Kyseessä on kuuloketarjous:
Vierailin KERAVAN elisan liikkeessä !4.9.2018.
Olisin halunnut ostaa One Plus BULLETS V2- kuulokkeet tarjoushintaan 5 euroa.
Kyseinen tarjous on nähtävissä 14.9.2018 ILTALEHDEN-alareunassa. Tarjouskamppanjan ajankohta 12. - 17.9.2018,
tuotteteiden myymälämäärää ole mitenkään kerrottu/ilmoitettu.
Keravan Elisan myymäläpäällikkö totesi; tuotteen saat kyllä tarjoushintaan, mutta joudut hakeamaan sen esim. postista ja siihen tulee lisäkuluja.
Kysyttäessä voiko tuotteen noutaa tarjoushintaan myymälästä oli vastaus EI.
Soitettaessa KULUTTAJA-ASIAMIEHELLE.
Kyseinen myymäläpäällikkö ei halunnut keskustella VIRANOMAISEN KANSSA.
# Haluaisin kysyä onko tämä normaali tapa toimia KERAVAN ELISAN -TOIMIPISTEELLÄ?
VIRANOMAISEN kanssa ei haluta kommunikoida?
Ei ollut kiva olla kaupassa, kun kohtelu ei ollut mukavaa, itse yritin olla rauhallinen.
Olen ujo, jotenka olen voinut olla hiukan "tärisevä" kun yritin puhua.
Muuten kaikki muu henkilökunta oli ystävällistä.
Syksyisin terveisin.
Elisan myymäläpäällikkö ja KULUTTAJA-ASIA
Pieniihminen
2
192
Vastaukset
- KuulokkeitaRiittää
Eiköhän kyse ole ihan normaalista Elisan toiminnasta. Tarkoitushan on vain saada asiakkaita liikkeeseen tekemään ostoksia ja tilaamaan Elisan muita palveluja. Saat ne kuulokkeet suoraan ko. liikkeestä, jos ostat ja tilaat jotain muutakin. Vasemmassa lukitussa alakaapissa liikkeen takanurkassa.
- Anonyymi
Kyllä koko Suomen Elisa-myymälöissä rikotaan kuluttajansuojaa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12436512/elisan-uskomattoman-huono-asiakaspalvelu
Boikotoikaa Elisaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764