Miksi ateisteja kiinnostaa fundisten seksielämä?

kerrotteko

Kerrotteko ateistit mikä teitä niin kovasti kiinnostaa fundisten seksielämässä? Eikö teillä ole omaa seksielämää?

53

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos.suoraan.sanon

      Heillä tuntuu olevan hyvä seksilelämä jota me pikapano-ateistit karehdimme.

      • Kiitos rehellisyydestäsi😊


      • torre12
        usko.vainen kirjoitti:

        Kiitos rehellisyydestäsi😊

        Heh. Tuskin edes tiedetään mitä uskovat sängyissään puuhaavat. On mahdoton olla rehellinen tietämisessä. Eli oli vitsi vitsi.


      • karehtia

        "karehdimme"
        Kiva kun esität ateistia, usko.vainen. Ja vielä kiität itseäsi rehellisyydestäsi. 😊


      • karehtia

        Multinikki kyllä olen, mutta en RepeRuutikallo, usko.vainen.


    • Ei minua kiinnosta muiden seksielämä.

    • arvelisin

      Varmaan samasta syystä kuin fundiksia kiinnostaa homojen seksielämä.

      • lapsukaiselle

        Ja se syy on?


      • arvelisin
        lapsukaiselle kirjoitti:

        Ja se syy on?

        Homoseksielämän puuttuminen.


      • lapsukaiselle
        arvelisin kirjoitti:

        Homoseksielämän puuttuminen.

        Tietääkseni yksikään fundis ei ole änkenyt homojen seksitouhuihin, hyi olkoon!


      • lapsukaiselle kirjoitti:

        Tietääkseni yksikään fundis ei ole änkenyt homojen seksitouhuihin, hyi olkoon!

        Ehkä sitä halusivat 😂😂😂


      • lapsukaiselle kirjoitti:

        Tietääkseni yksikään fundis ei ole änkenyt homojen seksitouhuihin, hyi olkoon!

        Olen ollut täällä nyt yhdeksän vuotta, ja ylivoimaisesti kiinnostavin aihe on homojen seksi. pertsa sanoi sen olleen mielessä öisinkin.


      • arvelisin
        torre12 kirjoitti:

        Olen ollut täällä nyt yhdeksän vuotta, ja ylivoimaisesti kiinnostavin aihe on homojen seksi. pertsa sanoi sen olleen mielessä öisinkin.

        Taisin siis arvauksessani olla oikeassa, ainakin joidenkin fundisten osalta.


      • Vedetäänkö 2000 euron veto siitä oletko oikeassa vai väärässä. Jos minua ei ole jätetty, niin maksat 2000. Tunnut tietävän asian paremmin kuin minä. Eli sinuna ottaisin vedon vastaan.


      • No missä se veto viipyy? Oletko pelkkä suunsoittaja?


      • Eikös sillä ole vain naisen aivot 😃❓


    • sdkjklgjkl

      Lähinnä kai siksi koska fundikset esittelevät omia käsityksiään seksistä ainoina oikeina. Toinen mikä ihmetyttää on fundisten loppumaton innostus puhua lakkaamatta homoista.

      Tämänkin palstan perusteella uskonnollisen elämän kaksi keskeisintä asiaa tuntuu olevan homot ja abortti.

      • Mikä findisten käsitys seksistä sitten ei olisi oikea 🤔❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mikä findisten käsitys seksistä sitten ei olisi oikea 🤔❓

        Onko uskovaisuus tae siitä, että he tietävät eniten seksistä?


    • ihan-hauska

      Fundiksiahan se on aina kiinnostanut kaikkien muiden seksielämä. Seksuaalisuuden kontrollointi ja sen avulla syyllistäminen on yksi perinteisistä fundisten tavoista alistaa, nöyyryyttää ja hallita muita ihmisiä. Nykyään on vielä olemassa valtioita joissa fundikset tekevät sitä aivan avoimesti.

    • Miksi sinua kiinnostaa oletettu ateistien kiinnostus fundisten seksielämään?

      • pohdintaa

        Miksi se kiinnostaa sinua?


      • pieni.ohje
        pohdintaa kirjoitti:

        Miksi se kiinnostaa sinua?

        Vastaa ensin kysyttyyn kysymykseen ja kysy vasta sen jälkeen.


      • pohdintaa kirjoitti:

        Miksi se kiinnostaa sinua?

        Minua kiinnostavat monenlaiset asiat ja ihmiset ja ihmisten kiinnostukset.
        On aina mielenkiintoista pohdiskella miksi joku tekee aloituksen jostakin aiheesta.
        Miksi sinua kiinnostaa minun kiinnostukseni aloittajan kiinnostukseen ateistien kiinnostukseen .


      • sinulle.vihje
        pieni.ohje kirjoitti:

        Vastaa ensin kysyttyyn kysymykseen ja kysy vasta sen jälkeen.

        Vastaa sinä äläkä kysy mitään,


      • pohdintaa
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Minua kiinnostavat monenlaiset asiat ja ihmiset ja ihmisten kiinnostukset.
        On aina mielenkiintoista pohdiskella miksi joku tekee aloituksen jostakin aiheesta.
        Miksi sinua kiinnostaa minun kiinnostukseni aloittajan kiinnostukseen ateistien kiinnostukseen .

        Mutta et tiedä miksi sinua kiinnostaa. Siinä sinulle hyvää pohdintaa.
        Kerro kun tiedät.


      • sinulle.vihje kirjoitti:

        Vastaa sinä äläkä kysy mitään,

        Vastaa sinäkin.


      • pohdintaa kirjoitti:

        Mutta et tiedä miksi sinua kiinnostaa. Siinä sinulle hyvää pohdintaa.
        Kerro kun tiedät.

        Minua kiinnostaa jokin siksi, että se on kiinnostavaa. Mukavaa illan jatkoa


      • äikän.maikka
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Minua kiinnostavat monenlaiset asiat ja ihmiset ja ihmisten kiinnostukset.
        On aina mielenkiintoista pohdiskella miksi joku tekee aloituksen jostakin aiheesta.
        Miksi sinua kiinnostaa minun kiinnostukseni aloittajan kiinnostukseen ateistien kiinnostukseen .

        "Miksi sinua kiinnostaa minun kiinnostukseni aloittajan kiinnostukseen ateistien kiinnostukseen ."

        Paremmin muotoiltuna:

        Miksi sinua kiinnostaa minun kiinnostukseni aloittajan kiinnostukseen ateistien kiinnostuksesta.


      • Hyvä_
        äikän.maikka kirjoitti:

        "Miksi sinua kiinnostaa minun kiinnostukseni aloittajan kiinnostukseen ateistien kiinnostukseen ."

        Paremmin muotoiltuna:

        Miksi sinua kiinnostaa minun kiinnostukseni aloittajan kiinnostukseen ateistien kiinnostuksesta.

        Hyvä!


    • satunnainen.nimimerkki

      Palstan perusfudu projisoi omia uskomuksiaan muihin.

    • Ja sitten vielä ihmetellään, että miksi näitä niin maailman tärkeitä aloituksia ja viestejä poistetaan!! Tziisus! 🤦‍♂️

    • kitkerä

      Lasten hyväksikäyttö on rikollista ja rikollisuutta kuuluu kitkeä.

    • uutta.lihaa

      Ehkä atet haluavat uutta bebaa kun ovat repineet toisensa jo pidätyskyvyttömiksi....

      • rekkaamaton

        Niinkö, usko.vainen?


      • rekkaamaton

        Tiesin, että tyhmänä vedät tähän RepeRuutikallon nikin.


      • uutta.lihaa
        rekkaamaton kirjoitti:

        Tiesin, että tyhmänä vedät tähän RepeRuutikallon nikin.

        Mistä sinä Repe sen tiesit?


      • rekkaamaton

        Ole vaan, minä en ole.


      • rekkaamaton
        rekkaamaton kirjoitti:

        Ole vaan, minä en ole.

        Tarkoitan, että minä olen viimeinen.tuomio.2


      • rekkaamaton
        rekkaamaton kirjoitti:

        Tarkoitan, että minä olen viimeinen.tuomio.2

        Minä en ole.


      • rekkaamaton
        rekkaamaton kirjoitti:

        Minä en ole.

        Oikeasti olen YEV.


      • rekkaamaton
        rekkaamaton kirjoitti:

        Oikeasti olen YEV.

        Ihan vapaasti, minä en ole. Kokeile nyt vielä muutamaa nikkiä, usko.vainen.


      • rekkaamaton
        rekkaamaton kirjoitti:

        Ihan vapaasti, minä en ole. Kokeile nyt vielä muutamaa nikkiä, usko.vainen.

        Anteeksi, mutta minun on vaikea päättää kuka tänään olen.


      • rekkaamaton
        rekkaamaton kirjoitti:

        Anteeksi, mutta minun on vaikea päättää kuka tänään olen.

        Omapa on ongelmasi, usko.vainen.


      • rekkaamaton
        rekkaamaton kirjoitti:

        Omapa on ongelmasi, usko.vainen.

        Minä olen tänään taas RepeRuutikallo.


      • Huomattu
        rekkaamaton kirjoitti:

        Minä olen tänään taas RepeRuutikallo.

        Huomattu.


      • sepä.mukavaa
        rekkaamaton kirjoitti:

        Minä olen tänään taas RepeRuutikallo.

        Mukava kuulla, usko.vainen.


    • Sodomiitti_fundikset

      Fundisten seksielämä ei kiinnosta pelkästään ateisteja vaan myös poliisia. Pedofilia ei ole asianomistaja rikos.

      Anaaliseksi kiinnostaa toki muidenkin uskontokuntien edustajia. Se on uskis piireissä yleistä.

    • Pertsan perä otti taas erän,
      millä mällätä.

      Kiinnostaa taas pojat, nuo sorjat. viettien omat.

      Kun jumal'usko pakottaa "lähetyssaarnaajaa" esittämään.

      Mutt', kun perhanan homot, otti taas takaapäin
      ja alkoi evankeljumia vesittämään.

    • viimeinen.tuomio.2

      Taitaa vaan olla se sama juttu.

      Kummallakaan ryhmällä tai ainakaan tänne näiden ryhmien edustajina
      täällä esiintyvillä kirjoittajilla/kirjoittajalla ei ole minkäänlaista seksielämää, joten on tyydyttävä toisten kertomuksiin.

      Siitä puhe, mistä puute. Ja mitä enemmän käytätte aikaa täällä jankkaamiseen, niin sitä pienemmät mahdollisuudet on tavata toinen ihminen seksipartneriksi, edes teoriassa.

    • pröööööööt

      Daavidin sodomian repimä pasuuna?

    • syy-yhteys

      Siksi kiinnostaa koska heillä ei ole omaa seksielämää.

    • "Miksi ateisteja kiinnostaa fundisten seksielämä?"

      Eipä tuo minua ainakaan kiinnosta sellaisenaan pätkääkään, mutta kun valitettavasti lahkoissa tapahtuvasta pedofiliasta, ja muustakin hyväksikäytöstä (sanoisin pahastikäytöstä), kaiken sen peittelystä, syyllisten roolin vähättelystä ja uhrien syyllistämisestä ja vähättelystä ja nöyryyttämisestä kun saa lukea, niin asia tulee mieleen. Vaikkei tuolaista erityisesti haluaisi edes ajatella, niin touhunne julki tultua sitä vain tulee mieleen ihmetellä, että mikä piireissänne on niin vialla, että tuollaista tapahtuu.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe