Kamerunin uskovaiset vs. homot

viimeinen.tuomio.2

55

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiihkouskovaisuuden ja sivistymättömyyden yhdistelmä on kauhea.

      • Tuosta olen aivan samaa mieltä.


    • JumalanVoima

      Kuitenkin Jumala toimii voimallisesti näillä seuduilla konkreettisesti. Itse uskon, että nämä ovat lapsenomaisen vilpittömiä uskossaan eikä rationalismi ole heitä turmellut pois totuudesta. Ja siksi Jumala pääsee heidän sydämeensä niin suurella voimalla.

      • En ymmärrä mitä tarkoitat.

        Tuossa on osoitus kuinka maailmassa on vielä pahuutta, kun mennään tappamaan ja raiskaamaan sukupuolisen suuntauksen perusteella.


      • torre12 kirjoitti:

        En ymmärrä mitä tarkoitat.

        Tuossa on osoitus kuinka maailmassa on vielä pahuutta, kun mennään tappamaan ja raiskaamaan sukupuolisen suuntauksen perusteella.

        Kun muslimi raiskaa se on kauheeta ja peruste kaikkien muslimien karkottamiselle. Kun kristitty raiskaa, se on Jumalan vilpitöntä ja voimallista toimintaa jossa ei rationalismi pääse juhlimaan.
        :P


      • KTS kirjoitti:

        Kun muslimi raiskaa se on kauheeta ja peruste kaikkien muslimien karkottamiselle. Kun kristitty raiskaa, se on Jumalan vilpitöntä ja voimallista toimintaa jossa ei rationalismi pääse juhlimaan.
        :P

        Tätähän Korkkiruuvi ilmeisesti tarkoitti. Kaamea tyyppi.


      • Eli Kamerunissa tehdään syntiä. Jopa kristityt.


      • Eirasismia
        KTS kirjoitti:

        Kun muslimi raiskaa se on kauheeta ja peruste kaikkien muslimien karkottamiselle. Kun kristitty raiskaa, se on Jumalan vilpitöntä ja voimallista toimintaa jossa ei rationalismi pääse juhlimaan.
        :P

        Tuossa kyse oli noituudesta eli jumalattomuudesta mitä myös liberaalit ja ateistit ajavat. Kyse ei ollut kristinuskosta.


      • Eirasismia kirjoitti:

        Tuossa kyse oli noituudesta eli jumalattomuudesta mitä myös liberaalit ja ateistit ajavat. Kyse ei ollut kristinuskosta.

        Hah. Kuka tässä noituutta ajaa? Nyt sinulta meni tolkku pois täydellisesti.


      • pelurikoolet
        torre12 kirjoitti:

        Hah. Kuka tässä noituutta ajaa? Nyt sinulta meni tolkku pois täydellisesti.

        No itsekin ajat jumalattomuutta! Miksi yhtäkkiä unohdit tämän?


      • äläraiskaa
        KTS kirjoitti:

        Kun muslimi raiskaa se on kauheeta ja peruste kaikkien muslimien karkottamiselle. Kun kristitty raiskaa, se on Jumalan vilpitöntä ja voimallista toimintaa jossa ei rationalismi pääse juhlimaan.
        :P

        Raiskaaminen on aina syntiä kristinuskon mukaan.


      • tykkylumisademääräala
        äläraiskaa kirjoitti:

        Raiskaaminen on aina syntiä kristinuskon mukaan.

        Missä Raamatunkohdassa niin sanotaan? Miksi kristilliset vastustivat avioliittoraiskauksen rikollistamista?


      • pelurikoolet kirjoitti:

        No itsekin ajat jumalattomuutta! Miksi yhtäkkiä unohdit tämän?

        En aja jumalattomuutta, mutta en ole kokenut Jumalaa yhtään missään.


    • Helevetin sairasta touhua.

