Saman huomion olen tehnyt itsekin, ja kaupan päälle saa vielä bonukset, maksutapaedun ja kerran vuodessa ylijäämäpalautukset. Se on vaan tyhmää maksaa liikaa, siksi S-ryhmä.
Lähde: is.fi
PS. Testin toiseksi sijoittunut kahvi oli S-ryhmän Xtra Kahvia. Lidlin kahvi ja Juhla Mokka jäivät viimeiseksi.
S-ryhmän Rainbow-kahvi ylivoimaisesti parasta!!!
19
2638
Vastaukset
- kahave-
Samoin olen hyväksi ja täyteläiseksi havainnut. Ei kitkeryyttä. Se on kai Hollannin paahtimolta peräisin?
- enkäalanko
Jostain sieltä. UCC Coffee Benelux BV Netherlands.
- extrakirjoittaja
Kiva tietää, pitää yrittää muistaa ens kerralla ostaa extra kahvia
- maksettu_mainos
Hyi 🤮
- heihei.vei
Nescafe kulta on erinomainen kahvi niille, jotka osaavat keittää veden. Yksinkertainen ja hyvä kahvi. Kaikenmaailman virittelyt kahvisuodattimineen tai kapsuloineen ovat liian rasittavia yksinkertaiselle ihmiselle!
- OletRikollinen
Lähteesi oli väärin. Ilmoitin sinusta poliisille.
- wiina
Lähteeni on oikea, haen sieltä kahvinkeittoveden.
- jääpiostamatta
tällä merkillä myynnissä vihanneksia porkkanoita ja lanttuja.
tulevat ulkomailta pakataan suomessa ja muuttuu kotimaiseksi.
mistä maasta ne tulevat pestäänkö ne suomessa edes, pelottaa onko tautivaaraa.
paremmat merkinnät.- Suomi.skipataan
Ei pakata ja pestä Suomessa vaan Alankomaissa. Samasta maasta tulevat hollantilaiset tomaatit.
- oikeavoittaja
Rainbowta itse juon, mutta tuo xtra vaatii kyllä oudon makuaistin, jos sitä pystyy juomaan.
- pannunhuuhteluvettä
Arvostettu raati piti Xtraa helppona kahvina, joka sopisi myös sellaiselle, kuka ei kahvia juuri edes juo.
- rajat-kiinni
En juo rainbowta kun sateenkaari on homo symbooli.
rainbow = sateenkaari - Saludoa_jees
Höpöhöpö koko 'kahviraadille!
Saludo on aivan omaa luokkaansa maussaan. Nam - muslimitpoismaasta
Makuasioitahan nämä ovat. Kissat nuolee persettään ja toiset tykkää espressosta.
Samaa mieltä kuitenkin, että Saludo on hyvän makuista, kunhan siitä ei keitä liian väkevää.
Mutta pääasia on, että saataisiin käännytettyä muslimit nyt vaan takaisin kotimaihinsa.- Hoplaax
Paras arvio tähänastisista... siis nimenomaan tuo viimeinen lause.
- EiHuonoEikäHyvä
Jaa-a. Olen kokeillut Rainbow-kahvia, sitä on kehuttu aikaisemminkin. Ihan neutraali maku, ei huono mutta se kahvin yksi hyvä ja tärkeä ominaisuus puuttuu eli aromi! Ei minkäänlaista hyvää kahvin tuoksua Rainbowissa jota taas minä arvostan maun lisäksi kahvissa.
- papupattaja
Markalla saa markan kahvia.
- mustana
Ihan bueno. Ei mikään wow, muttei juomakelvotontakaan.
- sillä.aamut.alkaa
Ei minun makuaistiani nuo testit muuta miksikään, Juhka Mokkaa edelleen. Perusedullinen laatukahvi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078