Oletko unelmien aviomies?

unelma_prinssit

17

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Olet 98 % täydellinen mies!"

      Oho ..

      • Yritin vastata mahdollisimman huonosti ja silti..
        "Olet 61 % täydellinen mies!"

        Onpa kiltti testi.


      • itkupotkuraivari

        Noilla prosenteilla Naisasialooseri hurmaantuu. Minäkun sain vain 95 %. Olenko minä nyt ätmi ?


      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Yritin vastata mahdollisimman huonosti ja silti..
        "Olet 61 % täydellinen mies!"

        Onpa kiltti testi.

        Onnistuin jollain tavalla saamaan 40% (en muista miten), mut helpolla ei pääse alle kuudenkympin.
        Hassua muuten, että mies on läskeimmillänkin vain pyöreähkö.


      • pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Onnistuin jollain tavalla saamaan 40% (en muista miten), mut helpolla ei pääse alle kuudenkympin.
        Hassua muuten, että mies on läskeimmillänkin vain pyöreähkö.

        Kalju, lyhyt, käy juhlimassa muttei juo alkoholia, ei tykkää lemmikeistä eikä lapsista, pyöreähkö, ei kuntoile eikä halua seksiä. Siinä 40 % resepti.


      • pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kalju, lyhyt, käy juhlimassa muttei juo alkoholia, ei tykkää lemmikeistä eikä lapsista, pyöreähkö, ei kuntoile eikä halua seksiä. Siinä 40 % resepti.

        Jo viinanjuonti parantaa prossat 61:een. Ettäs tiedätte, raittiit.
        Naiset tykkää kun mies dokaa!


    • Tein testin 3 kertaa eläytyen HC-ätmiksi, mutta joka kerralla sain 83% huolimatta siitä mitä vastasin.

      Selvästikin testin ensisijainen tarkoitus on nostattaa miesten itsetuntoa. Mikä on sinänsä oikein hyvä tavoite, mutta itse en erityisemmin pidä moisesta manipuloinnista vaikka tarkoitus onkin hyvä.

    • buyg

      Menin tässä hcätminä tinderiin, kun en tapaa ketään missään muualla. Siellä ollessa käy tasot hyvin selväksi ja sekin, että eipä ole mitään tarjottavaa yhdellekään naiselle. Osan vaatimukset miehelle on ihan tavoittamattomissa ja toisilla on taas elämä niin valmista, ettei siihen ole mun kaltaisella luuserilla mitään tarjottavaa. Vähän sama juttu kuin töiden kanssa. En mä pysty tuottamaan mihinkään sellaista lisäarvoa, mitä joku toinen ei tekisi paremmin.

    • Aikahyvi

      Olet 91 % täydellinen mies!

    • Joo, 98%.sesti tuon mukaan mutta eihän tuossa oikeasti kysytty sellaisia juttuja mitkä naisia kiinnostaa, esim. elämnhallinnan puute, taipumus vökivaltaisuuteen tatskat jne. joilla varmaan olisi mennyt sinne sataan prosenttiin heittämällä.

    • Aviomies-% vain 95, joten vaimon rooli sopii minulle paremmin. Kyllä on nykyaika niin tasa-arvoista, että naiset voi yhtä hyvin ja paremminkin ryhtyä aviomiehiksi. Mistähän löytäisin ihanan morsiuspuvun?

    • Kaisanoasaa

      Olen 100 % täydellinen aviomies.
      - En ole jännämies

      Muuta ei tarvita olen siis täydellinen

      • pitkätukka-68

        Täydellinen, joka ei kelpaa kellekään?


      • Kaisanoasaa
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Täydellinen, joka ei kelpaa kellekään?

        Ei naiset halua täydellisiä miehiä. Naiset haluaa jännämiehiä sehän on jo nähty niin monta kertaa.


      • pitkätukka-68
        Kaisanoasaa kirjoitti:

        Ei naiset halua täydellisiä miehiä. Naiset haluaa jännämiehiä sehän on jo nähty niin monta kertaa.

        Luulis nyt jonkun tyytyvän täydelliseenkin.

        Paitsi et toi testi oli kyllä ihan huuhaata.


    • 91 % täydellinen mies

    • EnOleEn

      En tehny testiä mutta voin jo sanoa että en ole

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe