Monikansallinen kaivosyhtiö aikoo tuhota

Terävänunna

Monikansallinen kaivosyhtiö aikoo tuhota kappaleen kauneinta Suomea Heinävedellä. Eikö Talvivaara riitä poltiikoille, tarvitaanko katastrofi Heinävesi ja koko Saimaan tuho? nunna Elisapet taisi osua oikeaan kun sanoi että tuhon enteitä on näkynyt maastossa.

Tuo samainen kaivoyhtiö on yrittänyt kaivoshanketta Ruotsin Lapissa. Saamelaiset ja paikalliset asukkaat ovat onnistuneet vastustamaan ja viivyttämään hanketta. Nämä monikansalliset yhtiöt vievät voitot mennessään ja jättävät jälkien siivoukset paikallisille tahoille.

Luulisi ortodoksejakin kiinnostavan edes luostarien kohtalon. Voihan olla että ortodoksin vapaatahto on jossakin päin kirkkoherran ja neuvoston taskussa tässäkin asiassa.

10

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivät.mukana

      Tietääkseni he vastustavat hanketta.

      • eihäiritseyhtään

        mutta ei puhettakaan että oisivat yhtään puhuneet palokin koskien puolesta tai järvilohen... ehheiii...


    • syntipussi

      Ortodoksit taitavat ottaa tämän vihervassareiden vouhkaamisena. Todellisuudessa kyse on paljon suuremmista asioista, ekokatastrofista ja monikansallisten firmojen ahneudesta. Maalliset huolet ovat painavia jos on omatunto tässä asiassa.

    • näin_näin

      Siis ovat aiheuttaneet suoraan jo yhden kuoleman, äiti Elisabetin !.

    • hankkija

      Onhan asiasta ollut keskustelua. Yleinen kanta ortodokseilla on vastustaa tätä hanketta. En sitten tiedä, minkälaisella räyhätasolla asiasta pitäisi meuhkata, että ketjun aloittanut olisi tyytyväinen vastustukseen.

      • oldschoolers

        Ortodoksikirkko on niin ahne julkkiksille ja vaikuttajille.Luostarit on täynnä tekopyhiä itsekeskeisiä hurskastelijoita sama juttu kirkon virkojenkin kanssa.


      • sullemulle
        oldschoolers kirjoitti:

        Ortodoksikirkko on niin ahne julkkiksille ja vaikuttajille.Luostarit on täynnä tekopyhiä itsekeskeisiä hurskastelijoita sama juttu kirkon virkojenkin kanssa.

        Julkkiksillakin on oikeus sielunhoitoon ja olla kristitty. kirkon viroista en tiedä, mutta eiköhän siellä pelaa samat menetelmät kuin luterilaisellakin puolella.


      • terävänunna

        Haluan ehdottomasti että nunnat ja munkit köyttävät itsensä kettingillä kaivureihin ja puihin!


      • oiskohantaasideaaaaaa

        Jos kytkisi #CENSORED# (kun ei saanut nimeäkään edes näinä aikoina mainita) kaivuriin. Katsotaan, liikkuuko kaivuri, vaiko #CENSORED#####.


    • bvljbvlbo

      Yksi ehdotus: monestihan sitä elämässä "saa mitä tilaa" ja teot kiertyvät tekijänsä eteen vähän niin kuin karma jo tässä ajassa. Jos huomaa joutuvansa taistelemaan ylivoimaiselta tuntuvaa vastustajaa vastaan, niin silloin kannattaa miettiä, onko itse omassa yhteisössään laittanut ihmisiä tilanteeseen, joissa nämä ovat kokeneet kirkon systeemin olevan se ylivoimainen vastustaja. Oppimistahan se tämä elämä on ja jos ei muutoin opi, niin sitten joutuu itse samankaltaisiin tilanteisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3340
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2730
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1843
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1650
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe