Heippa pohdin tuota aluetta?
Varsinkin kun lapsia matkassa mukana. Onko miten levotonta ja mikä paikka?
Suunnittelen muuttoa, millainen santaniitynkatu?
5
682
Vastaukset 5
- vaijatkuukoristeyksenyli
Pub/pitseria naapurissa, huumehörhöjä, ulkomaalaistaustaisia ja ehkä sitä parempaakin väkeä, osa omistusasuntoja, lähinnä tietysti Lintulammenkadulla, Santaniitynkadullahan on tällä hetkellä vain teollisuutta
- Anonyymi00002
Entä nykyisin, onko alue edelleen levoton?
- Anonyymi00003
Alue on ollut ja on yhä levoton. On kellarimurtoja, järjestyshäiriöitä, ulkomaalaistaustaisia, narkkareita, juoppoja, työttömiä ja muita ei ehkä niin mukavia naapureita.
- Anonyymi00004
Olen asunut kauan Lintulammenkadulla, eikä täällä ole ollut haittaa ulkomaalaisista - päinvastoin, vain mukavia ja ystävällisiä ovat olleet kaikki kohtaamani ulkomaalaiset. Suomalaisista alkoholisoituneista nuorista miehistä sen sijaan on ollut harmia. Ne kun ovat niin siivottomia ja roskaavat oman asuinympäristönsä.
- Anonyymi00005
Täällä aivan päinvastaisia kokemuksia , ennen niin rauhallinen asuintalo muuttuu heti kun mamuja alkaa ilmaantumaan , täysin käsittämätöntä käytöstä ja viimekädessä unohtuu se suomenkielikin jos asiasta huomauttaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811261
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191059En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621003- 65878
- 60770
- 61764
- 65686
- 69672
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24670Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39638Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36565- 19527
- 29525
- 33520
- 42495
- 72486
- 40477