Miksi annatte johtaa itseänne harhaan ja KUSETTAA MENNEN TULLEN? Toimijoina ovat sossut kokkarit ja viherpiiperot.
Eikö kannattaisi olla järkevä ja äänestää Keskustaa?
Kysymys ihmiskasojen asukeille
21
292
Vastaukset
- Kärkihankkeita
Keskusta johti harhaan ja kusetti viime vaalissa. Kannattaa äänestää keskustaa, jos haluaa valheiden ja leikkausten jatkuvan.
- Eiköhän.kaula.kasva
Keskusta on päätä pidempi. Helppo äänestys kohde.
https://www.vaalikone.fi/eduskunta2015/tulos- hohottaja
Hetkinen.....et kai sinä onneton molopää ole laittanut vanhoja eduskuntavaalien tuloksia . HOH HOH HOH HOH vanhoja eduskuntavaalien tuloksia, HOH HOHHOH
- kepulle_omaa_lääkettä
Keskusta alkaa olemaan pikemminkin päätä lyhyempi. Helppo jättää äänestämättä.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/260076-alma-kysely-uusi-laskeva-luku-vihreille-maria-ohisalo-uskoo-kahteen-teemaan
Kansa on saanut varmasti myös muistutuksen/opetuksen siitä, miksi politiikan ja uskonasioiden sotkeentuminen keskenään ei tiedä hyvää. Varsinkin että uskonasiat alkavat määrittelemään politiikan suuntaa.
https://www.youtube.com/watch?v=ictKCRsSOmQ - loppu.on.lähellä
kepulle_omaa_lääkettä kirjoitti:
Keskusta alkaa olemaan pikemminkin päätä lyhyempi. Helppo jättää äänestämättä.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/260076-alma-kysely-uusi-laskeva-luku-vihreille-maria-ohisalo-uskoo-kahteen-teemaan
Kansa on saanut varmasti myös muistutuksen/opetuksen siitä, miksi politiikan ja uskonasioiden sotkeentuminen keskenään ei tiedä hyvää. Varsinkin että uskonasiat alkavat määrittelemään politiikan suuntaa.
https://www.youtube.com/watch?v=ictKCRsSOmQUskonasioissa vihervasemmisto suosii islaminuskoa ja siitähän ei hyvää seuraa.
- kepulle_omaa_lääkettä
loppu.on.lähellä kirjoitti:
Uskonasioissa vihervasemmisto suosii islaminuskoa ja siitähän ei hyvää seuraa.
Mistä tuollaisen provokatiivisen ajatuksen olet päähäsi saanut?
Keskustan äänestämisen seuraukset ovat pahentuneet kerta kerralta, eli kannattaa jo jättää väliin.
- pitkähihainen_paita
On se ilo seurata sivusta, miten joku voi olla noin ennakkoluuloinen. Pidätkö yhteyttä lataamosta käsin?
- ValheenJäljet
Tuo on totta. Parissa vuodessa Sipilän keskusta muun muassa sai tuen varassa elävät polvilleen ja tilanne on muuttunut vain huonommaksi. Täysin järjetöntä leikata niiltä, jotka eniten tarvitsevat apua.
Sosiaaliavun tarve on kasvanut ja Kelan sekä sosiaalitoimistojen asiakkaiden määrä lieneekin suurempi kuin koskaan aiemmin. Keskusta tosin mainosti vaalissa laittavansa Suomen kuntoon ja järjestävänsä kaikille töitä... - KuriAnuzMaissiJOMPELLE
pitkähihainen_paita kirjoitti:
On se ilo seurata sivusta, miten joku voi olla noin ennakkoluuloinen. Pidätkö yhteyttä lataamosta käsin?
MunakarvVanhus on avohoidossa.
- vaalittulee
Kyllä kaikki taitaa pelätä nyt PS puoluetta. Viimeksi meinasi hallitus kaatua, kun PS puoleessa vaihtui pomo.
Piäminister jopa ajeli lentokoneella hermostuneesti ilmassa, kuten elokuvasankari ainakin.
Lopulta ajoi u-käännöksen, meni kotiin ja heitti saunan kiukaaseen vai takkaanko se oli, nämä eropaperit.
Jokainen kokkare, sosialisti,kommari ja kekkuli olivat pahassa lirissä jo silloin. Miten huomenna???- persmäki
Ei persuja pelätä tarvi. Muut puoluueet joutuvat kuitenkin ottamaan jonkinlaista kantaa seuraavien vaalien alla, mutta persut jäävät kyllä lähtötelineisiin yhden asian puolueena. Jos menet tavalliselta kaduntallaajalta kysymään vaikkapa persujen näkemystä koulutuksesta, niin tuskinpa on hajuakaan asiasta. Persut eivät nosta puheeksi tuollaisia asioita, kun kaikki aika menee vaan yhden asian kanssa jankkaamiseen. Ja sen taas tietää lähestulkoon jokainen kaduntallaaja.
- Pitääköpersujapelätä
"Kyllä kaikki taitaa pelätä nyt PS puoluetta. Viimeksi meinasi hallitus kaatua, kun PS puoleessa vaihtui pomo.
Piäminister jopa ajeli lentokoneella hermostuneesti ilmassa, kuten elokuvasankari ainakin.
Lopulta ajoi u-käännöksen, meni kotiin ja heitti saunan kiukaaseen vai takkaanko se oli, nämä eropaperit.
Jokainen kokkare, sosialisti,kommari ja kekkuli olivat pahassa lirissä jo silloin. Miten huomenna??? "
*************
Tuon lainatun kirjoituksen esittäjälle esitän kysymyksen. Kannatitko myös 2015 vaaleissa persuja? Jos kannatit, oletko tyytyväinen tulokseen, ns. persujytkyyn?
Muistellaanpa niitä aikoja, kun Soini oli se persupomo.
https://www.youtube.com/watch?v=E5VTDk05QTY
Nykyäänhän Soini edustaa Sinistä tulevaisuutta ja viis veisaa vanhoista puheistaan, joihin moni hölmö lankesi.
Mutta äänestäkää uudelleen persuja, ehkä Halla-aho ei petä niin kuin Soini. Eli ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, persut:))) - Persutpettikuinkepu
Pitääköpersujapelätä kirjoitti:
"Kyllä kaikki taitaa pelätä nyt PS puoluetta. Viimeksi meinasi hallitus kaatua, kun PS puoleessa vaihtui pomo.
Piäminister jopa ajeli lentokoneella hermostuneesti ilmassa, kuten elokuvasankari ainakin.
Lopulta ajoi u-käännöksen, meni kotiin ja heitti saunan kiukaaseen vai takkaanko se oli, nämä eropaperit.
Jokainen kokkare, sosialisti,kommari ja kekkuli olivat pahassa lirissä jo silloin. Miten huomenna??? "
*************
Tuon lainatun kirjoituksen esittäjälle esitän kysymyksen. Kannatitko myös 2015 vaaleissa persuja? Jos kannatit, oletko tyytyväinen tulokseen, ns. persujytkyyn?
Muistellaanpa niitä aikoja, kun Soini oli se persupomo.
https://www.youtube.com/watch?v=E5VTDk05QTY
Nykyäänhän Soini edustaa Sinistä tulevaisuutta ja viis veisaa vanhoista puheistaan, joihin moni hölmö lankesi.
Mutta äänestäkää uudelleen persuja, ehkä Halla-aho ei petä niin kuin Soini. Eli ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, persut:)))"Piäminister jopa ajeli lentokoneella hermostuneesti ilmassa"
Perseenmyyjäpersu sen sijaan matkusti auton takakontissa.
https://yle.fi/uutiset/3-9924020 - entäsvihreät
"Jokainen kokkare, sosialisti,kommari ja kekkuli olivat pahassa lirissä jo silloin."
Siis silloin, kun persujen rintama repesi? Tuon kirjoittajahan on täyskahjo. Sopiikin persuksi siinä tapauksessa.
:D
- Näinsevaanmenee
Vain tuilla pystyssäpysyvien, vähävirikkeisten asuinympäristöjen elätit uskovat kepuun
- OnneksOlkoon
Onneksi sinä et ole ihmiskasojen asukki. Olisi tukala olo isossa kasassa pohjimmaisena.
- KuriAnuzMaissiJOMPELLE
Kasa-asuminen on symbolinen ilmaus mm kerrostalojen asukkaita tarkoittaen. Päällekkäinhän ihmiset siellä asuvat.
- TWA
Rossi puussa, ossi maassa Rossin munat ossin suussa. Mitä se on. ossi on päässyt todella lähelle Keskustaa.
- OssinRossit
Aplodit keskustahenkisestä runosta!
- Numero5
Vastaus nimimerkille KuriAnuzMaissiJOMPELLE
Sipilä kutsui 30 000 turvapaikan hakijaa 2015 lupaamalla talonsa Kempeleestä ja kuinka sitten kävikään???
JA Keskusta pitää tietyn laisia ihmisiä ihmisroskana kerta Oulun kaupungin valtuutettu Riikka Moilanen niin sanoo
https://youtu.be/1QatnVupXmM
JA Keskusta haluaa halpatyövoimaa Suomeen ja tehdä Suomesta kokomaailman sossutoimiston Niin ei ole mitään syytä äänestää tälläistä puoluetta kuin Keskusta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461