Ihana pinkki Mansu esitellään tällä viikolla :-) Jostain syystä Mansulle ei ole vielä kukaan tehnyt logoa. Pidettäisiinkö leikkimielinen logokisa? Tähän ketjuun voi lähetellä aikaansaannoksiaan. Myös muita Mansu-piirroksia voi laittaa. Tämä ensimmäinen versionikin on ehkä liian raskas yksinkertaiseksi logoksi. Mutta jostainhan se on aloitettava =)
http://oi66.tinypic.com/2h88l84.jpg
Mansu logokisa tai kuvakilpailu
13
234
Vastaukset
- Sopii.köyhälle
Mansuidiootti on palannut.
Paljonko Sulle maksetaan lobbaamisestasi?
Kukaan ei ilmaiseksi jaksais jauhaa mitään noin typerää.
Kumpi on maksajana, ratikka-allianssi, vai Tampereen kaupunki?- mä.itken.kanssa
Mullekin tuli tuosta tosi paha mieli!
- Anonyymi
mä.itken.kanssa kirjoitti:
Mullekin tuli tuosta tosi paha mieli!
Sinulla on aina paha olla
- mansumansumansumansu
Mansun hokija on taas lomilla jostain pöpilästä. Toivottavasti ei ole pitkää vapaana.
- kissamainenviivis
Vaaleanpunaisen Pantterin kun saisi tuohon jotenkin vielä mukaan...
- tarvitaan_lääkitys
Montako kertaa olen tuonut julki, että Mansu on erään firman nimi. Sellaista ei siis voi ratikan nimeksi enää laittaa.
- Chilsu.och.Mansu
Ja Alko on saksalainen akselitehdas.
- jikhh
Metso: kirjasto, pörssiyhtiö ja lintu.
Osallistukaapa muutkin Mansu-logokisaan! =)
- Anonyymi
Pyydänkö ylläpitoa poistamaan tämän kirjoittelun, koska täällä selvästi mainostetaan jotain Mansu-nimistä firmaa.
- Anonyymi
Ei näy kuva.
- Anonyymi
Etana logoksi
- Anonyymi
Oliko se tänään hetken aikaa estynyt?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1193694Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai272760Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72465Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1262328Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82084- 371667
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581076Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361000Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75974Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48918