Oletko "PersKärpänen"

Näitänäkee

Saatko siitä nautintoa ajaa tappituntumalla vai podetko yksinäisyyttä ja siksi tunget perähutlariin kiinni taikka vaarallinen ohitus ja jäät eteen / käännyt heti ohituksen jälkeen Vai oletko järjissäsi ja pidät turva välin edellä norminopeutta ajaviin.

36

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OletkoEtana

      Älä matele alinopeutta!

    • Olen perskärpänen, jos motarilla tulet eteeni oikealta kaistalta 100 nopeutta ja olen ajamassa itse 120.
      Teitä tupeloita piisaa !

      • SaatkoOrkunJokaKerta

        Eli saat nautintoa perskärpäsenä olosta. Sinunlaisiahan täällä riittää....


      • SaatkoOrkunJokaKerta kirjoitti:

        Eli saat nautintoa perskärpäsenä olosta. Sinunlaisiahan täällä riittää....

        Ei, vaan arsyttää kuhnijat, jotka tunkee eteen viime tipassa.


      • SaatkoOrkunJokaKerta
        Reininranta kirjoitti:

        Ei, vaan arsyttää kuhnijat, jotka tunkee eteen viime tipassa.

        No siinä tapauksessa esitäppä sitten sellainen pykälä tieliikennelaista, jossa tuollainen toiminta olisi kiellettyä. Et nimittäin omista Suomen yleisiä, verovaroilla ylläpidettäviä teitä, eikä sinulla myöskään ole minkäänlaisia etuajo-oikeuksia muihin yleisillä teillä liikkuvia kohtaan. Liikennesäännöt koskevat siis sinuakin. Ja se, että on KIIRE, ei ole mikään syy, jos ymmärrät, mitä tarkoitan.


      • matkaan.aikaisemmin
        SaatkoOrkunJokaKerta kirjoitti:

        No siinä tapauksessa esitäppä sitten sellainen pykälä tieliikennelaista, jossa tuollainen toiminta olisi kiellettyä. Et nimittäin omista Suomen yleisiä, verovaroilla ylläpidettäviä teitä, eikä sinulla myöskään ole minkäänlaisia etuajo-oikeuksia muihin yleisillä teillä liikkuvia kohtaan. Liikennesäännöt koskevat siis sinuakin. Ja se, että on KIIRE, ei ole mikään syy, jos ymmärrät, mitä tarkoitan.

        Ei tule kiirettä, jos lähtee ajoissa.


      • SaatkoOrkunJokaKerta
        matkaan.aikaisemmin kirjoitti:

        Ei tule kiirettä, jos lähtee ajoissa.

        Eipä tuota voisi enää paremmin kiteyttää.


      • SaatkoOrkunJokaKerta kirjoitti:

        No siinä tapauksessa esitäppä sitten sellainen pykälä tieliikennelaista, jossa tuollainen toiminta olisi kiellettyä. Et nimittäin omista Suomen yleisiä, verovaroilla ylläpidettäviä teitä, eikä sinulla myöskään ole minkäänlaisia etuajo-oikeuksia muihin yleisillä teillä liikkuvia kohtaan. Liikennesäännöt koskevat siis sinuakin. Ja se, että on KIIRE, ei ole mikään syy, jos ymmärrät, mitä tarkoitan.

        Samoin sinä, millä oikeudella estät toisen liikkumista. Itse annan tietä HETI, jos joku minua nopeammin haluaa ajaa. Siis en jarruta vasemman kaistan liikennettä
        Saat toki ajaa hitaasti,oikealla kaistalla


      • jäimuistiin
        SaatkoOrkunJokaKerta kirjoitti:

        No siinä tapauksessa esitäppä sitten sellainen pykälä tieliikennelaista, jossa tuollainen toiminta olisi kiellettyä. Et nimittäin omista Suomen yleisiä, verovaroilla ylläpidettäviä teitä, eikä sinulla myöskään ole minkäänlaisia etuajo-oikeuksia muihin yleisillä teillä liikkuvia kohtaan. Liikennesäännöt koskevat siis sinuakin. Ja se, että on KIIRE, ei ole mikään syy, jos ymmärrät, mitä tarkoitan.

        Minulle ainakin opetettiin autokoulussa, että jos vasemmalla kaistalla on takanasi joku ohittamassa, niin eteen ei saa siirtyä. Koska en moista tosin itse harjoita, niin en koe tarpeelliseksi etsiä onko oikein laissa määritelty.


      • SaatkoOrkunJokaKerta kirjoitti:

        No siinä tapauksessa esitäppä sitten sellainen pykälä tieliikennelaista, jossa tuollainen toiminta olisi kiellettyä. Et nimittäin omista Suomen yleisiä, verovaroilla ylläpidettäviä teitä, eikä sinulla myöskään ole minkäänlaisia etuajo-oikeuksia muihin yleisillä teillä liikkuvia kohtaan. Liikennesäännöt koskevat siis sinuakin. Ja se, että on KIIRE, ei ole mikään syy, jos ymmärrät, mitä tarkoitan.

        Ei ole kyse kiireestä, vaan joustavasta liikenteestä. Ei ole kenenkään etu, että tulet oikealta kaistalta hitaampana eteen ja koko vasen kaista joutuu hidastamaan


      • SaatkoOrkunJokaKerta
        Reininranta kirjoitti:

        Samoin sinä, millä oikeudella estät toisen liikkumista. Itse annan tietä HETI, jos joku minua nopeammin haluaa ajaa. Siis en jarruta vasemman kaistan liikennettä
        Saat toki ajaa hitaasti,oikealla kaistalla

        "Samoin sinä, millä oikeudella estät toisen liikkumista."

        En ole tietääkseni kertonut estäväni toisten liikkumista millään tavalla. Sinun kannattaisi kuitenkin perehtyä(jos kiirteiltäsi vaan ehdit) Suomen tieliikennelakiin. Sieltä selviää kyllä sinullekin tuo mieltäsi askarruttava asia, mitä liikenteeseen tulee. Stressi mm. on yksi pahimmista liikenneonnettomuuksien aiheuttajista, jota sinullakin on selvästi aivan liikaa....


      • SaatkoOrkunJokaKerta kirjoitti:

        No siinä tapauksessa esitäppä sitten sellainen pykälä tieliikennelaista, jossa tuollainen toiminta olisi kiellettyä. Et nimittäin omista Suomen yleisiä, verovaroilla ylläpidettäviä teitä, eikä sinulla myöskään ole minkäänlaisia etuajo-oikeuksia muihin yleisillä teillä liikkuvia kohtaan. Liikennesäännöt koskevat siis sinuakin. Ja se, että on KIIRE, ei ole mikään syy, jos ymmärrät, mitä tarkoitan.

        Jostain syystä kukaan ei ole vielä tuota pykälää esittänyt.

        TLL
        > 21 §
        > Ajoneuvon siirtäminen sivusuunnassa
        >
        > Kuljettaja saa lähteä liikkeelle tien reunasta, vaihtaa ajokaistaa
        > tai muuten siirtää ajoneuvoa sivusuunnassa vain, milloin se voi
        > tapahtua vaaratta ja muita tarpeettomasti estämättä.

        Jos vaihdan 20 km/h alinopeudella viime tipassa toisen eteen, niin kyllähän siinä vaara syntyy ja ainakin muiden eteneminen tarpeettomasti estyy. Viimeksi kaltaisiasi kuskeja tapasin tänään Turunväylällä. Kova on kiire tunkea liittymästä suoraan vasemmalle kaistalle, vaikka nopeutta on reilusti alle rajoituksen. Ja tietysti peileihin vilkuilematta.


      • TheRat kirjoitti:

        Jostain syystä kukaan ei ole vielä tuota pykälää esittänyt.

        TLL
        > 21 §
        > Ajoneuvon siirtäminen sivusuunnassa
        >
        > Kuljettaja saa lähteä liikkeelle tien reunasta, vaihtaa ajokaistaa
        > tai muuten siirtää ajoneuvoa sivusuunnassa vain, milloin se voi
        > tapahtua vaaratta ja muita tarpeettomasti estämättä.

        Jos vaihdan 20 km/h alinopeudella viime tipassa toisen eteen, niin kyllähän siinä vaara syntyy ja ainakin muiden eteneminen tarpeettomasti estyy. Viimeksi kaltaisiasi kuskeja tapasin tänään Turunväylällä. Kova on kiire tunkea liittymästä suoraan vasemmalle kaistalle, vaikka nopeutta on reilusti alle rajoituksen. Ja tietysti peileihin vilkuilematta.

        Tänäänkin 2 autoa tuli eteen viime tipassa rekan takaa ( eri kerroilla), ( 100km/h), kun ajoimme vasenta kaistaa
        sallitun nopeuden ollessa 120välillä kehä3-Porintien risteys


    • JäiköJotainEpäselväksi

      "Ei ole kenenkään etu, että tulet oikealta kaistalta hitaampana eteen"

      Tää, jos mikä on hauska kohta! Aivan kuin liikennesäännöt olisivat tehty jonkun tietyn ryhmän etujen silmälläpidon takia!! Audi, Mersu, Tai Bemarikuski ei todellakaan ole tieliikennelain yläpuolella. Samat säännöt koske noitakin kalmukkeja.
      Nuo liikennesäännöt on nyt vaan tehty sen takia, että kaikilla suomalaisilla olisi turvallista liikkua yleisillä teillämme, jotka on kustannettu veroeuroista, eli meidän kaikkien suomalaisten, myös niiden Audistien, Bemaristien, ja Meseilijöiden, ja Suomessa yleensäkin asuvien, ja autoilevien lompakosta.

      • Sekö on turvallista, että sujahdat viime tipassa nopeammin ajavan eteen kaistaa vaihtaen ?
        Aika monta kertaa olen joutunut jarruttamaan äkkiä sen takia


      • ElämänEstraaditTällaisia
        Reininranta kirjoitti:

        Sekö on turvallista, että sujahdat viime tipassa nopeammin ajavan eteen kaistaa vaihtaen ?
        Aika monta kertaa olen joutunut jarruttamaan äkkiä sen takia

        Se kaista, joka on vapaa sinun omasta mielestäsi painaa tuhatta ja sataa omalla hienolla reemiumillasi, ei ole pelkästään sinua varten. Muutkin tienkäyttäjät saavat sitä käyttää. Sinun on vaan varauduttava siihen, että joku saattaa kiilata eteesi yks, kaks, kuten esin Formuloissakin. Mikään liikennesääntö ei kuitenkaan ole tuollaisen esteenä.


      • ElämänEstraaditTällaisia kirjoitti:

        Se kaista, joka on vapaa sinun omasta mielestäsi painaa tuhatta ja sataa omalla hienolla reemiumillasi, ei ole pelkästään sinua varten. Muutkin tienkäyttäjät saavat sitä käyttää. Sinun on vaan varauduttava siihen, että joku saattaa kiilata eteesi yks, kaks, kuten esin Formuloissakin. Mikään liikennesääntö ei kuitenkaan ole tuollaisen esteenä.

        Kaistan vaihtajalla se vastuu
        on tieliikkennesääntöjen mukaan


    • HöökipilleritVoitonTakaa

      Mistähän nuo Audi, Mersu, Ja Bemarikuskit saavat tuota nykyään kiellettyä pervitiiniä, joka pitää ne hereillä, ja toimintakuntoisena yötä päivää? Ja noin viikon yhtä mittaa? Toki noita "höökipillereitä" pitääkin ottaa, jos mielii veloistansa selvitä elin aikanansa. Olisi toki itsekin kiva kokeilla, vaikka talous onkin reilassa kaikin puolin. Saiskohan tuota vielä jostain niin kuin laillisesti....

      • Millä perusteella voit sanoa premiumautojen kuljettajia narkkareiksi? Aika raskas syyte.


      • HöökipilleritVoitonTakaa
        Reininranta kirjoitti:

        Millä perusteella voit sanoa premiumautojen kuljettajia narkkareiksi? Aika raskas syyte.

        Sillä perusteella, että nuo ylinopeutta ajavat ovat pääsääntöisesti juurikin noilla saksalaisilla velkavaunuilla ajavia narkkareita, ja sitä kautta liikennesäännöistä piittaamattomia, ylivelkaantuneita, hermoromahduksen partaalla olevia vaimonsa hakkajia. Ja vielä yhä enenevässä määrin ottavat jo "speedia" jotta selviäisivät edes päivästä seuraavaan, kun paine oman talouden hoidossa on käynyt jo likipitäen kestämättömäksi. Ja se, jos mikä näkyy nimen omaan liikennekäyttäytymisenä yleisessä liikenteessä muiden tietä käyttäjien seassa. Hoitakaa siis ongelmanne muualla, kuin yleisessä liikenteessä. Voitte ajaa vieläpä jonkun lapsen päälle, joka on ylittämässä suojatietä. Näin on jo tietysti tapahtunutkin, joten eipä mitään uutta edes sillä rintamalla.


      • HöökipilleritVoitonTakaa kirjoitti:

        Sillä perusteella, että nuo ylinopeutta ajavat ovat pääsääntöisesti juurikin noilla saksalaisilla velkavaunuilla ajavia narkkareita, ja sitä kautta liikennesäännöistä piittaamattomia, ylivelkaantuneita, hermoromahduksen partaalla olevia vaimonsa hakkajia. Ja vielä yhä enenevässä määrin ottavat jo "speedia" jotta selviäisivät edes päivästä seuraavaan, kun paine oman talouden hoidossa on käynyt jo likipitäen kestämättömäksi. Ja se, jos mikä näkyy nimen omaan liikennekäyttäytymisenä yleisessä liikenteessä muiden tietä käyttäjien seassa. Hoitakaa siis ongelmanne muualla, kuin yleisessä liikenteessä. Voitte ajaa vieläpä jonkun lapsen päälle, joka on ylittämässä suojatietä. Näin on jo tietysti tapahtunutkin, joten eipä mitään uutta edes sillä rintamalla.

        A- en aja velkavetoisella autolla, tilini saldo on aika mukava ja muutakin on
        B- en ole vaimoa hakkaava mies, olen nainen
        C- en ole hermoraunio, vaan terve urheilija joka ei käytä dopingia
        Sitäpaitsi moottoritiellä ei saa kävellä lapset, eikä muut,joten alle eivät jää


      • HöökipilleritVoitonTakaa

        "B- en ole vaimoa hakkaava mies, olen nainen"

        No kerrankin olemme samaa mieltä!!
        Hame vaan päälle, ja menoksi....


      • HöökipilleritVoitonTakaa kirjoitti:

        "B- en ole vaimoa hakkaava mies, olen nainen"

        No kerrankin olemme samaa mieltä!!
        Hame vaan päälle, ja menoksi....

        Eikö mielestäsi ole normaalia että käytämme hameitakin,ei se estä "premium" autolla ajoa


    • Yxsiltsuvaan

      Olen homo ajan perääsi.

      • HöökipilleritVoitonTakaa

        ÄLÄ! Mä en vaan ole homo, joten aja vain jonkun tuntemasi homosi perään. Sen sinä varmasti teidät, ja osaat...


    • Jebulis

      Kokeilisit sinäki joskus uutta Mersua niin ymmärtäisit minkä takia ajetaan pepussa kiinni.

      • hyvä-sijoitus

        Olen ajanut ainakin viidellä eri vuosikymmenellä valmistettuja mersuja. Onhan ne tukevia ja hyviä ajaa, mutta jos käyttää vain 10 %:a mersun hinnasta, niin saa käytetyn auton millä ajaa useita vuosia ja pääsee tuhat kertaa välin a-b ja vielä takaisinkin.


    • jonoss

      Semmonen pörrääjä ärsyttää joka tunkee ja hiillostaa perässä vaikka kyllä näkee että jonossa mennään eikä se jono liiku yhtään nopeemmin vaikka kuinka Hiillostaa ja sitten vaaraohituksella tuuppaa eteen matelemaan no saa maistaa omaa lääkettään ihan perseeseen vaan kiinni.

      • Tuskin se, joka sinut ohittaa, jää matelemaan eteesi,vaan painelee nopeammin . Ellei ole joku seko, joka haluaa ärsyttää. Harvemmin niitä on


      • diippaadai
        Reininranta kirjoitti:

        Tuskin se, joka sinut ohittaa, jää matelemaan eteesi,vaan painelee nopeammin . Ellei ole joku seko, joka haluaa ärsyttää. Harvemmin niitä on

        no kyllähän vaan jää, näitä on paljon


    • lippisväärinpäin

      Mulla on uitettu öljypoltin ja kirppislasit. Tykkään kiemurrella takapuskurissasi!

      • Grantamies

        Juu, jos sen teet kun ajan rajoitusten mukaan ja vähän ylikin niin saat kevyttä roskaa tuulilasillesi, näin olen tehnyt aiemminkin vi**uilijoille!

        Ja turha tulla tappeleen pysäkillä, kun hallinta otteet on hallussa.

        Lada kuskeille ei vi**uilla!


      • Grantamies kirjoitti:

        Juu, jos sen teet kun ajan rajoitusten mukaan ja vähän ylikin niin saat kevyttä roskaa tuulilasillesi, näin olen tehnyt aiemminkin vi**uilijoille!

        Ja turha tulla tappeleen pysäkillä, kun hallinta otteet on hallussa.

        Lada kuskeille ei vi**uilla!

        Tuollaisia varten minulla on kamera tuulilasissa kuvaamassa ajaessani


    • fdsermmm

      alinopeus ja nyhväys pakottaa ajamaan kiinni puskurissa,
      jos ei uskalla ajaa, niin jäädään sitten kotiin, toisten täytyy tehdä töitä ja ehtiä työmaalle

      • Grantamies

        Jos oli kuitti minulle, niin harvoimpa näin on mulla.

        No toki jos kärrin kaa ajelen, niin matkanopeuteni on 85. Poliisit ei vielä sakota.

        Silloin pyrin antamaan tietä joko vilkulla näyttämällä tahi jopa levikkeelle kääntymällä jos jono on kerennyt pitkäksi.

        Päivän sana liikenteessä "joustavuus"


    • hetero10

      Kaikki rekkakuskit on ainaskin perskärpisii ja luultavasti homoja, kun ajavat aina tappituntumalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1990
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1347
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1274
    4. 49
      1182
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe