Nordean puhelinpalvelu

Hei
Voiko olla mahdollista että soitan Nordean puhelinpalveluun. Aloitan soittelun aamulla klo 10 ja edelleenkään en ole päässyt puhelinyhteysteen. Nyt olen odottanut jo kaksi tuntia.
On tämä todella vaikeaa varata konttorista aikaa!!!!!!
Mistä asiakkaat maksavat kun heitä ei palvella ollenkaan.
Ilmoita


Kerro kokemuksesi palvelustamme

Haluamme palvella sinua mahdollisimman hyvin ja palautteesi on meille erittäin tärkeä. Olet meille arvokas. Palautteiden perusteella parannamme palveluamme, kehitämme tuotteita ja välitämme kiitokset ja kehitysideat oikeaan paikkaan.

Näin käsittelemme palautteesi

Asiakaspalvelu käsittelee palautteesi heti tai välittää sen eteenpäin selvitettäväksi. Jos saamasi ratkaisu palautteeseen ei tunnu oikealta, Nordean palveluasiamies on käytettävissäsi. Voit ottaa yhteyttä myös ulkopuolisiin, pankista riippumattomiin tahoihin, mikäli olet tyytymätön pankin antamaan ratkaisuun.

Tavoitteemme on, että vastaamme sinulle mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 3 vuorokauden sisällä. Selvitystä vaativat palautteet hoidamme 14 vuorokauden sisällä.
Palautekanavat

Nordea 24/7 (henkilöasiakas) tai Nordea Business Centre (yritysasiakas)
Palautelomake
Konttoreissa saatavilla olevat palautelomakkeet

Palautelomake

Lomake on palautteenantoa varten, jos haluat hoitaa päivittäisiä pankkiasioitasi, ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Palveluasiamies

Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen, voit olla yhteydessä Nordean palveluasiamieheen.

Pankista riippumattomat muutoksenhakutahot

Aina pankin tarjoama ratkaisu ei tyydytä asiakasta. Silloin asian selvittelyä voi jatkaa pankista riippumattoman neuvonnan tai viranomaisen kanssa.

Rikkomukseen kohdistuvasta epäilystä ilmoittaminen

Tee ilmoitus rikkomukseen kohdistuvasta epäilystä, kun epäilysi koskee mahdollista väärinkäytöstä tai epäeettistä toimintaa Nordeassa.

https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/tuki/kerro-kokemuksesi-palvelustamme.html
Ilmoita
Kerronpa minäkin että Nordeassa kusi noussut päähän ja tavallinen työssäkäyvä ei vittu kelpaa nordealle edes sen vertaa että palkkaisivat ihmisä puhelinpalveluun kun mulkut taas päivittävät omaa vakoiluohjelmaa niin että pitää puhelin heidän takia kyntää uusiksi ja kohta saavat kynsilleen kun ihan varmasti ne "evästeet" on isolta osin URKINTAOHJELMIA kun vie nii saatanasti muistitilaa enkä saa uusia tunnuslukuja kun niitä TUNNUSLUKUJA JA SOVELLUKSIA LADATAKSEEN PITÄISI JO OLLA TUNNUSLUVUT JA SOVELLUKSET.... KYLLÄ KORPEE-KENELLE VOIN OSOITTAA POTKUN PERSEESEEN=????
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
Nordealla tuntuu olevan ongelmia vähän väliä, tänäänkin toimii mobiilipankki kuin täi tervassa, mutta sentään toimii.Palveluitahan siellä ei enää ole ,mutta jotain palvelumaksuja silti ottavat .
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Nordean puhelinpalvelu

Hei
Voiko olla mahdollista että soitan Nordean puhelinpalveluun. Aloitan soittelun aamulla klo 10 ja edelleenkään en ole päässyt puhelinyhteysteen. Nyt olen odottanut jo kaksi tuntia.
On tämä todella vaikeaa varata konttorista aikaa!!!!!!
Mistä asiakkaat maksavat kun heitä ei palvella ollenkaan.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta