Oletko unelmien aviomies?

unelma_prinssit

17

254

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Olet 98 % täydellinen mies!"

      Oho ..

      • Yritin vastata mahdollisimman huonosti ja silti..
        "Olet 61 % täydellinen mies!"

        Onpa kiltti testi.


      • itkupotkuraivari

        Noilla prosenteilla Naisasialooseri hurmaantuu. Minäkun sain vain 95 %. Olenko minä nyt ätmi ?


      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Yritin vastata mahdollisimman huonosti ja silti..
        "Olet 61 % täydellinen mies!"

        Onpa kiltti testi.

        Onnistuin jollain tavalla saamaan 40% (en muista miten), mut helpolla ei pääse alle kuudenkympin.
        Hassua muuten, että mies on läskeimmillänkin vain pyöreähkö.


      • pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Onnistuin jollain tavalla saamaan 40% (en muista miten), mut helpolla ei pääse alle kuudenkympin.
        Hassua muuten, että mies on läskeimmillänkin vain pyöreähkö.

        Kalju, lyhyt, käy juhlimassa muttei juo alkoholia, ei tykkää lemmikeistä eikä lapsista, pyöreähkö, ei kuntoile eikä halua seksiä. Siinä 40 % resepti.


      • pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kalju, lyhyt, käy juhlimassa muttei juo alkoholia, ei tykkää lemmikeistä eikä lapsista, pyöreähkö, ei kuntoile eikä halua seksiä. Siinä 40 % resepti.

        Jo viinanjuonti parantaa prossat 61:een. Ettäs tiedätte, raittiit.
        Naiset tykkää kun mies dokaa!


    • Tein testin 3 kertaa eläytyen HC-ätmiksi, mutta joka kerralla sain 83% huolimatta siitä mitä vastasin.

      Selvästikin testin ensisijainen tarkoitus on nostattaa miesten itsetuntoa. Mikä on sinänsä oikein hyvä tavoite, mutta itse en erityisemmin pidä moisesta manipuloinnista vaikka tarkoitus onkin hyvä.

    • buyg

      Menin tässä hcätminä tinderiin, kun en tapaa ketään missään muualla. Siellä ollessa käy tasot hyvin selväksi ja sekin, että eipä ole mitään tarjottavaa yhdellekään naiselle. Osan vaatimukset miehelle on ihan tavoittamattomissa ja toisilla on taas elämä niin valmista, ettei siihen ole mun kaltaisella luuserilla mitään tarjottavaa. Vähän sama juttu kuin töiden kanssa. En mä pysty tuottamaan mihinkään sellaista lisäarvoa, mitä joku toinen ei tekisi paremmin.

    • Aikahyvi

      Olet 91 % täydellinen mies!

    • Joo, 98%.sesti tuon mukaan mutta eihän tuossa oikeasti kysytty sellaisia juttuja mitkä naisia kiinnostaa, esim. elämnhallinnan puute, taipumus vökivaltaisuuteen tatskat jne. joilla varmaan olisi mennyt sinne sataan prosenttiin heittämällä.

    • Aviomies-% vain 95, joten vaimon rooli sopii minulle paremmin. Kyllä on nykyaika niin tasa-arvoista, että naiset voi yhtä hyvin ja paremminkin ryhtyä aviomiehiksi. Mistähän löytäisin ihanan morsiuspuvun?

    • Kaisanoasaa

      Olen 100 % täydellinen aviomies.
      - En ole jännämies

      Muuta ei tarvita olen siis täydellinen

      • pitkätukka-68

        Täydellinen, joka ei kelpaa kellekään?


      • Kaisanoasaa
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Täydellinen, joka ei kelpaa kellekään?

        Ei naiset halua täydellisiä miehiä. Naiset haluaa jännämiehiä sehän on jo nähty niin monta kertaa.


      • pitkätukka-68
        Kaisanoasaa kirjoitti:

        Ei naiset halua täydellisiä miehiä. Naiset haluaa jännämiehiä sehän on jo nähty niin monta kertaa.

        Luulis nyt jonkun tyytyvän täydelliseenkin.

        Paitsi et toi testi oli kyllä ihan huuhaata.


    • 91 % täydellinen mies

    • EnOleEn

      En tehny testiä mutta voin jo sanoa että en ole

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1864
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      230
      1527
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      242
      1486
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      50
      1379
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1308
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1179
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1142
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1123
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1121
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe