Haluan edes kokeilla seksiä useamman miehen kanssa, muta mies sanoo ehdottomasti... Ei. Mikä neuvoksi ? Miten saada mies suostumaan ?
Vastaukset 26
- Jospas
Vaihda ukkos vähän vapaamielisempään.
- mietuun
Viettele, valehtele, uhkaile ja kiristä. Tee siis kaikkea, mitä naiset kyllä osaa.
- Iwantthatnow
Mites ois 18v ja 33v miehet jotka etsivät naista mm. Tuplapenetratioon.
Nuorempi laukeaa helposti ja haluaa tulla alistetuksi..
Kiinnostaako? M33 190 193/93/20.
Kiusataan nuortajätkää kunnolla olen bi..
- KiinostustaOn
Mistä päin olet?! Siitä k aikki on kiinni. Pääkaupunkiseudulla tollanen hoituu vaikka nyt viikonloppuna.
Itee olen Lahdesta ja varmasti sais kaverinkin mukaan. - jjhjjk
Kerrot miehellesi että olet luonteeltasi huono nainen eikä uskollisuus, rakkaus ja parisuhde merkitse sinulle mitään. Toivon että teillä ei ole lapsia. Sanot miehellesi rehellisesti kuten asia on että hän ansaitsee paremman naisen.
- Palstaseuraaja
Mistä päättelet, että aloittaja on nainen?
- Pettämistä86
Varmaan ihan normaalia, että haluaa kokeilla... Mutta en minäkään suostuisi, se on varmaan ihan terve merkki...
- jjjjhh
Ei kukaan normaalijärkinen homokaan katselisi huoraa joka haluaa jakaa persettään vieraille miehille. Sääli sitä joka erehtyy suhteeseen huoranluonteen omaavan kanssa. Ei tällainen vääristynyt luonne ymmärrä mitä on tasapainoinen suhde tai ylipäätän mikä on suhde. Omissa saastaisissa himoissa irstailu ja tietynlaisen huomion saaminen on se mistä nämä saavat tyydytystä.
- Palstaseuraaja
Jotkut ovat luonteeltaan joukkuepelaajia, toiset paripelaajia ja jotkut viihtyvät yksilölajeissa. Mietipä miten suosittua esimerkiksi jalkapallo on maailmalla. Ei kaikkien tarvitse pelata tennistä tai suunnistaa yksin nevalla.
Lupaa sille toinen nainen kolmanneksi ensi kerralla.
Sano että sulla on joku pieni munainen tiedossa.- Minimi
Olen naimisissa ja ollut piiiiiitkään. Muutama vuosi sitten innostuin myös kovasti useamman miehen kanssa naiskentelusta, mies ei. Hommasin salaa mahdollisuuden 3M minä ,viereisestä kaupungista. Miehet olivat siistejä, asunto OK ja kahvittelukin ihan yes.
Mutta itse touhu ei innostanut lainkaan...yksi heistä köhisi flunssassa, toinen touhusi hiki päässä ja kolmas ei saanut piliänsä kuntoon ollenkaan.
Kuulen jo kommentin, että itse olet varmaan vastenmielinen. No en ole, olen simpsakka ja kaikki "paikat" OK. Ehkä sitten en ole ketjussa edellä mainittua "naisainesta".
Minusta olisi ollut ihan ihanaa saada todellinen nautinto siitä keikasta. Ja ihan " puhtaasti" seksuaalisena kokemuksena ja nautintona. Aloittajalle: jos henkinen kanttisi kestää ( ja miks ei kestäisi, kun tätä mietit), niin kokeile, mutta järjestä tilanne huolella ja turvalliseksi. Ja noille naisen seksuaalisia tarpeita ja toiveita arvosteleville miehille sanon: Pää kiinni.- bhhjj
Sääli miestäsi joka on ollut uskollinen. Et osaa edes hävetä.
- Palstaseuraaja
bhhjj kirjoitti:
Sääli miestäsi joka on ollut uskollinen. Et osaa edes hävetä.
Mistä tiedät onko mies ollut uskollinen? Ei käy ilmi tekstistä..
- Siitä-tietää
Palstaseuraaja kirjoitti:
Mistä tiedät onko mies ollut uskollinen? Ei käy ilmi tekstistä..
Haistamalla ja maistamalla.
- Palstaseuraaja
Siitä-tietää kirjoitti:
Haistamalla ja maistamalla.
Eli olet käynyt imuttelemassa Minimin miestä. Selvä homma.
- Minimi
No ei ole ollut " uskollinen" siinä mielessä kuin tarkoitat te. Ruuhkavuosina en monen lapsen hoidosta edes jaksanut haluta seksiä. Ymmärsin, että miesten on saatava .Sanoin mielelle, että jos hän löytää sopivan seksikumppanin niin siitä vaan ja niin kävikin, mutta nyt kun minulla olis ollut virtaa se ei toisinpäin sopinutkaan. Nyt hänellä olisi jo hieman hissumpaa myös vieraiden kanssa.
Meidän rakkautemme ja syvä sitoutumisemme perheeseen ei ole seksistä kiinni mulkerot:)- gghjj
Oikein unelmien avioliitto;D Ei tuollaiset arvot ja moraalin omaavien suhteesta voi syntyä mitään hyvää ja kaunista. Se on vain kuvitelma että olisitte onnellisia. Toivon että lapsenne omaksuisivat terveet puhtaat arvot ja saisivat joskus jos tahtovat tasaoainoiset suhteet tuollaisen vääristymän sijaan ollen aidosti onnellisia. Rappiosta ei ole koskaan siinnyt kuin rikkaruohoja ja aivan samoin on suhteissa.
- Minimi
Kiitos tuomiosta:):):) Näkisitpä vaan miten miten onnellinen " kuvitelmamme" aikuisten oikeesti on. Kasva sinäkin aikuiseksi ja yritä saada oma seksielämä siellä tyydyttävään kuntoon😎
- Kysimys
Aloittajalla oli selvä kysymys... miten saada mies suostumaan ? Vastatkaa siihen, älkääkä jauhako turhaa.
- 4947
Niin juuri.... Minä nuorena aviovaimona ehdotin myös tuollaista, mutta ei mennyt läpi ensimmäisellä kerralla. Sitten kerroin usein sängyssä miehelleni, että ajattelin juuri, miltä tuntuisi, jos tässä asennossa joku vieras mies panisi minua välillä. Puolen vuoden päästä ehdotin, että kutsutaan naapuritalon nuorimies, mainoslehtisten jakaja, meille kylään ja viettelen hänet... ja kuinka ollakkaan, mies suostui. Ja kävipä vielä pyytämässä poikaa meille. Sen jälkeen noita tapauksia on ollut paljon, eikä mitään ongelmia. Tosin mieheni haluaa, että ne kumppanit ovat minua paljon nuorempia. Varmaankin siksi, että eivät ole hänen kilpailijoitaan millään muotoa.
Niin kääntää nainen miehen pään. 4947 kirjoitti:
Niin juuri.... Minä nuorena aviovaimona ehdotin myös tuollaista, mutta ei mennyt läpi ensimmäisellä kerralla. Sitten kerroin usein sängyssä miehelleni, että ajattelin juuri, miltä tuntuisi, jos tässä asennossa joku vieras mies panisi minua välillä. Puolen vuoden päästä ehdotin, että kutsutaan naapuritalon nuorimies, mainoslehtisten jakaja, meille kylään ja viettelen hänet... ja kuinka ollakkaan, mies suostui. Ja kävipä vielä pyytämässä poikaa meille. Sen jälkeen noita tapauksia on ollut paljon, eikä mitään ongelmia. Tosin mieheni haluaa, että ne kumppanit ovat minua paljon nuorempia. Varmaankin siksi, että eivät ole hänen kilpailijoitaan millään muotoa.
Niin kääntää nainen miehen pään.Tuo ikäero on tosi hyvä juttu. Itse olen huomannut saman. Jos vieraat ovat minua paljon nuorempia ei miehellä ole pelkoa omasta asemasta. Voin itsekkin nauttia vapaasti kun tiedän miehen olevan levollinen.
- jbb
Kovasydämminen huoran luonteen omaava ihminen jolla ei ole oikean ja väärän tajua voi ehdottaa kumppanilleen että saa pettää oikein luvan kanssa. Tuollaisella ihmisellä varmaan myös jonkunlainen luonnehäiriö.
- Ajatuskimppailija
Meillä kumpaakin kiehtoo ja kimppaseksistä ollaan puhuttu monet kerrat ja toistemme kaverit ollaan mietitty läpi, jos löytyisi joku sopiva. Tässä mielipiteet menevät hieman ristiin, joku joka olisi toisen mieleen ei ole toisen mieleen. Ja sitten se suurin epäröinnin aihe, kummallakaan ei ole halua riskeerata upeasti toimivaa kahdenkeskeistä parisuhdettamme. Pienikin riski siitä, että tämä suhde jotenkin vaurioituisi kokeilusta, jyrää ajatuksena mahdollisen lisäviban, joka kimppaseksin kokeilu mahdollisesti toisi. Toistaiseksi turvallisinta on ollut käyttää virtuaalista vierasta pariskuntaa mukana seksileikeissämme.
- Iwantthatnow
Mistäpäin oot? Kokeillaan t. 2m 33ja19.
Nuorempi laukeaa helposti ja useasti... Saat ensin runkata siltä ekat että kestää...
Mites 2 munaa yhtä aikaa pilluusi?
Ja olen bi joten Kiusataan yhdessä nuorta jätkää... - Karuci
Miehesi pitäis yksikertaisesti erota sinusta. Et taida ymmärtää miksi 2 ihmistä on yhdessä.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301337- 70909
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42843P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓187747Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss295688- 46661
- 92630
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?38608- 52546
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47530