"Evoluutiouskovainen"?

kunhan.kysäisen

Hyvät kreationistit, olkaapa hyvät ja määritelkää käyttämänne evoluutiouskovainen-sana.

10

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieteenharrastaja

      Pyydät määritelmää haukkumasanalle, jonka tarkoitus on rinnastaa tieteenteko uskontoon.

      • kunhan.kysäisen

        Vastaa pyyntöön äläkä jaarittele. Et kai halua leimautua kuuluvaksi samaan v*ttuilijoiden joukkoon kuin ROT tai samaan psykoottisten joukkoon kuin Mark5?


    • niinsemenee

      Evoluutiouskonto tarkoittaa kreationistien uskomuksia evoluutiosta joten evoluutiouskovainen on uskovainen joka ottaa todesta kreationistien evoluutiouskomukset.

    • Evoluutiouskovainen tarkoittaa ihmistä, joka uskoo hypoteettiseen ajatusrakennelmaan, jonka mukaan kaikilla maailman eliöillä on yhteinen kantamuoto, josta eliöt ovat kehittyneet. Teorian mukaan evoluution mekanismeina ovat satunnaiset mutaatiot ja luonnonvalinta.

      Vakavasti otettava tiedemies tietää, etteivät satunnaiset mutaatiot kehitä tai paranna sitä informaatiota, joka eliöissä on. Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset perustuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettiseen säätelyyn tai informaation vähittäiseen mutta väistämättömään korruptoitumiseen.

      Elämää syntyy vain elävästä. Solu tuottaa DNA:ta ainoastaan kopioimalla olemassaolevaa DNA:ta.

      • kunhan.totean

        Kyseessä ei ole hypoteettinen ajatusrakennelma, joten sinun "evoluutiouskovaisesi" on taruolento. Kyllähän me sen jo tiesimmekin, mutta on hyvä että vahvistit sen itse.


      • niinsemenee

        Evoluutio ei luonnonilmiönä ole mikään uskon asia. Vakavasti otettava kreationisti ei yritä esitellä uskontoonsa pohjautuvia uskomuksiaan tieteellisinä faktoina.


      • "Vakavasti otettava tiedemies tietää, etteivät satunnaiset mutaatiot kehitä tai paranna sitä informaatiota, joka eliöissä on."

        Sinun mukaasi biologit eivät ole vakavasti otettavia tutkijoita. Niinkö?
        Tiedät varsin hyvin, että 99 % maailman biologeista pitää evoluutioteoriaa parhaana todisteena biodiversiteetin monimuotoisuudelle. Satunnaiset mutaatiot lisäävät genomin informaatiota osuessaan duplikoituneeseen geeniin. Jos kehitystä ei mielestäsi tapahdu, voit lopettaa viljelykasvien syömisen ja siirtyä kokonaan luonnonkasveihin.
        Kuinka alas peruskoulun opettaja voi valehtelussaan vajota? Ja vielä uskovana itseään pitävä opettaja.

        "Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset perustuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettiseen säätelyyn tai informaation vähittäiseen mutta väistämättömään korruptoitumiseen."

        Kerrohan mikä vakavasti otettava tieteellinen tutkimus väittää noin. Sinulla on mopo karkaamassa taas kerran kokonaan lepikkoon. Juttusi alkaa olla samalla tasolla kuin palstan pahnanpohjimmaisten koohottajien. Tieteen kanssa noillakaan väitteilläsi ei ole mitään tekemistä.


      • Luucifer

        Kuten aina, kukaan eikä mikään tee parempaa uskonnonvastaista työtä kuin uskovainen psykooseissaan.


      • KylläSeNäinOn

        Usko on Raamatun mukaan luja luottamus siihen mikä ei näy ja mitä toivotaan. Joten evoluutiousko on sopiva sana tälle syntisten toiveelle ja paholaisen harhautukselle, ettei Jumalaa ole .


      • hehhhee
        agnoskepo kirjoitti:

        "Vakavasti otettava tiedemies tietää, etteivät satunnaiset mutaatiot kehitä tai paranna sitä informaatiota, joka eliöissä on."

        Sinun mukaasi biologit eivät ole vakavasti otettavia tutkijoita. Niinkö?
        Tiedät varsin hyvin, että 99 % maailman biologeista pitää evoluutioteoriaa parhaana todisteena biodiversiteetin monimuotoisuudelle. Satunnaiset mutaatiot lisäävät genomin informaatiota osuessaan duplikoituneeseen geeniin. Jos kehitystä ei mielestäsi tapahdu, voit lopettaa viljelykasvien syömisen ja siirtyä kokonaan luonnonkasveihin.
        Kuinka alas peruskoulun opettaja voi valehtelussaan vajota? Ja vielä uskovana itseään pitävä opettaja.

        "Kaikki eliöissä tapahtuvat muutokset perustuvat olemassaolevan biologisen informaation epigeneettiseen säätelyyn tai informaation vähittäiseen mutta väistämättömään korruptoitumiseen."

        Kerrohan mikä vakavasti otettava tieteellinen tutkimus väittää noin. Sinulla on mopo karkaamassa taas kerran kokonaan lepikkoon. Juttusi alkaa olla samalla tasolla kuin palstan pahnanpohjimmaisten koohottajien. Tieteen kanssa noillakaan väitteilläsi ei ole mitään tekemistä.

        "Juttusi alkaa olla samalla tasolla kuin palstan pahnanpohjimmaisten koohottajien."
        Tämähän ON yksi palstan pahnanpohjimmaisista koohottajista. ROT, Mark5, Jyrbä ja JC, siinäpä ne pahnanpohjimmaiset koohottajat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe