Jasper Pääkkösen peniksestä kohu

MeniNakkiKurkkuun

Pääkkösellä oli todella pieni penis vielä 10 vuotta sitten, mutta nyt Leijonasysdömessä oli aika lötkö. Arvioisin 15cm velttona. Tioki mies on kuin kuivan kesän lyhytkasvuinen orava, eli optinen harha mahdollinen Mutta totuus on se, että isolle näyttää hänellä kalu. Onko todella kasvatettu vai onko penispumppua käytetty ennen alastonkohtauksia? Minulle Jasperin näkeminen on aina tuonut mieleen mikropeniksen, koska sellainen hänellä oli, mutta eilen käsitykseni muuttui. Mitä on tapahtunut? Hänhän rehvastelee alastomuudella nykyään, eli epäilen että on käyttänyt jotain venytintä? Vai oliko kuvanuokkaus?

16

7826

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies_39

Epäilen, että hän käyttää ikivanhaa kikkaa, eli hinkkaa kikkeliään juuri ennen kuvausta. Silloinhan se vielä alkujäykkänä näyttää toki isolta velttona. Ikivanha temppu.

• Hänellä-pidentynyt

Niin tai munapumpulla pumppaa.

• Tai sitten Jasperilla on sellainen melko normaali kalu, joka ei ole ihan napero.

Ei Jasperin kalu miltään pieneltä näyttänyt Levottomat-leffassakaan, vai mikä se leffa oli, missä pasteeraili nakusillaan. Samanlainen kuin Leijonansydämessä, jossa se kyllä heilahteli kivasti.

• Urmas65
        h-x kirjoitti:

Tai sitten Jasperilla on sellainen melko normaali kalu, joka ei ole ihan napero.

Ei Jasperin kalu miltään pieneltä näyttänyt Levottomat-leffassakaan, vai mikä se leffa oli, missä pasteeraili nakusillaan. Samanlainen kuin Leijonansydämessä, jossa se kyllä heilahteli kivasti.

Jasperin ensimmäisissä rooleissa hänellä oli aika pieni. Liekö jännitti? Imisin mielelläni kiveksiä myöten hänen velttokullin kitaani. Perseeseenkin kernaasti ottaisin. En ehkä kokonaan, koska minulla on pahat peräpukamat.

• Anonyymi
        h-x kirjoitti:

Tai sitten Jasperilla on sellainen melko normaali kalu, joka ei ole ihan napero.

M6ös Levottomat 4 jasper näyttää kyrpänsä

• Anonyymi
        Urmas65 kirjoitti:

Jasperin ensimmäisissä rooleissa hänellä oli aika pieni. Liekö jännitti? Imisin mielelläni kiveksiä myöten hänen velttokullin kitaani. Perseeseenkin kernaasti ottaisin. En ehkä kokonaan, koska minulla on pahat peräpukamat.

Minäpäs olen saanut jasperin isoa meidän saunan takkatuvassa jossa nukuttiin samas sängys,ai että se teki hyvää mun tiukassa hinttipojan perseessä ja siltä tuli paljon ihanaa spermaa mun peppuun ja sit imin ja runkkasin siöt toisen lastin

• Jfjdjdj

Pääkkösen mulkku on sen näköinen tuossa kohtauksessa, että on vedetty veret pumpulla ja joku rengas laitettu tyveen estämään verta pakenemasta.

• Anonyymi

Taas heilahti telkassa. Ihan kauheen kokonen pamppu. Tykkään.

• Anonyymi

Jasper pääklösellä on velttona 13cm jäykkänä 18cm oon sen itse mitannut kun olimme mökillä ja mittasimme peniksemme,mulla 19cm

• Anonyymi

Oli ns lihakulli, eli erektion jälkeen penis ei enää seiso, mutta on lähes samoissa mitoissa kuin erektion aikana. Pääkkösen mulkku on osin jäykkä, kun heilahtaa sivulle jöpäkästi, eli ei löysä pehmeä vaan erektion jälkeen lihakulli👍🤭

• Anonyymi

Se on kyllä ihan valtakunnan tärkein asia tietää nyt!Kuka soittaa ja kysyy??

• Anonyymi

SIIS MITÄ VITTUA VARTEN PITÄIS TIETÄÄ JONKUN PÄSPER HÄÄPPÖSEN KULLISTA JOTAIN? ISMO ALANGOLLA ON ISOMPI.

• Anonyymi

Minulla on löysänä älyttömän pieni mutta kovana 18cm.

• Anonyymi

Jossakin radio haastattelussa leijonasydämestä ohjaaja totesi, että kyseinen veitikka on keinotekoinen silikoni tehoste.

• Anonyymi

Mahtava kulli,vois käyttää vaikka aironakin hätätapauksessa.

Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      162
      1073
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      737
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      129
      684
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      26
      678
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      659
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      625
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      582
    8. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      570
    9. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      570
    10. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      182
      546
    Aihe