Jasper Pääkkösen peniksestä kohu

MeniNakkiKurkkuun

Pääkkösellä oli todella pieni penis vielä 10 vuotta sitten, mutta nyt Leijonasysdömessä oli aika lötkö. Arvioisin 15cm velttona. Tioki mies on kuin kuivan kesän lyhytkasvuinen orava, eli optinen harha mahdollinen Mutta totuus on se, että isolle näyttää hänellä kalu. Onko todella kasvatettu vai onko penispumppua käytetty ennen alastonkohtauksia? Minulle Jasperin näkeminen on aina tuonut mieleen mikropeniksen, koska sellainen hänellä oli, mutta eilen käsitykseni muuttui. Mitä on tapahtunut? Hänhän rehvastelee alastomuudella nykyään, eli epäilen että on käyttänyt jotain venytintä? Vai oliko kuvanuokkaus?

16

6855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies_39

      Epäilen, että hän käyttää ikivanhaa kikkaa, eli hinkkaa kikkeliään juuri ennen kuvausta. Silloinhan se vielä alkujäykkänä näyttää toki isolta velttona. Ikivanha temppu.

      • Hänellä-pidentynyt

        Niin tai munapumpulla pumppaa.


      • Tai sitten Jasperilla on sellainen melko normaali kalu, joka ei ole ihan napero.

        Ei Jasperin kalu miltään pieneltä näyttänyt Levottomat-leffassakaan, vai mikä se leffa oli, missä pasteeraili nakusillaan. Samanlainen kuin Leijonansydämessä, jossa se kyllä heilahteli kivasti.


      • Urmas65
        h-x kirjoitti:

        Tai sitten Jasperilla on sellainen melko normaali kalu, joka ei ole ihan napero.

        Ei Jasperin kalu miltään pieneltä näyttänyt Levottomat-leffassakaan, vai mikä se leffa oli, missä pasteeraili nakusillaan. Samanlainen kuin Leijonansydämessä, jossa se kyllä heilahteli kivasti.

        Jasperin ensimmäisissä rooleissa hänellä oli aika pieni. Liekö jännitti? Imisin mielelläni kiveksiä myöten hänen velttokullin kitaani. Perseeseenkin kernaasti ottaisin. En ehkä kokonaan, koska minulla on pahat peräpukamat.


      • Anonyymi
        h-x kirjoitti:

        Tai sitten Jasperilla on sellainen melko normaali kalu, joka ei ole ihan napero.

        Ei Jasperin kalu miltään pieneltä näyttänyt Levottomat-leffassakaan, vai mikä se leffa oli, missä pasteeraili nakusillaan. Samanlainen kuin Leijonansydämessä, jossa se kyllä heilahteli kivasti.

        M6ös Levottomat 4 jasper näyttää kyrpänsä


      • Anonyymi
        Urmas65 kirjoitti:

        Jasperin ensimmäisissä rooleissa hänellä oli aika pieni. Liekö jännitti? Imisin mielelläni kiveksiä myöten hänen velttokullin kitaani. Perseeseenkin kernaasti ottaisin. En ehkä kokonaan, koska minulla on pahat peräpukamat.

        Minäpäs olen saanut jasperin isoa meidän saunan takkatuvassa jossa nukuttiin samas sängys,ai että se teki hyvää mun tiukassa hinttipojan perseessä ja siltä tuli paljon ihanaa spermaa mun peppuun ja sit imin ja runkkasin siöt toisen lastin


    • Jfjdjdj

      Pääkkösen mulkku on sen näköinen tuossa kohtauksessa, että on vedetty veret pumpulla ja joku rengas laitettu tyveen estämään verta pakenemasta.

    • Anonyymi

      Taas heilahti telkassa. Ihan kauheen kokonen pamppu. Tykkään.

    • Anonyymi

      Jasper pääklösellä on velttona 13cm jäykkänä 18cm oon sen itse mitannut kun olimme mökillä ja mittasimme peniksemme,mulla 19cm

      • Anonyymi

        Oli ns lihakulli, eli erektion jälkeen penis ei enää seiso, mutta on lähes samoissa mitoissa kuin erektion aikana. Pääkkösen mulkku on osin jäykkä, kun heilahtaa sivulle jöpäkästi, eli ei löysä pehmeä vaan erektion jälkeen lihakulli👍🤭


    • Anonyymi

      Se on kyllä ihan valtakunnan tärkein asia tietää nyt!Kuka soittaa ja kysyy??

    • Anonyymi

      SIIS MITÄ VITTUA VARTEN PITÄIS TIETÄÄ JONKUN PÄSPER HÄÄPPÖSEN KULLISTA JOTAIN? ISMO ALANGOLLA ON ISOMPI.

    • Anonyymi

      Minulla on löysänä älyttömän pieni mutta kovana 18cm.

    • Anonyymi

      Jossakin radio haastattelussa leijonasydämestä ohjaaja totesi, että kyseinen veitikka on keinotekoinen silikoni tehoste.

    • Anonyymi

      Mahtava kulli,vois käyttää vaikka aironakin hätätapauksessa.

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe