Kerrotteko ateistit mikä teitä niin kovasti kiinnostaa fundisten seksielämässä? Eikö teillä ole omaa seksielämää?
Miksi ateisteja kiinnostaa fundisten seksielämä?
53
437
Vastaukset
- jos.suoraan.sanon
Heillä tuntuu olevan hyvä seksilelämä jota me pikapano-ateistit karehdimme.
usko.vainen kirjoitti:
Kiitos rehellisyydestäsi😊
Heh. Tuskin edes tiedetään mitä uskovat sängyissään puuhaavat. On mahdoton olla rehellinen tietämisessä. Eli oli vitsi vitsi.
- karehtia
"karehdimme"
Kiva kun esität ateistia, usko.vainen. Ja vielä kiität itseäsi rehellisyydestäsi. 😊 - karehtia
Multinikki kyllä olen, mutta en RepeRuutikallo, usko.vainen.
Ei minua kiinnosta muiden seksielämä.
- arvelisin
Varmaan samasta syystä kuin fundiksia kiinnostaa homojen seksielämä.
- lapsukaiselle
Ja se syy on?
- arvelisin
lapsukaiselle kirjoitti:
Ja se syy on?
Homoseksielämän puuttuminen.
- lapsukaiselle
arvelisin kirjoitti:
Homoseksielämän puuttuminen.
Tietääkseni yksikään fundis ei ole änkenyt homojen seksitouhuihin, hyi olkoon!
lapsukaiselle kirjoitti:
Ehkä sitä halusivat 😂😂😂
lapsukaiselle kirjoitti:
Olen ollut täällä nyt yhdeksän vuotta, ja ylivoimaisesti kiinnostavin aihe on homojen seksi. pertsa sanoi sen olleen mielessä öisinkin.
- arvelisin
torre12 kirjoitti:
Olen ollut täällä nyt yhdeksän vuotta, ja ylivoimaisesti kiinnostavin aihe on homojen seksi. pertsa sanoi sen olleen mielessä öisinkin.
Taisin siis arvauksessani olla oikeassa, ainakin joidenkin fundisten osalta.
Vedetäänkö 2000 euron veto siitä oletko oikeassa vai väärässä. Jos minua ei ole jätetty, niin maksat 2000. Tunnut tietävän asian paremmin kuin minä. Eli sinuna ottaisin vedon vastaan.
- sdkjklgjkl
Lähinnä kai siksi koska fundikset esittelevät omia käsityksiään seksistä ainoina oikeina. Toinen mikä ihmetyttää on fundisten loppumaton innostus puhua lakkaamatta homoista.
Tämänkin palstan perusteella uskonnollisen elämän kaksi keskeisintä asiaa tuntuu olevan homot ja abortti.usko.vainen kirjoitti:
Mikä findisten käsitys seksistä sitten ei olisi oikea 🤔❓
Onko uskovaisuus tae siitä, että he tietävät eniten seksistä?
- ihan-hauska
Fundiksiahan se on aina kiinnostanut kaikkien muiden seksielämä. Seksuaalisuuden kontrollointi ja sen avulla syyllistäminen on yksi perinteisistä fundisten tavoista alistaa, nöyyryyttää ja hallita muita ihmisiä. Nykyään on vielä olemassa valtioita joissa fundikset tekevät sitä aivan avoimesti.
Miksi sinua kiinnostaa oletettu ateistien kiinnostus fundisten seksielämään?
- pohdintaa
Miksi se kiinnostaa sinua?
- pieni.ohje
pohdintaa kirjoitti:
Vastaa ensin kysyttyyn kysymykseen ja kysy vasta sen jälkeen.
pohdintaa kirjoitti:
Minua kiinnostavat monenlaiset asiat ja ihmiset ja ihmisten kiinnostukset.
On aina mielenkiintoista pohdiskella miksi joku tekee aloituksen jostakin aiheesta.
Miksi sinua kiinnostaa minun kiinnostukseni aloittajan kiinnostukseen ateistien kiinnostukseen .- sinulle.vihje
pieni.ohje kirjoitti:
Vastaa ensin kysyttyyn kysymykseen ja kysy vasta sen jälkeen.
Vastaa sinä äläkä kysy mitään,
- pohdintaa
Eerikatässämoi kirjoitti:
On aina mielenkiintoista pohdiskella miksi joku tekee aloituksen jostakin aiheesta.
Miksi sinua kiinnostaa minun kiinnostukseni aloittajan kiinnostukseen ateistien kiinnostukseen .Mutta et tiedä miksi sinua kiinnostaa. Siinä sinulle hyvää pohdintaa.
Kerro kun tiedät. pohdintaa kirjoitti:
Mutta et tiedä miksi sinua kiinnostaa. Siinä sinulle hyvää pohdintaa.
Kerro kun tiedät.Minua kiinnostaa jokin siksi, että se on kiinnostavaa. Mukavaa illan jatkoa
- äikän.maikka
Eerikatässämoi kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa minun kiinnostukseni aloittajan kiinnostukseen ateistien kiinnostukseen ."Miksi sinua kiinnostaa minun kiinnostukseni aloittajan kiinnostukseen ateistien kiinnostukseen ."
Paremmin muotoiltuna:
Miksi sinua kiinnostaa minun kiinnostukseni aloittajan kiinnostukseen ateistien kiinnostuksesta. - Hyvä_
äikän.maikka kirjoitti:
"Miksi sinua kiinnostaa minun kiinnostukseni aloittajan kiinnostukseen ateistien kiinnostukseen ."
Paremmin muotoiltuna:
Miksi sinua kiinnostaa minun kiinnostukseni aloittajan kiinnostukseen ateistien kiinnostuksesta.Hyvä!
- satunnainen.nimimerkki
Palstan perusfudu projisoi omia uskomuksiaan muihin.
Ja sitten vielä ihmetellään, että miksi näitä niin maailman tärkeitä aloituksia ja viestejä poistetaan!! Tziisus! 🤦♂️
- kitkerä
Lasten hyväksikäyttö on rikollista ja rikollisuutta kuuluu kitkeä.
- uutta.lihaa
Ehkä atet haluavat uutta bebaa kun ovat repineet toisensa jo pidätyskyvyttömiksi....
- rekkaamaton
Niinkö, usko.vainen?
- rekkaamaton
Tiesin, että tyhmänä vedät tähän RepeRuutikallon nikin.
- uutta.lihaa
rekkaamaton kirjoitti:
Tiesin, että tyhmänä vedät tähän RepeRuutikallon nikin.
Mistä sinä Repe sen tiesit?
- rekkaamaton
Ole vaan, minä en ole.
- rekkaamaton
rekkaamaton kirjoitti:
Ole vaan, minä en ole.
Tarkoitan, että minä olen viimeinen.tuomio.2
- rekkaamaton
rekkaamaton kirjoitti:
Tarkoitan, että minä olen viimeinen.tuomio.2
Minä en ole.
- rekkaamaton
rekkaamaton kirjoitti:
Minä en ole.
Oikeasti olen YEV.
- rekkaamaton
rekkaamaton kirjoitti:
Oikeasti olen YEV.
Ihan vapaasti, minä en ole. Kokeile nyt vielä muutamaa nikkiä, usko.vainen.
- rekkaamaton
rekkaamaton kirjoitti:
Ihan vapaasti, minä en ole. Kokeile nyt vielä muutamaa nikkiä, usko.vainen.
Anteeksi, mutta minun on vaikea päättää kuka tänään olen.
- rekkaamaton
rekkaamaton kirjoitti:
Anteeksi, mutta minun on vaikea päättää kuka tänään olen.
Omapa on ongelmasi, usko.vainen.
- rekkaamaton
rekkaamaton kirjoitti:
Omapa on ongelmasi, usko.vainen.
Minä olen tänään taas RepeRuutikallo.
- Huomattu
rekkaamaton kirjoitti:
Huomattu.
- sepä.mukavaa
rekkaamaton kirjoitti:
Mukava kuulla, usko.vainen.
- Sodomiitti_fundikset
Fundisten seksielämä ei kiinnosta pelkästään ateisteja vaan myös poliisia. Pedofilia ei ole asianomistaja rikos.
Anaaliseksi kiinnostaa toki muidenkin uskontokuntien edustajia. Se on uskis piireissä yleistä. Pertsan perä otti taas erän,
millä mällätä.
Kiinnostaa taas pojat, nuo sorjat. viettien omat.
Kun jumal'usko pakottaa "lähetyssaarnaajaa" esittämään.
Mutt', kun perhanan homot, otti taas takaapäin
ja alkoi evankeljumia vesittämään.- viimeinen.tuomio.2
Taitaa vaan olla se sama juttu.
Kummallakaan ryhmällä tai ainakaan tänne näiden ryhmien edustajina
täällä esiintyvillä kirjoittajilla/kirjoittajalla ei ole minkäänlaista seksielämää, joten on tyydyttävä toisten kertomuksiin.
Siitä puhe, mistä puute. Ja mitä enemmän käytätte aikaa täällä jankkaamiseen, niin sitä pienemmät mahdollisuudet on tavata toinen ihminen seksipartneriksi, edes teoriassa. - pröööööööt
Daavidin sodomian repimä pasuuna?
- syy-yhteys
Siksi kiinnostaa koska heillä ei ole omaa seksielämää.
"Miksi ateisteja kiinnostaa fundisten seksielämä?"
Eipä tuo minua ainakaan kiinnosta sellaisenaan pätkääkään, mutta kun valitettavasti lahkoissa tapahtuvasta pedofiliasta, ja muustakin hyväksikäytöstä (sanoisin pahastikäytöstä), kaiken sen peittelystä, syyllisten roolin vähättelystä ja uhrien syyllistämisestä ja vähättelystä ja nöyryyttämisestä kun saa lukea, niin asia tulee mieleen. Vaikkei tuolaista erityisesti haluaisi edes ajatella, niin touhunne julki tultua sitä vain tulee mieleen ihmetellä, että mikä piireissänne on niin vialla, että tuollaista tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti35238772Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037256Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315570Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214118Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi583344Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673259Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D642537Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182211En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154- 232127