    • tällaisia_aatoksia

      Heräsi ajatus ettei Afrikan väki missää nimessä kuulu Suomeen, olkoot uskonnoltaan hindu, bambu tai banaani! Tuo väki ei ole ollut paikalla silloin kun älyä ja sivistystä oli jaossa.

      • Afrikan väkeä on sekä tässä kaupungissa, että Suomessa. Mikä heissä nyt niin huonosti on?


      • Siirtomaavaltojen peruslinja oli, että alkuperäisväestö ei tarvinnut koulutusta ja sivistystä enempää kuin mikä siirtomaavallan oma tarve oli. Vaihtoehtoinen kehitys ilman eurooppalaisvaltaa on pelkkää spekulointia, mutta se mitä todella tehtiin on ainakin totta ja sen seuraukset myös.

        Myös keharimaitten armottomat homolait ovat suoraa perua siirtomaavalloilta, jotka toki itse ovat kääntäneet kelkkaansa homojen suhteen 179 astetta.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Siirtomaavaltojen peruslinja oli, että alkuperäisväestö ei tarvinnut koulutusta ja sivistystä enempää kuin mikä siirtomaavallan oma tarve oli. Vaihtoehtoinen kehitys ilman eurooppalaisvaltaa on pelkkää spekulointia, mutta se mitä todella tehtiin on ainakin totta ja sen seuraukset myös.

        Myös keharimaitten armottomat homolait ovat suoraa perua siirtomaavalloilta, jotka toki itse ovat kääntäneet kelkkaansa homojen suhteen 179 astetta.

        Ja siinä on mukana se perusasenne.

        Kun toimittaja Yhdysvalloista vieraili ugandalaisessa radiossa, niin hän koki olleensa jossain menneisyyden maailmassa: hänelle naurettiin, kun sanoi homoille kuuluvan samat oikeudet olla ja elää kuin muillakin.


      • eirasismia
        torre12 kirjoitti:

        Ja siinä on mukana se perusasenne.

        Kun toimittaja Yhdysvalloista vieraili ugandalaisessa radiossa, niin hän koki olleensa jossain menneisyyden maailmassa: hänelle naurettiin, kun sanoi homoille kuuluvan samat oikeudet olla ja elää kuin muillakin.

        Miksi harjoitat rasismia Ugandan mustia kohtaan? Eivätkä he itse saa päättää asioistaan vai pitäisikö taas valkoisen miehen mennä sotkemaan heidän asioitaan.


      • eirasismia kirjoitti:

        Miksi harjoitat rasismia Ugandan mustia kohtaan? Eivätkä he itse saa päättää asioistaan vai pitäisikö taas valkoisen miehen mennä sotkemaan heidän asioitaan.

        Eikö valkoinen mies siis saa perua kauan sitten mustile antamiaan ja myöhemmin täysin vääriksi toteamiaan määräyksiä? Miksi harjoitat rasismia valkoisia kohtaan?


      • eirasismia kirjoitti:

        Miksi harjoitat rasismia Ugandan mustia kohtaan? Eivätkä he itse saa päättää asioistaan vai pitäisikö taas valkoisen miehen mennä sotkemaan heidän asioitaan.

        En koe rasismiksi, jos päivittelee ihmisiä, jotka nauravat homojen oikeuksille.


      • Eirasismia
        torre12 kirjoitti:

        En koe rasismiksi, jos päivittelee ihmisiä, jotka nauravat homojen oikeuksille.

        Minusta valkoinen mies on jo nauranut tarpeeksi afrikkalaisille ja heitä kohennellut.


      • Eirasismia kirjoitti:

        Minusta valkoinen mies on jo nauranut tarpeeksi afrikkalaisille ja heitä kohennellut.

        Onhan sitä avointa halveksuntaa mustia kohtaan. Pitäisi olla valkoihoinen kristitty mies.


      • 7y6t5r

        Ei nuo alkuperäiskulttuurit suhtautuneet kovin kielteisesti homoihin kunnes valkoinen kristitty heteromies toi sinne oman tulkintansa kristinopista.


