Kohusaarnaaja Pirkko Jalovaara alkoi ortodoksiksi

jalomaria

Sunnuntaina 16.9. Valamon Luostarin kirkossa Isä Sergei ja pappismunkki Mikael liittivät rahankeräysrikoksista tuomitun ihmisiä pelkällä sanan voimalla kaataneen Rukousystävät ry:n puheenjohtajan Pirkko Jalovaaran ortodoksiseen kirkkokuntaan. Liittyminen tapahtui näyttävin menoin kaikille avoimessa jumalanpalveluksessa. Samassa yhteydessä paljastui myös, miten Pirkko on vaihtanut nimensä. Jatkossa Pirkon uusi etunimi on Maria. Jäämmekin odottamaan malttamattomasti, koska saamme kuulla ortodoksimessuissa satavista kultahipuista, ihmeparantumisista yms. karismaattisia ilmiöitä.

20

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IisebelinUudetUhrit

Mikäli P.J. pysyttelee lestissään, eli tavallisena ortodoksinaisena, rivijäsenenä, niin mikäpä siinä. Ortodoksisen kirkon tulee olla lujana tässä asiassa. Ei mitään esirukoiluja sairaiden puolesta, ei mitään karismaattisuutta. Nämä asiat ovat kirkossa yksin papiston tehtäviä, eikä ortodoksinen kirkko tähän asti ole tunnustanut naispappeutta. Muutoin hänet voi suoraan osoittaa Saatanan tyttäreksi, lähetetty tällä kertaa hävittämään kristinuskoa, tekemään kristillisyyden vastaista tuhotyötään, nyt ortodoksiseen kirkkoon, joka vielä tähän asti on säilyttänyt kristinuskoisen uskottavuutensa.

Luterilainen kirkko siis alkoi polttaa P.J:n takapuolen alla. Onko ortodoksisuuteen kääntyminen aitoa, ortodoksisuuden ehdoilla, vai onko hänellä tässäkin rikollinen taka-ajatus?

Yksikin epäkristillinen, epäraitis tempaus paljastaa, ettei iisebel ole tehnyt aitoa parannusta. Olisiko tämä nyt joidenkin jumalattomien ortodoksipappien tempaus houkutella luterilaisia karismaatikkoja kirkkoonsa?

Olen ollut kiinnostunut ortodoksisuudesta, kääntymystä vailla, mutta nyt tässä tapauksessa pidänkin varani, ainakin mitä tulee Suomen Ortodoksiseen kirkkoon. Onhan muitakin ortodoksisia yhteisöjä, sellaisia, jotka ovat säilyttäneet uskonsa läpi monenlaisten kiusausten. Tällainen saastutus, joka lähti helluntailaisista, leviten epäraittiutena ensin luterilaiseen ja katolilaiseen kirkkoon, on nyt leviämässä ortodoksiseen, kristinuskon vanhimpaan, vielä puolensapitäneeseen kirkkoon.

Seurataan, kumpi tulee nyt Ort.kirkossa voittajaksi: Kristus vai Beliar?

Viimeisten aikojen ennustukset tietäen, veikkaan, että täälläkin ensin Beliar, jotta jokainen viljankorsi tässäkin kirkossa tulisi yksilöiden tarkastetuksi.

Ortodoksisen kirkon tulee ratkaista, säilyttääkö kirkko aidon ortodoksisuutensa, vai salliiko se iisebelin tehdä kirkossaan saman vihatyön, mitä naispappeus on tehnyt ev.lut.kirkossa, sillä yksi asia on johtanut toiseen, niin, että nk. vanhoilliset eli me aidot luterilaiset olemme tänä päivänä leimattu lähinnä rasisteiksi. Luterilainen kirkkohan jo tunnustaa islamia, tunnustaa muslimien allahin (kuunjumalan / Saatanan) muka samaksi Raamatun Jumalaksemme. Tämä kaikki on naispappeudesta alkanutta, ja josta jo n. 30-35 vuotta sitten varoitettiin, kun naispappeutta alettiin ajamaan.

Siksi ei ole yhtään väärin nimetä tällaiset, kirkkoa rikkovat naiset, myös naispapit iisebeleiksi.
      .

• aavemaria

Olihan apostolien aikanakin temppujen tekijä noita Simon, joka otti kasteenkin.
        Mutta kierous ei ollut kadonnut, vaan hän tavoitteli rahaa. Sakkeus oli epärehellinen tullimies, joka ryöväsi petoksilla tullirahoja omiin taskuihinsa, mutta Sakkeus teki todellisen parannuksen.

Bisnesten ja rahantulon ehdyttyä rahahanojen mentyä tukkoon luterilaisella kentällä on ovelaa kääntää omat rikokset voitoksi, kuten helluntailaisetkin tekevät. Alkaakohan Maria Jalovaara nunnaksi tai jopa abbedissaksi, ortodoksikirkon nunna Kristodulihan on hänen kumminaan. Toivottavasti nunna Kristodulin opetus on ollut hyvää. Arkkimandriitta Sergei on kertonut tunteneensa Maria Jalovaaran jo kymmeniä vuosia ennen noita rahankeräysrikoksia. Mutta miten tuo kaikki käy yksiin Marian Rukousystävät ry:n toiminnan, kirjamyynnin ja muun toiminnan kannalta? Marian aiempi toiminta ja käsitys rukouksesta on hyvin erilaista kuin mikä on ortodoksikirkon käsitys. Nähtäväksi jää, alkaako Maria turmella niillä ortodoksistakin kirkkoa?

Lauantai-illan "huumaa" Soihdussa 28.4.2018 osa 2. Pirkko Jalovaara puhuu, aiheenaan; Parantuminen, sekä kertoo ihanista rukousvastauksista, joita useat ovat saaneet. Ylistyksessä palvelee Seppo Suurinkeroinen, Lea Haapaluoma & Marja Nikkinen.

https://www.youtube.com/watch?v=wX08JiXZY_A

• Anonyymi

Kovaa tekstiä. Täysin asiasta. Mitä islamiin tulee niin koraani kieltää muslimia valehtelemasta Allahille sillä tämä on kaikkien valheiden mestari ja tietää jo etukäteen mitä muslimi aikoo tälle valehdella. Se siitä suurasta, mutta pitäkäämme varamme myös marianpalvonnassa kuten äärikarismaattisuudessakin, eli kiville menee jos ”kartanluku” hylätään, sillä Raamatussa on totuus sen enempiä teologisoimatta papiston kun uskovienkaan eduksi.

• Kirjakääröt

Jaak.4:14 Biblia (1776) Jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu. Sillä mikä on teidän elämänne? Se on löyhkä, joka vähäksi (hetkeksi) näkyy, mutta sitten katoo.

• Eikiitosjeesus

Vai on Pirkko Jalopeura siirtynyt uusille metsästysmaille.
      Aiheeseen liittyen jo valmiiksi:
      Rikosuhripäivystys, Auttava puhelin: 116 006
      Auttava puhelin päivystää suomeksi ma–ti klo 13–21 ja ke–pe klo 17–21 sekä ruotsiksi keskiviikkoisin klo 13–17.

• UhrienPuolesta

Monien uskonnon uhrienkin kannattaa ottaa nämä numerot talteen. "Ainahan saa kysyä!" Se ei kait ole itse poliisi joka siellä vastaa, mutta kuitenkin rikosasiat tuntevat henkilöt. Ehkä puhelimessa on poliisi-työntekijäkin.

Sitä kun ei moni rikoksen uhri oikein tiedä, että onko joutunut rikoksen uhriksi vai onko toisen ihmisen pahoinpitely, vaikka henkinenkin tai sitten henkilökohtaiseen, kristilliseen uskoon - ja jos et anna rahaa! - kadotustuomioon vetoava rahankeräys ihan niinqu sallittua. Ja mitä voi tehdä.

Olispa tällaisia puhelimia ollut silloin kun minulla olisi ollut kysyttävää.

No, nyt omalla kohdallani yritän sekä auttaa muita, että samalla itseäni, kirjoittamalla joistain asioista myös nettiin, samalla kostaen, - jos vielä mahdollista - omille rikoksentekijöilleni (heistä monet ovat jo kuolleita, mutta monet vielä elävät), niin myös heille, jotka edelleen samoin toimivat, nyt tämän päivän, uusien uhriensa kohdalla. Jonkun on lyötävä kapuloita rattaisiin, jos voisi näin estää edes parin rikoksen jatkuvuuden. Se on kuitenkin suuri asia itse uhrille / uhreille. Vannoin itselleni jo alle metrin mittaisena, että minä en koskaan unohda.

*Rikollisia on erilaisia. On itse tekijät sekä myös he, jotka antavat näille tukensa että myös henkilöt, jotka vaikkakin näkevät ja tietävät, kuitenkin vaikenevat. Kääntävät selkänsä asialle vaikka apu saattaisi olla vain yhdessä, oikeassa sanassa tai lauseessa ja jota näiden rikollisten henkisesti sidotut uhrinsa kaipaisivat. Kuin avain rautaoven lukkoon. Mutta... nämä "eivät halua sekaantua".

