Huikea lopputilanne!

Jeesukseenluottava

Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
Ilmestyskirja 21:3,4

Parempaa ei voisi toivoa! 😁

108

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamenaamenaamen

      Aamen! Toivon sydämestäni, että mahdollisimman moni päätyisi Taivaan kotiin.

      • MiesStadista

        Sehän tässä onkin, kun kaikki tai ainakin lähes kaikki ovat menevinään taivaaseen, kun kuolevat, mutta Raamatun mukaan ei asia kuitenkaan niin ole, että sinne noin vaan mentäisiin.
        Taivaaseen eli ikuiseen elämään mennään vain Jeesuksen kautta. Jeesus on avannut reitin, tien ikuiseen elämään ja ilman Jeesusta ei kukaan sinne mene.


      • Kysyväinen
        MiesStadista kirjoitti:

        Sehän tässä onkin, kun kaikki tai ainakin lähes kaikki ovat menevinään taivaaseen, kun kuolevat, mutta Raamatun mukaan ei asia kuitenkaan niin ole, että sinne noin vaan mentäisiin.
        Taivaaseen eli ikuiseen elämään mennään vain Jeesuksen kautta. Jeesus on avannut reitin, tien ikuiseen elämään ja ilman Jeesusta ei kukaan sinne mene.

        Herää kysymys: miksi ihmisiltä pimitetään helvetin olemassaolo?


      • Sevaanonniin
        Kysyväinen kirjoitti:

        Herää kysymys: miksi ihmisiltä pimitetään helvetin olemassaolo?

        Se vaan on niin, että jotkut haluaa helvettiin ja haluavat muitakin sinne. Tällä palstallakin moni ateisti on selvästi ilmaissut haluavansa helvettiin. Järkyttävää pn se havaita!


      • Jarski.vaan

        Ateistilla ei ole mitään helvettiä. Helvetti on teidän syntisten saatanan kurjain loppusijoitus paikka.


      • Niinsevaanonpi
        Jarski.vaan kirjoitti:

        Ateistilla ei ole mitään helvettiä. Helvetti on teidän syntisten saatanan kurjain loppusijoitus paikka.

        Ateistilla ei ole ikuisuustoivoa.


      • Eikiitosjeesus

        Soppii. Ainahan toivoa soppii.
        Ateistilla ei ole helvetinpelkoa.


      • Anonyymi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Ateistilla ei ole ikuisuustoivoa.

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


      • Anonyymi

        Se halavatun toistaitoinen puusepän poika on naputellut niitä koteja kasaan jo 2000v mutta ei taida valmista tulla?
        Ramatussa tuo usein toistuva "suuri ääni" viittaa kyllä ukkosenjumalan palvontaan.


      • Kysyväinen kirjoitti:

        Herää kysymys: miksi ihmisiltä pimitetään helvetin olemassaolo?

        Ei ole mikääm pimittämistä helvetin olemassa ololla.kosa se on paikka johon jumalattomat menevät viimeisellä tuomiolla. Näillä sivulla olevat rienajatkin on sinnen matkalla,Jeesuksen sanoja käyttäen voi teitä.


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Ei ole mikääm pimittämistä helvetin olemassa ololla.kosa se on paikka johon jumalattomat menevät viimeisellä tuomiolla. Näillä sivulla olevat rienajatkin on sinnen matkalla,Jeesuksen sanoja käyttäen voi teitä.

        Koitahan rauhoittua sen kuvittelemasi helvetin kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan rauhoittua sen kuvittelemasi helvetin kanssa.

        Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen.
        Ilm.20:15 siinä lisää.


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen.
        Ilm.20:15 siinä lisää.

        Höpö höpö pysytäänpä reaaliteeteissa.


      • Anonyymi

        Korjaus (realiteeteissa)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö pysytäänpä reaaliteeteissa.

        Se on realististä viimeisellä tuomiolla, kun avataan kirjat ja katsellaan jokaisen teot,jako kahteen joukkoon edessä. Valintoja ei ole sen jälkeen enään he he niin siinä tulekäymään.


      • Anonyymi
        Sevaanonniin kirjoitti:

        Se vaan on niin, että jotkut haluaa helvettiin ja haluavat muitakin sinne. Tällä palstallakin moni ateisti on selvästi ilmaissut haluavansa helvettiin. Järkyttävää pn se havaita!

        "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

        Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.

        Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'

        "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'

        Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'

        "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."


      • Anonyymi

        Minä tulin Raamattukeskusteluun, mutta hoitomies hoiti minut pellolle.


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Se on realististä viimeisellä tuomiolla, kun avataan kirjat ja katsellaan jokaisen teot,jako kahteen joukkoon edessä. Valintoja ei ole sen jälkeen enään he he niin siinä tulekäymään.

        Jumalalla on ilmeisen surkea tietojärjestelmä, varsinkin noin kaikkivaltiaaksi. Hapertunut kirja vailla mitään todistusvoimaa.

        Stasikin pystyi parempaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Se on realististä viimeisellä tuomiolla, kun avataan kirjat ja katsellaan jokaisen teot,jako kahteen joukkoon edessä. Valintoja ei ole sen jälkeen enään he he niin siinä tulekäymään.

        ”Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tulin Raamattukeskusteluun, mutta hoitomies hoiti minut pellolle.

        Onko kevätkylvöt menossa?


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Se on realististä viimeisellä tuomiolla, kun avataan kirjat ja katsellaan jokaisen teot,jako kahteen joukkoon edessä. Valintoja ei ole sen jälkeen enään he he niin siinä tulekäymään.

        Pyhä Henki on omiensa Puolustaja!


      • Anonyymi

        On vähän niin kuin Afrikan Tähdessä.
        Paitsi, että siinä keilat laitetaan paikoilleen, pahvilaput sekoitetaan uudelleen, rahat jaetaan pelaajille ja aletaan hettämään noppaa.
        Taivaassa alkaa öllöttely. Ei tehdä mitään seuraavaan triljoonaan vuoteen.
        Miten paljon se eroaa Helvetisti? Siellä ainakin on ohjelmaa, ei käy aika pitkäksi.


      • Anonyymi
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Soppii. Ainahan toivoa soppii.
        Ateistilla ei ole helvetinpelkoa.

        Joo. Ateistilla ei ole opetettua Helvetin pelkoa. Eikä Taivas ole riittävän kiinnostavaksi mainostettu.
        Ihmisen luomuksiahan nämä ovat.


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Jokainen, jonka nimeä ei löytynyt elämän kirjasta, heitettiin tuohon tuliseen järveen.
        Ilm.20:15 siinä lisää.

        Missä tällainen tulinen järvi sijaitsee? Koordinaatteja sekä lämpötila.
        Millä lämpenee, paljonko rikkiä vedessä, vai onko puhdasta H2so4:ää?
        Ilmestyskirjanpitäjä jättää monta arvokasta tietoa omakseen.
        Meitä jälkeen jääneitä kiinnostaisi tietää enemmän yksityiskohtia.


    • UskovaMies888

      Laita myös merkille tuo, että itse Jeesus Kristus pyyhkii kyynelet silmistäsi. Vaikuttavaa. The Big Boss itse lohduttaa meitä. Oletan, että kyynelet tulevat siitä, että tajuamme kuinka vähän saimme tehtyä Jumalan valtakunnan eteen ollessamme vielä tämmöisiä vätyksiä, kuin täällä koeajassa nyt olemme.
      Tuo paikka on vaikuttava. Halleluja. Maranatha Kuningas Jeesus.

      • AamenkiitosJeesus

        "Tuo paikka on vaikuttava."
        Melko laimea ilmaus Taivaasta.
        Sanoisin, etteivät meidän sanat riitä kuvaamaan Taivaan ihanuutta.


      • Palstaa.seuraillut
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Tuo paikka on vaikuttava."
        Melko laimea ilmaus Taivaasta.
        Sanoisin, etteivät meidän sanat riitä kuvaamaan Taivaan ihanuutta.

        "Sanoisin, etteivät meidän sanat riitä kuvaamaan Taivaan ihanuutta."
        Kyllä sinun kohdalla sanojen määrä korvaa kuvauksiesi puutteellisuudet.


      • AamenkiitosJeesus
        Palstaa.seuraillut kirjoitti:

        "Sanoisin, etteivät meidän sanat riitä kuvaamaan Taivaan ihanuutta."
        Kyllä sinun kohdalla sanojen määrä korvaa kuvauksiesi puutteellisuudet.

        Olen vajavainen ihminen, mutta minulla on täydellinen Vapahtaja ja siitä minä riemuitsen.


      • UskovaMies888
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Tuo paikka on vaikuttava."
        Melko laimea ilmaus Taivaasta.
        Sanoisin, etteivät meidän sanat riitä kuvaamaan Taivaan ihanuutta.

        Tarkoitin kylläkin tuota Raamatun paikkaa.
        Se on vaikuttava.


      • AamenkiitosJeesus
        UskovaMies888 kirjoitti:

        Tarkoitin kylläkin tuota Raamatun paikkaa.
        Se on vaikuttava.

        Ok. Siunausta sinulle!


    • SanaVapauttaaSynnistä

      Amen. Amen. Tule, Herra Jeesus.

      • Anonyymi

        Oletko häntä jo kauankin "lypsänyt"?


    • Eikiitosjeesus

      Katteettomia lupauksia. WinCapitakin oli uskottavampi. Epätoivoiset nielee syötin koukkuineen.
      Jumalattoman hyvää syksyn jatkoa kaikille silti

      • Näin.hän.se.on

        Kommenttisi ovat realistisia.


    • Kaskummaahei

      Niin ja jotenkin on kummasti pilkkakin piässynnä loppumaan siellä perillä.

      • Onko-näin

        Jeesuksen morsian taitaa nyt olla onnesta sekaisin???


      • Niinpäniinpäniinpä

        Niinpä. Pikkkaajat kun eivät Taivaaseen pääse.


      • Niinpäniinpäniinpä
        Niinpäniinpäniinpä kirjoitti:

        Niinpä. Pikkkaajat kun eivät Taivaaseen pääse.

        Vastaukseni oli siis "kaskummaahei"lle.


    • Niinpäniinpäniinpä

      Niinpä! Jumalan kertomuksessa on happy end!

      • Olet.oikeassa

        Niinpä niin! Saduthan tunnistaa siitä, että niissä on onnellinen loppu.


      • Aamenaamenaamen

        Aamen! Jumala, joka on hyvä, on järjestänyt asiat niin, että hänen omansa saavat täydellisesti hyvän osan, jota ei kukaan voi ottaa heiltä pois.


      • Siunattu.loppu
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen! Jumala, joka on hyvä, on järjestänyt asiat niin, että hänen omansa saavat täydellisesti hyvän osan, jota ei kukaan voi ottaa heiltä pois.

        Happy end!
        Tosin ei se siihen lopu. 😁


      • Anonyymi
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen! Jumala, joka on hyvä, on järjestänyt asiat niin, että hänen omansa saavat täydellisesti hyvän osan, jota ei kukaan voi ottaa heiltä pois.

        "Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."


      • Anonyymi
        Siunattu.loppu kirjoitti:

        Happy end!
        Tosin ei se siihen lopu. 😁

        Jumalan todellisuudessa on erittäin hyvä loppu!


      • Anonyymi
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen! Jumala, joka on hyvä, on järjestänyt asiat niin, että hänen omansa saavat täydellisesti hyvän osan, jota ei kukaan voi ottaa heiltä pois.

        Jumala on luotettava!


    • Paras.on.edessä

      Sitä odotellessa. 😄

    • Aamenaamenaamen

      Aamen! Mikä mahtava näkymä!

      • Anonyymi

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi

        Armoa herra sinä köyhän kurittaja!😱


    • Asioitaseuraileva

      On todellakin mahtava päämäärä.

      • Anonyymi

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."

        Pian saamme olla Jeesuksen luona!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian saamme olla Jeesuksen luona!

        Eiköhän sitä lähiaikoina päinvastoin rajoiteta tuota liikkumista.


    • AamenkiitosJeesus

      Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä.

    • AamenkiitosJeesus

      "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää."

    • Juurikinniin

      Toivottavasti vielä monet pilkkaajatkin kääntyvät pahoilta teiltään ja pelastuvat.

      • Anonyymi

        "Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta."

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."


    • AamenkiitosJeesus

      Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

      • Anonyymi

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


    • AamenkiitosJeesus

      'Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
      Aamen!

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

    • AamenkiitosJeesus

      "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä niin monta kuin Jumalan lupausta on, kaikki ne ovat hänessä "on"; sentähden tulee hänen kauttaan myös niiden "amen", Jumalalle kunniaksi meidän kauttamme.

      • Anonyymi

        "Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu."


      • Anonyymi

        Kauankohan menee ennekuin älyätte, että teitä on huijattu?


    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat."

    • Jeesus_tulee_pian

      Haluaisin jakaa kanssanne uuden nettipuhujatuttavuuden, youtuben nimimerkki newnews. Hän on selittänyt nämä lopun ajan tapahtumat mielestäni loogisimmin, mitä olen kuullut, ja Raamattuun pohjautuen. Tässä yksi puhe: https://www.youtube.com/watch?v=4b3TTt7wCCk

      Minusta on hauska katsella häntä, koska hän on niin Väyrysen näköinen, vaikka amerikkalainen onkin.

      Hän selittää, miksi ylöstempauksen jälkeen niin monet (tai kaikki, jos luetaan Raamattua kirjaimellisesti) ottavat pedon merkin. Paholainen on yrittänyt estää ylöstempausta, on hävinnyt, ja on suljettu jonnekin kolmeksi ja puoleksi vuodeksi. Tuoksi ajaksi hän antaa voimansa antikristuksen käyttöön, ja tuo antikristus-peto saakin näennäisesti aikaan ihanan rauhan koko maailmaan, vähäksi aikaa. Miksei saisi, kun paholainen ei ole läsnä. Voitteko kuvitella, miltä tuntuu, kun tämä kaiken yllä riippuva raskas pahuuden pilvi väistyy? On varmaan helppo syöttää ihmisille valhe, että muutoksen syynä on se, että ne pahat fundamentalistikristityt ovat poissa. Tuo onni kuitenkin kestää vain sen kolme ja puoli vuotta. Silloin Saatana heitetään takaisin maan päälle ja se on raivoissaan, koska tietää, että sillä on vain vähän aikaa tehdä tuhojaan. Se alkaa tappaa juutalaisia ja kristityiksi kääntyneitä.

      Ainut asia, josta en ole varma, onko tämä Väyrysen serkku oivaltanut oikein, on se, että hän arvelee lapsen, jonka nainen synnyttää olevan me kristityt. Mutta monet sanovat sen olevan Jeesus. Hän hallitsee vielä rautavaltikalla maailmaa, ja niinhän Jeesus tullee tekemään. En muista kenenkään koskaan puhuneen lapsesta kuvaamassa Jeesuksen omia. Muuten tuon Rossin Raamatun selitykset ovat avanneet silmiäni paljon. Hän uskoo, että viimeinen seitsemän vuoden jakso alkaa viimeistään 2021 lopussa, mutta voi alkaa vaikka tänään. Samoihin aikoihin on psalmin 83 sota - joko ennen tai jälkeen ylösoton tai samaan aikaan. Voisi kuvitella sen olevan mahdollinen pian, mutta sitä ennen Israel ehkä iskee ensin, ja tuhoaa Damaskoksen maan tasalle. Elämme todellakin jännittäviä aikoja. Ajatelkaa, mikä siunaus on saada elää juuri nyt. Vaikka pahuus velloo joka puolella, pidetään katse Jeesuksessa ja luetaan Raamattua kuin uutislehteä.

    • AamenkiitosJeesus

      Uhratkaa vanhurskauden uhreja ja luottakaa Herraan.

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyneet eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa,"

    • AamenkiitosJeesus

      "Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu."

    • AamenkiitosJeesus

      "Vaan puhu heille minun sanani, kuulkoot tai olkoot kuulematta; sillä uppiniskaisia he ovat."

    • AamenkiitosJeesus

      "Herra auttaa heitä ja vapahtaa heidät, vapahtaa jumalattomista ja pelastaa heidät; sillä he turvaavat häneen."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan."

    • AamenkiitosJeesus

      Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

    • AamenkiitosJeesus

      "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

      • Anonyymi

        Kiitokset menee Jeesukselle! 😊


    • Olen kokenut tapahtuman elämässäni jota sana uudestisyntyminen merkityksineen kuvailee hyvin.
      Ja aloitus kuvaa uudestisyntyneen mielialaa alussa kun tarkkailemme Aadamina tätä paratiisia.

    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!"

    • AamenkiitosJeesus

      "Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen."

    • Anonyymi

      Näkymät ovat todella hienot! 😁

      • Anonyymi

        Kyseessä lienee jonkun sortin hallusinaatio. 😲


    • Anonyymi

      "Suuren äänen..."
      Voisko hän Twiitata nykyisin vai onko teknisesti jälkeenjäänyt.

    • Anonyymi

      Se hetki on lähellä! 😁

    • Anonyymi

      Jumala ei tiennyt, että painovoima vaikuttaa ainoastaan Maan päällä.
      Taivaassa on toisin. Tuolissa pysyminen vaatii vyön tai valjaat.

      • Anonyymi

        Ilmankos ne isä ja poika ei saa mitään aikaiseksi, jos ne on jakkaraan köytetty.


    • Anonyymi

      Jumala on törmännyt mustaan aukkoon jo kauan sitten.
      Eikä nyt puhuta kamelien mustista aukosta joihin törmäili aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Vai että oikein valtaistuimella huuteli.
      Siinä kyllä on kipeytynyt takapuoli monta kertaa.

    • Anonyymi

      Elämän päämäärä on päästä ikuiseen elämään Jeesuksen ansiosta ja luo. 😁

      • Anonyymi

        Se päämäärä jää kyllä haaveeksi, katsos siihen tulee kuolema väliin, joka lopettaa typerät haihattelut.😂


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä siellä Suuressa Maalissa tehdään?!


    • Anonyymi

      Rolling Stones'in konsertissa kuulimme suuren äänen.
      Charles Watts löi rumpuja. Hän ei koskaan lyönyt väärin.

    • Anonyymi

      Eipä niin!

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe