Lentosotakoulu tuhottu

ettäsilleen5678

Mitenkä ostajat pärjäävät kun hupulaaset vähenevät,onko konkka tulossa yhteiskunnan piikkiin.Nyt ei enää ainakaan tarvi lennättää entisen Lentosotakoulun väkeä Taikkulaan "lomailemaan"

15

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseäänsuurempi

      Yhteiskunnan piikkiin on tavattu konkata.

    • tuhon-levittäjät

      Kyllä noitten kanssa lopuksi jää luut vain käteen, ei helekutis sentään.

    • Lattakierre

      Kauhavalta on aina lähdetty.
      Jalkaväkirykmentti 23 (JR 23) lähti talvisotaan toivottamaan laittomat maahantunkeutujat lämpimästi tervetulleiksi.

      Kauhavan lentosotakoulun toiminta lähti Vaasalaisen Stefan Erik Wallinin kielirasistisella päätöksellä (puolustusvoimauudistuksen mukaisesti) 31. joulukuuta 2014.

      RKP-Puolue on ollut itse ajamassa lukuisia kielipolitiikkaan perustuvia ratkaisuja muun muassa valtion hallinnon toimipisteiden sijoittelussa.
      – Kauhava on näistä kaikkein surkein esimerkki. Oli (Stefan) Wallinin ratkaisu, että Dragsvikin varuskunta säilyi, ja Kauhava lakkautettiin.
      Jälkikäteen on käynyt selväksi, ettei siitä tullut säästöjä, Wallin sanoo.

      (Valtiontalouden tarkastusvirasto totesi kesäkuussa 2012 lakkauttamisen perustelluksi.
      Ja tämä Valtiontalouden tarkastusvirasto (VTV) tarkastaa valtion taloudenhoitoa ja valvoo, että valtion varoja käytetään järkevästi.)

      Jälkikäteen olisi voitu laskea miiljoonasäätöt jos lentosotakoulu olisi edelleen alkuperäisessä käytössä, eikä matuhotellina.

      S..tanan maanpetturit - jonain päivänä vielä....

    • Paloherra

      Vok on tuonut ja tuo rahaa kauhavalle. Olkaamne tyytyväisiä!

      • lähtöJApassit

        Näitten tuhoon voimia ei mikään pieni rahasumma korvaa, tuallaanen on turhaa huuhaata edes pitää yllä.


    • kaltereista-kaikki

      Kivestä tehty ja niinvain pistivät ranttaliksi, onkos kiveä enään kiven päällä.
      -kyllähän siellä on virkavalta hypännytkin aivan yhtenä ulinana-

    • munimun

      Kananmunien myynti on noussut. Muuta ei ole tapahtunut.

    • ontouhuja-on

      Onkos kauhava jo samas jamas -kuin ruatti, jotta saa lukiä yhtä härskilää kuniaviraitten tekemisista.

    • kauraakasvamaa

      Lentokenttä voi kyntää kaurapelloksi,ei aika mennyt koskaan palaa.Ainoastaa jos syttyy lähitulevaisuudessa sota,kenttää saatetaan tarvita,muuten jää muistomerkiksi menneistä ajoista vitriinissä olevien koneitten tapaan.

      • typeryys-ensinkös

        Kylääh mennyt on komeus ylväys ja annetu noitten sen tuhota riittämättömyyksillä-


    • avajas-silmäsi

      Hakekaas tuolla-

      > Meri-Rastilan koulu <

      voihan siihen perään liittää > muslimit

      • hakemalla-löytyy

        meri-rastilan miekkari <

        ja tänään 22,9 -ovat porissa, katseles sitä asiana


    • Jesus kun on kovat puheet.

    • kentänlakaisia

      Kaarnavenelaivasto maailmankuulu

      • huuhaa-päätäjät

        Ja ympärin mailmaa nauravat vitsein suomalaisesta päättämättömyyksistä näitten kanssa-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe