HONK.FI mitään järkeä?

honk.fi

Onko kukaan tehnyt yhtään kauppaa Honk.fi sivulta?
Ihan järjetön sivusto.
Luxury Collection myy esim autoa joka maksaa heillä 70000 euroa ja siitä tarjottu 5000 euroa.
Onko mitään järkeä?

44

2374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sormipoisnenästä

      "Sinä päätät mitä autostasi maksat."
      Paitsi, että et päätä: Mikäli hintavaraus ei ylity, myyjällä on harkintansa mukaan oikeus myydä tai olla myymättä ajoneuvo korkeimman ostotarjouksen tehneelle.

      Joten aivan turhaa, jos korkein tarjous ei automaattisesti voita.

    • päiväunillevaan

      Kuvitteletteko oikeasti saavanne jotain hinnalla jonka te määräätte, jatkakaa unianne.
      Mikä ihme märkäuni että jos ei ylety johonkin autoon niin tullaan rääpiin päätä ja tekemään huutokauppakeisarin tarjouksia, juuri siksi saatte aina sitä palvelua mitä te juuri ja vain ainoastaan ansaitsenne, ja taas itketään, no paina nyt jo visusti mieleesi ettei ole autoa myyvän tahon vika jos sinulla ei ole rahaa eikä luottoja. Piste

      • Anonyymi

        HONK on parasta mitä ihmiselle voi sattua siellä voi edes unelmoida saavansa auton jota ei todennäköisesti kumminkaan saa


    • huonoahuutoa

      Aloittajana tätä juuri tarkoitin.
      MIKSI eivät laita aloitushintaa ettei turhaan vaivaa ihmisten aikaa turhia tarjouksia tehden.
      Ihan turhat sivut jos ei homma muutu.
      Porscheen rehellisesti aloitushinta esim 60000 euroa.
      Tai sitten täytyy mennä suoraan kysyyn luxury collectionista mihin hintaan sen saa.
      Ihan turhaa tarjota 10000 euroa.
      Tuhoon tuomittu sivusto.

    • EiOleJärkeä

      Sivusto on kyllä hyvä esimerkki siinä, että se kertoo suomalaisten utopististen haaveiden, ja todellisuuden välisen eron. Esimerkkinä juurikin tuon Porschen hinta vs. utopistinen tarjous. Eihän Porschea ole alunperinkään tarkoitettu tavallisen duunarin arkiautoksi, ja hintakin on sen mukainen.

    • omaasia

      Jos ei rahat riitä, miksi itkette jonkun pyyntiä, jokainen pyytää omastaan minkä parhaaksi näkee, ja haluaa , ei sinun maailmankuvasi ja rahattomuutesi mukaan.
      Erikoinen näkökulma, jos et saa mitä haluat, tee jotain että joskus ehkä saat, täällä poraamalla ei maailma valmistu.

      • RealismiPuuttuu

        Eikä HONK sivustolla Porschea omaksi huutamalla saa.....


    • HarhaanJohdettu

      Päätin, että saan 60000€:n Porschen 10000€:llä. En ole saanut. Missä vika? Sivustohan nimenomaan mainostaa, että minä itse päätän, mitä autostani maksan. Vedänkö asian nyt oikeuteen harhaan johtavasta mainonnasta, vai mitä teen?

      • suomalaisetkusipäitä

        Mielestäni sinun ja kaltaistesi perseaukisten, saamattomien unelmoijien kannattaisi vetää itsenne kaulakiikkuun.


      • lapsetnarraa

        "Vedänkö asian nyt oikeuteen harhaan johtavasta mainonnasta, vai mitä teen?"
        Niin, mikset hoida itse omia asioitasi jo pikkuhiljaa, miksi täällä kakkaa kirjoittelet ja unelmoit ja esität?
        Miksi aina joku täti tai setä tai laitos hoitaa asioitanne? Ämmälaumahan te olette.
        Kasvakaa aikuiseksi ja ottakaa vastuu omista teoistanne, keskittykää omiin asioihinne niin voitte joskus ostaa kymmenenvuoden päästä vaikka jotain jostain.


      • ahhbratwurst
        lapsetnarraa kirjoitti:

        "Vedänkö asian nyt oikeuteen harhaan johtavasta mainonnasta, vai mitä teen?"
        Niin, mikset hoida itse omia asioitasi jo pikkuhiljaa, miksi täällä kakkaa kirjoittelet ja unelmoit ja esität?
        Miksi aina joku täti tai setä tai laitos hoitaa asioitanne? Ämmälaumahan te olette.
        Kasvakaa aikuiseksi ja ottakaa vastuu omista teoistanne, keskittykää omiin asioihinne niin voitte joskus ostaa kymmenenvuoden päästä vaikka jotain jostain.

        Tyypillinen esimerkki tuo sivusto siitä, kuinka autokauppiaalla pikku hiljaa hämärtyy käsitys rehellisyydestä.

        Autokauppiaan mielestä on ilmeisesti ihan ok käyttää harhaanjohtavaa ilmoittelua "sisäänvetotuotteena".
        Eli kun mainostetaan " päätä itse mitä autosta maksat" pitää osata tulkita oikein, eli että se ei suinkaan tarkoita sitä .
        Mitä se on muuta kuin valehtelua??


      • HarhaanJohdettu
        suomalaisetkusipäitä kirjoitti:

        Mielestäni sinun ja kaltaistesi perseaukisten, saamattomien unelmoijien kannattaisi vetää itsenne kaulakiikkuun.

        En mä kiikkuun aikonut itseäni vetää, vaan ostaa Porschen kymppitonnilla, mutta en sivuston lupauksista huolimatta kuitenkaan saanut. Sivusto siis johdattelee harhaan, ja sitäkautta valehtelee, joten mitenkä on niiden oikeustoimien laita? Vedänkö vai en?


      • HarhaanJohdettu
        lapsetnarraa kirjoitti:

        "Vedänkö asian nyt oikeuteen harhaan johtavasta mainonnasta, vai mitä teen?"
        Niin, mikset hoida itse omia asioitasi jo pikkuhiljaa, miksi täällä kakkaa kirjoittelet ja unelmoit ja esität?
        Miksi aina joku täti tai setä tai laitos hoitaa asioitanne? Ämmälaumahan te olette.
        Kasvakaa aikuiseksi ja ottakaa vastuu omista teoistanne, keskittykää omiin asioihinne niin voitte joskus ostaa kymmenenvuoden päästä vaikka jotain jostain.

        Jos sinä joudut esim. oikeuteen, niin edustatko siellä itse itseäsi, vai palkkaatko siihen ammattilaisen, eli asianajajan? Kummallako tyylillä kuvittelet siellä voittavasi? Siksi niitä setiä, ja tätejä hankitaan huolehtimaan asioista, joista itsellä ei ole kokemusta, eikä ammattitaitoa. Aika yksinkertaista, kun vähänkin vaivautuu ajattelemaan.


    • ihmevaastauksia

      Aloittajana kyllä sanon. On täällä outoja vastauksia.
      Piti keskustella onko honk.fi sivustossa mitään järkeä.
      Minun mielestäni ei ole.
      Mitä mieltä muut ovat?

      • eivaantoimi

        Näyttää hiipuvan koko touhu. Vanhoja dieseleitä myyskennellään, kun hätä kädessä arvon menetyksessä. Eihän tuo voi lähteä lentoon (ei siis halutakaan ?). Miski muutaman satasen autosta pitäisi maksaa kuvien saamisesta nettiin Honkille satanen, mikäli kauppa toteutuu. Onhan vanhoja autoja myyty vuosikymmeniä sanomalehtien ilmoituspalstoilla-tiedoksi satumaailmassa eläville autovälittäjille: Ilmaiseksi!


    • kylläs

      Olet oikeassa, ei kukaan osta autoa tuollalailla Suomessa, ainakaan kalliimpia autoja.

    • luxurycollection

      Jos olisin luxury collectionin edustaja en kyllä laittaisi autojani honk.fi sivuille.
      Autot vain "pilaantuvat" siellä.

      • Wankarea.fi

        Ei vaan niistä saa realistisen kuvan markkinahinnasta, joka on n. 50% pyynnistä.


    • honkkii

      Nyt alkaa olemaan jo hiukan järkeä tarjouksissa.
      Varsinkin kun liike pääsee BMW vikasimulaattorista eroon ilman autoliikkeen vastuuta.
      No onhan siinä palautusoikeus.
      Mutta jos johonkin 45000 e nousee tarjous niin kauppa voi vaikka onnistua?
      https://honk.fi/kohde/3295/

    • honkehköähyvä
      • PersaukisilleOnKallista

        Jep. Kyllä sielllä joku omistaja myy ennenpitkää 100000€:n mesen kymppitonnilla. Se vaatii vaan kärsivällisyyttä, kuten sijoitustoimintakin....


    • honkonpaskaa

      Ei mitään järkeä HONK sivuissa.
      Samat autot pyörii siellä kokoajan ja kukaan ei osta mitään.
      Nämä luxury collectionin autot ollut jo ties kuinka monta kertaa.
      Kukaan osta huutokaupasta "arvo" autoja.
      Aivan paska idea koko HONK.
      https://honk.fi/kohde/3428/
      https://honk.fi/kohde/3434/

    • paskaidea

      15 autoa myynnissä, joista 2 kpl leikkiautoja. Hiipuu koko juttu. Ihan paska idea. On nettiautot ja huutokauppa.comit.
      Mihin ihmeeseen tarvitaan honkkia ?

    • 338

      Joopa joo.....itse kokeilin huutaa autoa jonka realistinen hinta nettiautossa reilusti yli 30000€. Jäin voittajaksi reilulla 15000€ huudolla. Voi hyvin kuvitella mitä myyjä ajatteli 😂

      Ei tuolla kyllä mikään kalliimpi kohde vaihda omistajaa.

    • Jaripyry

      Ainaki sama auto saattaa olla monella eri foorumilla eri hinnoilla myynnissä....no, eihän se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa...

    • jobbarix

      ihan sama missä noita luxurin autoja on myynnissä , mutta hoi hoi , ollaan suomessa eikä dubaissa, nyt ois ihan oikea lambo keli ja sitten kun on niin samassa jonossa mennään kuin noi 1000e pommit, yli ei pääse ja ali ei mahdu, tukehdut velkaeemeli käryyn takana.
      jotenkin lähteny autojen kanssa järki päästä kun kattelee hintoja, ei noita ole ennenkään kukaan käytettynä enään ostanu, muutema ukko ostelee uutena vaikka maksais miljoonan , mutta sitten on jobbarin heila lopun ikää.

    • Honkhonk

      Sivuston luojat luulee että voidaan nopeasti tehdä rahan teko kone muiden autoilla. Tällä ei oo mitään tekemistä edes itse autoliikkeiden kanssa. Ne vaan työntää autonsa sinne jotta näkyvyys kaikkialla on maximoitu. Itse sivustohan lupaa päättömiä. Esim tuo sinä päätät hinnan. Tai palautusoikeus jota ei ehtoja tarkemmin luettuna ole tietenkään koska se on huutokauppa. Avain naurettava yritys ratsastaa toisten kalustolla ja poimia provikat välistä. Samalla kertaa voi roskiin nakata myös biildiilin ja autovex palvelut. Ei mitään tietoa nykypäivän autokaupan luonteesta ja luodaan ”asiakkaita helpottavia palveluita” jotka loppu peleissä on ihan skeidaa. Parhaat kaupat teet kasvotusten. Nettiautosta näät autot mitkä sua kiinnostaa.

      • autojen_välitysliikkeet

        Niin...

        "...rahan teko kone muiden autoilla. naurettava yritys ratsastaa toisten kalustolla ja poimia provikat välistä. "

        ...tätä samaa rahantekoa muiden omistamilla autoilla on myös autojen tilimyynti. Tätähän useat autoliikkeinä itseään mainostavat autojen myyntitili-/välitystoimintaliikkeet tekevät; asiakkaan omistamat autot, provisio välistä välitystoimiliikkeelle sen itse kalustoon sijoittamatta euroakaan.


      • KaikkiOnNetissä

        En osaa Honkista tai biildiilistä sanoa kun ei ole kokemuksia heidän palvelusta.. mutta itse möin autoni autovexin kautta ja olin tyytyväinen heidän palveluun. Sain noin 10% paremman hinnan kuin mitä 2 eri autoliikettä minulle tarjosivat kun olin heidän kanssa tekemisissä suoraan. Eli en kyllä allekirjoita väittämääsi että parhaat kaupat tehdään kasvotusten, nimimerkillä kokemusta löytyy molemmista :-)


      • AutoMaatti

        Kyllä mä vain toivotan kaikki nämä biildiil.comit ja honk.fit tervetulleeksi. En mä jaksa juosta miljoonassa kaupassa tinkimässä ja ihmettelemässä. Ainakin näissä palveluissa voi tehdä suuren osan työstä kotishovalla ennen kuin menee liikkeeseen.


      • Anonyymi

        Joku katkera autokauppias taas valittaa. Mä ainakin sain biildiilistä kolme tarjousta, joista kaksi parempia kuin soittamalla sain mistään.


    • Mok86

      Huimat 17 autoa myynnissä koko Suomessa. Nyt on joku masseissa oleva autokauppias laittanu isot pyörät pyörii, ku on varaa mainostaa oikeen tv:ssä. Tässä taas joku penaalin terävin luulee keksineensä rahasammon uudestaan.

    • Toimistomaksu

      199€, kallista on ”autosihteerin” aika, tavan pulliainen saa tehdä työtä 2 päivää tuon käteen saadakseen

      • Itte

        ...autokauppias ei edes kylkeä käännä 199e päiväpalkoilla.


    • Pikkuvinkki

      Eikä nuo autot lähde tuolta huutokauppa hinnoilla vaan luulevat siellä, että saa uuden hinnan nämä myyjät. .mitään järkeä tuossa hommassa ole.Ennemmin nuo tuonne ruostuu kuin joku saa käyttöauton..Silkkaa kusetusta joten suosittelen ostamaan ihan muualta ..

    • Voivoivoi

      Huusin korkeimman huudon ja auto jäi saamatta. Näyttäisi olevan niin että kun ilmoituksessa on myyjän nimi ja numero, autosta kiinnostuneet katsovat mihin hinta nousee ja sitten kun huutokauppa on päättynyt, he vain yksinkertaisesti tarjoavat vähän enemmän ja näin kiertävät huutokaupan kulut ja myyjä saa enemmän kuin huutokaupan kautta. Voi voi. Onpa surkea idea

    • Huutaja

      Joo eipä ole sivustossa mitään järkeä. Huuto lähtee 0 eurosta, mutta hintavaraukset niin korkealla, että taitaa harvemmin huudot yltää varauksiin noilla huutomäärillä ja myyjällä ei velvoitetta myydä. Ei taida autot pahemmin liikkua tuon kautta.

      • Anonyymi

        Joo, melko lapsellinen systeemi.
        Ei siellä oikeesti mitään koiteta myydä.


      • Anonyymi

        Tänään samoja autoja myynnissä kuin eilen myytiin :) :)


    • Anonyymi

      Kyllä se loppu on lähellä. Yksi auto myynnissä ja tilikauden tulos pahoin tappiollinen. Turha yrittää kilpailla esim huutokauppa.comin kanssa.

    • Anonyymi

      Loppu häämöttää.

    • Anonyymi

      Vihdoinkin 0 kpl autoa. Mistä ihmeestä näitä älynväläyksiä tulee että tehdään tälläisiä sivuja? Kyllä jo olemassa olevat sivut toimii ja riittää.

      • Anonyymi

        Joltain paloi paljon rahaa tuohon ideaan.


    • Anonyymi

      Eikös tuossa sivussa ole justiin ne asiat, mitä auton ostajat haluavat? Peruutusoikeus, jos auto ei miellytä. Kotiinkuljetus. Rahoituksen haku onnistuu helposti. Ainoa homma, että autot pitäisi olla siellä "myydään eniten tarjoavalle", niin sittenhän se vastaisi sivusta annettua kuvaa. Huutokaupat.comissa et saa perua kauppaa etkä haettua rahoitusta kuin jostain sikakalliista pikavippifirmasta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe