joku poijan kloppi veti lapuan keskustas viritetyllä mopolla keulien ja sitte sitä kuvas vähäsen nii heti nousi keskimmäinen sormi pystyyn. Aika amatöörimäistä ku ei tiedä että se on sakotettava juttu!
mopooliat asialla
11
497
Vastaukset
Laitoitko poliisille vai youtubeen? 🤔
- kummallista
En ole lapualainen, mutta tuntuu tosi kummalliselta nuo mopokirjoitukset. Onhan ihme, etteivät poliisit ja joku virkavalta puutu tuollaiseen mopoilijoiden laittomuuteen. Varmasti olisi keinoja virkavallalla lopettaa tuollainen touhu. Ihmetyttää!
- baittaaja22
Aika hauska juttu kun ohitan sun toyota nauriksen mun peeveellä :DDDD
- MenisitTöihinVitunJonne
Ootko harkinnut ranteiden auki viiltämistä, eihän susta mitään hyötyä tällä planeetalla ole. :/
Ei kun kännykkä tanaa ja ilimootus poliisille jos asia vaivaa. Oot sitten ytehny yhteiskunnalle palveluksen.
- Sihihihihi
Sua vaan harmittaa kun et osaa keulia, ja ruma vaimos on umpeenkasvanu norsu, eikä sulla enää muutenkaan edes seiso. Buahahaha.
- eimuuta
Mopoilijan säälittävä älykkyysosamäärä äänessä.
- MenisitTöihinVitunJonne
Onse säälittävää jos jonne kehuskelee taidoillaan osata keulia, jos ei elämässä muuta iloa ole harkitsisin ranteiden viiltämistä.
- voiteiniteini
Puhuu mopopoika joka ei oo varmaan ikään ees pussannut naista.
No sitten loppuu toi näsäviisastelu kun tulee kolari ja mitä veikkaat että kummalle käy pahemmin!?
Ei enää viisastella kun niskat on kierossa ja pahimmas tapauksessa pöyrätuolissa tai honkanurmella.
- suomi22
Onko se nyt noin kauheeta kun tiiät itekin ettei mitään vakavampaa käyny
- Vitunlaitonta
Joo aika ammatti ykä oot olisit ny edes käyny päälke tai yrittäny ottaa rekkaria ylös elä omaa elämääs sääntö runkkari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797