      • 7y6t5r kirjoitti:

        Ei nuo alkuperäiskulttuurit suhtautuneet kovin kielteisesti homoihin kunnes valkoinen kristitty heteromies toi sinne oman tulkintansa kristinopista.

        Niin, tuossa on totta toinenpuoli. Vaikka ei aina niin hyväksyttykään, mutta ei heitä vainotukkaan ennen kuin tuotiin sellainen moraalioppi ulkomailta - eli euroopasta.

        Vaikka krisitty olenkin, kykenen tunnustamaan sen miten paljon pahaa vietiin samalla, kun kansaa käännytettiin kristinuskoon. Siinä kun samalla vietiin vierasta kulttuuria maihin, joihin se vain ei sopinut.


    • Eirasismia

      Ihmettelen tuota rasismia mitä liberaali porukka täällä lietsoo Kamerumin mustia kohtaan. EIkö se ole vaan hyvä asia, että he itse saavat päättää asioistaan eikä aina valkoisen miehen tule mennä antamaan omia tuhoa tuottavia ohjeitaan.

      Ei rasismille!

      • On vaikea uskoa että sinä Korkkiruuvi olet ihmisvihassasi tosissasi, mutta kyllä kai sinä olet.

        Halveksit avoimesti ja törkeästi jopa kaikkia koskevaa YK:n ihmisoikeuksien julistusta, johon olet kyllä Suomen osalta koomisesti vedonnut silloin kun homojen avioliitto-oikeudesta skabattiin.


      • Eirasismia
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        On vaikea uskoa että sinä Korkkiruuvi olet ihmisvihassasi tosissasi, mutta kyllä kai sinä olet.

        Halveksit avoimesti ja törkeästi jopa kaikkia koskevaa YK:n ihmisoikeuksien julistusta, johon olet kyllä Suomen osalta koomisesti vedonnut silloin kun homojen avioliitto-oikeudesta skabattiin.

        Mikseivät afrikkalaiset saa itse päättää asioistaan?


      • Eirasismia kirjoitti:

        Mikseivät afrikkalaiset saa itse päättää asioistaan?

        Joskus maailmassa pitää kansoja vähän ohjailla. On saatava ymmärtämään, ettei ihmisiä saa kohdella julmasti.


      • HyväHyvä
        Eirasismia kirjoitti:

        Mikseivät afrikkalaiset saa itse päättää asioistaan?

        Totta kai heidän pitää itse saada päättää asioista. Ja ne afrikkalaiset homot ja lesbot, jotka eivät tykkää miten Afrikassa heitä kohdellaan voivat sitten tulla Eurooppaan ja esim. Suomeen.


      • Eirasismia kirjoitti:

        Mikseivät afrikkalaiset saa itse päättää asioistaan?

        Se ihmisoikeuksien julistus? Onko jotenkin vaikea juttu sulle nyt, Korkkari?

        Ihmisoikeuksien julistuksessa EI todellakaan sanota, että valtiot saavat itse päättää, miten kohtelevat kansalaisiaan ja vähemmistöjään – vaikka sitten raiskaisivat ja tappaisivat kaikki.


      • äläolerasisti
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        On vaikea uskoa että sinä Korkkiruuvi olet ihmisvihassasi tosissasi, mutta kyllä kai sinä olet.

        Halveksit avoimesti ja törkeästi jopa kaikkia koskevaa YK:n ihmisoikeuksien julistusta, johon olet kyllä Suomen osalta koomisesti vedonnut silloin kun homojen avioliitto-oikeudesta skabattiin.

        Jos Kamerumin mustat haluaa totella Jumalaa enemmän kuin ihmisiä, niin sehän on heidän asiansa. Ei valkoinen mies enää saa mennä Afrikkaan tekemään sileää jälkeä.


      • eienäärasismia
        torre12 kirjoitti:

        Joskus maailmassa pitää kansoja vähän ohjailla. On saatava ymmärtämään, ettei ihmisiä saa kohdella julmasti.

        Sanoi valkoinen mies aikoinaan ja alkoi tehdä mustista selvää jälkeä ja kärräämään heitä laivojen ruumassa Amerikkaan.


      • HyväHyvä kirjoitti:

        Totta kai heidän pitää itse saada päättää asioista. Ja ne afrikkalaiset homot ja lesbot, jotka eivät tykkää miten Afrikassa heitä kohdellaan voivat sitten tulla Eurooppaan ja esim. Suomeen.

        >Ja ne afrikkalaiset homot ja lesbot, jotka eivät tykkää miten Afrikassa heitä kohdellaan voivat sitten tulla Eurooppaan ja esim. Suomeen.

        Vielä kun kerrot miten lukitusta tilasta lähdetään ulos ja sen jälkeen ilman rahaa ja passia Eurooppaan.


      • eienäärasismia kirjoitti:

        Sanoi valkoinen mies aikoinaan ja alkoi tehdä mustista selvää jälkeä ja kärräämään heitä laivojen ruumassa Amerikkaan.

        Valkoinen kristitty mies.


      • äläolerasisti kirjoitti:

        Jos Kamerumin mustat haluaa totella Jumalaa enemmän kuin ihmisiä, niin sehän on heidän asiansa. Ei valkoinen mies enää saa mennä Afrikkaan tekemään sileää jälkeä.

        Olet samanlainen hirviö kuin kuvittelemasi monsterijumalakin. Onneksi pystyt tekemään enää vain vähän pahaa lähimmäisillesi.


      • voitkovastata
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Olet samanlainen hirviö kuin kuvittelemasi monsterijumalakin. Onneksi pystyt tekemään enää vain vähän pahaa lähimmäisillesi.

        Oletko Tampereen Sammon koulun oppilas, kun sinut on opetettu tuollaiseksi vihanlietsojaksi jotain pientä ihmisryhmää kohtaan?


      • voitkovastata kirjoitti:

        Oletko Tampereen Sammon koulun oppilas, kun sinut on opetettu tuollaiseksi vihanlietsojaksi jotain pientä ihmisryhmää kohtaan?

        Voi hellanlettas sentään, Korkkiruuvi. Eikö lapsellisuudellasi ole mitään rajaa?

        Mistä lähtien muuten olet ollut ihmisryhmä? Onko teitä siellä moniakin samalla tyylillä kirjoittelevia?


      • eierottelua
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Voi hellanlettas sentään, Korkkiruuvi. Eikö lapsellisuudellasi ole mitään rajaa?

        Mistä lähtien muuten olet ollut ihmisryhmä? Onko teitä siellä moniakin samalla tyylillä kirjoittelevia?

        Uskovaiset kuten Persutkin olemme vähimmistö, joita vastaan ainakin pitäisi olla laki ettei vihaa saisi lietsoa pilvin pimein. Vai koskeeko tuo laki vain mamuja? Onko siis ihmisten erottelu jo Suomessakin alkanut? Eikö natsien juutalaisten erottelu ollutkaan liikaa?


      • tervetuloa.vaan.Suomeen
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Ja ne afrikkalaiset homot ja lesbot, jotka eivät tykkää miten Afrikassa heitä kohdellaan voivat sitten tulla Eurooppaan ja esim. Suomeen.

        Vielä kun kerrot miten lukitusta tilasta lähdetään ulos ja sen jälkeen ilman rahaa ja passia Eurooppaan.

        Voivathan he lähteä ennen kuin he paljastuvat ja heidät lukittaan.


      • ihanväärintämä
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Voi hellanlettas sentään, Korkkiruuvi. Eikö lapsellisuudellasi ole mitään rajaa?

        Mistä lähtien muuten olet ollut ihmisryhmä? Onko teitä siellä moniakin samalla tyylillä kirjoittelevia?

        Miten kouluissa opetetaan nuoriin erottelua ja vihaa vähemmistöä kohtaan ...

        "‪”Poikani historian opettaja veti hihastaan persukortin, eli vertasi esim. natsien kristalliyötä persupolitiikkaan ja jos persut pääsee valtaan, niin natsisaksa. Sanoin pojalle ottavani yhteyttä kouluun poliittisesta ja törkeästä leimaamisesta mutta juniori pelkäsi leimautuvansa.”‬

        ”Ite kun olen kasiluokkalaisen isä, niin poikani sanoi minulle, että miksi kannatat Lauraa, koulussa on sanottu et se on rasisti.” Koulun aikuiset olivat kutsuneet minua rasistiksi."


      • reformi-pojulle
        ihanväärintämä kirjoitti:

        Miten kouluissa opetetaan nuoriin erottelua ja vihaa vähemmistöä kohtaan ...

        "‪”Poikani historian opettaja veti hihastaan persukortin, eli vertasi esim. natsien kristalliyötä persupolitiikkaan ja jos persut pääsee valtaan, niin natsisaksa. Sanoin pojalle ottavani yhteyttä kouluun poliittisesta ja törkeästä leimaamisesta mutta juniori pelkäsi leimautuvansa.”‬

        ”Ite kun olen kasiluokkalaisen isä, niin poikani sanoi minulle, että miksi kannatat Lauraa, koulussa on sanottu et se on rasisti.” Koulun aikuiset olivat kutsuneet minua rasistiksi."

        Voisitko reformi-poju laitaa linkit noihin lainattuihin kohtiin?


      • kauhuromani
        ihanväärintämä kirjoitti:

        Miten kouluissa opetetaan nuoriin erottelua ja vihaa vähemmistöä kohtaan ...

        "‪”Poikani historian opettaja veti hihastaan persukortin, eli vertasi esim. natsien kristalliyötä persupolitiikkaan ja jos persut pääsee valtaan, niin natsisaksa. Sanoin pojalle ottavani yhteyttä kouluun poliittisesta ja törkeästä leimaamisesta mutta juniori pelkäsi leimautuvansa.”‬

        ”Ite kun olen kasiluokkalaisen isä, niin poikani sanoi minulle, että miksi kannatat Lauraa, koulussa on sanottu et se on rasisti.” Koulun aikuiset olivat kutsuneet minua rasistiksi."

        Graduhuijari taisi keksiä itse nuo viestit.
        Eikö muuten rasistia saa enää sanoa rasistiksi?


      • rikosromani
        reformi-pojulle kirjoitti:

        Voisitko reformi-poju laitaa linkit noihin lainattuihin kohtiin?

        Lauran US-blogista.


      • jatkoromani
        voitkovastata kirjoitti:

        Oletko Tampereen Sammon koulun oppilas, kun sinut on opetettu tuollaiseksi vihanlietsojaksi jotain pientä ihmisryhmää kohtaan?

        Nyt täälläkin maalitetaan Sammon koulua. Kyllä te persut osaatte!


      • reformi-pojulle
        rikosromani kirjoitti:

        Lauran US-blogista.

        Eli keksittyjä juttuja.


      • eivihaa
        jatkoromani kirjoitti:

        Nyt täälläkin maalitetaan Sammon koulua. Kyllä te persut osaatte!

        Se että koulussa opetetaan vihanlietsontaa oppilaisiin on vakava asia. Osa nuorista ei osaa edes enää lukea kunnolla, mutta vihanlietsonta onnistuu.


      • eivihaa kirjoitti:

        Se että koulussa opetetaan vihanlietsontaa oppilaisiin on vakava asia. Osa nuorista ei osaa edes enää lukea kunnolla, mutta vihanlietsonta onnistuu.

        >Se että koulussa opetetaan vihanlietsontaa oppilaisiin on vakava asia.

        Koeta nyt Korkkiruuvi saada lopultakin *todistettua*, että opetetaan. Muuten prosessi ei etene ja vakavaa ovat vain perusteettomat syytöksenne. Yksi peräti viisitoistavuotiaiden oppilaiden tekemä juliste on todisteena vasta yhtä kuin nolla.

        Itse olin viisitoistavuotiaana jo varsin kiinnostunut politiikasta ja olisin osannut tehdä aika vittumaisen julisteen niin stalinisteista kuin porvareistakin (joita jälkimmäisiä koulun jokseenkin kaikki opettajat olivat, osa koviakin oikeistolaisia).


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Se että koulussa opetetaan vihanlietsontaa oppilaisiin on vakava asia.

        Koeta nyt Korkkiruuvi saada lopultakin *todistettua*, että opetetaan. Muuten prosessi ei etene ja vakavaa ovat vain perusteettomat syytöksenne. Yksi peräti viisitoistavuotiaiden oppilaiden tekemä juliste on todisteena vasta yhtä kuin nolla.

        Itse olin viisitoistavuotiaana jo varsin kiinnostunut politiikasta ja olisin osannut tehdä aika vittumaisen julisteen niin stalinisteista kuin porvareistakin (joita jälkimmäisiä koulun jokseenkin kaikki opettajat olivat, osa koviakin oikeistolaisia).

        "Itse olin viisitoistavuotiaana jo varsin kiinnostunut politiikasta ja olisin osannut tehdä aika vittumaisen julisteen niin stalinisteista kuin porvareistakin..."

        Olen elämäni aikana nähnyt oikeasti nuorten tekemiä "julisteita", joissa kantaa otetaan aika rajustikin.

        Itse kiinnostuin yhteiskunnallisista asioista aktiivisesti 13 vuotitaana.


      • Minua ei politiikka kiinnosta kunnolla vieläkään ja olen jo 60.
        Toisaalta, Bertrand Russell kiinnostui kunnolla politiikasta noin 90 vuotiaana eli aikaa mielenkiinnon heräämiseen vielä on.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Minua ei politiikka kiinnosta kunnolla vieläkään ja olen jo 60.
        Toisaalta, Bertrand Russell kiinnostui kunnolla politiikasta noin 90 vuotiaana eli aikaa mielenkiinnon heräämiseen vielä on.

        Niin no, miten sen politiikan nyt ymmärtää. Kun on sosiaalipolitiikkaa, asuntopolitiikkaa, urheillupolitiikkaa, lastensuojelun politiikkaa yms. , jotka ovat yhteiskunnallisia asioita. Sitten on puoluepolitiikkaa, joka on omanlaistaan.


    • Suhtaudun näihin vähän kuin poliittisena pelinä. Vaikkei sillä, että olisi yhtään mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan. Hyvähän se on , että ihmiset saa ikääkuin vihattavaa koska niinhän se lopuksi meneekin. taistelemme toinen toisiamme vastaan :)

      • Pikkuisen persunmaista tai fundamentalistista kiihotusta kansanryhmää kohtaan ja katukuvaan tulee pikkuisen eloa ja väriä, verenpunaista.

        Siellä vainoajat on fundamentalistisia mustia ja kohteena homot ihonväriin katsomatta.
        Täällä vainoaja on valkoihoinen fanaattinen persu ja kohteena musta ihonväri seksuaalisuuteen katsomatta.


    • Kristitty_hetero

      Afrikan 54 maasta 33 kriminalisoi homoseksuaalisuuden. Tässä olisi opittavaa myös Suomella. Suomen tulisi olla esimerkki maa Euroopassa ja laittaa puppelipojat linnaan ja lesbot pesemään junien vessoja .

      • kumpisiis

        Ilmeisesti tästä syystä länsiliberaalit haluavat taas orjuuttaa afrikkalaiset?

        Orjuus vai homous? Homous taitaisi voittaa ja orjuus tulisi takaisin?

        Ja silti nämä puheissaan vastustavat orjuutta. Kaksijakoista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4494
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      247
      2503
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      195
      1208
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1096
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1031
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1027
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1027
    Aihe