Kysymys ihmiskasojen asukeille

KuriAnuzMaissiJOMPELLE

Miksi annatte johtaa itseänne harhaan ja KUSETTAA MENNEN TULLEN? Toimijoina ovat sossut kokkarit ja viherpiiperot.
Eikö kannattaisi olla järkevä ja äänestää Keskustaa?

21

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärkihankkeita

      Keskusta johti harhaan ja kusetti viime vaalissa. Kannattaa äänestää keskustaa, jos haluaa valheiden ja leikkausten jatkuvan.

    • Eiköhän.kaula.kasva
      • hohottaja

        Hetkinen.....et kai sinä onneton molopää ole laittanut vanhoja eduskuntavaalien tuloksia . HOH HOH HOH HOH vanhoja eduskuntavaalien tuloksia, HOH HOHHOH


      • kepulle_omaa_lääkettä

      • loppu.on.lähellä
        kepulle_omaa_lääkettä kirjoitti:

        Keskusta alkaa olemaan pikemminkin päätä lyhyempi. Helppo jättää äänestämättä.

        https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/260076-alma-kysely-uusi-laskeva-luku-vihreille-maria-ohisalo-uskoo-kahteen-teemaan

        Kansa on saanut varmasti myös muistutuksen/opetuksen siitä, miksi politiikan ja uskonasioiden sotkeentuminen keskenään ei tiedä hyvää. Varsinkin että uskonasiat alkavat määrittelemään politiikan suuntaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=ictKCRsSOmQ

        Uskonasioissa vihervasemmisto suosii islaminuskoa ja siitähän ei hyvää seuraa.


      • kepulle_omaa_lääkettä
        loppu.on.lähellä kirjoitti:

        Uskonasioissa vihervasemmisto suosii islaminuskoa ja siitähän ei hyvää seuraa.

        Mistä tuollaisen provokatiivisen ajatuksen olet päähäsi saanut?


    • Keskustan äänestämisen seuraukset ovat pahentuneet kerta kerralta, eli kannattaa jo jättää väliin.

      • pitkähihainen_paita

        On se ilo seurata sivusta, miten joku voi olla noin ennakkoluuloinen. Pidätkö yhteyttä lataamosta käsin?


      • ValheenJäljet

        Tuo on totta. Parissa vuodessa Sipilän keskusta muun muassa sai tuen varassa elävät polvilleen ja tilanne on muuttunut vain huonommaksi. Täysin järjetöntä leikata niiltä, jotka eniten tarvitsevat apua.

        Sosiaaliavun tarve on kasvanut ja Kelan sekä sosiaalitoimistojen asiakkaiden määrä lieneekin suurempi kuin koskaan aiemmin. Keskusta tosin mainosti vaalissa laittavansa Suomen kuntoon ja järjestävänsä kaikille töitä...


      • KuriAnuzMaissiJOMPELLE
        pitkähihainen_paita kirjoitti:

        On se ilo seurata sivusta, miten joku voi olla noin ennakkoluuloinen. Pidätkö yhteyttä lataamosta käsin?

        MunakarvVanhus on avohoidossa.


    • vaalittulee

      Kyllä kaikki taitaa pelätä nyt PS puoluetta. Viimeksi meinasi hallitus kaatua, kun PS puoleessa vaihtui pomo.
      Piäminister jopa ajeli lentokoneella hermostuneesti ilmassa, kuten elokuvasankari ainakin.
      Lopulta ajoi u-käännöksen, meni kotiin ja heitti saunan kiukaaseen vai takkaanko se oli, nämä eropaperit.
      Jokainen kokkare, sosialisti,kommari ja kekkuli olivat pahassa lirissä jo silloin. Miten huomenna???

      • persmäki

        Ei persuja pelätä tarvi. Muut puoluueet joutuvat kuitenkin ottamaan jonkinlaista kantaa seuraavien vaalien alla, mutta persut jäävät kyllä lähtötelineisiin yhden asian puolueena. Jos menet tavalliselta kaduntallaajalta kysymään vaikkapa persujen näkemystä koulutuksesta, niin tuskinpa on hajuakaan asiasta. Persut eivät nosta puheeksi tuollaisia asioita, kun kaikki aika menee vaan yhden asian kanssa jankkaamiseen. Ja sen taas tietää lähestulkoon jokainen kaduntallaaja.


      • Pitääköpersujapelätä

        "Kyllä kaikki taitaa pelätä nyt PS puoluetta. Viimeksi meinasi hallitus kaatua, kun PS puoleessa vaihtui pomo.
        Piäminister jopa ajeli lentokoneella hermostuneesti ilmassa, kuten elokuvasankari ainakin.
        Lopulta ajoi u-käännöksen, meni kotiin ja heitti saunan kiukaaseen vai takkaanko se oli, nämä eropaperit.
        Jokainen kokkare, sosialisti,kommari ja kekkuli olivat pahassa lirissä jo silloin. Miten huomenna??? "
        *************

        Tuon lainatun kirjoituksen esittäjälle esitän kysymyksen. Kannatitko myös 2015 vaaleissa persuja? Jos kannatit, oletko tyytyväinen tulokseen, ns. persujytkyyn?

        Muistellaanpa niitä aikoja, kun Soini oli se persupomo.
        https://www.youtube.com/watch?v=E5VTDk05QTY

        Nykyäänhän Soini edustaa Sinistä tulevaisuutta ja viis veisaa vanhoista puheistaan, joihin moni hölmö lankesi.

        Mutta äänestäkää uudelleen persuja, ehkä Halla-aho ei petä niin kuin Soini. Eli ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, persut:)))


      • Persutpettikuinkepu
        Pitääköpersujapelätä kirjoitti:

        "Kyllä kaikki taitaa pelätä nyt PS puoluetta. Viimeksi meinasi hallitus kaatua, kun PS puoleessa vaihtui pomo.
        Piäminister jopa ajeli lentokoneella hermostuneesti ilmassa, kuten elokuvasankari ainakin.
        Lopulta ajoi u-käännöksen, meni kotiin ja heitti saunan kiukaaseen vai takkaanko se oli, nämä eropaperit.
        Jokainen kokkare, sosialisti,kommari ja kekkuli olivat pahassa lirissä jo silloin. Miten huomenna??? "
        *************

        Tuon lainatun kirjoituksen esittäjälle esitän kysymyksen. Kannatitko myös 2015 vaaleissa persuja? Jos kannatit, oletko tyytyväinen tulokseen, ns. persujytkyyn?

        Muistellaanpa niitä aikoja, kun Soini oli se persupomo.
        https://www.youtube.com/watch?v=E5VTDk05QTY

        Nykyäänhän Soini edustaa Sinistä tulevaisuutta ja viis veisaa vanhoista puheistaan, joihin moni hölmö lankesi.

        Mutta äänestäkää uudelleen persuja, ehkä Halla-aho ei petä niin kuin Soini. Eli ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, persut:)))

        "Piäminister jopa ajeli lentokoneella hermostuneesti ilmassa"

        Perseenmyyjäpersu sen sijaan matkusti auton takakontissa.
        https://yle.fi/uutiset/3-9924020


      • entäsvihreät

        "Jokainen kokkare, sosialisti,kommari ja kekkuli olivat pahassa lirissä jo silloin."

        Siis silloin, kun persujen rintama repesi? Tuon kirjoittajahan on täyskahjo. Sopiikin persuksi siinä tapauksessa.

        :D


    • Näinsevaanmenee

      Vain tuilla pystyssäpysyvien, vähävirikkeisten asuinympäristöjen elätit uskovat kepuun

    • OnneksOlkoon

      Onneksi sinä et ole ihmiskasojen asukki. Olisi tukala olo isossa kasassa pohjimmaisena.

      • KuriAnuzMaissiJOMPELLE

        Kasa-asuminen on symbolinen ilmaus mm kerrostalojen asukkaita tarkoittaen. Päällekkäinhän ihmiset siellä asuvat.


    • TWA

      Rossi puussa, ossi maassa Rossin munat ossin suussa. Mitä se on. ossi on päässyt todella lähelle Keskustaa.

      • OssinRossit

        Aplodit keskustahenkisestä runosta!


    • Numero5

      Vastaus nimimerkille KuriAnuzMaissiJOMPELLE

      Sipilä kutsui 30 000 turvapaikan hakijaa 2015 lupaamalla talonsa Kempeleestä ja kuinka sitten kävikään???

      JA Keskusta pitää tietyn laisia ihmisiä ihmisroskana kerta Oulun kaupungin valtuutettu Riikka Moilanen niin sanoo

      https://youtu.be/1QatnVupXmM

      JA Keskusta haluaa halpatyövoimaa Suomeen ja tehdä Suomesta kokomaailman sossutoimiston Niin ei ole mitään syytä äänestää tälläistä puoluetta kuin Keskusta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe