Onko kukaan muu kuin pykä käynyt lukemassa ja/tai kommentoimassa Suomi24:n blogissa? Siellä näyttää olevan uusista säännöistä aika paljon asiaa.
Suomi24:n uusista säännöistä
10
265
Vastaukset
- bahgggg
Linkki jäi, muistitauti taitaa iskeä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15410271/tervetuloa-suomi24-keskustelujen-blogiin! - mainosvaltuutettu
ei haittaa meitä me tykätään säännöistä tai oikeesti säännöt on meidän keskuudessamme ja siitä meidät tunnetaan,
näillä säännöillä saamme tämänkin palstan hallintaan- P-A
Kieliopin säännöt eivät ainakaan haittaa teitä!
Et taida tykätä niistä! - mainoavaltuutettu
kyllä meillä on hyvin hyvinkin tarkat kielioppi säännöt, aviopareille, aviottomille ei ne niin tarkat, rakastamme ain huulten hedelmin.
- P-A
mainoavaltuutettu kirjoitti:
kyllä meillä on hyvin hyvinkin tarkat kielioppi säännöt, aviopareille, aviottomille ei ne niin tarkat, rakastamme ain huulten hedelmin.
Mene kouluun oppimaan lukemaan ja kirjoittamaan ;-D
Tai osta silmälasit, jos silmissä hämärtää.
Itse olen jälkimmäisessä iässä - hankalien näppäimien kanssa. - mainosvaltuutettu
On hienoa että osaat kirjoittaa oikein ja olet ylpeä siitä, se on kohteliasta lukioita ja minua kohtaan,
harmi että silmissäsi hämärtää.
Jaaha.
Vihdoin niitä sääntöjä.
Tuolla RKP:n palstalla kun joku itkuprinsessa aina saa näppylöitä mun jutuista ja sitten viestit poistuvat.
Jäljelle jää "viesti poistettu sääntöjen vastaisena" tms...
Minun mielestäni viestissä ei ole ollut ns. arkijärjen mukaan mitään epäilyttävää, mutta aina ne vaan lähtevät.
Olen koettanut kysellä mitä nämä säännöt ovat, joihin vedotaan.
Ehkä nyt se sitten selviää :_:)Tuollaiset säännöt ovat totaalisen per*eestä. Rajoittavat mielipiteen ilmaisua. Ja niillä on tapana kiristyä." Jos annat pikkusormen..." tyyppinen juttu. Jo nytkin täältä poistetaan ihan turhaan aika helposti viestejä.
- tulivaanmieleen
Kummastuttaa miksi pykää niin harmittaa tuo rekisteröityminen. Taitaa häiriköidä monilla nikeillä eri palstoja....
Kirjoitimme tänään lisää rekisteröitymisestä - tervetuloa kommentoimaan! https://keskustelu.suomi24.fi/t/15417249/miksi-ihmeessa-rekisteroityisin-suomi24aan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811