Emilia on nyt onnellinen

4

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Kuulunee BonoBojen BonoBoNoimpaan Siipeen.. ;D

      • Luulen että toi on kasvava trendi, kun naisia on muutenkin vähemmän ja jollakin on koleme niin muutkin tahtoo kans ja kohta on kaikilla naisilla, pitää vaan tuottaa kolmansista maista lisää miehiä niille.


        Emilia on jämäkkänä, ei hyväksy toisia naisia miehillään:

        "Sääntöihimme kuuluu myös, ettemme harrasta yhden yön suhteita. Olen hyvin tarkka säännöistä."

        Aika ristiriitaista tuossa:

        " Äitini puheista on käynyt selväksi, etten saisi käydä hänen mielestään edes kahvilla miespuolisen kaverin kanssa, koska olen yhdessä Mikan kanssa. Pelkään, miten he suhtautuisivat minuun, jos tietäisivät totuuden.

        Läheisten mielipiteet ovat minulle tärkeitä,"

        Tosi tärkeitä tuntuu olevan kun tuokin:

        "Haluaisin myös tulevaisuudessa asua yhdessä kaikkien kolmen miehen kanssa, mutta Mika ei välttämättä halua meidän muuttavan yhteen."

        Mitenkähän tossutettu tuo Mika tuossa oikein onkaan? Jotenkin tuntuu että sitä viedään kuin pässia narussa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Luulen että toi on kasvava trendi, kun naisia on muutenkin vähemmän ja jollakin on koleme niin muutkin tahtoo kans ja kohta on kaikilla naisilla, pitää vaan tuottaa kolmansista maista lisää miehiä niille.


        Emilia on jämäkkänä, ei hyväksy toisia naisia miehillään:

        "Sääntöihimme kuuluu myös, ettemme harrasta yhden yön suhteita. Olen hyvin tarkka säännöistä."

        Aika ristiriitaista tuossa:

        " Äitini puheista on käynyt selväksi, etten saisi käydä hänen mielestään edes kahvilla miespuolisen kaverin kanssa, koska olen yhdessä Mikan kanssa. Pelkään, miten he suhtautuisivat minuun, jos tietäisivät totuuden.

        Läheisten mielipiteet ovat minulle tärkeitä,"

        Tosi tärkeitä tuntuu olevan kun tuokin:

        "Haluaisin myös tulevaisuudessa asua yhdessä kaikkien kolmen miehen kanssa, mutta Mika ei välttämättä halua meidän muuttavan yhteen."

        Mitenkähän tossutettu tuo Mika tuossa oikein onkaan? Jotenkin tuntuu että sitä viedään kuin pässia narussa.

        .. Noh, Ei se Satua olekaan, vaan Ihan Tutkittuakin Tietoa, että Suomi on BonoBojen LuvattuMaa.. ;D

        .. Uskaltaisikohan Vetää Sellaisia JohtoPäätöksiä, että Suurin Vaikuttaja tähän on Suomen BonoBoNaaras Populaatio?.. ;P


    • Oma pieni haaremi. :p

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe