Pitääkö alistua, ei pidä

mietiitseäsi

Lyhykäisyydessään, nainen on meidän seksielämän lopettanut päätöksellään kysymättä mun kantaa asiaan, yritin elvyttää tilanetta asiallisesti, kun mitään ei tapahtunut yli puoleen vuoteen kävin maksullisella naisella. Teki niin hyvää että kävin vielä kaksi kertaa jatkossa. Sitten pari yhden keran juttua ja viimeksi ns. seksisuhde. Muijani korviin kantautui seksi tapailuista yksi, riisuin housuni alas ja kysyin että lukeeko munassani että sun omaisuutta, tietääkseni se on kiinni mun kropassa ja voin tehdä kropallani mitä haluan ja toisekseen sinä olet saanut halutessasi sitä kun et enää halua mitä valitat. Ainoa kerta kun muija on jäänyt sanottomaksi. Muija mietti eroakin sanoin että voit tehdä mitä haluat eikä olla naimisissa ei tarvii eroakaan hakea, en pakota ketään olemaan kanssani, olet vapaa lähtemään tai jäämään, No ilmeisesti ei ollut halua lähteä kun on vielä mun kanssa ja episodista on aikaa relusti. Mun kanta on että puutteessa ei tarvii elää eikä toisen tahtoon pidä alistua, olen muijalle sanonut että kyllä mä sun tarpeista huolehdin kuten ennen hyvään aikaan vaan ei tunnu olevan kiinnostusta joten olkoot. Monet rutisee seksitömyyttä vuosi tolkulla kyllä siihen lääkkeet löytyy, jokainen vastaa tekosistaan kuten minä. Moraalin voi unohtaa kun kyse omasta hyvinvoinnista ja perustarpeista.

63

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhtyenosaasuayksin

      Ja sinä et lähtenyt suhteesta, koska...?

      • ljouiheioe

        Jäin juuri samaa miettimään. Jos parisuhteestaan ei saa jotakin omasta mielestään perustavanlaatuista, niin suhde pitää lopettaa. On todella väärin pettää. Sen sijaan on ihan ok lopettaa suhde, jos seksi parisuhteesta loppuu kokonaan vain toisen päätöksellä.

        Ainakin olisi pitänyt ETUKÄTEEN tehdä puolisolle selväksi, että haluatko olla kanssani parisuhteessa, vaikka haen seksityydytyksen muualta. Raukkamaista että siitä vain "jää kiinni", ja toinen joutuu vasta sitten tilanteen eteen.

        Ei ole oikein lopettaa seksiä yksipuolisella päätöksellä, mutta vielä vähemmän on oikein pettää.


      • SijainenKehiin
        ljouiheioe kirjoitti:

        Jäin juuri samaa miettimään. Jos parisuhteestaan ei saa jotakin omasta mielestään perustavanlaatuista, niin suhde pitää lopettaa. On todella väärin pettää. Sen sijaan on ihan ok lopettaa suhde, jos seksi parisuhteesta loppuu kokonaan vain toisen päätöksellä.

        Ainakin olisi pitänyt ETUKÄTEEN tehdä puolisolle selväksi, että haluatko olla kanssani parisuhteessa, vaikka haen seksityydytyksen muualta. Raukkamaista että siitä vain "jää kiinni", ja toinen joutuu vasta sitten tilanteen eteen.

        Ei ole oikein lopettaa seksiä yksipuolisella päätöksellä, mutta vielä vähemmän on oikein pettää.

        Viimeisen parin vuoden aikana joku julkisuuden parsuhdeterapeutti (en nyt muista kuka) totesikin että, jos toinen yksipuolisella päätöksellä on päättänyt lopettaa yhteisen seksielämän tulisi hänen hankkia itsellee sijainen, joka hoitaisi puolison tarpeet, kun itse ei sitä halua tehdä.

        Olisi melko reilua eikö?


      • kamalaakamalaa
        SijainenKehiin kirjoitti:

        Viimeisen parin vuoden aikana joku julkisuuden parsuhdeterapeutti (en nyt muista kuka) totesikin että, jos toinen yksipuolisella päätöksellä on päättänyt lopettaa yhteisen seksielämän tulisi hänen hankkia itsellee sijainen, joka hoitaisi puolison tarpeet, kun itse ei sitä halua tehdä.

        Olisi melko reilua eikö?

        Kyllähän se kuulostaa asialliselta. Mutta jos "hän" järjestää sijaisen, niin sehän voi olla naapurin mummo ja sitten menee viimeisetkin halut.


    • ihmetyttäämiksetitseroa

      Ei pidä, jos et asioista osaa keskustella rakentavasti, niin eroa ensin ennenkuin nussit jonkun muun kanssa, niin et loukkaa ketään kuin korkeintaan nussittavaasi.

    • kysmys

      Hän ei ole nauttinut niin miksi pitäisi antautua vain siksi että toinen haluaa

    • Mustisex

      Miksi haluat loukata vaimoasi? Mistä syystä ette eroa?

      • parisuhteenosaset

        No nainenhan tuntui eronneen jo silloin kun lopetti yksipuolisesti seksuaalisuuden.
        Sehän on ainoa syy miehen ja naisen välillä yhdessä oloon.
        Muutenhan jos vaan kämppäkaveria etsii, siihen kelpaa vaikka koira tai kissa tai kuka vaan.


    • VoihanOksennus

      Yritit elvyttää tilannetta puolen vuoden jälkeen asiallisesti, hyvä. Siihen se sun asiallisuus sitten loppuikin.

      Ei ole huolta tuon jälkeen, että naisesi koskisi suhun enää koskaa pitkällä tikullakaan.

      Kun minun mies lopetti seksin, en alistunut. en pettänyt enkä esitellyt pilluani omahyväisenä miehelle kysellen kenelle se kuuluu. Erosin asiallisesti ja etsin sitten uuden kumppanin.

      • herehere

        Here here, sama täällä. Eron jälkeen sitten sai rellestää vapaasti ja kokea sitä upeaa seksiä, mihin toinen osapuoli ei koskaan ollut pystynyt, kun tuijotti vaan omaa napaa.


      • eikannatatoumita

        Sun asia mitä teit tai et tehnyt, kaikilla on tarpeet ja tyylinsä hoitaa ne. Jos nainen ei halua seksiä yhtään eikä halua erota mies vaan vieraisiin, ehkä nainenkin sitten huomaaa mitä se pihtaaminen aiheuttaa. Mulla oli syyni pysyä suhteessa vaikka nainen kieltäytyi seksistä tekosyillä, kävin vieraissa ja nainen mietti ja totesi että suurempi haitta jos erotaan.


      • VoiOksennus
        eikannatatoumita kirjoitti:

        Sun asia mitä teit tai et tehnyt, kaikilla on tarpeet ja tyylinsä hoitaa ne. Jos nainen ei halua seksiä yhtään eikä halua erota mies vaan vieraisiin, ehkä nainenkin sitten huomaaa mitä se pihtaaminen aiheuttaa. Mulla oli syyni pysyä suhteessa vaikka nainen kieltäytyi seksistä tekosyillä, kävin vieraissa ja nainen mietti ja totesi että suurempi haitta jos erotaan.

        Kyllä, valinta valehdella oli sinun. Olisit voinut sopia asian vaimon kanssa että seksi hoidetaan tästä eteenpäin muualla, ja siis myös vaimolla olisi ollut sama oikeus.

        Yrität keulia sillä, ettet alistunut, vaikka todellisuudessa olet enemmänkin pelkuri ja valehtelija, kun et uskaltanut asiaa hoitaa kunnolla.


      • Raukkanainen
        VoiOksennus kirjoitti:

        Kyllä, valinta valehdella oli sinun. Olisit voinut sopia asian vaimon kanssa että seksi hoidetaan tästä eteenpäin muualla, ja siis myös vaimolla olisi ollut sama oikeus.

        Yrität keulia sillä, ettet alistunut, vaikka todellisuudessa olet enemmänkin pelkuri ja valehtelija, kun et uskaltanut asiaa hoitaa kunnolla.

        Mielestäni hoiti asian juuri niin kuin pitää. Jos ero tulisi niin olisipa vara valita ketä panee ja milloin panee. Frigidi nainen voisi puhtailla uuden tuttavuutensa kanssa ja ihmetellä kun ei juttu etene.


      • dkdkdkdk

        VoihanOksennus

        30.9.2018 13:51
        Yritit elvyttää tilannetta puolen vuoden jälkeen asiallisesti, hyvä. Siihen se sun asiallisuus sitten loppuikin.
        Ei ole huolta tuon jälkeen, että naisesi koskisi suhun enää koskaa pitkällä tikullakaan.
        Kun minun mies lopetti seksin, en alistunut. en pettänyt enkä esitellyt pilluani omahyväisenä miehelle kysellen kenelle se kuuluu. Erosin asiallisesti ja etsin sitten uuden kumppanin."

        Oliko teillä lapsia?


      • VoihanOksennus
        dkdkdkdk kirjoitti:

        VoihanOksennus

        30.9.2018 13:51
        Yritit elvyttää tilannetta puolen vuoden jälkeen asiallisesti, hyvä. Siihen se sun asiallisuus sitten loppuikin.
        Ei ole huolta tuon jälkeen, että naisesi koskisi suhun enää koskaa pitkällä tikullakaan.
        Kun minun mies lopetti seksin, en alistunut. en pettänyt enkä esitellyt pilluani omahyväisenä miehelle kysellen kenelle se kuuluu. Erosin asiallisesti ja etsin sitten uuden kumppanin."

        Oliko teillä lapsia?

        Kyllä.


    • 92478543

      Vaiikka seksiä ei ole ollut vuosiin, maksettu ei kiinnosta. Vähimmäisvaatimus on se, että nainen on mukana omasta halusta. Jos kukaan nainen ei ole kanssani omasta halusta, olen mieluiten ilman.

      • eirahahaittaa

        Ei kysymys ole siitä kiinnostaako vaan halujen tyydyttämisestä, ei se maksullinen sen huonompi ole, olen meinaan käynyt. Ja tämä maksullinen jonka luona kävin joitakin kertoja nainen oli iältään 43v, ihan aidosti mukana puuhassa rahaa tai ei. Siinä pusuteltiin, suudeltiin ja nainen hyväili ihan normaalisti vartaloani seksin aikana. Ihan sama tunne kun joskus vuosikymmen sitten oman kumppanin kanssa. Ei mun vikani jos nainen ei halua. Ja jos rahaa miettii maksaahan sitä nyky yhteiskunassa paljon turhehmastakin eikä saa mitään vastinetta.


      • voipikkupojat
        eirahahaittaa kirjoitti:

        Ei kysymys ole siitä kiinnostaako vaan halujen tyydyttämisestä, ei se maksullinen sen huonompi ole, olen meinaan käynyt. Ja tämä maksullinen jonka luona kävin joitakin kertoja nainen oli iältään 43v, ihan aidosti mukana puuhassa rahaa tai ei. Siinä pusuteltiin, suudeltiin ja nainen hyväili ihan normaalisti vartaloani seksin aikana. Ihan sama tunne kun joskus vuosikymmen sitten oman kumppanin kanssa. Ei mun vikani jos nainen ei halua. Ja jos rahaa miettii maksaahan sitä nyky yhteiskunassa paljon turhehmastakin eikä saa mitään vastinetta.

        Ehkä rahan edestä sitä nayttelee parhaimman roolisuorituksen ja saa puuhan näyttämään ja tuntumaan aidolta. Joskus sitä on vain helppo vähän pissata silmään, eikä toinen huomaa mitään. Kyllä kai sitä on monia naisia, vaimoissakin, jotka osaavat näytellä sen hetken himokasta.


      • eirahahaittaa
        voipikkupojat kirjoitti:

        Ehkä rahan edestä sitä nayttelee parhaimman roolisuorituksen ja saa puuhan näyttämään ja tuntumaan aidolta. Joskus sitä on vain helppo vähän pissata silmään, eikä toinen huomaa mitään. Kyllä kai sitä on monia naisia, vaimoissakin, jotka osaavat näytellä sen hetken himokasta.

        Mulle ei merkkaa näytteleekö nainen vai ei, en mä sinne roolisuurituksen takia mene vaan seksin ja sitä sieltä saa. Ei kaikki kampaajatkaan haluaisi leikellä ihmisten paskaisia tai rasvaisia hiuksia mutta niin vaan kun rahaa tulee. Ei ole mun asia miettiä nauttiiko maksullinen siitä hekestä, itse hän sitä palvelua tarjoaa ja minä saan rahalle vastinetta. Ja onhan se maailman vanhimmaksi kutsuttu ammatti.


      • 45346556
        eirahahaittaa kirjoitti:

        Mulle ei merkkaa näytteleekö nainen vai ei, en mä sinne roolisuurituksen takia mene vaan seksin ja sitä sieltä saa. Ei kaikki kampaajatkaan haluaisi leikellä ihmisten paskaisia tai rasvaisia hiuksia mutta niin vaan kun rahaa tulee. Ei ole mun asia miettiä nauttiiko maksullinen siitä hekestä, itse hän sitä palvelua tarjoaa ja minä saan rahalle vastinetta. Ja onhan se maailman vanhimmaksi kutsuttu ammatti.

        Tuohan on hieno juttu että voit tyydyttää tarpeesi rahalla. Valitettavasti meitä on toisenkinlaisia. Siihen ei raha auta.


      • eirahahaittaa
        45346556 kirjoitti:

        Tuohan on hieno juttu että voit tyydyttää tarpeesi rahalla. Valitettavasti meitä on toisenkinlaisia. Siihen ei raha auta.

        Alkoholillakin tyydytetään tiettyä himoa ja sitä saa rahalla miksei siis seksiäkin.


      • Milli

        Kiitos, kerrankin järkevä Mies. Ei seksissä mitään vikaa ole, mutta "pakkopullaseksissä" on. Järkyttävää tämä joidenkin miesten ainainen seksistä jäkättäminen.


    • shiina

      Onko tullut mieleen, että parisuhteessa tarvittaisiin muutakin kuin seksielämää? Kun suhde kuolee, niin siinä sivussa seksielämäkin.

      • 74654663

        Niin. Tragedia on siinä että miehelle seksi on usein parisuhteen ainoa plussapuoli. Kun tämä valkenee naiselle, se ainoa plussapuoli jää pois.


      • shiina
        74654663 kirjoitti:

        Niin. Tragedia on siinä että miehelle seksi on usein parisuhteen ainoa plussapuoli. Kun tämä valkenee naiselle, se ainoa plussapuoli jää pois.

        Hyvä seksi on henkistä vuorovaikutusta parhaimmillaan. Jos henkisyys kusee eli suhteessa on ristiriitoja sun muuta törkyisyyttä, seksi kärsii aivan väistämättä. Siitä tulee usein ensin suorittamista ja sitten vain vastenmielistä. Jolloin nainen päättää lopettaa sen, mies tästä loukkaantuu. Voi hyvin mennä toisinpäinkin, ja usein menee.

        Kun parisuhteen henkiset ristiriidat eivät vaivaa pelkässä seksisuhteessa, niin naisella on mahdollisuus innostua jälleen seksistä yhdenyön suhteessa tms. Ja sama miehillä, kuten tuossa edellä kirjoitettiin. Tässä tapauksessa vain se erona, ettei kirjoittajamies tajunnut henkisyyden vaikutusta parisuhteeseen seksielämään.

        Palsta antaa silti todellisuudesta hieman vääränlaisen kuvan. Yleistä on, että etenkin mies kaipaa naista rinnalleen, eikä pelkästään seksin vuoksi. Mies voi kaikinpuolin paremmin, kun hän on parisuhteessa. Miehelle parisuhde merkitsee enemmän ja suhteen ristiriidat vähemmän. Naisilla siis päinvastoin; parisuhde merkitsee vähemmän ja suhteen ristiriidat enemmän. Tästäkin johtuen nainen on usein se, joka hakee eroa/eroaa.


      • pilvessäon

        Meillä kuoli ensin seksielämä sitten suhde näivettyi, nykyään ollaan vaimon kanssa hyviä "kavereita" yhteiselosta huolimatta.


      • Tarkennustarvisin
        74654663 kirjoitti:

        Niin. Tragedia on siinä että miehelle seksi on usein parisuhteen ainoa plussapuoli. Kun tämä valkenee naiselle, se ainoa plussapuoli jää pois.

        Takerrun naisena tässä kohtaa tuohon sanaan usein. Mitä on ne tapaukset, jotka tässä tarkoituksella rajataan pois?


      • 74654663
        Tarkennustarvisin kirjoitti:

        Takerrun naisena tässä kohtaa tuohon sanaan usein. Mitä on ne tapaukset, jotka tässä tarkoituksella rajataan pois?

        En uskalla väittää, että sama pätisi 100%:iin miehistä ja parisuhteista.


    • partareiska

      Kunnon perspano aamuin illoin pitää suhteen kunnossa ja kyrvän haisevana.

    • juunäinon

      Ei pidä NAISEN alistua miehen seksiorjaksi. Nainen haluaa kunnioituksen, arvostuksen ja asiallisen käytöksen mieheltä. Sen jälkeen rakkautta ja sitten seksiä.
      Hirviö äijät jää ilman.

      • jakkeva

        Onko se kunnioitusta miestä kohtaan kun nainen kieltäytyy seksistä joka kerta. Minun rakkauteni naista kohtaan loppui kun seksi loppui. Miksi siis en kävisi vieraissa, ei ole mitään syytä olla käymättä, minä olen naisen kanssa vain kahdesta syystä...voin luottaa häneen täysin tietyissä asioissa ja toinen saan naisesta taloudellista hyötyä.


      • Hirtamunas

        ''Onko se kunnioitusta miestä kohtaan kun nainen kieltäytyy seksistä joka kerta.''
        Ei, mutta tässä vaiheessa suhteessa on jo jotakin pielessä. Missä on sinun kunnioitus naistasi kohtaan? Ilmeisesti sellaista ei ole koskaan ollutkaan.
        Miten sinä ajattelisit asian, jos vuosi toisensa perään lähtisit pökkimään naistasi vastentahtoisesti, ehkä jopa pillerien voimalla, kun pää ei vaan halua, eikä veitikka oikein nouse, kun ei kiinnosta? Sitten, kun pää ei enää kestä ja päätät lopettaa, et ehkä itsekään täysin tiedosta, että suhteen muut ongelmat (vaikka raha, kodin ylläpito, harrasteet) painavat mieltä ja vievät haluja, niin nainen päättää lähteä sen naapurin isokullisen miehen luokse panoille, koska oma mies on nyhväävä luuseri? Ja ihan sinulta kysymättä, koska hänellä on oikeus siihen. Siinä vaiheessa taitaisit sinä itkeskellä palstalla, miten kaikki naiset ovat huoria ja kukaan ei välitä siitä, että sinä voit pahoin, perkele. Mutta kun ongelma onkin naisen puolella, niin totta kai sinulla on oikeus hakea helpotusta, kun omat aivot eivät ole kehittyneet sille tasolle, että osaisi keskustella.

        Pistää vituttamaan, kun sinunlaistesi takia meillä normaalin tunne-elämän omaavilla miehillä on hankalaa, kun leimataan munalla ajatteleviksi idiooteiksi.


      • TotuusSattuuQC
        Hirtamunas kirjoitti:

        ''Onko se kunnioitusta miestä kohtaan kun nainen kieltäytyy seksistä joka kerta.''
        Ei, mutta tässä vaiheessa suhteessa on jo jotakin pielessä. Missä on sinun kunnioitus naistasi kohtaan? Ilmeisesti sellaista ei ole koskaan ollutkaan.
        Miten sinä ajattelisit asian, jos vuosi toisensa perään lähtisit pökkimään naistasi vastentahtoisesti, ehkä jopa pillerien voimalla, kun pää ei vaan halua, eikä veitikka oikein nouse, kun ei kiinnosta? Sitten, kun pää ei enää kestä ja päätät lopettaa, et ehkä itsekään täysin tiedosta, että suhteen muut ongelmat (vaikka raha, kodin ylläpito, harrasteet) painavat mieltä ja vievät haluja, niin nainen päättää lähteä sen naapurin isokullisen miehen luokse panoille, koska oma mies on nyhväävä luuseri? Ja ihan sinulta kysymättä, koska hänellä on oikeus siihen. Siinä vaiheessa taitaisit sinä itkeskellä palstalla, miten kaikki naiset ovat huoria ja kukaan ei välitä siitä, että sinä voit pahoin, perkele. Mutta kun ongelma onkin naisen puolella, niin totta kai sinulla on oikeus hakea helpotusta, kun omat aivot eivät ole kehittyneet sille tasolle, että osaisi keskustella.

        Pistää vituttamaan, kun sinunlaistesi takia meillä normaalin tunne-elämän omaavilla miehillä on hankalaa, kun leimataan munalla ajatteleviksi idiooteiksi.

        Ehkäpä asia ei ole ihan noin yksioikoinen. Ensinnäkin kyllä halut voivat lähteä sekä mieheltä että naiselta ihan ilman että suhteessa on mitään erityisesti vialla. Ei siis ole mitenkään sanottu että suhteessa on erityisiä ongelmia vaikka seksi loppuukin.
        Toisekseen sen haluttoman täytyy aikuisena ihmisenä ymmärtää että seksi lopettaminen ei voi parisuhteessa olla vain ilmoitusasia. Se vaikuttaa niin radikaalisti siihen toiseen osapuoleen että asiasta täytyy pystyä puhumaan avoimesti ja miettiä mitä sen suhteen tehdään että siitä ei seuraa liikaa kärsimystä. Kaikkein pahin tilanne on juuri se tyypillinen jossa haluton vain toteaa että "ei enää haluta, en tiedä miksi mutta nyt sitten olet ilman". Se tuhoaa sekä sen kumppanin itsetunnon (toinen ei enää halua minua) ja murentaa parisuhteen vastavuoroisuuden periaatteen (molemmat haluavat toisen parasta).

        Ei tietenkään voi olla niin että seksiin ryhdytään täysin vastentahtoisesti koska sellaisesta ei kumpikaan nauti. Mutta kyllä toimivassa parisuhteessa pitää löytää joku kompromissi jonka kanssa molemmat voivat elää ja joka saa molemmat tuntemaan että heidän toiveitaan ja tarpeitaan kunnioitetaan ja ne yritetään tyydyttää. Oli se sitten jotain muuta seksin muotoa kuin yhdyntää tai vaikka sitten avoin suhde. Mutta pääasia että se on yhdessä keskusteltu ja päätetty ratkaisu.


      • 147q
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        Ehkäpä asia ei ole ihan noin yksioikoinen. Ensinnäkin kyllä halut voivat lähteä sekä mieheltä että naiselta ihan ilman että suhteessa on mitään erityisesti vialla. Ei siis ole mitenkään sanottu että suhteessa on erityisiä ongelmia vaikka seksi loppuukin.
        Toisekseen sen haluttoman täytyy aikuisena ihmisenä ymmärtää että seksi lopettaminen ei voi parisuhteessa olla vain ilmoitusasia. Se vaikuttaa niin radikaalisti siihen toiseen osapuoleen että asiasta täytyy pystyä puhumaan avoimesti ja miettiä mitä sen suhteen tehdään että siitä ei seuraa liikaa kärsimystä. Kaikkein pahin tilanne on juuri se tyypillinen jossa haluton vain toteaa että "ei enää haluta, en tiedä miksi mutta nyt sitten olet ilman". Se tuhoaa sekä sen kumppanin itsetunnon (toinen ei enää halua minua) ja murentaa parisuhteen vastavuoroisuuden periaatteen (molemmat haluavat toisen parasta).

        Ei tietenkään voi olla niin että seksiin ryhdytään täysin vastentahtoisesti koska sellaisesta ei kumpikaan nauti. Mutta kyllä toimivassa parisuhteessa pitää löytää joku kompromissi jonka kanssa molemmat voivat elää ja joka saa molemmat tuntemaan että heidän toiveitaan ja tarpeitaan kunnioitetaan ja ne yritetään tyydyttää. Oli se sitten jotain muuta seksin muotoa kuin yhdyntää tai vaikka sitten avoin suhde. Mutta pääasia että se on yhdessä keskusteltu ja päätetty ratkaisu.

        On siinä perää, kaikki naisetkaan vaan ei halua ottaa seksittömyyttä esille, ovat vain mielummin hiljaa ja ajttelevat että mieskin pärjää ilman kun ei itse halua. Puolisoni teki juuri noin, ei hän syytä seksittömyyteen sanonut, oli vain hiljaa eikä halunut mitään intiimiä kontaktia, murenihan siinä hiljaa ihan hyvin voiva suhde, asiat oli ihan normaalisti siihen asti. Väkisin ei tarvitse tietenkään ruveta seksiin tai vastentahtoisesti mutta pitää ymmärtää myös toisen näkökanta, ei voi vaatia toistakaan olemaan ilman. En minäkään kiellä naiselta jotakin vain sen takia ettei mua kiinnosta, olen mukana koska tiedän naiseni saavan siitä hyvän mielen vaikka en mitään itse saisikaan. Sitten vaan lupa kouraan, käy vieraissa ja hoida tarpeesi kodin ulkopuolella. No ei nainen tietty olisi lupaa antanut eikä kyllä halunut erotakkaan kun kyselin. Ja sitäpaitsi on typerää ajatella että ei voi muiden kanssa harrastaa seksiä, ei kukaan omista toista ihmistä tai toisen kehoa.


      • Hirtamunas kirjoitti:

        ''Onko se kunnioitusta miestä kohtaan kun nainen kieltäytyy seksistä joka kerta.''
        Ei, mutta tässä vaiheessa suhteessa on jo jotakin pielessä. Missä on sinun kunnioitus naistasi kohtaan? Ilmeisesti sellaista ei ole koskaan ollutkaan.
        Miten sinä ajattelisit asian, jos vuosi toisensa perään lähtisit pökkimään naistasi vastentahtoisesti, ehkä jopa pillerien voimalla, kun pää ei vaan halua, eikä veitikka oikein nouse, kun ei kiinnosta? Sitten, kun pää ei enää kestä ja päätät lopettaa, et ehkä itsekään täysin tiedosta, että suhteen muut ongelmat (vaikka raha, kodin ylläpito, harrasteet) painavat mieltä ja vievät haluja, niin nainen päättää lähteä sen naapurin isokullisen miehen luokse panoille, koska oma mies on nyhväävä luuseri? Ja ihan sinulta kysymättä, koska hänellä on oikeus siihen. Siinä vaiheessa taitaisit sinä itkeskellä palstalla, miten kaikki naiset ovat huoria ja kukaan ei välitä siitä, että sinä voit pahoin, perkele. Mutta kun ongelma onkin naisen puolella, niin totta kai sinulla on oikeus hakea helpotusta, kun omat aivot eivät ole kehittyneet sille tasolle, että osaisi keskustella.

        Pistää vituttamaan, kun sinunlaistesi takia meillä normaalin tunne-elämän omaavilla miehillä on hankalaa, kun leimataan munalla ajatteleviksi idiooteiksi.

        Hetkinen nyt. Jokainen meistä on vastuussa siitä mitä suustaan päästää ja tämä menee todellakin liian pitkälle. Vihapuhe ei ole koskaan hyväksyttävää, ei missään muodossa.


      • daadadaa
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        Ehkäpä asia ei ole ihan noin yksioikoinen. Ensinnäkin kyllä halut voivat lähteä sekä mieheltä että naiselta ihan ilman että suhteessa on mitään erityisesti vialla. Ei siis ole mitenkään sanottu että suhteessa on erityisiä ongelmia vaikka seksi loppuukin.
        Toisekseen sen haluttoman täytyy aikuisena ihmisenä ymmärtää että seksi lopettaminen ei voi parisuhteessa olla vain ilmoitusasia. Se vaikuttaa niin radikaalisti siihen toiseen osapuoleen että asiasta täytyy pystyä puhumaan avoimesti ja miettiä mitä sen suhteen tehdään että siitä ei seuraa liikaa kärsimystä. Kaikkein pahin tilanne on juuri se tyypillinen jossa haluton vain toteaa että "ei enää haluta, en tiedä miksi mutta nyt sitten olet ilman". Se tuhoaa sekä sen kumppanin itsetunnon (toinen ei enää halua minua) ja murentaa parisuhteen vastavuoroisuuden periaatteen (molemmat haluavat toisen parasta).

        Ei tietenkään voi olla niin että seksiin ryhdytään täysin vastentahtoisesti koska sellaisesta ei kumpikaan nauti. Mutta kyllä toimivassa parisuhteessa pitää löytää joku kompromissi jonka kanssa molemmat voivat elää ja joka saa molemmat tuntemaan että heidän toiveitaan ja tarpeitaan kunnioitetaan ja ne yritetään tyydyttää. Oli se sitten jotain muuta seksin muotoa kuin yhdyntää tai vaikka sitten avoin suhde. Mutta pääasia että se on yhdessä keskusteltu ja päätetty ratkaisu.

        "Ensinnäkin kyllä halut voivat lähteä sekä mieheltä että naiselta ihan ilman että suhteessa on mitään erityisesti vialla"

        Sisältäisiköhän tuo ajatuksena torjuntaa ja kieltämistä? Kyllä suhteessa on jotain pielessä, ihan erityisesti vialla, jos toista ei vaan seksi kiinnosta. Halut katosivat. Joo, mutta minne? Miksi? Kyllä siihen on ihan aikuisten oikeasti jokin syy, ja usein se on suhteessa. Tai vaikka halujen katoaminen olisi täysin henkilökohtaisella tasolla, niin pitäisi ymmärtää, ettei ole parisuhteessa yksin. Usein myös suhteen alamäki tai loppusuora alkaa siitä, että toinen vain ilmoittaa "ei seksiä enää, kiitos" Tämän jälkeen viimeistään suhteessa on kaikkea perustavanlaatuista vialla, jos toinen haluaa seksiä. Viat senkun lisääntyvät, jos seksiä haluava haluaa seksiä edellisen ilmoituksen jälkeen entistä enemmän. Se nostaa seksin framille, mielessä ainakin. Normaalisti kyllä ihmisellä, miehellä, naisella tai muulla, ei ole hinkuakaan seksiin puolison kanssa, joka kieltäytyy seksistä. Sitten vain ollaan ilman seksiä. Mutta tällä on erittäin huono vaikutus parisuhteeseen. Siitä huolimatta, että käytäisiin vieraissa.


      • daadadaa
        Hirtamunas kirjoitti:

        ''Onko se kunnioitusta miestä kohtaan kun nainen kieltäytyy seksistä joka kerta.''
        Ei, mutta tässä vaiheessa suhteessa on jo jotakin pielessä. Missä on sinun kunnioitus naistasi kohtaan? Ilmeisesti sellaista ei ole koskaan ollutkaan.
        Miten sinä ajattelisit asian, jos vuosi toisensa perään lähtisit pökkimään naistasi vastentahtoisesti, ehkä jopa pillerien voimalla, kun pää ei vaan halua, eikä veitikka oikein nouse, kun ei kiinnosta? Sitten, kun pää ei enää kestä ja päätät lopettaa, et ehkä itsekään täysin tiedosta, että suhteen muut ongelmat (vaikka raha, kodin ylläpito, harrasteet) painavat mieltä ja vievät haluja, niin nainen päättää lähteä sen naapurin isokullisen miehen luokse panoille, koska oma mies on nyhväävä luuseri? Ja ihan sinulta kysymättä, koska hänellä on oikeus siihen. Siinä vaiheessa taitaisit sinä itkeskellä palstalla, miten kaikki naiset ovat huoria ja kukaan ei välitä siitä, että sinä voit pahoin, perkele. Mutta kun ongelma onkin naisen puolella, niin totta kai sinulla on oikeus hakea helpotusta, kun omat aivot eivät ole kehittyneet sille tasolle, että osaisi keskustella.

        Pistää vituttamaan, kun sinunlaistesi takia meillä normaalin tunne-elämän omaavilla miehillä on hankalaa, kun leimataan munalla ajatteleviksi idiooteiksi.

        Pillereistä tuli mieleen tosiaan, ettei kaikki miehet kykene seksiin, antamaan nautintoa naiselleen. Ihmettelenkin, miksei vielä näinä "kaalimatoisina" aikoina anneta vaimolle (miehelle) tyydytystä muulla tavoin. Tämä puolestaan johti siihen ajatukseen, että seksihaluttomuudessa on pohjimmiltaan kyse omasta kyvyttömyydestä saada nautintoa ja tyydytystä. Ja kun ei itse saa, ei toinenkaan tarvitse.


      • kjhg
        Hirtamunas kirjoitti:

        ''Onko se kunnioitusta miestä kohtaan kun nainen kieltäytyy seksistä joka kerta.''
        Ei, mutta tässä vaiheessa suhteessa on jo jotakin pielessä. Missä on sinun kunnioitus naistasi kohtaan? Ilmeisesti sellaista ei ole koskaan ollutkaan.
        Miten sinä ajattelisit asian, jos vuosi toisensa perään lähtisit pökkimään naistasi vastentahtoisesti, ehkä jopa pillerien voimalla, kun pää ei vaan halua, eikä veitikka oikein nouse, kun ei kiinnosta? Sitten, kun pää ei enää kestä ja päätät lopettaa, et ehkä itsekään täysin tiedosta, että suhteen muut ongelmat (vaikka raha, kodin ylläpito, harrasteet) painavat mieltä ja vievät haluja, niin nainen päättää lähteä sen naapurin isokullisen miehen luokse panoille, koska oma mies on nyhväävä luuseri? Ja ihan sinulta kysymättä, koska hänellä on oikeus siihen. Siinä vaiheessa taitaisit sinä itkeskellä palstalla, miten kaikki naiset ovat huoria ja kukaan ei välitä siitä, että sinä voit pahoin, perkele. Mutta kun ongelma onkin naisen puolella, niin totta kai sinulla on oikeus hakea helpotusta, kun omat aivot eivät ole kehittyneet sille tasolle, että osaisi keskustella.

        Pistää vituttamaan, kun sinunlaistesi takia meillä normaalin tunne-elämän omaavilla miehillä on hankalaa, kun leimataan munalla ajatteleviksi idiooteiksi.

        Wow, onko joissain miehissä vielä toivoa?


      • Häh
        jakkeva kirjoitti:

        Onko se kunnioitusta miestä kohtaan kun nainen kieltäytyy seksistä joka kerta. Minun rakkauteni naista kohtaan loppui kun seksi loppui. Miksi siis en kävisi vieraissa, ei ole mitään syytä olla käymättä, minä olen naisen kanssa vain kahdesta syystä...voin luottaa häneen täysin tietyissä asioissa ja toinen saan naisesta taloudellista hyötyä.

        "minä olen naisen kanssa vain kahdesta syystä...voin luottaa häneen täysin tietyissä asioissa ja toinen saan naisesta taloudellista hyötyä. "

        No, ei ihme että naisesi ei halua seksiä sinun kanssasi.


      • TotuusSattuuQC
        daadadaa kirjoitti:

        "Ensinnäkin kyllä halut voivat lähteä sekä mieheltä että naiselta ihan ilman että suhteessa on mitään erityisesti vialla"

        Sisältäisiköhän tuo ajatuksena torjuntaa ja kieltämistä? Kyllä suhteessa on jotain pielessä, ihan erityisesti vialla, jos toista ei vaan seksi kiinnosta. Halut katosivat. Joo, mutta minne? Miksi? Kyllä siihen on ihan aikuisten oikeasti jokin syy, ja usein se on suhteessa. Tai vaikka halujen katoaminen olisi täysin henkilökohtaisella tasolla, niin pitäisi ymmärtää, ettei ole parisuhteessa yksin. Usein myös suhteen alamäki tai loppusuora alkaa siitä, että toinen vain ilmoittaa "ei seksiä enää, kiitos" Tämän jälkeen viimeistään suhteessa on kaikkea perustavanlaatuista vialla, jos toinen haluaa seksiä. Viat senkun lisääntyvät, jos seksiä haluava haluaa seksiä edellisen ilmoituksen jälkeen entistä enemmän. Se nostaa seksin framille, mielessä ainakin. Normaalisti kyllä ihmisellä, miehellä, naisella tai muulla, ei ole hinkuakaan seksiin puolison kanssa, joka kieltäytyy seksistä. Sitten vain ollaan ilman seksiä. Mutta tällä on erittäin huono vaikutus parisuhteeseen. Siitä huolimatta, että käytäisiin vieraissa.

        "Sisältäisiköhän tuo ajatuksena torjuntaa ja kieltämistä? Kyllä suhteessa on jotain pielessä, ihan erityisesti vialla, jos toista ei vaan seksi kiinnosta. Halut katosivat. Joo, mutta minne? Miksi?"

        Minusta sinun ajatuksesi sisältää oletuksen että ihmiset olisivat hyvin samanlaisia eli että jos suhde on kunnossa, jokainen "normaali" ihminen haluaa seksiä. Näin ei kuitenkaan ole vaan ihmiset eroavat toisistaan seksuaalisuuden suhteen hyvin paljon. Yksi on valmis syttymään vaikka kesken tiskauksen mutta toinen vaatii aina juuri sen oikean hetken ja tunnelman. On selvää että tuo ensimmäinen ei kiireisemmässäkään arjessa menetä kiinnostustaan seksiin kun taas jälkimmäisen voi olla hyvin vaikeaa löytää sitä haluaan vaikkapa lapsiperheen kiireisessä arjessa vaikka suhde olisikin oikein hyvä.


      • 05798498
        daadadaa kirjoitti:

        "Ensinnäkin kyllä halut voivat lähteä sekä mieheltä että naiselta ihan ilman että suhteessa on mitään erityisesti vialla"

        Sisältäisiköhän tuo ajatuksena torjuntaa ja kieltämistä? Kyllä suhteessa on jotain pielessä, ihan erityisesti vialla, jos toista ei vaan seksi kiinnosta. Halut katosivat. Joo, mutta minne? Miksi? Kyllä siihen on ihan aikuisten oikeasti jokin syy, ja usein se on suhteessa. Tai vaikka halujen katoaminen olisi täysin henkilökohtaisella tasolla, niin pitäisi ymmärtää, ettei ole parisuhteessa yksin. Usein myös suhteen alamäki tai loppusuora alkaa siitä, että toinen vain ilmoittaa "ei seksiä enää, kiitos" Tämän jälkeen viimeistään suhteessa on kaikkea perustavanlaatuista vialla, jos toinen haluaa seksiä. Viat senkun lisääntyvät, jos seksiä haluava haluaa seksiä edellisen ilmoituksen jälkeen entistä enemmän. Se nostaa seksin framille, mielessä ainakin. Normaalisti kyllä ihmisellä, miehellä, naisella tai muulla, ei ole hinkuakaan seksiin puolison kanssa, joka kieltäytyy seksistä. Sitten vain ollaan ilman seksiä. Mutta tällä on erittäin huono vaikutus parisuhteeseen. Siitä huolimatta, että käytäisiin vieraissa.

        Olet suuren harhan vallassa. Ehkäpä Väestöliitto on aivopessyt sinut.

        Himo ei synny rakkaudesta. Ilman himoa ei ole seksiä. Mies himoitsee kaikkia ja kaikkea, mutta naisen himo on valikoiva eikä kenenkään kontrollissa.

        Tästä seuraa se, että parisuhde ei voi toimia ikuisesti. Koska kuitenkin lapset tarvitsevat kodin kahdeksi vuosikymmeneksi, vanhempien on vain purtava hampaat yhteen ja hoidettava kotia huvitti tai ei.


      • TotuusSattuuQC
        05798498 kirjoitti:

        Olet suuren harhan vallassa. Ehkäpä Väestöliitto on aivopessyt sinut.

        Himo ei synny rakkaudesta. Ilman himoa ei ole seksiä. Mies himoitsee kaikkia ja kaikkea, mutta naisen himo on valikoiva eikä kenenkään kontrollissa.

        Tästä seuraa se, että parisuhde ei voi toimia ikuisesti. Koska kuitenkin lapset tarvitsevat kodin kahdeksi vuosikymmeneksi, vanhempien on vain purtava hampaat yhteen ja hoidettava kotia huvitti tai ei.

        "Himo ei synny rakkaudesta. Ilman himoa ei ole seksiä."

        Väärin. Ilman himoa ei ole himokasta seksiä. Mutta rakkaudesta voi olla seksiä koska rakkaudesta seuraa halu tehdä toiselle hyvää.


      • 29854754
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "Himo ei synny rakkaudesta. Ilman himoa ei ole seksiä."

        Väärin. Ilman himoa ei ole himokasta seksiä. Mutta rakkaudesta voi olla seksiä koska rakkaudesta seuraa halu tehdä toiselle hyvää.

        Jos nainen harrastaa seksiä kanssani ilahduttaakseen minua, pidän sitä petoksena. Se on sama kuin teeskentelisi orgasmia.


    • Joooooopajpp

      Ugh...olet puhunut!

    • Karua_mutta_totta

      Kuten seksiterapeutti totesi hesarissa: Mikä enemmän seksiä haluava pihtaa? Vastaus on yleensä rakkautta. Seksinvaatija on yleisempi mies. Miehet saavat parisuhteessa yleisesti ottaen enmmän rakkautta ja turvalliksuutta kuin naiset, ovat siis aika hemmoteltuja. Kun ihminen rakkudella ja turvallisuudella kyllästetty, hän haluaa usein seksiä. Naiset eivät valitettavasti saa yhtä paljon rakkautta ja turvallisuutta miehiltä parisuhteessa kuin päinvastoin (yleisesti ottaen populaatiotasolla, henkilötasolla asia saattaa olla päinvastoin).

      Tätä tukee sekin, että naimisissa olevat miehet elävät pidempään kuin ei naimattomat miehet (populaatiotasolla taas). Naisilla tilanne on päinvastainen: naimattomat naiset elävät pidempään kuin naimisissa olevat. Miehille on siis terveyden kannalta hyvä olla naimissa, naisilla asia on päinvastoin.

      • TotuusSattuuQC

        "Mikä enemmän seksiä haluava pihtaa? Vastaus on yleensä rakkautta. Seksinvaatija on yleisempi mies. "

        Väittäisin kyllä että ei se mies keskimäärin rakkautta pihtaa, hän vain ilmaisee sen eri tavalla kuin nainen haluaisi.


      • 89248940
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        "Mikä enemmän seksiä haluava pihtaa? Vastaus on yleensä rakkautta. Seksinvaatija on yleisempi mies. "

        Väittäisin kyllä että ei se mies keskimäärin rakkautta pihtaa, hän vain ilmaisee sen eri tavalla kuin nainen haluaisi.

        Älä vähättele. Nainen on ihan yhtä puutteessa kuin mieskin.

        Pitää vain ymmärtää, että luonto ei ole tarkoittanut meitä onnellisiksi. Luonto on tarkoittanut vain, että lisääntyisimme onnistuneesti.

        Luonto vie aina voiton.


      • enmielisteleketään

        Eipä tässä sinkkuna olossa ole mitään huonoa.


      • TotuusSattuuQC
        89248940 kirjoitti:

        Älä vähättele. Nainen on ihan yhtä puutteessa kuin mieskin.

        Pitää vain ymmärtää, että luonto ei ole tarkoittanut meitä onnellisiksi. Luonto on tarkoittanut vain, että lisääntyisimme onnistuneesti.

        Luonto vie aina voiton.

        "Pitää vain ymmärtää, että luonto ei ole tarkoittanut meitä onnellisiksi."

        Luonto ei ole tarkoittanut monia muitakaan asioita joita kuitenkin tapahtuu. Luonto ei estä meitä olemasta onnellisia. Välillä onnistumme, välillä emme.


      • oklmn
        89248940 kirjoitti:

        Älä vähättele. Nainen on ihan yhtä puutteessa kuin mieskin.

        Pitää vain ymmärtää, että luonto ei ole tarkoittanut meitä onnellisiksi. Luonto on tarkoittanut vain, että lisääntyisimme onnistuneesti.

        Luonto vie aina voiton.

        Luonto vie voiton, siksi juuri petämme joskus useammankin kanssa. Niihän tuolla eläin maailmassakin tapahtuu, miksi ihminen olisi jotenkin parempi. Ihminen on vain yritänyt jostain ihmeestä pakottaa itsensä yksiavioiseksi mutta kun luonto ja halut vie niin ne vie. Minäkin olen halunut muita kuin omaa kumppaniani ja välillä olen sextaillut vieraan kanssa välillä taas en, jotain halua kuitenkin pitää tuntea. Tiedän myös naisia jotka haistattaa pitkät avioliitossaan ja naivat vieraita miehiä ja samaa tekee miehet, toiset vaan yrittää tukahdutaa seksuaaliset halunsa ja jotkut vielä pakottaa kumppaninsakin olemaan ilman, minä en ainakaan ole alitunut toisen tahtoon, jos nainen ei halua se on hänen asiansa muta samaa ei tarvii odottaa minulta.


    • gdfdsgfsdgf

      Minulta lähti halut pitkässä parisuhteessa.

      Mies lähti töihin seitsemältä aamulla, ja tuli kotiin kymmeneltä illalla. Nuokkui vartin sohvalla, ja halusi sen jälkeen seksiä.

      Olin kokenut seksin ikäväksi velvollisuudeksi jo vuosia. Olin kiitollinen, jos pystyin välttämään sen. Vastenmielisyyteni oli sitä luokkaa, että olin helpottunut kun mies kävi vieraissa. Ei vaan heti erottu, koska ensimmäiset vuodet olivat niin ihania.

      Jos seksi loppuu, kannattaa kysellä suhteen henkisestä tilasta. Itse muutuin työpaineissa itsestäänselväksi huonekaluksi, jolla ei ollut mitään väliä.

      • TotuusSattuuQC

        Toivottavasti kuitenkin yritit puhua asiasta miehelle etkä vain protestoinut lopettamalla seksin ja ajatellut että kyllä se mies ymmärtää mistä kenkä puristaa?


      • qwerfgbnhjk

        öö heh trolli joka vastailee itselleen, ei kenellekään tarvii tarjota yhtään mitään jos ei huvita. oot sitten pykänny mielikuvituspäissäsi oikeen kunnon provoaloituksen, että saisit tuntemattomat kadehtimaan mielikuvituselämääsi


      • 259398485

        Aijai. Unelmavaimo olisi nainen, joka olisi poissa koko päivän, tulisi kymmeneltä kotiin ja haluaisi seksiä ennen nukkumaanmenoa. Siinähän olisi miehellä perhosia vatsassa koko päivän iltaa odotellessa. Ja aikaa olisi mielin määrin harrastuksiin ennen vaimon kotiintuloa.


      • Joo_kyllä_sopisi

        259398485: Oletko sitten itse unelmamies, joka käy töissä, hoitaa lapset, siivoaa kodin, teet ruokaa ja laittaudut kauniiksi ja ihanaksi siihen kun naisesi tulee kotiin ja annat hänelle kaiken minkä hän haluaa ja tarvitsee, ennen kuin hän nukahtaa?


      • kjhg
        TotuusSattuuQC kirjoitti:

        Toivottavasti kuitenkin yritit puhua asiasta miehelle etkä vain protestoinut lopettamalla seksin ja ajatellut että kyllä se mies ymmärtää mistä kenkä puristaa?

        En ole gdfdsgfsdgf, mutta itsellenikin kävi myös noin. Pyysin miestä monta kertaa vaihtamaan työpaikkaa, hänellä oli korkea palkka, mutta emme tarvinneet niin paljon rahaa ja olisin paljon mieluummin elänyt vähemmän hektistä elämää. Rahoja ei myöskään voinut käyttää siivousapuun. Pyysin hänet myös parisuhdeterapiaan, mutta sekään ei käynyt.


      • 259398485
        Joo_kyllä_sopisi kirjoitti:

        259398485: Oletko sitten itse unelmamies, joka käy töissä, hoitaa lapset, siivoaa kodin, teet ruokaa ja laittaudut kauniiksi ja ihanaksi siihen kun naisesi tulee kotiin ja annat hänelle kaiken minkä hän haluaa ja tarvitsee, ennen kuin hän nukahtaa?

        gdfdsgfsdgf yllä valitti, että mies oli töissä 7:00-22:00 eli 15 tuntia. Samana aikana vaimo oli työpaikalla ja kotona töissä täsmälleen saman ajan eli 15 tuntia. Sellaisen rupeaman perään kumpikin on varmaan rättiväsynyt.

        Rättiväsynyt mies haluaa seksiä, jotta jaksaisi taas tehdä 15 tuntia seuraavana päivänä. Rättiväsynyt nainen ei puolestaan halua jatkaa työpäiväänsä 16-tuntiseksi ryhtymällä seksiin.

        Siinä se ero.


    • Omaarvioni

      Monelle naiselle seksistä kieltäytyminen puolisolle ei ole niin iso juttu, että siitä pitäisi jutella. Yhtä lailla mies voi ajatella, ettei vieraissa käyminen ole niin iso juttu, että siitä pitäisi sen enempää jutella. Win-win tilanne..

    • OnnellinenNäin

      Se on todella ahdistavaa, kun mies koko ajan haluaa/vaatii seksiä, ja itseä ei voisi vähempää kiinnostaa. Miehet ei vaan ymmärrä kuinka pahalta se tuntuu, alistua seksiin vain jotta mies olis tyytyväinen. Entäs naisen tunteet?! Mulle riittäis pussailu, halailu ja kainalossa kölliminen.

      Itse olen ratkaissut tämän ongelman pysymällä sinkkuna. Kukaan ei hiillosta, painosta eikä pakota seksiin. Kyllä sinkkuna on mukavaa!

      • yksinolemisenihanuus

        Samaa mieltä. Eikä kukaan vaadi sulta muutakaan esim. ruoanlaittamista ja muuta vastaavaa.


    • Ratkaisutähänkin

      Eli ratkaisu tähän olisi, että antaisit miehen käydä naisissa. Silloinhan kukaan ei hiillosta, painosta eikä pakota sua seksiin. Kyllä avoin parisuhde on ihanaa! Eikä sun tarvi olla yksin..

      • kjhg

        Miesten vieraissakäynti (ja miksei myös vieraissa käyvien naisten) vaatimukset eivät vieraissakäynnin myötä yleensä millään tavalla vähene. Kyllä seksiä ja kaikenlaisia muitakin palveluja halutaan edelleen kotona. Jotkut ovat vain itsekkäitä.


    • Milli

      "kyllä mä sun tarpeista huolehdin kuten ennen hyvään aikaan"
      Oletko ihan varma siitä, että huolehdit hänen tarpeistansa? Naisellasi on ehkä ihan muita tarpeita päällimäisenä kuin seksi. Ex-mieheni pisti omat seksitarpeensa minun unitarpeideni eteen, eikä ollut kyse mistään yksittäisestä huonosti nukutusta yöstä, vaan pitkäaikaisesta vakavasta univajeesta.
      No, ex-liite kertoo miten siinä kävi.

      "Moraalin voi unohtaa kun kyse omasta hyvinvoinnista ja perustarpeista."
      Seksi ei ole perustarve. Ei ainakaan seksi muiden kanssa, itsensä kanssa sitä voi harrastaa niin usein kun haluaa. Jos ei pysty olemaan ilman seksiä, kutsuisin sitä seksiriippuvuudeksi. Ja itsehän sen sanot "Moraalin voi unohtaa..." Joo, niin tosiaan, et viitsinyt ilmeisesti ehdottaa parisuhdeterapiaa ja/tai ottaa eroa ennen kuin kävit maksullisissa. Jos tuollainen ajattelutapa olisi tiedossa, en lähtisi edes ensitreffeille, ja epärehellisyyttä se on, jos siitä ei heti alussa kerro uudelle tuttavuudelle.

      Eipä siinä, kyllä minunkin mielestäni puoli vuotta on pitkä aika, mutta tuollaisella asenteella en ole ihan yllättynyt, että niin kävi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      180
      1345
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1014
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      997
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      882
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      848
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      818
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      768
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      762
    Aihe