Kyseessä on kuuloketarjous:
Vierailin KERAVAN elisan liikkeessä !4.9.2018.
Olisin halunnut ostaa One Plus BULLETS V2- kuulokkeet tarjoushintaan 5 euroa.
Kyseinen tarjous on nähtävissä 14.9.2018 ILTALEHDEN-alareunassa. Tarjouskamppanjan ajankohta 12. - 17.9.2018,
tuotteteiden myymälämäärää ole mitenkään kerrottu/ilmoitettu.
Keravan Elisan myymäläpäällikkö totesi; tuotteen saat kyllä tarjoushintaan, mutta joudut hakeamaan sen esim. postista ja siihen tulee lisäkuluja.
Kysyttäessä voiko tuotteen noutaa tarjoushintaan myymälästä oli vastaus EI.
Soitettaessa KULUTTAJA-ASIAMIEHELLE.
Kyseinen myymäläpäällikkö ei halunnut keskustella VIRANOMAISEN KANSSA.
# Haluaisin kysyä onko tämä normaali tapa toimia KERAVAN ELISAN -TOIMIPISTEELLÄ?
VIRANOMAISEN kanssa ei haluta kommunikoida?
Ei ollut kiva olla kaupassa, kun kohtelu ei ollut mukavaa, itse yritin olla rauhallinen.
Olen ujo, jotenka olen voinut olla hiukan "tärisevä" kun yritin puhua.
Muuten kaikki muu henkilökunta oli ystävällistä.
Syksyisin terveisin.
Elisan myymäläpäällikkö ja KULUTTAJA-ASIA
Pieniihminen
2
292
Vastaukset 2
- KuulokkeitaRiittää
Eiköhän kyse ole ihan normaalista Elisan toiminnasta. Tarkoitushan on vain saada asiakkaita liikkeeseen tekemään ostoksia ja tilaamaan Elisan muita palveluja. Saat ne kuulokkeet suoraan ko. liikkeestä, jos ostat ja tilaat jotain muutakin. Vasemmassa lukitussa alakaapissa liikkeen takanurkassa.
- Anonyymi
Kyllä koko Suomen Elisa-myymälöissä rikotaan kuluttajansuojaa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12436512/elisan-uskomattoman-huono-asiakaspalvelu
Boikotoikaa Elisaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518