Mitä miehet ajattelette, jos teihin ihastuu joku nainen ja tekin ihastuisitte häneen, mutta selviäisi että naisella ei ole juurikaan ystäviä? Yksi tosi hyvä on, mutta tämän yhden lisäksi kun ei ole edes kavereita. Arvostan tietenkin tuota yhtä tosi ystävää todella paljon, mutta nyt haenkin takaa miesten suhtautumista näin yksinäiseen naiseen. Kehtaanko tutustua kehenkään mieheen? Ehkä alitajuisesti torjun tutustumista ja toiselle avautumista juuri tämän takia. Häpeän asiaa. En siis ole tietoisesti valinnut tätä tilannetta, vaan haluaisin kavereita. En ole myöskään ns. syrjäytynyt, käyn töissä ja vietän ns. normaalia elämää, minussa ei ole mitään 'outoja' piirteitä jne. Ja ennen kuin kukaan takertuu tuohon edelliseen virkkeeseen, niin en väitä että nuo seikat tekisivät ihmisestä jotenkin huonomman kuin muut, kerron tuon vain taustana koska joskus kuullut että yksinäistä ihmistä pidettäisiin automaattisesti jotenkin weirdona.
Miesten kommentteja asiasta kaipailen. Vertaan työpaikallanikin itseäni muihin naisiin ja hiukka kateellisenakin mietin, että miehet varmaan kiinnostuvat niistä naisista joilla tuntuu olevan sosiaalinen elämä. Kyllä minäkin haluaisin että olisi, mutta ei sitä tilaamalla saa.
Nainen jolla ei ole ystäviä, karttaako miehet?
30
647
Vastaukset
Aloittajalle tiedoksi, se on ihan päinvastoin. Naisella kun on paljon ystäviä, ei hänellä riitä aikaa suhteelle miehen kanssa!!!
- 10101010100101
No on tuossa vaikka kuinka paljon outoja piirteitä, mutta ei kait se lisääntymistä silti estä, olethan olemassa! Sun oma valinta haluatko jatkaa geenejäsi ja miten sen teet.
- okkooo
Ei haittaa yhtään mitään. Naisten jutteluringeissä vertaillaan miehiä keskenään ja sepä sitten nostaa miehen vaatimustason pilviin. Sama juttu lapsien kanssa, mieluummin poikia kuin tyttöjä saisi naisella olla jos lapsia on.
Ainakaan meidän miesseurassa naisista ei puhuta joiden kanssa seurustellaan mutta uskon vakaasti että naiset puhuvat miehistään. .. Sanoisin, että Olet tehnyt Olemattomasta Kärpäsestä.. SuurenSuurenHärkäsen.. ;P
.. Suurimmalle Osalle Miehistä tuolla ei mitään Väliä.. Ja jos on, niin Luultavammin Sun EroaVaisuutesi vrt. noihin EkstroVerteimpiin Siskoihisi on vain Monien mielestä PostiivinenPiirre.. ;P
.. Vaikka TodMoni Nainen ajattelee Vastaavasta Miehestä Syystä, jos Toisesta.. Kaikkee NegaTiivistä, niin Sama ei Koske Miehiä.. ;P.. Tai Noh.. Luinkin näemmä liian Hätäseen.. Siis jos/kun et ole Itse Tyytyväinen Tilanteeseen, niin sitten se voi olla ongelma ja/tai siitä voi hyvin äkkiä sellaisia seurata.. Monenkin Syyn Takia.. ;P
.. Ensimmäinen kommenttini, kun oli rakennettu sille mielikuvalle, että et välttis kaipaisikaan sellaista touhua ja että poikkeaisit noista mainitsemistasi naisista.. Tavalla, jos Toisella.. ;P- aloittajaa
Kai minä jollain tapaa poikkeakin koska en voi sietää juoruakkoja ja sitä miten minunkin asioitani setvittäisiin siinä ringissä. Mutta haluan minä nyt sen verran sosiaalisemman elämän että edes olisi enemmän ystäviä joiden kanssa käydä jossain. Sellaisia järkeviä ja luotettavia ystäviä.
aloittajaa kirjoitti:
Kai minä jollain tapaa poikkeakin koska en voi sietää juoruakkoja ja sitä miten minunkin asioitani setvittäisiin siinä ringissä. Mutta haluan minä nyt sen verran sosiaalisemman elämän että edes olisi enemmän ystäviä joiden kanssa käydä jossain. Sellaisia järkeviä ja luotettavia ystäviä.
.. Pirä Mielessäs, ettei monellakaan ole Edes Yhtä Tuollaista.. Harvassa Ovat.. Joten Hymyä Huuleen, jos olet Kohrannut Yhdenkin Sellaisen.. Aidon.. ;P
aloittajaa kirjoitti:
En mä ainakaan itse karttaisi naista sen vuoksi, jos hänellä ei olisi ketään kavereita tai jos niitä kavereita olisikin hyvin vähän.
Sanoisin itse olevani miehenä varsin samanlaisessa tilanteessa, koska en ole halunnut enää viime aikoina tutustua naisiin, kun pelottaa se, että miten naiset suhtautuvat sellaiseen nuoreen mieheen, jolla ei olekaan ketään kavereita tai jos kavereita onkin hyvin vähän. Yleensä kun se kavereiden määrä on kuitenkin naisille yksi tärkeimpiä asioita miehessä.
- Kaisanoasaa
Yksinäinen nainen ei halua tutustua yksinäiseen mieheen. Naisilla on kaikenlaisia pinnallisia vaatimuksia myös ystävyyteen pitää olla komea ja pitkä top 10 mies. Miehet ei karta yksinäisiä naisia koskaan koska miehillä ei ole ennakkoluuloja.
- Kaisanoasaa
Naiset myös pitää yksinäisiä rumaa miestä vaarallisena mutta jännämiestä naiset pitää turvallisena.
- 457jrww46jwtj
Ei se määrä vaan laatu, jos muija juoksee jatkuvasti kavereiden kanssa riennoissa tai sitten hengailee muiden ukkojen kanssa niin tuskinpa se toimii.
- voi
Minusta kans päinvastoin. Mielummin sinunlaiseen tutustun kuin sellaiseen, jolla paljon kavereita. Itsekin viihdyn paremmin kaksin kuin isossa ryhmässä.
- ahdistaa
Ei haittaisi yhtään. Eikä sekään haittaisi jos ei edes haluaisi lisää niitä kavereita. Lähes kaikki poikkeaminen nykyajan standardeista on vaan hyvästä.
- lazyz
Naisena vastaan omasta puolestani ja kokemukseni mukaan, että eivät monikaan karta. Eikä varsinkaan miehet, jotka itsekin ovat enemmän omissa oloissaan kuin isoissa kaverilösseissä viihtyviä. Kaksi samanlaista leikkii parhaiten keskenään. :)
Kavereissa kovasti kiinni riippuva ihminen ei ehkä jaksa kotihiirtä, jolla ei ole kavereita joka viikonpäivälle.- lazyz
Tai ainakin semmoisen kavereissa viihtyvän kanssa elämä oli aika hankalaa, kun mua olis kiinnostanut viettää kotonakin yhdessä aikaa ja häntä kiinnosti vaan kavereissa laukkaaminen. Niiden kanssa hengailu aina kun oli vapaata. Ei oikeen toiminut minusta se homma(kaan). Enkä itse kyllä ottaisi miestä, joka roikkuu kavereissa kovasti kiinni ja ravaa jatkuvasti ympäriinsä...
- ystävä.parhain
lazyz kirjoitti:
Tai ainakin semmoisen kavereissa viihtyvän kanssa elämä oli aika hankalaa, kun mua olis kiinnostanut viettää kotonakin yhdessä aikaa ja häntä kiinnosti vaan kavereissa laukkaaminen. Niiden kanssa hengailu aina kun oli vapaata. Ei oikeen toiminut minusta se homma(kaan). Enkä itse kyllä ottaisi miestä, joka roikkuu kavereissa kovasti kiinni ja ravaa jatkuvasti ympäriinsä...
totta puhut ja aloittaja tarvitsee vain löytää sen oikean niin hänellä on paras kaveri sen jälkeen eikä muita kavereita kaipaakkaan eli perhe ja kummankin lähi sukulaiset niin siinä ne ystävät onkin
- lazyz
ystävä.parhain kirjoitti:
totta puhut ja aloittaja tarvitsee vain löytää sen oikean niin hänellä on paras kaveri sen jälkeen eikä muita kavereita kaipaakkaan eli perhe ja kummankin lähi sukulaiset niin siinä ne ystävät onkin
Onhan ihmiset ja tuttavat kivojakin. Mutta en ainakaan itse kaipaa aktiivista seuraelämää perheen ulkopuolisten kanssa. Töissä ja maailmalla asioidessa saan ihan tarpeeksi kontaktia ihmisten kanssa, se riittää.
Ihmiset on niin erilaisia, toiset tarvii paljon ihmisiä ja säpinää ympärilleen ja toiset on tämmösiä, mitä vähempi sen parempi ja enempi hyvää oloa. :)
Aktiivinen seuraelämä ja kaveripiirit on erilaisille ihmisille, kun minä. Aloittajakin saattaa olla tyytyväisempi kun löytää kavereita, käsittääkseni hän niitä kaipaisikin. Minä taas en kaipaa...eikä mieskään. Kaltaiset keskenään..viihtyy ilman kavereitakin. :)
Tokihan mullakin on semmoisia ihmisiä joita pidän kaverina, mutta en ole aktiivinen heidänkään kanssaan. Mutta he silti aina pysyvät vuodesta toiseen kavereina ja aina on ilo tavata, vaikka vuosia on välissäkin. Kaverit pysyy samoina, vaikka uusia tuttuja tulee jatkuvasti jo työn puolesta.
Toivottavasti ap löytää vakka kantensa. :) - kohtalon.kavereri
lazyz kirjoitti:
Onhan ihmiset ja tuttavat kivojakin. Mutta en ainakaan itse kaipaa aktiivista seuraelämää perheen ulkopuolisten kanssa. Töissä ja maailmalla asioidessa saan ihan tarpeeksi kontaktia ihmisten kanssa, se riittää.
Ihmiset on niin erilaisia, toiset tarvii paljon ihmisiä ja säpinää ympärilleen ja toiset on tämmösiä, mitä vähempi sen parempi ja enempi hyvää oloa. :)
Aktiivinen seuraelämä ja kaveripiirit on erilaisille ihmisille, kun minä. Aloittajakin saattaa olla tyytyväisempi kun löytää kavereita, käsittääkseni hän niitä kaipaisikin. Minä taas en kaipaa...eikä mieskään. Kaltaiset keskenään..viihtyy ilman kavereitakin. :)
Tokihan mullakin on semmoisia ihmisiä joita pidän kaverina, mutta en ole aktiivinen heidänkään kanssaan. Mutta he silti aina pysyvät vuodesta toiseen kavereina ja aina on ilo tavata, vaikka vuosia on välissäkin. Kaverit pysyy samoina, vaikka uusia tuttuja tulee jatkuvasti jo työn puolesta.
Toivottavasti ap löytää vakka kantensa. :)nyt puhut aivan asiaa itse olen samanlainen niin osaat paremmin ja kirjoittaa ja ilmaista paremin kuin minä
- lazyz
kohtalon.kavereri kirjoitti:
nyt puhut aivan asiaa itse olen samanlainen niin osaat paremmin ja kirjoittaa ja ilmaista paremin kuin minä
No mulla on hetkeni. ;)
Nyt menen nukkumaan, aamulla on näyttö! Hyvät yöt. - nuku.hyvin
lazyz kirjoitti:
No mulla on hetkeni. ;)
Nyt menen nukkumaan, aamulla on näyttö! Hyvät yöt.hyvää yötä ja onnea näyttöön
- YstävätOnLapsille
Eikö se ole ihan normaalia ja ystävät on muutenkin enemmän lasten juttu kuten joku Muumit tai Puuha-Pete. Minulla oli ystäviä viimeksi 15 vuotiaana ja siitäkin on jo 27 vuotta. Mihin aikuinen muka tarvitsisi ystäviä?
Ei tietenkään karta. Hyvä toki jos naisella on se yksi sydänystävä, eihän niitä enempää tarvitakaan jos se yksi on tosi hyvä ja mitä vähemmän naisella on sellaisia läheisiä ystäviä jotka on naista milloin mihinkin kissanristiäiseen repimässä sitä enemmän se tietää myös miehelle vapaata sellaisista tilaisuuksista joilla ei olisi niin väliä. sitten on suorastaan jopa mainio juttu jos naisella ei ole kaikenkarvaisia mieskamuja, niiden kanssa kun tuskin olisi mitään intoa kaveerata.
- Kaikysyäsaa
Mitä ystävillä tekee. Heikot tarvii ystäviä, vahvat pärjää ilman.
Harvassa taitaa olla jotka karttaa. Tuossa kun kirjoitit että haluaisit kavereita niin tuli mieleen että harrastatko mitään? Minusta parisuhteessa kuitenkin molemmilla pitää myös olla niitä omia juttuja ja harrastuksia. Jos vain toisella on harrastuksia ja toinen vain makaa kotona niin ei se minusta ole mikään ideaalitilanne. Harrastuksista on myös hyvä mahdollisuus niiden kavereiden löytämiselle.
No jos mä annan oman vastaukseni tällä tavoin: , eli jos sulla kaveri hakusessa, niin kirjotteles vaikka itestäs jotain tonne mun meiliin:) Katotaan ja tuumataan, josko jotai keksittäis.
- kuvottavia.metsästäjiä
Aloittajan kannattaa varoa erityisesti p.llun vonkaajia.
kuvottavia.metsästäjiä kirjoitti:
Aloittajan kannattaa varoa erityisesti p.llun vonkaajia.
Haha. Sinkkupalstahan tämä on hyvä ihminen::D
Tuntuu, et jotkut on oikeen allergisia seksille vaikka se on luonnollista..
Olis ihan oikeasti kiva saada uusi ystavä jonka kanssa viettää iltaa joskus. Hieman ärsyttävääkin kun aina mies leimataan heti limaiseksi siaksi, jos haluaa tutustua ihmisiin.
Minä voin olla kaikkien kaveri.. Kirjoitelkaa minulle. Ehkä löytyy sellainen, jonka haluan tavata ja tutustua paremmin.
- 42vuotias
Hassua kysyä miehiltä. Meillä kun yleensä on yksi "luottoveli" ja loput ovat kavereita.
Tuskin ketään miestä kiinnostaa koko asia. - uytruytru
Itse olen huomannut, että miehille on lähinnä kiusallista tavata sukulaisiani tai ystäviäni. Paineet taitavat olla niin kovat, ettei voi olla luontevasti. Sama pätee myös toiseen suuntaan. Olen tavannut elämäni aikana ainoastaan pari miestä, joiden kavereiden kanssa oikeasti viihdyin. Eiköhän tuo ole siis helpotus miehille..
- hfdhdshfdhdsf
Tämä kuten moni muukin asia menee niin että miehiä ei haittaa mutta päinvastainen tilanne että miehellä ei ole kavereita usein haittaa naisia.
Naisille pariutuminen on niin paljon helpompaa kun miehet hyväksyvät ns heikkouksia paljon paremmin mitä naiset miehillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1151926SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2341234En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331208Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36905Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6881- 49848
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33804It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9792+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais236772Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29733