Emilialla on ihan kivasti asiat, voi syödä ja säästää ja aina riittää kakkua:
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201712142200598212_rk.shtml
Emilia on nyt onnellinen
4
125
Vastaukset
.. Kuulunee BonoBojen BonoBoNoimpaan Siipeen.. ;D
Luulen että toi on kasvava trendi, kun naisia on muutenkin vähemmän ja jollakin on koleme niin muutkin tahtoo kans ja kohta on kaikilla naisilla, pitää vaan tuottaa kolmansista maista lisää miehiä niille.
Emilia on jämäkkänä, ei hyväksy toisia naisia miehillään:
"Sääntöihimme kuuluu myös, ettemme harrasta yhden yön suhteita. Olen hyvin tarkka säännöistä."
Aika ristiriitaista tuossa:
" Äitini puheista on käynyt selväksi, etten saisi käydä hänen mielestään edes kahvilla miespuolisen kaverin kanssa, koska olen yhdessä Mikan kanssa. Pelkään, miten he suhtautuisivat minuun, jos tietäisivät totuuden.
Läheisten mielipiteet ovat minulle tärkeitä,"
Tosi tärkeitä tuntuu olevan kun tuokin:
"Haluaisin myös tulevaisuudessa asua yhdessä kaikkien kolmen miehen kanssa, mutta Mika ei välttämättä halua meidän muuttavan yhteen."
Mitenkähän tossutettu tuo Mika tuossa oikein onkaan? Jotenkin tuntuu että sitä viedään kuin pässia narussa.Harmaaritari kirjoitti:
Luulen että toi on kasvava trendi, kun naisia on muutenkin vähemmän ja jollakin on koleme niin muutkin tahtoo kans ja kohta on kaikilla naisilla, pitää vaan tuottaa kolmansista maista lisää miehiä niille.
Emilia on jämäkkänä, ei hyväksy toisia naisia miehillään:
"Sääntöihimme kuuluu myös, ettemme harrasta yhden yön suhteita. Olen hyvin tarkka säännöistä."
Aika ristiriitaista tuossa:
" Äitini puheista on käynyt selväksi, etten saisi käydä hänen mielestään edes kahvilla miespuolisen kaverin kanssa, koska olen yhdessä Mikan kanssa. Pelkään, miten he suhtautuisivat minuun, jos tietäisivät totuuden.
Läheisten mielipiteet ovat minulle tärkeitä,"
Tosi tärkeitä tuntuu olevan kun tuokin:
"Haluaisin myös tulevaisuudessa asua yhdessä kaikkien kolmen miehen kanssa, mutta Mika ei välttämättä halua meidän muuttavan yhteen."
Mitenkähän tossutettu tuo Mika tuossa oikein onkaan? Jotenkin tuntuu että sitä viedään kuin pässia narussa... Noh, Ei se Satua olekaan, vaan Ihan Tutkittuakin Tietoa, että Suomi on BonoBojen LuvattuMaa.. ;D
.. Uskaltaisikohan Vetää Sellaisia JohtoPäätöksiä, että Suurin Vaikuttaja tähän on Suomen BonoBoNaaras Populaatio?.. ;P
Oma pieni haaremi. :p
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581
