Hyvät kreationistit, olkaapa hyvät ja määritelkää käyttämänne evoluutiouskovainen-sana.
"Evoluutiouskovainen"?
10
257
Vastaukset
- tieteenharrastaja
Pyydät määritelmää haukkumasanalle, jonka tarkoitus on rinnastaa tieteenteko uskontoon.
- kunhan.kysäisen
Vastaa pyyntöön äläkä jaarittele. Et kai halua leimautua kuuluvaksi samaan v*ttuilijoiden joukkoon kuin ROT tai samaan psykoottisten joukkoon kuin Mark5?
- niinsemenee
Evoluutiouskonto tarkoittaa kreationistien uskomuksia evoluutiosta joten evoluutiouskovainen on uskovainen joka ottaa todesta kreationistien evoluutiouskomukset.
Evoluutiouskovainen tarkoittaa ihmistä, joka uskoo hypoteettiseen ajatusrakennelmaan, jonka mukaan kaikilla maailman eliöillä on yhteinen kantamuoto, josta eliöt ovat kehittyneet. Teorian mukaan evoluution mekanismeina ovat satunnaiset mutaatiot ja luonnonvalinta.
Vakavasti otettava tiedemies tietää, etteivät satunnaiset mutaatiot kehitä tai paranna sitä informaatiota, joka eliöissä on. Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset perustuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettiseen säätelyyn tai informaation vähittäiseen mutta väistämättömään korruptoitumiseen.
Elämää syntyy vain elävästä. Solu tuottaa DNA:ta ainoastaan kopioimalla olemassaolevaa DNA:ta.- kunhan.totean
Kyseessä ei ole hypoteettinen ajatusrakennelma, joten sinun "evoluutiouskovaisesi" on taruolento. Kyllähän me sen jo tiesimmekin, mutta on hyvä että vahvistit sen itse.
- niinsemenee
Evoluutio ei luonnonilmiönä ole mikään uskon asia. Vakavasti otettava kreationisti ei yritä esitellä uskontoonsa pohjautuvia uskomuksiaan tieteellisinä faktoina.
"Vakavasti otettava tiedemies tietää, etteivät satunnaiset mutaatiot kehitä tai paranna sitä informaatiota, joka eliöissä on."
Sinun mukaasi biologit eivät ole vakavasti otettavia tutkijoita. Niinkö?
Tiedät varsin hyvin, että 99 % maailman biologeista pitää evoluutioteoriaa parhaana todisteena biodiversiteetin monimuotoisuudelle. Satunnaiset mutaatiot lisäävät genomin informaatiota osuessaan duplikoituneeseen geeniin. Jos kehitystä ei mielestäsi tapahdu, voit lopettaa viljelykasvien syömisen ja siirtyä kokonaan luonnonkasveihin.
Kuinka alas peruskoulun opettaja voi valehtelussaan vajota? Ja vielä uskovana itseään pitävä opettaja.
"Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset perustuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettiseen säätelyyn tai informaation vähittäiseen mutta väistämättömään korruptoitumiseen."
Kerrohan mikä vakavasti otettava tieteellinen tutkimus väittää noin. Sinulla on mopo karkaamassa taas kerran kokonaan lepikkoon. Juttusi alkaa olla samalla tasolla kuin palstan pahnanpohjimmaisten koohottajien. Tieteen kanssa noillakaan väitteilläsi ei ole mitään tekemistä.- Luucifer
Kuten aina, kukaan eikä mikään tee parempaa uskonnonvastaista työtä kuin uskovainen psykooseissaan.
- KylläSeNäinOn
Usko on Raamatun mukaan luja luottamus siihen mikä ei näy ja mitä toivotaan. Joten evoluutiousko on sopiva sana tälle syntisten toiveelle ja paholaisen harhautukselle, ettei Jumalaa ole .
- hehhhee
agnoskepo kirjoitti:
"Vakavasti otettava tiedemies tietää, etteivät satunnaiset mutaatiot kehitä tai paranna sitä informaatiota, joka eliöissä on."
Sinun mukaasi biologit eivät ole vakavasti otettavia tutkijoita. Niinkö?
Tiedät varsin hyvin, että 99 % maailman biologeista pitää evoluutioteoriaa parhaana todisteena biodiversiteetin monimuotoisuudelle. Satunnaiset mutaatiot lisäävät genomin informaatiota osuessaan duplikoituneeseen geeniin. Jos kehitystä ei mielestäsi tapahdu, voit lopettaa viljelykasvien syömisen ja siirtyä kokonaan luonnonkasveihin.
Kuinka alas peruskoulun opettaja voi valehtelussaan vajota? Ja vielä uskovana itseään pitävä opettaja.
"Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset perustuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettiseen säätelyyn tai informaation vähittäiseen mutta väistämättömään korruptoitumiseen."
Kerrohan mikä vakavasti otettava tieteellinen tutkimus väittää noin. Sinulla on mopo karkaamassa taas kerran kokonaan lepikkoon. Juttusi alkaa olla samalla tasolla kuin palstan pahnanpohjimmaisten koohottajien. Tieteen kanssa noillakaan väitteilläsi ei ole mitään tekemistä."Juttusi alkaa olla samalla tasolla kuin palstan pahnanpohjimmaisten koohottajien."
Tämähän ON yksi palstan pahnanpohjimmaisista koohottajista. ROT, Mark5, Jyrbä ja JC, siinäpä ne pahnanpohjimmaiset koohottajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416