*Uhreja on erilaisia. Itse rikoksen / rikosten uhrit. Tukijoita heillä / meillä on varsin vähän.

Rudyard Kipling: "Mikään kysymys ei ole ratkaistu ennen kuin se on ratkaistu oikein."

Jaakob 4:17 Joka siis ymmärtää tehdä sitä, mikä hyvää on, eikä tee, hänelle se on synniksi.
        *

• taitaaolla
        UhrienPuolesta kirjoitti:

Monien uskonnon uhrienkin kannattaa ottaa nämä numerot talteen. "Ainahan saa kysyä!" Se ei kait ole itse poliisi joka siellä vastaa, mutta kuitenkin rikosasiat tuntevat henkilöt. Ehkä puhelimessa on poliisi-työntekijäkin.

Sitä kun ei moni rikoksen uhri oikein tiedä, että onko joutunut rikoksen uhriksi vai onko toisen ihmisen pahoinpitely, vaikka henkinenkin tai sitten henkilökohtaiseen, kristilliseen uskoon - ja jos et anna rahaa! - kadotustuomioon vetoava rahankeräys ihan niinqu sallittua. Ja mitä voi tehdä.

No, nyt omalla kohdallani yritän sekä auttaa muita, että samalla itseäni, kirjoittamalla joistain asioista myös nettiin, samalla kostaen, - jos vielä mahdollista - omille rikoksentekijöilleni (heistä monet ovat jo kuolleita, mutta monet vielä elävät), niin myös heille, jotka edelleen samoin toimivat, nyt tämän päivän, uusien uhriensa kohdalla. Jonkun on lyötävä kapuloita rattaisiin, jos voisi näin estää edes parin rikoksen jatkuvuuden. Se on kuitenkin suuri asia itse uhrille / uhreille. Vannoin itselleni jo alle metrin mittaisena, että minä en koskaan unohda.

*Rikollisia on erilaisia. On itse tekijät sekä myös he, jotka antavat näille tukensa että myös henkilöt, jotka vaikkakin näkevät ja tietävät, kuitenkin vaikenevat. Kääntävät selkänsä asialle vaikka apu saattaisi olla vain yhdessä, oikeassa sanassa tai lauseessa ja jota näiden rikollisten henkisesti sidotut uhrinsa kaipaisivat. Kuin avain rautaoven lukkoon. Mutta... nämä "eivät halua sekaantua".

*Uhreja on erilaisia. Itse rikoksen / rikosten uhrit. Tukijoita heillä / meillä on varsin vähän.

Rudyard Kipling: "Mikään kysymys ei ole ratkaistu ennen kuin se on ratkaistu oikein."

Jaakob 4:17 Joka siis ymmärtää tehdä sitä, mikä hyvää on, eikä tee, hänelle se on synniksi.
        *

soffikossesiinä.

• mariarasputin

*

Luterilaisen kirkon ovien sulkeuduttua Marialta ortodoksinen kristillinen mystiikka myy nykyisin paremmin kuin helluntailais-karismaattisuus. Valamon luostarissa vierailee vuosittain yli 100 000 matkailijaa. Matkailu on luostarin tärkein tulonlähde ja luostarissa voi käydä opastetulla kierroksella, ruokailla ja yöpyä ympäri vuoden. Valamon tärkeimpiä nähtävyyksiä ovat sen kirkot, luostariviinien koti eli viinehtimö sekä kulttuurikeskus, jossa järjestetään näyttelyjä ja konsertteja. Luostarialueella majoituspalveluja on tarjolla luostari- ja opistohotelleissa sekä vierasmajassa. Kahvila-ravintola Trapesan päivittäiset ateriat, aamiaiset, lounaat ja päivälliset kootaan kotiruokatyyppisestä noutopöydästä. Lisäksi alueella on lahjatavara- ja viinimyymälä.

Valamon yli sataantuhanteen vuosittaiseen vierailijaan mahtuu kävijöitä monista eri kansallisuuksista, eri puolilta maailmaa. Läheskään kaikki vieraat eivät ole ortodokseja, tai välttämättä edes erityisen uskonnollisia, kiireettömyyden ja rauhoittumisen etsiminen yhdistää, kertoo Valamon luostarin myynti- ja markkinointipäällikkö Jaana Nykänen.

-Luostarin varsinainen arki ei nimittäin muutu sen mukaan, kuinka monta vierailijaa alueella on. Esimerkiksi luostarin pääkirkossa toimitetaan jumalanpalveluksia päivittäin kaksi, ortodoksisen kirkon juhlina niitä voi myös enemmän. Kirkkoon voi tulla aina myös hetkeksi katsomaan, kuuntelemaan, hiljentymään tai rukoilemaan, kertoo Nykänen.

Lintulan Pyhän Kolminaisuuden luostari on avoinna matkailijoille kesäkuukausina 1.6.-31.8. Silloin luostarin kauppa ja kahvio ovat avoinna päivittäin. Opastuksia kirkossa järjestetään tilauksesta. Myös vierasmaja toimii kesäkaudella. Touko- ja syyskuussa matkailupalvelut toimivat erikseen tilauksesta.

Ortodoksisen kirkon traditio ei ole koskaan vetänyt rajaa mystiikan ja teologian välille eikä jumalallisten mysteerien persoonallisen kokemisen ja kirkon hyväksymän dogmin välille. Siten ortodoksinen kristillinen mystiikka tarjoaa hyvän bisneksen ja se on oikea raharänni ovelille rasputineille

https://valamo.fi/

https://www.lintulanluostari.fi/

• Anonyymi

*

Törkein rikos ja uhriuttaminen tehdään oppilaitoksissa joissa opetetaan tyhjiön räjähdysteoriaa ja sattumanvaraista tuotekehitystä olemattomista lähtökohdista. Nuoret aikuiset voivat pahoin tuon edesvastuuttoman valehtelun jälkeen koko turhaksi jäävän elämänsä.

• Suvituuli77
    • Googleta

Neitsyt Marian asema ortodoksisessa kirkossa.

• rahatpois

Jäämmekin odottamaan malttamattomasti Jalovaaran Marian asemaa ortodoksisessa kirkossa. Nähtäväksi jää, saammeko kuulla Ortodoksisesta Rukousystävät ry:stä, parantavista ikoneista ja muusta myytävästä ortodoksisesta sälästä.

• Ortodoksimä
        rahatpois kirjoitti:

Jäämmekin odottamaan malttamattomasti Jalovaaran Marian asemaa ortodoksisessa kirkossa. Nähtäväksi jää, saammeko kuulla Ortodoksisesta Rukousystävät ry:stä, parantavista ikoneista ja muusta myytävästä ortodoksisesta sälästä.

Tuskin. Ehkä hyvä hänelle tämä muutos.

• Anonyymi
        rahatpois kirjoitti:

Pilkkaa.

• niinpäniin

Eräs nettikommentti Pirkko Jalovaarasta vuodelta 2013.

"Pirkko Jalovaara matkii Katryn Kuhlmania jonninjoutavine tiedonsanoineen ("nyt paranee se, jolla on oikea lonkka kipeä"). KK:n seuraaja ja manttelinperijä on huijarisaarnaaja Benny Hinn, jota Pirkko on Nokia Mission entisen vetäjän Markku Koiviston kanssa käynyt erikseen ihailemassa.

Pirkko Jalovaara on saanut itse voimansa äärikarismaattisesta eksytyksestä (John Wimber, T.B. Joshua ja hakipa ortodoksikirkon palvotun ruumiin visvaisista varpaistakin) ja kaatamispalvelu tapahtuu vainajahenkien vaikutuksesta"

• niinpäniin

T.B. Joshua on aikamme tyypillinen väärä profeetta ja ammattieksyttäjä. Hän on saanut paljon kannattajia Nigeriasta ja suomalaiset ovat hairahtuneet tekemään hänen luokse pyhiinvaellusmatkoja. T.B. Joshua on huijari, jolla on jonkin verran yliluonnollisia voimia, mutta ne eivät ole Jumalasta. Hän myös väärentää jälkikäteen profetioita ja toimii koko ajan Raamatun vastaisesti.

"Profeetta" (?) TB Joshuan huijaus paljastettiin
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14371709/quotprofeettaquot-()-tb-joshuan-huijaus-paljastettiin

TB Joshua väitetään olevan lihaksi tullut jumala
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14381399/tb-joshua-vaitetaan-olevan-lihaksi-tullut-jumala

• Anonyymi

100% oikein.

• Anonyymi

Mahtaako Pipa olla vielä ortodokseja kusettamassa?

• Anonyymi

Pilkka Jalopeuravaara oli Saatanasta, eli noita. Saiko tämä Jeesuksen Kristuksen kautta armon ortodoksismin kautta, sitä en tiedä.

• Anonyymi

Lopputilillä selviää mitä kukin on palvellut.

Siellä on oikeat tuomarit ja tuomiot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      170
      5425
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2615
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2212
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      160
      1297
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      22
      1048
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe