Varokaa ketipinor lääkettä!

Varoittelempa myös tää kauhajoki palstalla lääkkeestä, nimeltä ketipinor
Tätä vaarallista lääkettä määrätään myös unettomuuden hoitoon.
Lääke on psykoosilääke.
Jo pienilläkin annoksilla voi olla tuhoisat seuraukset.
Diabetes ja sydänoireet on ne hyvin yleisiä tapauksia, mutta kuolemantapauksiakin jo maailmalla on ilmennyt

Jos lääkärit määrää bonus kiilto silmissä sinulle tätä, kieltäydy !!
Lääkärit on nykyään myös kouluttamattomia ja myös buranamyönteisiä
Buranasta ei saa bonusta, ketipinor jos statiinien kanssa kuuluu lääkebisnekseen, jossa ihmisellä rakastetaan

Myös Suomessa monet eläkkeelle jääneet lääkärit kertovat sen, mitä silloin kiellettiin
111186
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

"Lääkärit on nykyään myös kouluttamattomia "?! 😳 Ihme väittämä, joka kertoo sen, että tarvitset tuota lääkettä.
Sinä syöt mitä määrätään, tai kohta et syö enää mitään.

Äänestä
  • "Nuorissa on tulevaisuus "
    Aloitus oli varoitus, ei se että joku tai aloittaja alentuisi sitä syömään

    Varmaan sitä nuorien kanssa popsisi sitä jos joku konitohtori määräisi
    Taidat olla neuvolatäti, toivoton tohtori tai ihan muuten vaan tutuksi käynyt pelle

    Äänestä

Kyseinen lääke on todella vaarallinen,saattaa aiheuttaa jopa kuoleman!! saattaa tulla hengityslama ja kuolet siihen kun et pysty hengittämään!! Ja tämä asia on sellainen mistä pitäisi enemmän valistaa ihmisiä.On tosi asia että moni ihminen tarvitsee mielialalääkkeitä pystyäkseen toimimaan ja selvitäkseen hengissä ahdistuksista,Taitaa olla eniten määrätty lääke vaikka onkin kaikkein huonoin vaihtoehto,on paljon muitakin vaarattomampia lääkkeitä kuin ketipinor!Sitä kun erehdyt syömään kun lääkäri sitä sinulle määrää ja kertoo että sillä parannut,ehkä se sitä ahdistusta vie pois mutta samalla se vie sinulta myös kaiken muunkin tunne-elämän,et pysty enää nauttimaan asioista samalla tavalla kuin ennen lääkettä,et osaa enää nauraa etkä tunne iloa mistään,mikään ei tunnu miltään!ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET IKINÄ ALKAKO SYÖMÄÄN KETIPINOR MYRKKYÄ,SE TUHOAA TEIDÄT!!!!!

Äänestä
  • Miksi kukaan päättävässä asemassa oleva ei sitten tee asialle mitään?

    Äänestä

  • Älkää nyt herran tähden uskoko jotain suomi24 "asiantuntijaa"! Jokaisella lääkkeellä on sivuvaikutuksensa ja toiselle sopii toinen lääke paremmin kuin joku muu.
    Ahdistus pitää hoitaa, samoin kaikki muutkin mieleterveysongelmat. Lääkevastaisuus tuhoaa sairaan pomminvarmasti! Lääkityksen ensisijainen tarkoitus lienee estää potilasta tekemästä itsemurhaa tai muuta järjetöntä.
    Psykiatrian erikoislääkäriksi valmistuminen kestää yhteensä 12–13 vuotta, joten kyllä hän todellakin tietää "hieman" enemmän kuin joku jolle jokin lääke ei ehkä ole sopinut.
    On täysin edesvastuutonta ilman minkäänlaista koulutusta aiheesta huutaa täällä suureen ääneen jostain lääkkeestä, että ei saa syödä vaikka lääkäri on sen määrännyt. 😡

    Äänestä

  • Nuorissa tulevaisuus, hei bimbo olet itse pahoin sairas.
    Vaikka olet lääkäri ja saat bonusta lääkkeistä, syö kusipää itse ketipinorisi vitun vammainen

    Äänestä

Ei kukaan psykiatri luultavasti ole syönyt kyseistä lääkettä niin eivät he myöskään tiedä mitä oloja se tekee.Onhan kyseisestä lääkkeestä olemassa paljon tutkimustietoa joita maailman parhaat professorit ovat tehneet.Ketipinor on pieninä annoksina kohtalainen lääke unettomuuteen ja muihin mielenhäiriöihin,mutta lähes poikkeuksetta psykiatrit määräävät järjettömän suuret annokset,mikä niitä ongelmia ja muita erittäin vakavia oireita tekevät.Erään tutkimuksen mukaan 25mg ja sitä pienemmät annokset eivät aiheuta pitkäaikaishaittaa jos lääke soveltuu potilaalle ja sitä käytetään vain rajallisen ajan.Ystäväpiiriini kuuluu ihminen joka söi kyseistä lääkettä 900mg annoksella koska nämä viisaat lääkärit sitä määräsivät ja nostivat annostusta koko ajan lisää koska olo oli huono,Hän oli kävelevä zombi,teki itse päätöksen ja lopetti lääkkeen pikkuhiljaa vähentämällä ja palasi elävien kirjoihin.Toki lopettaminen ja vähentäminen täytyisi tehdä lääkärin valvonnan alaisena!! Lääkettä pitäisikin ottaa vain akuuteimpaan vaiheeseen ja sen jälkeen aletaan purkamaan lääkettä pois ja tilalle turvallisempia vaihtoehtoja.Lääkkeen pitkäaikainen käyttö aiheuttaa peruuttamattomia vaurioita aivoissa.Te jotka epäilette,ottakaa asioista selvää ja puhukaa vasta sitten!

Äänestä

Minulle annettiin ketipinoria selkäkipuun, tukemaan kipulääkkeiden tehoa

Miten vittu tollasii aasia on ammatissa

En ottanut, lekuri repesi pelihousuistaan.

Äänestä
  • Kärsi sitten jos lääkkeet eivät kelpaa. Niitä ei ole pakko syödä edes tahdonvastaisessa hoidossa, mutta jos et syö, niin liikkumisesi on aika rajoitettua.

    Tuolle "zompilääke" nimimerkille; ihan varmasti joku lääkäri on määrännyt 900mg:n annokset! 🤣 Sinulla taitaa olla "peruuttamattomia vaurioita aivoissa" jo valmiiksi?

    Äänestä

  • nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

    Kärsi sitten jos lääkkeet eivät kelpaa. Niitä ei ole pakko syödä edes tahdonvastaisessa hoidossa, mutta jos et syö, niin liikkumisesi on aika rajoitettua.

    Tuolle "zompilääke" nimimerkille; ihan varmasti joku lääkäri on määrännyt 900mg:n annokset! 🤣 Sinulla taitaa olla "peruuttamattomia vaurioita aivoissa" jo valmiiksi?

    Tuskin sen edustuspuheet silti uskottavasti kaikkiin puree, et taidat tietää lääkkeestä mitään, vaikka itse sitä käytätkin.
    Jos olet valmiiksi hullu ja lääkeyhtiön orja ja koira.

    Valitettavasti näitä henkisesti hyvin sairasta, kuten myös sinä, piisaa tässä maassa yllin kyllin.

    Sinäkin uskot oikeesti, kuten olettaa sopiikin, että ne toimii myös selkäkipuun, olet lääkärin toivepotilas parhaimmasta päästä.

    Lyhyesti, uskottava ja mieleltään hyvin ohjattavissa oleva toivoton tapaus.

    "Ketipinorissa on tulevaisuus"

    Puheesi vaikuttaa siltä, että olet riippuvainen myös suosittelemaan myrkkyyn..

    Äänestä

  • Ota_toinen_avaa_suu kirjoitti:

    Tuskin sen edustuspuheet silti uskottavasti kaikkiin puree, et taidat tietää lääkkeestä mitään, vaikka itse sitä käytätkin.
    Jos olet valmiiksi hullu ja lääkeyhtiön orja ja koira.

    Valitettavasti näitä henkisesti hyvin sairasta, kuten myös sinä, piisaa tässä maassa yllin kyllin.

    Sinäkin uskot oikeesti, kuten olettaa sopiikin, että ne toimii myös selkäkipuun, olet lääkärin toivepotilas parhaimmasta päästä.

    Lyhyesti, uskottava ja mieleltään hyvin ohjattavissa oleva toivoton tapaus.

    "Ketipinorissa on tulevaisuus"

    Puheesi vaikuttaa siltä, että olet riippuvainen myös suosittelemaan myrkkyyn..

    Luitko edes diagnoosisi loppuun? Selkäkipu ei kirjoituksestasi päätellen tainnut olla ainoa vaivasi?

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Lääkärintoveri kirjoitti:

Varoittelempa myös tää kauhajoki palstalla lääkkeestä, nimeltä ketipinor
Tätä vaarallista lääkettä määrätään myös unettomuuden hoitoon.
Lääke on psykoosilääke.
Jo pienilläkin annoksilla voi olla tuhoisat seuraukset.
Diabetes ja sydänoireet on ne hyvin yleisiä tapauksia, mutta kuolemantapauksiakin jo maailmalla on ilmennyt

Jos lääkärit määrää bonus kiilto silmissä sinulle tätä, kieltäydy !!
Lääkärit on nykyään myös kouluttamattomia ja myös buranamyönteisiä
Buranasta ei saa bonusta, ketipinor jos statiinien kanssa kuuluu lääkebisnekseen, jossa ihmisellä rakastetaan

Myös Suomessa monet eläkkeelle jääneet lääkärit kertovat sen, mitä silloin kiellettiin

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu