Emilialla on ihan kivasti asiat, voi syödä ja säästää ja aina riittää kakkua:
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201712142200598212_rk.shtml
Emilia on nyt onnellinen
4
119
Vastaukset
.. Kuulunee BonoBojen BonoBoNoimpaan Siipeen.. ;D
Luulen että toi on kasvava trendi, kun naisia on muutenkin vähemmän ja jollakin on koleme niin muutkin tahtoo kans ja kohta on kaikilla naisilla, pitää vaan tuottaa kolmansista maista lisää miehiä niille.
Emilia on jämäkkänä, ei hyväksy toisia naisia miehillään:
"Sääntöihimme kuuluu myös, ettemme harrasta yhden yön suhteita. Olen hyvin tarkka säännöistä."
Aika ristiriitaista tuossa:
" Äitini puheista on käynyt selväksi, etten saisi käydä hänen mielestään edes kahvilla miespuolisen kaverin kanssa, koska olen yhdessä Mikan kanssa. Pelkään, miten he suhtautuisivat minuun, jos tietäisivät totuuden.
Läheisten mielipiteet ovat minulle tärkeitä,"
Tosi tärkeitä tuntuu olevan kun tuokin:
"Haluaisin myös tulevaisuudessa asua yhdessä kaikkien kolmen miehen kanssa, mutta Mika ei välttämättä halua meidän muuttavan yhteen."
Mitenkähän tossutettu tuo Mika tuossa oikein onkaan? Jotenkin tuntuu että sitä viedään kuin pässia narussa.Harmaaritari kirjoitti:
Luulen että toi on kasvava trendi, kun naisia on muutenkin vähemmän ja jollakin on koleme niin muutkin tahtoo kans ja kohta on kaikilla naisilla, pitää vaan tuottaa kolmansista maista lisää miehiä niille.
Emilia on jämäkkänä, ei hyväksy toisia naisia miehillään:
"Sääntöihimme kuuluu myös, ettemme harrasta yhden yön suhteita. Olen hyvin tarkka säännöistä."
Aika ristiriitaista tuossa:
" Äitini puheista on käynyt selväksi, etten saisi käydä hänen mielestään edes kahvilla miespuolisen kaverin kanssa, koska olen yhdessä Mikan kanssa. Pelkään, miten he suhtautuisivat minuun, jos tietäisivät totuuden.
Läheisten mielipiteet ovat minulle tärkeitä,"
Tosi tärkeitä tuntuu olevan kun tuokin:
"Haluaisin myös tulevaisuudessa asua yhdessä kaikkien kolmen miehen kanssa, mutta Mika ei välttämättä halua meidän muuttavan yhteen."
Mitenkähän tossutettu tuo Mika tuossa oikein onkaan? Jotenkin tuntuu että sitä viedään kuin pässia narussa... Noh, Ei se Satua olekaan, vaan Ihan Tutkittuakin Tietoa, että Suomi on BonoBojen LuvattuMaa.. ;D
.. Uskaltaisikohan Vetää Sellaisia JohtoPäätöksiä, että Suurin Vaikuttaja tähän on Suomen BonoBoNaaras Populaatio?.. ;P
Oma pieni haaremi. :p
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.122524Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762348- 2021324
- 1161165
- 721118
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2471051Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211929Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11884- 47809
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54806