Älä tule sanomaan minulle ettei lajeista ole hyötyä tositilanteessa.
Olen pistänyt ukkoa lakoon enemmän kuin pienviljelijä viljaa. 3 kertaa piessyt kolme miestä kerralla saamatta yhtään osumaa ja he aloittivat.
Skinheadeja oli yksi sakki joka huoritteli snagarilla myyjätyttöä.
Se oli kolme risaa naamaa ja minulla oli vasemmassa kädessäni hampurilainen sen koko 8 sekuntia kestäneen taistelun ajan.
Summa summaarum.
2 sekuntia kundi ja 2 sekuntia palautumista, verryttelyä ja palautumista.
Se on aina laaki ja se on siinä.
Pikku jabilla olen pudotellut kaksi Tony Halmeen kokoista miestä.
Toisesta sain toisen tuomioni, vaikka steroidipelle oli tulossa päälleni voimaa uhkuen.
En voinut ottaa riskiä että hän pääsee lähelleni.
Minä olen väkivallan ammattilainen, et sinä.
Voit koska vaan tulla ottamaan miehestä mittaa.
Minä rakastan rehtiä tappelua tai myös epärehtiä. Suurin munaus katutappelussa on olettaa että tulossa on rehti tappelu.
Huvikseen ketään ei piestä, se on sairasta kuten myös "sensein" tarina miehen nenän murskaamisesta siksi koska otti kädestä kiinni.
No mitä opimme tästä.........
Näin kirjoittaa väkivallan ammattilainen.
Tositilanteita Pattayan Savossa.
DingelisDong2010
4
109
Vastaukset
- FaniLaiffi
Hyvä kirjoitus DingDongilta.
Ja liittyy taas yhtään millään tavalla Thaimaan/Pattayan matkailuun kyseinen kirjoitus?
- vasenkulma
"Sensei" rupattelee olevansa ammattisotilas, väkivallan ammattilaunen ja karateopettaja suoraan elokuvapohjalta, niin kymppi hieman ojensi häntä ja siitäpä sensei innostui. Sensei voi olla Batman tai Tarzan riippuen annoksesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634030Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803670- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa512179- 482025
- 471768
- 361700
- 301566