      niin ja ettei mieheni ois veljeni tai jopa isäni.sitäkin ajatellen ois hyvä tietää.vai oisko.ku en tiä.??oisko.

      • Alkuperäinen83

        Tutkittua pääs, oot kyl varmaan pahasti mielisairas kirjoituksen perusteella.


      • ex-etsivä
        Alkuperäinen83 kirjoitti:

        Tutkittua pääs, oot kyl varmaan pahasti mielisairas kirjoituksen perusteella.

        Huomasintuola edellä viestin että ko. etsitty henkilö ollut myös Nordeassa töissä?! Pankkitoimihenkilö, malli.

        Onkohan tietoa minkä paikkakunnan Nordeasta kyse ja jos ollut vielä pari vuotta sitten töissä niin kyllä noilla tiedon murusilla jo täytyisi löytyä koska on jo melkein kintereillä.

        Luulisi että ei ole pankkisalaisuus Nordean työtekijän nimi!! Tietääkö isänsä etsijä minkä paikkakunnan Nordeasta kyse?


      • ex-etsivä
        ex-etsivä kirjoitti:

        Huomasintuola edellä viestin että ko. etsitty henkilö ollut myös Nordeassa töissä?! Pankkitoimihenkilö, malli.

        Onkohan tietoa minkä paikkakunnan Nordeasta kyse ja jos ollut vielä pari vuotta sitten töissä niin kyllä noilla tiedon murusilla jo täytyisi löytyä koska on jo melkein kintereillä.

        Luulisi että ei ole pankkisalaisuus Nordean työtekijän nimi!! Tietääkö isänsä etsijä minkä paikkakunnan Nordeasta kyse?

        Ainakin yksi Timi niminen Suomesta Nordeasta löytyy, en tiedä onko oikea henkilö, sukunimeä en tänne laita.


      • Eräshuolestunut
        ex-etsivä kirjoitti:

        Ainakin yksi Timi niminen Suomesta Nordeasta löytyy, en tiedä onko oikea henkilö, sukunimeä en tänne laita.

        Nosto.

        Onko löytynyt jo? Kiitos hyvä sydämmiselle ex-etsivälle.


      • Alkuperäinen83
        ex-etsivä kirjoitti:

        Huomasintuola edellä viestin että ko. etsitty henkilö ollut myös Nordeassa töissä?! Pankkitoimihenkilö, malli.

        Onkohan tietoa minkä paikkakunnan Nordeasta kyse ja jos ollut vielä pari vuotta sitten töissä niin kyllä noilla tiedon murusilla jo täytyisi löytyä koska on jo melkein kintereillä.

        Luulisi että ei ole pankkisalaisuus Nordean työtekijän nimi!! Tietääkö isänsä etsijä minkä paikkakunnan Nordeasta kyse?

        Pankit eivät anna mitään tietoja työntekijöistään, olen kysynyt! Poliisi ei auta asiassa yhtään, ilmoittivat että tälläinen ei kuulu heidän toimenkuvaansa, koska kyseessä ei ole rikosepäily eikä juuri nyt kadonnut hlö. Tosin vinkinantajat etsintäkuulutuspalstalla auttoivat löytämään hänet! Hänelle toimitettiin kuvani ja nroni, hän soitti minulle maanantaina. Hän on shokissa. Miettii nyt haluaako edes nähdä minua tai lapsiani.


      • Alkuperäinen83
        Alkuperäinen83 kirjoitti:

        Pankit eivät anna mitään tietoja työntekijöistään, olen kysynyt! Poliisi ei auta asiassa yhtään, ilmoittivat että tälläinen ei kuulu heidän toimenkuvaansa, koska kyseessä ei ole rikosepäily eikä juuri nyt kadonnut hlö. Tosin vinkinantajat etsintäkuulutuspalstalla auttoivat löytämään hänet! Hänelle toimitettiin kuvani ja nroni, hän soitti minulle maanantaina. Hän on shokissa. Miettii nyt haluaako edes nähdä minua tai lapsiani.

        Eli huomenna tulee vko kun hän yhtäkkiä soitti minulle keskellä päivää ja kyseli asioita, kuulema ei tiedä näytänkö häneltä , mutta hänen äidiltään kyllä. Noh sukulaiseni sanovat, että näytän isältäni. Sanoin, että toki itsekin haluan testit tehtävän, hän ei ole ajatellut niin kauas kun sinä aamuna vasta sai tiedon ja oli hämmentynyt. Ymmärrän hyvin. Mulle tämä on ollut liian tuttu aihe joka päivä, olen haaveillut vain näkeväni isäni ja ehkä jos saisin halata häntä edes kerran.


    • query

      Isäsi siis löytyi. Miksi et ole sulkenut fb-tiliä?

      • Alkuperäinen83

        Ollu muita asioita, en pahemmin roiku netissä kännykkä kädessä lapsiani hoitaessa. Ja mikä tili pitäisi sulkea? Tim tuntematon? En enää ees muista niitä salasanoja kun muutama v sit tehty se tili. Et silleen, onneksi itse asia selvis, sehän se tärkein oli.


    • enniv5hni

      Ymmärrän hyvin, jos isällesi on hirvittävä shokki, jos hän ei ole tiennyt siittäneensä tytärtä. Häneltä saattavat mennä välit poikki nykyiseen vaimoonsa ja lapsiinsa, jos hän on naimisissa. Ja joko olet maksanut lupaamasi löytöpalkkion isäsi löytäjille?

      • Alkuperäinen83

        Hän ei ole naimisissa tietääkseni ,ei puhuttu siitä. Ei ole muita lapsia hänellä tietääkseen, ei ole hankkinut ikinä perhettä.


    • ex-etsivä

      Oliko nyt sitten niin että löytynyt isäsi oli pankissa edelleen töissä ?

      Jos jollekin tulee tuollainen samantapainen tapaus eteen eikä esim. pankki anna tietoja niin ei kannata jäädä polkemaan paikoilleen vaan kaivaa itse sen tiedon, nykyään netti käytössä niin sieltä löytää liki melkein kaiken, jos vaan henkilö on edes kerran käynyt jotain netissä omalla nimellään tai työnantaja niin varmaan löytyy, voi mennä tosin aikaa etsiessä.

      • Alkuperäinen83

        En tiedä onko edelleen pankissa töissä kun en muistanut puhelun aikana kysyä, kun käytiin vain tätä aihetta läpi et miks etsin hänet ja antoiko äiti luvan siihen. Äiti on aika etäinen mulle ( ei ole kasvattanut minua kun oli niin masentunut, olin isovanhemmilla aikuisuuteen asti). Miksi tarttisin muutenkaan 34 v lupaa asioihin äidiltä...? Noh eiköhän toi työasia selvii kun soittaa uudestaan. Ei oo niin tärkeä asia nyt selvittää kun löytyi.


      • ex-etsivä
        Alkuperäinen83 kirjoitti:

        En tiedä onko edelleen pankissa töissä kun en muistanut puhelun aikana kysyä, kun käytiin vain tätä aihetta läpi et miks etsin hänet ja antoiko äiti luvan siihen. Äiti on aika etäinen mulle ( ei ole kasvattanut minua kun oli niin masentunut, olin isovanhemmilla aikuisuuteen asti). Miksi tarttisin muutenkaan 34 v lupaa asioihin äidiltä...? Noh eiköhän toi työasia selvii kun soittaa uudestaan. Ei oo niin tärkeä asia nyt selvittää kun löytyi.

        Aivan, ajattelin vaan että oliko ko. henkilö juuri hän jonka eräästä pankista löysin, Timi -nimisen, sukunimenkin sain selville mutta en sitä viitsi täällä kertoa. Itse asiassa löysin aika paljonkin tietoa mut hyvä jos etsimäsi henkilö on ottanut yhteyttä.


      • Alkuperäinen83
        ex-etsivä kirjoitti:

        Aivan, ajattelin vaan että oliko ko. henkilö juuri hän jonka eräästä pankista löysin, Timi -nimisen, sukunimenkin sain selville mutta en sitä viitsi täällä kertoa. Itse asiassa löysin aika paljonkin tietoa mut hyvä jos etsimäsi henkilö on ottanut yhteyttä.

        Hmm...okei, kiitos. Odottelen josko ottais yhteyttä joskus... Tai sitten ei ota....


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe