Voi herranjumala sentään!!!!!

Hermopinnassa

Minkä hel....vatan takia ukko ei ymmärrä mitään ruokien päiväyksistä?? Sata kertaa saa selittää, että ruoat syödään päiväysjärjestyksessä. Ja kuitenkin jostain jääkaapin perältä kaivetaan se meetvursti-paketti missä on päiväys vasta joskus ensi vuonna. Nyt sitten on paketti sitä "mun pakko saada tuota, se on parasta"-kinkkua odottamassa syömistä. Eikö vaan järki juokse vai mikä ihme ongelma tässä oikein on?

Sama kuvio toistuu, kun ukko käy kaupassa. Eikö mies näe niitä päiväyksiä vai mikä on ongelma? Olen alkanut epäillä, että hän tekee kaiken tahallaan. Ihan vaan ärstyttääkseen minua. Pakastin on täynnä sitä halvalla ostettua punaisen lapun-ruokaa. Eihän nekään ikuisuuksia kestä. Sitten joudun heittämään ruokaa pois. Sama toistuu vuodesta toiseen.

Ja sitten kuitenkin hän valittaa kuinka paljon ruokakauppaan menee rahaa.

10

394

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä_syän

mä syän kaiken mitä eteen tuodaan

• ksdkjfdsklfsjl

no helevetti, eihän niitä päivämääriä syödä vaan ruokia! Jos tänään tekee mieli makaronilaatikkoa niin syödään makaronilaatikkoa eikä kahdeskymmeneskuudes syyskuuta kaksituhattakahdeskantoistaa.

• spurguäijä

Mikäs pirttihirmu se siellä kirjoittelee ? Onko menopaussi alkanut vai etkö saa tarpeeksi mulkkua ? Kyllähän jokainen mies nyt elintarvikepakkausten päiväyksen ymmärtää.

• sellasiadaijuja

ne miehet ovat. Ei se lihakaan siellä pakkasessa säily, kuin about joku 3kk. Älä osta sille enää ruokaa ollenkaan. Syökään PUUROA!

• Kyllä lihaa voi kauemmin pakastaa. Sika
        ja jauheliha vanhenee nopeimmin. Nauta ja riista puoli vuotta ainakin

• Reininranta kirjoitti:

Kyllä lihaa voi kauemmin pakastaa. Sika
        ja jauheliha vanhenee nopeimmin. Nauta ja riista puoli vuotta ainakin

Kalaa olen pakastanut toista vuottakin ja ihan hyvin on toiminut lautasella.

• 33hk

Mitäs otit umpityhmän miehen, onko miten pitkä mies?

• Tämä ketju on tällä hetkellä palstan parasta huumoriantia.

• m.wurst

elä heitä enää mittään ruokaa pois,
      anna mielenkiintoisten home- ja limakasvustojen kasvaa jääkaappiinne kerrostuvista vanhoista ruuista.
      tai sit ostat vain omat ruokasi ja syöt niitä, ja ukkos ostaa omansa ja syö vain niitä,

• äkäukko

Äkäpussiämmä on vissiin ylen lihava

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      53
      2085
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      147
      1950
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      64
      1603
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      228
      1393
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1355
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      295
      1247
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      72
      1198
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1080
    9. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      118
      986
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      985
    Aihe